Σελίδες

Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

Η «μικρή» Ελλάδα ρυθμιστής των ευρωπαϊκών πωλήσεων ΙΧ

Η «μικρή» Ελλάδα ρυθμιστής των ευρωπαϊκών πωλήσεων ΙΧ

Πρώτη καταχώρηση: 18/01/2015 - 16:34
Τελευταία δημοσίευση: 16:34Οικονομία
Η «μικρή» Ελλάδα ρυθμιστής των ευρωπαϊκών πωλήσεων ΙΧ
Οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων κατέγραψαν αύξηση 5,7% το 2014 σε σχέση με το 2013 στην ΕΕ ωστόσο φαίνεται πως η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών στρέφεται σε μάρκες χαμηλού κόστους ενώ αντίθετα από την άλλη μεριά οι πωλήσεις υπερπολυτελών και super car μοντέλων καταγράφουν μεγάλη αύξηση.
Ειδικότερα όπως αναφέρουν στελέχη του ACEA «οι αυξήσεις των πωλήσεων προήλθαν από τις φοροελαφρύνσεις αλλά και το μέτρο της απόσυρσης που υιοθέτησαν πολλά κράτη-μέλη και όχι στην πραγματική ανάκαμψη της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.».
Επίσης αναλυτές εκτιμούν πως η αύξηση των πωλήσεων το 2014 προήλθε από τις επιδόσεις των μικρών αγορών της ΕΕ όπως εκείνες της  Ελλάδας, της Ιρλανδίας, της Πορτογαλίας αλλά και πολλών άλλων χωρών της Ανατολικής Ευρώπης, όπου οι καταναλωτές χρειάζονται κίνητρα όπως το μέτρο της απόσυρσης για να αντικαταστήσουν τα αυτοκίνητά τους, ανεξάρτητα από τις οικονομικές συνθήκες.»...
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο www.enikonomia.gr

Διαβάστε επίσης

Η «μικρή» Ελλάδα ρυθμιστής
των ευρωπαϊκών πωλήσεων ΙΧ!

Πρώτη καταχώρηση: 18/01/2015 - 15:30
Τελευταία δημοσίευση: 16:00Auto
Η «μικρή» Ελλάδα ρυθμιστής των ευρωπαϊκών πωλήσεων ΙΧ!
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr

Οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων κατέγραψαν αύξηση 5,7% το 2014 σε σχέση με το 2013 στην ΕΕ ωστόσο φαίνεται πως η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών στρέφεται σε μάρκες χαμηλού κόστους ενώ αντίθετα από την άλλη μεριά οι πωλήσεις υπερπολυτελών και super car μοντέλων καταγράφουν μεγάλη αύξηση.
Ειδικότερα όπως αναφέρουν στελέχη του ACEA «οι αυξήσεις των πωλήσεων προήλθαν από τις φοροελαφρύνσεις αλλά και το μέτρο της απόσυρσης που υιοθέτησαν πολλά κράτη-μέλη και όχι στην πραγματική ανάκαμψη της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.».
Επίσης αναλυτές εκτιμούν πως η αύξηση των πωλήσεων το 2014 προήλθε από τις επιδόσεις των μικρών αγορών της ΕΕ όπως εκείνες της  Ελλάδας, της Ιρλανδίας, της Πορτογαλίας αλλά και πολλών άλλων χωρών της Ανατολικής Ευρώπης, όπου οι καταναλωτές χρειάζονται κίνητρα όπως το μέτρο της απόσυρσης για να αντικαταστήσουν τα αυτοκίνητά τους, ανεξάρτητα από τις οικονομικές συνθήκες.»...
Οσον αφορά στις αυτοκινητοβιομηχανίες που διαθέτουν μάρκες χαμηλού κόστους μόνο τυχαίο δεν θεωρείται το γεγονός πως οι πωλήσεις του ομίλου Renault σημείωσαν αύξηση 13,3% η οποία προήλθε από την ομώνυμη μάρκα μοντέλων σε ποσοστό 9,4% ενώ από την Dacia το ποσοστό ενίσχυσης παραλίγο να αγγίξει το 24%.
Αντίστοιχα οι πωλήσεις του ομίλου της VW ενισχύθηκαν σε ποσοστό 7,2% το οποίο προήλθε από αύξηση στις πωλήσεις της ομώνυμης εταιρείας σε ποσοστό 4,3%, από την Audi σε ποσοστό 4,8% ενώ αντίθετα οι πωλήσεις από Skoda και από τη Seat κατέγραψαν αύξηση 14,2% και 13,8% αντίστοιχα.
Επίσης οι πολυτελείς φίρμες του ομίλου VW που αφορούν στις Bentley, Lamborghini και Porsche σημείωσαν αύξηση 20,9%!
Από την άλλη μεριά η BMW το 2014 κατάφερε να περάσει σε πωλήσεις τον όμιλο Fiat σχεδόν κατά 50.000 μονάδες ενώ η Lexus σημείωσε αύξηση στις πωλήσεις της κατά 30,1%.

Ferrari, Maserati και Jeep οι «πρωταθλητές 2014»
Τα υψηλότερα ποσοστά αύξησης στις πωλήσεις για το 2014 κατέγραψαν τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες του ομίλου Fiat που αφορούν στη Jeep, στη Ferrari και στη Maserati.
Ειδικότερα οι δύο κορυφαίες ιταλικές εταιρείες Ferrari και Maserati κατέγραψαν το 2014 αύξηση 100% στις πωλήσεις τους σε σχέση με το 2013 καθώς διατέθηκαν 7.248 super cars έναντι 3.624 οχημάτων.
Επίσης η Jeep, εταιρεία επίσης του ομίλου Fiat, σημείωσε αύξηση 70,6% στις πωλήσεις το 2014 καθώς διέθεσε 37.890 οχήματα έναντι 22.207 μονάδων το 2013.


Η απόσυρση στηρίζει την αγορά
Εν μέσω ενδείξεων ότι η οικονομική ανάπτυξη στις χώρες της ευρωζώνης ήταν σε στασιμότητα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες αποφάσισαν σε μειώσεις των τιμών κατά τους τελευταίους μήνες του 2014 ώστε να τονώσουν την ζήτηση.
«Οι κύριοι οδηγοί για τα κέρδη του περασμένου έτους ήταν σημαντικές εκπτώσεις, η φθηνή χρηματοδότηση, τα επιδοτούμενα προγράμματα από τις κυβερνήσεις για αγορά καινούριων αυτοκινήτων αλλά και τα πολλά νέα μοντέλα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο αναλυτής Κάρλος Ντα Σίλβα της IHS Automotive επισημαίνοντας παράλληλα πως «η αύξηση των πωλήσεων βοηθήθηκε από τις επιδόσεις των μικρών αγορών της ΕΕ όπως εκείνες της  Ελλάδας, της Ιρλανδίας, της Πορτογαλίας και σε πολλές χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, όπου οι καταναλωτές χρειάζονται κίνητρα όπως το μέτρο της απόσυρσης για να αντικαταστήσουν τα αυτοκίνητά τους, ανεξάρτητα από τις οικονομικές συνθήκες.».
Ο αναλυτής παράλληλα έκανε λόγο και για τις «συγκεκαλυμμένες» πωλήσεις, γνωστές ως «πινακιδώματα» στην Ελλάδα, σχολιάζοντας πως τα θεμέλια για μια ακμάζουσα αγορά αυτοκινήτων ακόμη δεν έχουν χτιστεί…

«Συγκρατημένη» αισιοδοξία για το 2015 αλλά...
Η σταδιακή ανάκαμψη της οικονομίας μετά από μια συνεχή στασιμότητα αναμένεται να συνεχιστεί και φέτος, καθώς οι αγοραστές αναμένεται να αντικαταστήσουν τα παλιά τους αυτοκίνητα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Carlos Ghosn είπε τον Δεκέμβριο ότι «στην αγορά αυτοκινήτων στην Ευρώπη αυτό το έτος μπορεί να είναι «πτητικό», με ρυθμούς ανάπτυξης που στηρίζονται στην οικονομική και νομισματική πολιτική.».
Το IHS Automotive προβλέπει πανευρωπαϊκή πωλήσεις να αυξηθούν κατά 2,5% για το 2015 ενώ η πραγματική ανάπτυξη σύμφωνα με τους αναλυτές του IHS Automotive δεν θα έρθει πριν το 2020...

Πιέστε εδώγια να δείτε τους πίνακες του ACEA



εκτύπωση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου