Σελίδες

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

Οι τρεις "μαύρες λίστες" της εφορίας με τους ΙΧηδες - Ποιους θα κυνηγήσουν - Πόσα θα πληρώσουν

Οι τρεις "μαύρες λίστες" της εφορίας με τους ΙΧηδες - Ποιους θα κυνηγήσουν - Πόσα θα πληρώσουν

Οι τρεις "μαύρες λίστες" της εφορίας με τους ΙΧηδες - Ποιους θα κυνηγήσουν - Πόσα θα πληρώσουν
Τρεις διαφορετικές λίστες με ΙΧδες οι οποίοι θα κληθούν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη πληρώνοντας ακριβά… αμαρτίες του παρελθόντος ετοιμάζει η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων. Αθροιστικά, θα κληθούν να πληρώσουν περισσότερα από δύο εκατομμύρια οδηγοί πολλοί εκ των οποίων για περισσότερες από μία παραλείψεις. Ποιους θα περιλαμβάνουν αυτές οι τρεις λίστες;
1. Η πρώτη, τους οδηγούς που κυκλοφορούν με ανασφάλιστα αυτοκίνητα. Ήδη από χθες, έχει δημοσιευτεί στη Διαύγεια η σχετική απόφαση και πλέον η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της ΓΓΔΕ προετοιμάζεται να «τρέξει» τις ηλεκτρονικές διασταυρώσεις. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, οι ανασφάλιστοι που θα εντοπιστούν θα ξεπεράσουν τους 600.000. Τα ονόματα των οδηγών που θα ειδοποιηθούν επειδή θα έχουν εντοπιστεί ανασφάλιστατα οχήματά τους, θα προκύψουν ύστερα από διασταύρωση που θα γίνει ανάμεσα στην ηλεκτρονική βάση της ΓΓΔΕ (σ.σ περιλαμβάνει περισσότερα από πέντε εκατομμύρια οχήματα που εμφανίζονται να κυκλοφορούν με πινακίδες και ως εκ τούτου να έχουν την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας) με την ηλεκτρονική βάση της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών η οποία και εμπεριέχει όλα τα ΙΧ για τα οποία υπάρχει ενεργή ασφάλεια. Από τη στιγμή που θα παραλάβει το ειδοποιητήριο, ο οδηγός θα πρέπει είτε να δώσει εξηγήσεις (π.χ θα μπορεί να αποδείξει ότι έχει ασφαλίσει το όχημά του και ότι εκ παραδρομής εμφανίστηκε στον κατάλογο της ΓΓΔΕ) είτε να επιλέξει μια εταιρεία για να ασφαλίσει το όχημα. Η ασφάλιση, πέραν του ασφαλίστρου, θα επιβαρύνεται με 250 ευρώ επιπλέον. Το ποσό θα δίδεται με τη μορφή παραβόλου και θα αποδίδεται στην ασφαλιστική εταιρεία. Αν παρέλθει η προθεσμία και ο οδηγός δεν ανταποκριθεί (σ.σ η απόφαση ορίζει ότι η ΔΗΛΕΔ θα πρέπει να κινηθεί μέσα σε δύο μήνες από την πρώτη ειδοποίηση) , τότε θα αντιμετωπίζει επιπλέον πρόστιμο 500 ευρώ αλλά και τον κίνδυνο επιβολής σειράς διοικητικών συνεπειών οι οποίες είναι:
· Αφαίρεση των πινακίδων, της άδειας ικανότητας του οδηγού και της άδειας κυκλοφορίας για 6 μήνες
· Αφαίρεση των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας για δύο (2) χρόνια σε περίπτωση ατυχήματος ή για τρία (3) χρόνια, σε περίπτωση υποτροπής
· Φυλάκιση από 2 μήνες μέχρι 1 χρόνο και
· Χρηματική ποινή μέχρι €3.000

2. Η δεύτερη λίστα, θα περιλαμβάνει τους οδηγούς που άφησαν απλήρωτα τα τέλη κυκλοφορίας του 2012 και του 2013. Μέχρι τώρα, οι σχετικές διασταυρώσεις δεν είχαν «τρέξει» με αποτέλεσμα οι αμελείς να παραμένουν στο απυρόβλητο για περισσότερα από τρία χρόνια. Ο λόγος ήταν καθαρά γραφειοκρατικός: δεν είχε αποφασιστεί αν απαιτείται έκδοση απόφασης προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία. Οι διασταυρώσεις δεν έχουν ολοκληρωθεί αλλά εκτιμάται ότι θα αποσταλούν ειδοποιητήρια πληρωμής σε περισσότερους από 600-700 χιλιάδες οδηγούς.
3. Η 3η λίστα, αφορά στους οδηγούς που δεν πέρασαν από ΚΤΕΟ μέχρι το τέλος του 2015. Το μέτρο είναι μνημονιακό και πρέπει να αποφέρει συγκεκριμένα έσοδα μέσα στο 2015 οπότε οι διασταυρώσεις θα προχωρήσουν με διαδικασίες εξπρές. Μέσα στις επόμενες ημέρες, η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της ΓΓΔΕ σε συνεργασία με τις υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών θα ετοιμάσουν τη λίστα –αναμένεται να έχει περισσότερα από 800.000 αυτοκίνητα- ενώ το πρόστιμο των 150 ευρώ θα εμφανιστεί απευθείας στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα του Taxisnet και στην προσωποποιημένη πληροφόρηση.

'Εσοδα από 125 έως 175 εκατ. ευρώ από τα ανασφάλιστα ΙΧ!

Πρώτη καταχώρηση: 09/03/2016 - 13:51
Τελευταία δημοσίευση: 10/03/2016 08:20Auto
'Εσοδα από 125 έως 175 εκατ. ευρώ από τα ανασφάλιστα ΙΧ!
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr

Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την αποστολή των προστίμων σε τουλάχιστον 700.000 ιδιοκτήτες οχημάτων που θα κινούν ανασφάλιστα.
Μάλιστα θα πρέπει να υπενθυμίσουμε πως ο νόμος για τα ανασφάλιστα οχήματα είχε τεθεί σε ισχύ εδώ και 2 χρόνια αλλά κανείς μέχρι σήμερα δεν τολμούσε να τον ενεργοποιήσει μα αποτέλεσμα να βρίσκεται σε αδράνεια και ο αριθμός των ανασφάλιστων οχημάτων να αυξάνεται συνεχώς.
'Οσον αφορά στον ακριβή αριθμό των ανασφάλιστων οχημάτων στελέχη της αγοράς εκτιμούν πως θα ξεπεράσουν τις 700.000 ενώ τα στελέχη του οικονομικού επιτελείου κάνουν λόγο για περίπου 500.000 οχήματα.
'Οπως και να έχει το ζήτημα τα έσοδα στην πρώτη περίπτωση, δηλαδή 700.000 οχήματα, αναμένεται να εμφανίσουν λογιστικά έσοδα 175 εκατ. ευρώ ενώ στην δεύτερη περίπτωση, 500.000 οχήματα, τα έσοδα αναμένεται να ανέλθουν σε 125 εκατ. ευρώ!
Πάντως ούτε το οικονομικό επιτελείο αλλά ούτε και τα στελέχη της αγοράς εκτιμούν πως θα αντλήσουν έσοδα που κυμαίνονται μεταξύ 125 και 175 εκατ. ευρώ καθώς οι συγκεκριμένοι ιδιοκτήτες είναι ήδη υπερχρεωμένοι και σύμφωνα με τον προϋπολογισμό τα έσοδα θα ανέλθουν στο 30% του συνόλου των προστίμων.
Ειδικότερα στον Προϋπολογισμό 2016 στα έσοδα από τα ανασφάλιστα οχήματα αναφέρει χαρακτηριστικά πως για το 2015 θα ανέλθουν σε 40 εκατ. ευρώ ενώ για φέτος τα αντίστοιχα έσοδα το οικονομικό επιτελείο εκτιμά πως θα ανέλθουν σε μόλις 5 εκατ. ευρώ.
Επειδή το 2015 δεν απεστάλη κανένα πρόστιμο στους ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων τα έσοδα του 2015 περνούν στην φετινή χρονιά με αποτέλεσμα τα συνολικά έσοδα να υπολογίζονται σε μόλις 45 εκατ. ευρώ.
Δηλαδή σύμφωνα με τα στοιχεία του Προϋπολογισμού μόλις 180.000 από τους τουλάχιστον 800.000 ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων αναμένεται να πληρώσουν τα πρόστιμα ή τρεις στους δέκα παραβάτες!

Η υπουργική απόφαση
Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση του κ. Τρύφωνα Αλεξιάδη που αναρτήθηκε στο Διαύγεια αναφέρει πως η ΠΟΛ 1033/2016 με την οποία η Δ.ΗΛΕ.Δ. της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.) ορίζεται ως η αρμόδια υπηρεσία με επιμέλεια της οποίας πραγματοποιείται ο εντοπισμός των τυχόν ανασφάλιστων αυτοκινήτων οχημάτων και επιδιώκεται η συμμόρφωση των ιδιοκτητών αυτών μέσω της επίσπευσης της διαδικασίας επιβολής των διοικητικών κυρώσεων και ποινών της παραγράφου 4 του άρθρου 5 και των ποινικών κυρώσεων του άρθρου 12 του Π.Δ. 237/1986, από τις Αστυνομικές Αρχές.
Σε περίπτωση που οι ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων δεν «υπακούσουν», κινδυνεύουν με αφαίρεση πινακίδων και αδειών από 10 μέρες μέχρι και για τρία χρόνια καθώς θα ενημερώνονται οι κατά τόπους Αστυνομικές Αρχές ενώ βαρύτερες ποινές προβλέπονται για όσους εμπλέκονται σε ατυχήματα ή υποτροπιάζουν. Επιπλέον προβλέπεται και φυλάκιση δύο μηνών, καθώς και η επιβολή και χρηματικού προστίμου, που ανέρχεται σε 500 ευρώ για τα επιβατικά και 250 ευρώ για τα δίκυκλα.

Διαβάστε όλη την εγκύκλιο:
«ΠΟΛ 1033/2016
Θέμα: «Εντοπισμός ανασφάλιστων αυτοκινήτων οχημάτων και επιδίωξη συμμόρφωσης των ιδιοκτητών αυτών μέσω της επίσπευσης της διαδικασίας επιβολής διοικητικών και ποινικών κυρώσεων»
ΑΠΟΦΑΣΗ Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Έχοντας υπόψη: 1) Τις διατάξεις του Π.Δ. 237/1986 (Α' 110), όπως ισχύει, και ειδικότερα όπως αυτό συμπληρώθηκε με το άρθρο εικοστό έκτο του ν.4141/2013 (ΦΕΚ 81 Α' / 5.4.2013),
2) Τις διατάξεις του Π.Δ. 111/2014 «Οργανισμός Υπουργείου Οικονομικών» (ΦΕΚ 178 Α'), όπως ισχύει,
3) Την αριθμ. Δ6Α 1117082 ΕΞ2013/23.7.2013 (ΦΕΚ Β' 1779) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού Οικονομικών «Μεταφορά αρμοδιοτήτων, προσωπικού και διαθέσιμων πόρων οργανικών μονάδων της Γενικής Διεύθυνσης ΚΕ.Π.Υ.Ο. της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων και καθορισμός οργανικών θέσεων προσωπικού αυτής», όπως αυτή έχει τροποποιηθεί με την υπ' αριθμ. Δ6Α 1131977 ΕΞ2013/26.8.2013 απόφαση του Υπουργού και του Υφυπουργού Οικονομικών (Β' 2191),
4) Την ΠΟΛ.1163/3.7.2013 «Όροι και διαδικασία είσπραξης - επιστροφής για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού παραβόλου», όπως ισχύει,
5) Την υπ' αριθμ. Υ14/3.10.2015 (ΦΕΚ Β' 2144) Απόφαση του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών Τρύφωνα Αλεξιάδη»,
6) Το γεγονός ότι με την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ Η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γ.Γ.Δ.Ε. (εφεξής Δ.ΗΛΕ.Δ.) της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.) ορίζεται ως η αρμόδια υπηρεσία με επιμέλεια της οποίας πραγματοποιείται ο εντοπισμός των τυχόν ανασφάλιστων αυτοκινήτων οχημάτων και επιδιώκεται η συμμόρφωση των ιδιοκτητών αυτών μέσω της επίσπευσης της διαδικασίας επιβολής των διοικητικών κυρώσεων και ποινών της παραγράφου 4 του άρθρου 5 και των ποινικών κυρώσεων του άρθρου 12 του Π.Δ. 237/1986, από τις Αστυνομικές Αρχές.
Άρθρο 1 Διασταύρωση αρχείων Η Δ.ΗΛΕ.Δ. για το σκοπό αυτό αναλαμβάνει την επεξεργασία, τη ζεύξη και τη διασταύρωση των αρχείων που τηρούνται ηλεκτρονικά στις κατά λόγο αρμοδιότητας βάσεις δεδομένων των παρακάτω υπηρεσιών:
α) του αρχείου της Γ.Γ.Δ.Ε. όπως αυτό ενημερώνεται με τις μεταβολές και τις νέες άδειες κυκλοφορίας που εκδίδονται από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων καθώς και με τις μεταβολές (όπως ακινησίες) των κατά τόπους Δ.Ο.Υ.,
β) του αρχείου του Κέντρου Πληροφοριών που προβλέπεται στο άρθρο 27β του Π.Δ. 237/1986 (ΦΕΚ Α' 110) όπως ισχύει, και σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3867/2010 (ΦΕΚ Α' 128) αποτελεί υπηρεσιακή μονάδα του Επικουρικού Κεφαλαίου Ασφάλισης Ευθύνης από Ατυχήματα Αυτοκινήτων (εφεξής Κέντρο Πληροφοριών), για τα αυτοκίνητα οχήματα που είναι ασφαλισμένα,
γ) των αρχείων οποιασδήποτε άλλης δημόσιας υπηρεσίας ή Υπουργείου που νομιμοποιείται σύμφωνα με την νομοθεσία να εκδίδει άδεια κυκλοφορίας οχημάτων, στα οποία τηρούνται ηλεκτρονικά τα στοιχεία των οχημάτων αυτών. Το Κέντρο Πληροφοριών και οι δημόσιες υπηρεσίες ή Υπουργεία υποχρεούνται να θέτουν, σε διαρκή βάση, στη διάθεση της Δ.ΗΛΕ.Δ. τα παραπάνω αρχεία και στοιχεία τους, όταν αυτό απαιτηθεί, προκειμένου να διενεργείται, με ηλεκτρονικό τρόπο, ο έλεγχος και εντοπισμός των αυτοκίνητων οχημάτων για τα οποία δεν υφίσταται η υποχρεωτική ασφαλιστική κάλυψη (εντοπισμός ανασφάλιστων οχημάτων).
Άρθρο 2 Διαδικασία εντοπισμού ανασφάλιστων οχημάτων Το Κέντρο Πληροφοριών, αποστέλλει αρχείο ασφαλισμένων οχημάτων, μετά από αίτημα της Δ.ΗΛΕ.Δ., για συγκεκριμένη ημερομηνία. Η Δ.ΗΛΕ.Δ. με βάση τα διαθέσιμα και τηρούμενα στη Γ.Γ.Δ.Ε. ηλεκτρονικά αρχεία και το αρχείο του Κέντρου Πληροφοριών, εντοπίζει με διασταύρωση τα οχήματα που ήταν σε κυκλοφορία την εν λόγω ημερομηνία και παράγει αρχείο πιθανών ανασφάλιστων οχημάτων.
Η Δ.ΗΛΕ.Δ. αποστέλλει ειδοποιητήρια επιστολή στους ιδιοκτήτες των πιθανώς ανασφάλιστων οχημάτων, είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είτε στην τελευταία δηλωθείσα από αυτούς, στη φορολογική διοίκηση, ταχυδρομική διεύθυνση, με την οποία τους ειδοποιεί, να προβούν άμεσα, στην ασφάλιση της αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία του οχήματος τους.
Με την ίδια επιστολή ενημερώνονται για τη διαδικασία που απαιτείται να ακολουθηθεί προκειμένου το όχημα να εξαιρεθεί από το αρχείο των πιθανών ανασφάλιστων οχημάτων, όπως σε περίπτωση που έχει τηρηθεί η υποχρέωση ασφάλισης του οχήματος, υπάρχει απαλλαγή της υποχρέωσης ασφάλισής του σύμφωνα με το νόμο, μπορεί να τεκμηριωθεί η ακινησία του, διαπιστωθεί λάθος στα στοιχεία ασφάλισης ή κυκλοφορίας του.
Επιπρόσθετα, οι πιστοποιημένοι στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του TAXISnet χρήστες ενημερώνονται με την ανάρτηση της ίδιας επιστολής στο λογαριασμό τους.
Άρθρο 3 Ενέργειες ιδιοκτήτη οχήματος Ο ιδιοκτήτης οχήματος, ο οποίος λαμβάνει ειδοποιητήρια επιστολή, προβαίνει στην ασφάλιση της αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία του οχήματος του προσκομίζοντας σε ασφαλιστική επιχείρηση το ηλεκτρονικό παράβολο υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου ύψους διακοσίων πενήντα (250) ευρώ και προαιρετικά την ειδοποιητήρια επιστολή.
Ο ιδιοκτήτης που δεν υποχρεούται να προβεί σε ασφάλιση του οχήματός του για οποιοδήποτε νόμιμο λόγο, όπως σε περίπτωση που έχει τηρηθεί η υποχρέωση ασφάλισης του οχήματός του ή υπάρχει σύμφωνα με το νόμο απαλλαγή υποχρέωσης από την ασφάλισή του ή μπορεί να τεκμηριωθεί η ακινησία του ή έχει διαπιστωθεί λάθος στα στοιχεία ασφάλισης ή κυκλοφορίας του, απευθύνεται στις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ., Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Ασφαλιστική Επιχείρηση, Αστυνομία) προκειμένου να προβούν στις απαραίτητες κατά λόγο αρμοδιότητας τους ενέργειες για την ενημέρωση των δεδομένων τους και την εν συνεχεία ενημέρωση της Δ.ΗΛΕ.Δ. - από τις ανωτέρω υπηρεσίες - για τον αποχαρακτηρισμό του οχήματος ως ανασφάλιστου.
Άρθρο 4 Ενέργειες ασφαλιστικής επιχείρησης οχήματος Κατά την έκδοση ασφαλιστηρίου συμβολαίου η ασφαλιστική επιχείρηση εξετάζει μέσω υπηρεσίας που παρέχεται από τη Δ.ΗΛΕ.Δ. εάν το όχημα που πρόκειται να ασφαλιστεί έχει εντοπισθεί ως ανασφάλιστο από την ανωτέρω διαδικασία προκειμένου να απαιτήσει το ηλεκτρονικό παράβολο του άρθρου 3 της παρούσας. Η διαδικασία δέσμευσης του ηλεκτρονικού παραβόλου διενεργείται από τη Δ.ΗΛΕ.Δ. κατά παρέκκλιση της παραγράφου 3, του άρθρου 4 της Α.Υ.Ο. με αριθμό ΠΟΛ.1163/3.7.2013, όπως ισχύει. Η ασφαλιστική επιχείρηση υποχρεούται να ενημερώνει εντός δεκαπέντε (15) εργασίμων ημερών τη Δ.ΗΛΕ.Δ. προκειμένου να προβαίνει άμεσα στη δέσμευση του ηλεκτρονικού παραβόλου που χρησιμοποιήθηκε.
Άρθρο 5 Έλεγχος συμμόρφωσης Η Δ.ΗΛΕ.Δ. σε τακτά διαστήματα, δύναται να ανταλλάσσει ή να αναζητά στοιχεία από το Κέντρο Πληροφοριών, είτε μαζικά με τη μορφή αρχείου είτε μέσω υπηρεσίας (web-service) σχετικά με την κατάσταση οχημάτων που έχουν χαρακτηρισθεί ως ανασφάλιστα και να λαμβάνει ενδεικτικά και κατ' ελάχιστον τις παρακάτω κατά περίπτωση πληροφορίες.
Α. Σε περίπτωση ασφάλισης του οχήματος: - αριθμό πρωτοκόλλου ειδοποιητήριας επιστολής, - την ημερομηνία έναρξης της ασφάλισης, - την ασφαλιστική επιχείρηση, - το μοναδικό αριθμό του ηλεκτρονικού παραβόλου.
Β. Σε περίπτωση μη ορθού χαρακτηρισμού ως ανασφάλιστο: - αριθμό πρωτοκόλλου ειδοποιητήριας επιστολής, - την αιτία μη ορθής εικόνας (όπως μη αποστολή του οχήματος από την ασφαλιστική επιχείρηση στο Κέντρο Πληροφοριών), - τα στοιχεία του ασφαλιστηρίου σε περίπτωση που υφίσταται.
Άρθρο 6 Περιπτώσεις μη συμμόρφωσης Σε περίπτωση μη εμφάνισης και μη συμμόρφωσης του ιδιοκτήτη του οχήματος με τα οριζόμενα στην παρούσα, η Δ.ΗΛΕ.Δ. σε εύλογο χρόνο και όχι πέραν διμήνου από τη διενέργεια της διασταύρωσης για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων, σε συγκεκριμένη ημερομηνία, αποστέλλει τα στοιχεία του οχήματος για το όποιο δεν υφίσταται ασφαλιστική κάλυψη και του ιδιοκτήτη του στην αρμόδια Αστυνομική Αρχή, για την σε βάρος του επιβολή των κυρώσεων και ποινών που προβλέπονται στις σχετικές διατάξεις του Π.Δ. 237/1986. Σε περίπτωση επιβολής του χρηματικού προστίμου που προβλέπεται στο εδάφιο β της παρ 4 του άρθρου 5 του Π.Δ. 237/1986, όπως ισχύει, μετά από διαπιστωθείσα παράβαση Αστυνομικής Αρχής κατά την κυκλοφορία ανασφάλιστου οχήματος, δεν απαιτείται κατά την ασφάλιση του οχήματος αυτού και η πληρωμή του παραβόλου των 250,00 ευρώ. Άρθρο 7 Χρόνος διασταύρωσης Η Δ.ΗΛΕ.Δ. εκτελεί την περιγραφόμενη στην παρούσα διαδικασία, τουλάχιστον 2 φορές ετησίως. Άρθρο 8 Η απόφαση αυτή να δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Ακριβές Αντίγραφο Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΡΥΦΩΝΑΣ ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου