Σελίδες

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

ΠΟΣΟ ΑΚΡΙΒΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Πρωταθλήτρια η Ελλάδα στα τέλη κυκλοφορίας - Τι πληρώνουν οι άλλοι Ευρωπαίοι

ΠΟΣΟ ΑΚΡΙΒΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Πρωταθλήτρια η Ελλάδα στα τέλη κυκλοφορίας - Τι πληρώνουν οι άλλοι Ευρωπαίοι

Πρωταθλήτρια η Ελλάδα στα τέλη κυκλοφορίας - Τι πληρώνουν οι άλλοι Ευρωπαίοι
Διπλάσιες και τριπλάσιες είναι οι επιβαρύνσεις που καλείται να πληρώσει ένας Έλληνας σε σχέση με έναν αντίστοιχο Ευρωπαίο για τα τέλη κυκλοφορίας για τα ΙΧ.
Διαπιστώστε με βάση τα παρακάτω παραδείγματα πόσο πιο ακριβό είναι σύστημα της Ελλάδας συγκριτικά με αυτό των υπόλοιπων Ευρωπαίων.
Στην Ελλάδα οι κάτοχοι των παρακάτω αυτοκινήτων θα πληρώσουν για το 2014:
120 ευρώ: Fiat 500 (0.9 TwinAir BlackJack 3dr) 875 cc
135 ευρώ: Fiat Punto Evo (Hatch 5Dr 1.3 Multijet DPF SS 75) 1.284 cc
240 ευρώ: Audi A1(1.4 TFSI S Line S Tronic) 1.390 cc
265 ευρώ: Ford Fiesta (2011) 1.596 cc
300 ευρώ: Ford Mondeo (2.0 TDCi Titanium X Sport) 1.997 cc
660 ευρώ: Audi A6 (2011) 1.968 cc
H σύγκριση του φόρου, όπως αναφέρει το BankWars.gr, με άλλες ευρωπαϊκές χώρες :
Για το μικρό Fiat των 875 κυβικών, ο Γερμανός πληρώνει 17 ευρώ, ο Ούγγρος 30 ευρώ, ο Ρουμάνος 29 ευρώ, ενώ στην Σουηδία και την Βρετανία ο φόρος είναι μηδενικός.
Για το Audi A1, των 240 ευρώ στην Ελλάδα, τα τέλη κυκλοφορίας στην Αγγλία είναι 131 ευρώ, στην Ισπανία 64, και στην Λιθουανία μηδενικός.
Για το Ford Fiesta, ο φόρος στην Τσεχία είναι μηδενικός, στην Ουγγαρία 30 ευρώ και στη Ρουμανία 34 ευρώ.
Για το Audi A6, η ετήσια επιβάρυνση για την κυκλοφορία είναι στην Γαλλία 160 ευρώ, στην Ιταλία 503 ευρώ, στην Ρουμανία 55 και στην Βρετανία μηδενικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου