Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Κατρούγκαλος: Το ΕΚΑΣ καταργείται... Το ξαναβλέπουμε από το 2018 - ΒΙΝΤΕΟ

Κατρούγκαλος: Το ΕΚΑΣ καταργείται... Το ξαναβλέπουμε από το 2018 - ΒΙΝΤΕΟ

Πρώτη καταχώρηση: 14/05/2016 - 09:50
Τελευταία δημοσίευση: 16:49Οικονομία
Κατρούγκαλος: Το ΕΚΑΣ καταργείται... Το ξαναβλέπουμε από το 2018 - ΒΙΝΤΕΟ
«Η κατάργηση του ΕΚΑΣ είναι κλιμακωτή, ακριβώς γιατί θα επιδιώξουμε να υπάρχουν υποκατάστατα του ΕΚΑΣ», δήλωσε ο υπουργός Εργασίας, Γιώργος Κατρούγκαλος, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό του ΣΚΑΪ και πρόσθεσε:
«Να ξεκαθαρίσω από την αρχή ότι το ΕΚΑΣ ήταν μια προνοιακή παροχή, μια παροχή δηλαδή που δεν αντιστοιχούσε σε εισφορές και μάλιστα δινόταν μετά από έλεγχο εισοδημάτων. Εμείς θελήσαμε τον ρόλο που επιτελεί το ΕΚΑΣ να τον παίξει στο μέλλον η εθνική σύνταξη».
Ερωτηθείς σχετικά με το πότε θα ξαναπάρει κάποιος τα χρήματα που χάνει από το ΕΚΑΣ, ο κ. Κατρούγκαλος απάντησε:
«Το 2018 θα ξαναπάρει ένα μεγάλο κομμάτι από αυτό που έχασε…» διευκρινίζοντας παράλληλα ότι τότε θα επανυπολογιστούν όλες οι συντάξεις, ώστε να δοθούν περισσότερα χρήματα στους χαμηλοσυνταξιούχους.
Δείτε το βίντεο:
Διαβάστε επίσης:

Κατρούγκαλος: Έκανα το χρέος μου, είμαι περήφανος – ΒΙΝΤΕΟ

Περισσότερο… αυτόματο θέλει τον «κόφτη» η ΕΕ

NYT: Χωρίς ελάφρυνση χρέους η ελληνική οικονομία δεν πρόκειται να ανακάμψει ποτέ

Κατρούγκαλος: Έκανα το χρέος μου, είμαι περήφανος – ΒΙΝΤΕΟ

Πρώτη καταχώρηση: 14/05/2016 - 09:13
Τελευταία δημοσίευση: 09:13Οικονομία
Κατρούγκαλος: Έκανα το χρέος μου, είμαι περήφανος – ΒΙΝΤΕΟ
«Περήφανος» για την ασφαλιστική μεταρρύθμιση δηλώνει ο υπουργός Εργασίας,Γιώργος Κατρούγκαλος, ο οποίος μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό του ΣΚΑΪ, ανέφερε συγκεκριμένα:
«Ήταν για εμένα το μεγάλο στοίχημα: Πως μια υποχρέωση που μας ήρθε απ’ τομνημόνιο και έχει όλα αυτά τα κακά πράγματα -όπως τη μείωση της δαπάνης κατά 1%, το κόψιμο του ΕΚΑΣ- πώς θα μπορούσα αυτά να τα εφαρμόσω όπως ήταν στο μνημόνιο, οπότε πράγματι θα ήταν το τελειωτικό χτύπημα στην κοινωνική ασφάλιση…; Εγώ προσπάθησα όλα αυτά να τα ενσωματώσω σε μία πολύ μεγαλύτερης στόχευσης μεταρρύθμιση που θα κάλυπτε και κάτι που το έχει ανάγκη ο τόπος εδώ και δεκαετίες: Το να ξαναφτιάξουμε το συνταξιοδοτικό μας σύστημα από την αρχή, να προστατεύει τους πιο αδύναμους και να έχει κανόνες ισότητας. Και ακριβώς επειδή το πέτυχα αυτό, και επειδή βασικές αρχές της αριστεράς είναι η ισονομία και η κοινωνική δικαιοσύνη, πιστεύω ότι έκανα το χρέος μου. Και πράγματι είμαι περήφανος γι’ αυτή τη μεταρρύθμιση».
Δείτε το βίντεο:
Διαβάστε επίσης:

Το ΔΝΤ επιμένει σε ισχυρότερα μέτρα ελάφρυνσης του ελληνικού χρέους

Κόντρα on air Ζαχαριάδη – Γεωργιάδη για τις ιδιωτικοποιήσεις - ΒΙΝΤΕΟ

Παππάς στη WSJ: Όχι άλλες αναβολές για το χρέος



Δεν υπάρχουν σχόλια: