Σελίδες

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Μόλις 3 στα 10 οχήματα έχουν πάει στα ΚΤΕΟ

Μόλις 3 στα 10 οχήματα έχουν πάει στα ΚΤΕΟ

Πρώτη καταχώρηση: 30/09/2015 - 09:08
Τελευταία δημοσίευση: 09:08Οικονομία
Μόλις 3 στα 10 οχήματα έχουν πάει στα ΚΤΕΟ
Του Γιώργου Κ. Ανδρή, andris@enikonomia.gr
Τελευταία διορία σήμερα για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ έως τις 30/06/2014 με την καταβολή του 50% του προστίμου εκπρόθεσμου ελέγχου.
Ωστόσο το εντυπωσιακό στοιχείο που αποκάλυψε ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδας κ. Κωνσταντίνος Βήκας μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή της ΕΡΤ έχει να κάνει με το γεγονός πως μόλις 3 στα 10 οχήματα που είναι εκπρόθεσμα στον τεχνικό έλεγχο έχουν προσέλθει στα ΚΤΕΟ της χώρας.
Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς δεν είναι δυνατόν μέσα σε δύο μήνες να προλάβουν να ελεγχθούν 2,5 εκατ. οχήματα μέχρι τέλος του έτους ενώ παράλληλα οι ουρές στα ΚΤΕΟ θα αυξάνονται καθημερινά.
Δείτε περισσότερα στο enikonomia.gr

Δείτε επίσης

Περιθώριο μέχρι 20/10 για όσους δεν
έχουν περάσει από ΚΤΕΟ έως 30/06/14

Πρώτη καταχώρηση: 30/09/2015 - 08:51
Τελευταία δημοσίευση: 15:42Auto
Περιθώριο μέχρι 20/10 για όσους δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ έως 30/06/14
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr

Παράταση μέχρι 20 Οκτωβρίου αναμένεται να δοθεί σήμερα στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ έως τις 30/06/2014 με την καταβολή του 50% του προστίμου εκπρόθεσμου ελέγχου. Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia το αργότερο μέχρι το βράδι θα έχει δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
Ωστόσο το εντυπωσιακό στοιχείο που αποκάλυψε ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Ελλάδας κ. Κωνσταντίνος Βήκας μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή της ΕΡΤ έχει να κάνει με το γεγονός πως μόλις 3 στα 10 οχήματα που είναι εκπρόθεσμα στον τεχνικό έλεγχο έχουν προσέλθει στα ΚΤΕΟ της χώρας.
Οπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς δεν είναι δυνατόν μέσα σε δύο μήνες να προλάβουν να ελεγχθούν 2,5 εκατ. οχήματα μέχρι τέλος του έτους ενώ παράλληλα οι ουρές στα ΚΤΕΟ θα αυξάνονται καθημερινά.
Από την άλλη μεριά αυξάνονται τα κρούσματα παράνομων ενεργειών στον κλάδο των Τεχνικών Ελέγχων καθώς έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα σε κάποια ΚΤΕΟ με συγκεκριμένη δυναμικότητα καθημερινών ελέγχων οχημάτων να «ελέγχουν» το διπλάσιο ή τριπλάσιο αριθμό οχημάτων που μπορούν!
Επίσης το θέμα των Πλαστών Δελτίων Τεχνικών Ελέγχων φαίνεται πως έχει μεγάλη έξαρση καθώς καθημερινά πλέον σε πολλά ΚΤΕΟ της χώρας διαπιστώνονται κρούσματα από ανυποψίαστους νέους ιδιοκτήτες κυρίως μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Ο κ. Βήκας επισήμανε πως καλό θα ήταν αν ο νέος κάτοχος ενός μεταχειρισμένου οχήματος διαπιστώσει κάτι στο Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου καλό θα ήταν να επικοινωνήσει με το ΚΤΕΟ που εμφανίζεται να το έχει εκδόσει ώστε να διαπιστώσει τηλεφωνικά αν είναι γνήσιο και να γλιτώσει από «μπλεξίματα».
Παράλληλα να υπενθυμίσουμε πως έχει ενεργοποιηθεί το «Ηλεκτρονικό Παράβολο» το εκδίδουν τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ ενώ αντίθετα στα Δημόσια ΚΤΕΟ οι ιδιοκτήτες οχημάτων που τα επισκέπτονται θα πρέπει να μεταβούν σε κάποια συνεργαζόμενη τράπεζα να το εκδώσουν ή να το έχουν προμηθευτεί μέσω e-banking.
Η δεύτερη ημερομηνία λήγει κανονικά στις 31 Οκτωβρίου και αφορά όλα τα οχήματα που είναι εκπρόθεσμα από 01 Ιουλίου του 2014 έως το τέλος του 2015.
Η τρίτη και φαρμακερή προθεσμία λήγει στις 30 Νοεμβρίου και θα αφορά όσους ιδιοκτήτες οχημάτων δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ εντός του 2015.
Όποιοι από τους οδηγούς αμελήσουν και τις τρεις ημερομηνίες τότε χάνεται η έκπτωση στο πρόστιμο καθυστέρησης. Έτσι θα πληρώσουν 65 ευρώ το πρόστιμο καθυστέρησης, και 150 ευρώ το πρόστιμο που θα βεβαιώνεται απευθείας στην εφορία. Συνολικά, δηλαδή θα κληθούν να πληρώσουν τα 215 ευρώ σε πρόστιμα και σε αυτά θα πρέπει να προσθέσει κανείς και το κόστος του τεχνικού ελέγχου που κυμαίνεται περίπου στα 50 ευρώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου