Σελίδες

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Καραγιώργη Σερβίας 10 όπως λέμε οδός… Παράνοιας 10


Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2013 09:13

Καραγιώργη Σερβίας 10 όπως λέμε οδός… Παράνοιας 10

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(3 ψήφοι)
Καραγιώργη Σερβίας 10 όπως λέμε οδός… Παράνοιας 10
Μας πήραν… χαμπάρι. Η Wall Street Journal τιτλοφορεί δημοσίευμά της για το νέο φορολογικό νομοσχέδιο με τον τίτλο «Greek Tax Insanity» ή η ελληνική φορολογική παράνοια. Οι συντάκτες του δημοσιεύματος, στέκονται στο προφανές. Ότι δεν μπορεί σε μια χώρα με βαθιά λιτότητα και ύφεση να περιμένει ότι θα αποδώσει ένα φορομπηχτικό νομοσχέδιο. Που να ήξεραν οι συντάκτες του δημοσιεύματος και τις… λεπτομέρειες.
Γράφει:  

Ναι, ψηφίσαμε τελικώς ένα νομοσχέδιο το οποίο ελαφρύνει τις επιχειρήσεις που διανέμουν μέρισμα και επιβαρύνει τις επιχειρήσεις που επενδύουν τα κέρδη ρους. Αυτό συμβαίνει σε μια χώρα η οποία θέλει να προσελκύσει επενδύσεις. Με συντελεστή φόρου 26% στο σύνολο των κερδών και αύξηση του συντελεστή κατά 30% θα το επιτύχουμε αυτό; Όταν στην Βουλγαρία και στην Τουρκία οι συντελεστές είναι χαμηλότεροι  έως και…μισοί;

Ναι, δεν ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε με όσους παραβιάζουν τη φορολογική νομοθεσία. Τι μία λέμε ότι τα πρόστιμα είναι πολύ υψηλά και τελικώς δεν εισπράττονται ποτέ (σωστό αυτό). Την άλλη όμως βγαίνει ο υπουργός και απειλεί ότι θα τους χώνει όλους στην φυλακή με διαδικασίες εξπρές. Και μια εβδομάδα μετά, ενώ είχαμε πει αρχικά ότι θα μειώσουμε τα πρόστιμα, καταθέτουμε στη Βουλή μια διάταξη η οποία αυξάνει τα πρόστιμα αντί να τα μειώνει. Αντιλαμβανόμαστε την αντίφαση και αποσύρουμε τη διάταξη. Υποσχόμαστε όμως ότι θα την επαναφέρουμε με την  πρώτη ευκαιρία. Τελικώς θα αυξηθούν τα πρόστιμα ή θα μειωθούν; Μάλλον το ερώτημα θα μπει στο κουπόνι του Στοιχήματος διότι συγκεκριμένη πολιτική δεν φαίνεται να υπάρχει.

Τρίζουμε τα δόντια στους σκαφάτους, και τους απειλούμε με φόρο πολυτελείας αλλά δύο ημέρες μετά παίρνουμε πίσω το μέτρο για να μην τους επιβαρύνουμε. Ξεχνάμε όμως να αποσύρουμε τη διάταξη και για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με μεγάλο κυβισμό διότι ως γνωστόν, ο ιδιοκτήτης δίλιτρου οκταετίας έχει σαφώς μεγαλύτερη φοροδοτική ικανότητα και διάγει πολυτελέστερο βίο από τον ιδιοκτήτη σκάφους 20 μέτρων. Α σωστά. Ο σκαφάτος μπορεί να πάρει το σκάφος του και να περάσει στην Τουρκία. Ο ΙΧής τι θα κάνει; Θα το μεταφέρει στη Βουλγαρία για να του αλλάξει πινακίδες και να το βάζει και να το βγάζει στη χώρα κάθε έξι μήνες; Κοστίζει η βενζίνη…

Αυξάνουμε τον φόρο στο πετρέλαιο θέρμανσης και επιμένουμε σε αυτό παράτο γεγονός ότι τα φορολογικά έσοδα αρχίζουν να γκρεμίζονται. Θα το αντιμετωπίσουμε και αυτό από του χρόνου. Καλή είναι άλλωστε και η αιθαλομίχλη. Δημιουργεί ωραία ατμόσφαιρα.

http://fmvoice.eu/index.php/2012-09-12-05-20-12/financial-news/2012-09-12-05-20-43/item/52371-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%B7-%CF%83%CE%B5%CF%81%CE%B2%CE%AF%CE%B1%CF%82-10-%CF%8C%CF%80%CF%89%CF%82-%CE%BB%CE%AD%CE%BC%CE%B5-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CE%B1%CF%82-10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου