Στις οικονομικές συσκευές smartphones στρέφεται το ενδιαφέρον των καταναλωτών
Πρώτη καταχώρηση: 24/11/2015 - 16:32
Τελευταία δημοσίευση: 24/11/2015 16:47Οικονομία
Στη λογική του “μην αγοράζεις κάτι ακριβό, αν δεν είσαι σίγουρος ότι θα το κρατήσεις για πολύ καιρό”, δείχνει να κινείται το παγκόσμιο καταναλωτικό ενδιαφέρον στον τομέα των smartphones. Σε αυτήν τη λογική, ο κύριος όγκος των πωλήσεων “έξυπνων” κινητών, κατά το 3ο τρίμηνο του 2015, προήλθε από τις αναδυόμενες αγορές, με τις οικονομικές συσκευές να τροφοδοτούν, κατά κύριο λόγο, τη διεθνή ζήτηση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Gartner...
Διαβάστε περισσότερα στο: enikonomia.gr
Διαβάστε επίσης:
Στις οικονομικές συσκευές smartphone στρέφεται το ενδιαφέρον των καταναλωτών
Πρώτη καταχώρηση: 24/11/2015 - 15:55
Τελευταία δημοσίευση: 24/11/2015 15:55Επιχειρήσεις
Στη λογική του “μην αγοράζεις κάτι ακριβό, αν δεν είσαι σίγουρος ότι θα το κρατήσεις για πολύ καιρό”, δείχνει να κινείται το παγκόσμιο καταναλωτικό ενδιαφέρον στον τομέα των smartphones. Σε αυτήν τη λογική, ο κύριος όγκος των πωλήσεων “έξυπνων” κινητών, κατά το 3ο τρίμηνο του 2015, προήλθε από τις αναδυόμενες αγορές, με τις οικονομικές συσκευές να τροφοδοτούν, κατά κύριο λόγο, τη διεθνή ζήτηση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Gartner, το 3ο τρίμηνο του 2015, διατέθηκαν στην παγκόσμια αγορά 353 εκατ. smartphones, αριθμός αυξημένος κατά 15,5% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Περίπου τα δύο τρίτα των συσκευών και συγκεκριμένα τα 259,7 εκατ. τεμάχια, πωλήθηκαν στις αναδυόμενες αγορές, όπως η Κίνα, με τις πωλήσεις στις συγκεκριμένες γεωγραφικές ζώνες να ενισχύονται κατά 18,4%. Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις στις λεγόμενες “ώριμες” αγορές, όπως αυτές των ΗΠΑ και της Δυτικής Ευρώπης, ενισχύθηκαν μεν, αλλά με πολύ πιο ήπιους ρυθμούς, αυξανόμενες κατά 8,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Οι αναλυτές της Gartner σημειώνουν ότι η διαθεσιμότητα χαμηλού κόστους συσκευών στις αναδυόμενες αγορές στήριξε τις πωλήσεις smartphone σε παγκόσμιο επίπεδο, με τις ελκυστικές τιμές να ωθούν τους καταναλωτές να αλλάξουν τη συμβατική τους συσκευή με ένα οικονομικό smartphone. Δεν είναι τυχαίο ότι, ενώ οι πέντε μεγαλύτεροι κατασκευαστές μοιράστηκαν το ένα ποσοστό 53,7% της παγκόσμιας αγοράς των smartphones, οι μικρότεροι παίκτες υπερασπίστηκαν τα μερίδιά τους, συγκεντρώνοντας αθροιστικά ποσοστό 46,3%.
Στην κορυφήΣτην κορυφή της κατάταξης με τους ισχυρότερους κατασκευαστές της παγκόσμιας αγοράς δεν υπήρξαν αλλαγές, κατά το 3ο τρίμηνο του 2015, με τη Samsung να διατηρεί την πρωτιά και την Apple να καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση. Η Samsung ενίσχυσε τις πωλήσεις της στα 83,586 εκατ. τεμάχια, εμφανίζοντας το εξεταζόμενο διάστημα μερίδιο 23,7% από 23,9% ένα χρόνο νωρίτερα. Από την πλευρά της, η Apple κατέγραψε αυξημένες πωλήσεις στα 46 εκατ. τεμάχια με μερίδιο αγοράς 13,1% από 38 εκατ. συσκευές ένα χρόνο νωρίτερα και μερίδιο αγοράς 12,5%.
Εντυπωσιακές επιδόσεις πέτυχε η κατέχουσα την τρίτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης, κινεζική Huawei, η οποία τόσο στην “πατρίδα” της, όσο και διεθνώς, κατάφερε να ενισχύσει σημαντικά τις δυνάμεις της, ανεβάζοντας το μερίδιό της στο 7,7% από 5,2% ένα χρόνο νωρίτερα.
Τα συστήματαΣε επίπεδο λειτουργικών συστημάτων τόσο το iOS της Apple, όσο και το Android, κινήθηκαν ανοδικά κατά το 3ο τρίμηνο του 2015. Συγκεκριμένα, στην παγκόσμια αγορά διατέθηκαν 298,8 εκατ. συσκευές με λειτουργικό Android (μερίδιο 84,7% από 83,3% το 3ο τρίμηνο του 2014). Επιπλέον, από το σύνολο των smartphones, που διατέθηκαν διεθνώς το 3ο τρίμηνο του 2015, το iOS ήταν εγκατεστημένο σε 46,062 εκατ. συσκευές με μερίδιο αγοράς 13,1%, από 12,5% το 3ο τρίμηνο του 2014. Τέλος, το λειτουργικό των Windows έχασε έδαφος την περίοδο αναφοράς, με το μερίδιό του να υποχωρεί στο 1,7% από 3% την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους.
Tags: smartphones
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου