Το νομοσχεδιο για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και την εθελοντική δήλωση αδήλωτων εισοδημάτων καθώς και πλήθος άλλω διατάξεων
Κατατέθηκε στην βουλή το ΠΟΛΥνομοσχέδιο για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και την εθελοντική αποκάλυψη αδήλωτων εισοδημάτων .
Αναλυτικά με το νομοσχέδιο :
Τροποποιούνται - συμπληρώνονται οι διατάξεις του Πτωχευτικού Κώδικα (ν.3588/2007)
Εισάγονται ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών.
Εθελοντική αποκάλυψη αδήλωτων εισοδημάτων
Ι.α. Παρέχεται, υπό τις οριζόμενες προϋποθέσεις μέχρι και τις 31-5-2017, η δυνατότητα υποβολής φορολογικής δήλωσης στους φορολογούμενους που δεν έχουν υποβάλει δήλωση ή έχουν υποβάλει ελλιπή ή ανακριβή δήλωση.
Προβλέπεται:
- μετά την υποβολή, η διενέργεια διορθωτικού προσδιορισμού του οφειλόμενου κύριου φόρου, τέλους ή εισφοράς, του πρόσθετου φόρου ή προστίμου λόγω εκπρόθεσμης υποβολής, καθώς και του τόκου, σύμφωνα με τις μνημονευόμενες διατάξεις. Εφόσον δεν προκύπτει φόρος προβλέπεται απαλλαγή από το οριζόμενο πρόστιμο,
- για τις αρχικές και τροποποιητίκές δηλώσεις που υποβάλλονται κατά τα ανωτέρω, αναλόγως του χρόνου υποβολής και του έτους εντός του οποίου έληξε η προθεσμία υποβολής της αρχικής δήλωσης, μείωση του οφειλόμενου πρόσθετου φόρου κατά τα οριζόμενα ποσοστά επί του κύριου φόρου και συντελεστές αναπροσαρμογής.
Παρέχεται, κατά παρέκκλιση των οριζομένων στις διατάξεις του ν. 4174/2013, δυνατότητα υπαγωγής στην ανωτέρω ρύθμιση και των φορολογούμενων για τους οποίους έχει εκδοθεί ή θα εκδοθεί εντολή ελέγχου μέχρι και τις 31-5-2017, στις ειδικώς οριζόμενες περιπτώσεις. Αντίστοιχα, παρέχεται έκπτωση στον πρόσθετο φόρο κατά τα ποσοστά που ορίζονται επί του κύριου φόρου.
Απαλλάσσονται της επιβολής προστίμων καθώς και άλλων φορολογικών, διοικητικών ή ποινικών κυρώσεων και μέτρων, οι υπαγόμενοι στις ανωτέρω ευνοϊκές ρυθμίσεις, κατά τα ειδικώς οριζόμενα, ενώ αίρονται και τυχόν επιβληθέντα διασφαλιστικά μέτρα, υπό τις αναφερόμενες προϋποθέσεις.
Απαριθμούνται οι περιπτώσεις και κατηγορίες προσώπων που εξαιρούνται της δυνατότητας υπαγωγής στις ανωτέρω ευνοϊκές ρυθμίσεις.
Ρυθμίζονται λοιπά ζητήματα σε σχέση με τα προαναφερόμενα, μεταξύ των οποίων:
- ο τρόπος καταβολής της οφειλής για τους, υπαγόμενους στις ανωτέρω ρυθμίσεις,
- η δυνατότητα ένταξής τους σε πρόγραμμα ρύθμισης οφειλών κατά τις κείμενες διατάξεις,
- οι επιπτώσεις από την μη τήρηση των προϋποθέσεων καταβολής της οφειλής ή από την απώλεια της ρύθμισης, που συνεπάγονται την επιβολή: ί) της διαφοράς, από τον μη καταβληθέντα πρόσθετο φόρο και Η) των προστίμων εκπρόθεσμης δήλωσης από τα οποία αρχικώς απαλλάχθηκαν. (άρθρα 57-61)
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Θεσπίζονται ρυθμίσεις για την προώθηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών και κατά βάση:
- παρατίθενται οι έννοιες των όρων που χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτηση του ανωτέρω σκοπού,
- οριοθετείται το πεδίο εφαρμογής των ανωτέρω ρυθμίσεων (πράξεις και μέσα πληρωμής με κάρτα, καθώς και ηλεκτρονικές πληρωμές εν γένει από καταναλωτές),
- καθορίζονται οι περιπτώσεις για τις οποίες δεν εφαρμόζονται τα θεσπιζόμενα,
- προβλέπεται, σε σχέση με τους δικαιούχους πληρωμής, η υποχρέωσή τους να:
-. αποδέχονται μέσα πληρωμής με κάρτα για την ολοκλήρωση των συναλλαγών τους με τους καταναλωτές, ϋ. συμβάλλονται με νομίμως αδειοδοτημένους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών, κατά τα ειδικώς οριζόμενα,
iii. ενημερώνουν τους καταναλωτές σχετικά με την αποδοχή από πλευράς τους καρτών και μέσων πληρωμής. Σε αντίθετη περίπτωση επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ύψους χιλίων (1.000) ευρώ, το ύψος του οποίου μειώνεται στο ήμισυ εφόσον εξοφληθεί εντός της οριζόμενης προθεσμίας,
- προβλέπεται, σε σχέση με τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών που δραστηριοποιούνται στη χώρα, η υποχρέωσή τους να γνωστοποιούν προς την αρμόδια υπηρεσία, τιμολογιακά στοιχεία για τα προσφερόμενα από αυτούς προϊόντα και υπηρεσίες.
β. Παρέχεται εξουσιοδότηση για την ρύθμιση, με κ.υ.α., των προαναφερόμενων ζητημάτων σχετικά με την εφαρμογή των προτεινομένων ρυθμίσεων, μεταξύ των οποίων οι επιβαλλόμενες κυρώσεις σε περίπτωση παραβίασης των σχετικών υποχρεώσεων (υποχρέωση γνωστοποίησης, κ.λπ.) (άρθρα 62-67)
3. α. Θεσπίζεται υποχρέωση πραγματοποίησης των δαπανών απόκτησης αγαθών και λήψης υπηρεσιών με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής (κάρτες και μέσα πληρωμής με κάρτες, πληρωμή μέσω λογαριασμού πληρωμών Παροχών Υπηρεσιών Πληρωμών του ν. 3862/2010, χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού) κατά τον υπολογισμό του φόρου εισοδήματος, βάσει της ειδικώς οριζόμενης κλίμακας και υπό τις προβλεπόμενες εξαιρέσεις.
Σε περίπτωση μη κάλυψης του ελάχιστου απαιτούμενου ποσού της οριζόμενης κλίμακας, ο φόρος προσαυξάνεται κατά τα ειδικώς οριζόμενα. Η εν λόγω υποχρέωση ισχύει από το φορολογικό έτος 2017 και μετά.
β. Οι μειώσεις φόρου για ιατρικές δαπάνες του άρ. 18 του ν. 4172/2013 ισχύουν εφόσον οι οριζόμενες ιατρικές δαπάνες έχουν πραγματοποιηθεί με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής.
(άρθρο 68)
Επανακαθορίζεται το πλαίσιο για τη διασφάλιση και έλεγχο των συναλλαγών του άρθρου 20 του ν. 3842/2010. Μεταξύ άλλων, μειώνεται από 1.500 ευρώ στα 500 ευρώ το ύψος της συνολικής αξίας των φορολογικών στοιχείων, που εκδίδονται για την πώληση αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών, τα οποία οφείλεται να εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αποκλειστικούς με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλο ηλεκτρονικό μέσο. (άρθρο 69)
Θεσπίζεται Πρόγραμμα Δημοσίων Κληρώσεων (Λοταρία) που θα βασίζεται στις συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής, για την αγορά αγαθών ή τη λήψη υπηρεσιών, και σύμφωνα με το οποίο θα επιβραβεύονται όσοι κληρώνονται με χρηματικά ή και σε είδος έπαθλα. Το συνολικό διανεμόμενο χρηματικό ποσό θα επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό και δε δύναται να υπερβαίνει το ποσό των δώδεκα (12) εκατ. ευρώ ετησίως. (άρθρο 70)
Αναδιοργανώνεται το Σύστημα Μητρώων Τραπεζικών Λογαριασμών και Λογαριασμών Πληρωμών (Σ.Μ.Τ.Λ. και Λ.Π.). Ειδικότερα.
-Δημιουργείται στη Γ.Γ.Δ.Ε. δημόσιο μητρώο που περιλαμβάνει τα υπόχρεα πρόσωπα του Σ.Μ.Τ.Λ. και Λ.Π., και το οποίο είναι προσβάσιμο ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος TAXISNET κ.λπ.
-Καθίσταται υποχρεωτική η ονομαστικοποίηση του ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής, με ταυτοποίηση του κατόχου του. Από την απαγόρευση ανώνυμων μέσων πληρωμής θα εξαιρούνται όσοι τομείς θα προσδιορίζονται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, εφόσον δεν παρουσιάζουν υψηλό κίνδυνο για νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες κ.λπ.
Επίσης, εισάγονται σχετικές απαγορεύσεις ως προς τη διανομή ηλεκτρονικού χρήματος και την είσπραξη έναντι τρίτου με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής κ.λπ. (άρθρο 71)
- Προστίθενται στις μη εκπιπτόμενες επιχειρηματικές δαπάνες και οι δαπάνες που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο εργασιακής σχέσης, όπως αυτή ορίζεται στην παράγραφο 2 του άρθρου 12 του ν. 4172/2013 (εισόδημα από μισθωτή εργασία και συντάξεις), εφόσον η τμηματική ή ολική εξόφληση δεν έχει πραγματοποιηθεί με τη χρήση ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής ή μέσω παρόχου υπηρεσιών πληρωμών. (άρθρο 72)
-Προβλέπεται η επιβολή προστίμου σε περίπτωση μη:
- συμμόρφωσης με τις υποχρεώσεις της παρ. 1 του άρθρου 20 του ν. 3842/2010, σχετικά με την ηλεκτρονική διαβίβαση των δεδομένων των εκδιδόμενων λογιστικών αρχείων-στοιχείων των υποκείμενων σε φόρο φυσικών και νομικών προσώπων,
- υποβολής ή υποβολής ανακριβών στοιχείων, αναφορικά με τις
οριζόμενες υποχρεώσεις των φορολογουμένων, κ.λπ.. (άρθρο 73)
- Προβλέπεται ότι, με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών: α. καθορίζονται οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των Παροχών Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, καθώς και οι διαδικασίες ελέγχου των τιμολογίων και των στοιχείων λιανικής πώλησης που εκδίδονται και αυθεντικοποιούνται με τη χρήση υπηρεσιών των εν λόγω παροχών,
-Παρέχεται η δυνατότητα θέσπισης επιπλέον μέτρων, κινήτρων με σκοπό την περαιτέρω προώθηση των ηλεκτρονικών πληρωμών. (άρθρα 74 και 75)
Δείτε εδώ το πολυνομοσχέδιο και την αιτιολογική έκθεση σε κείμενο
Κατεβάστε σε pdf το σχέδιο νόμου από εδώ
Κατεβάστε σε pdf την αιτιολογική έκθεση από εδώ
http://taxheaven.gr
Κατατέθηκε στην βουλή το ΠΟΛΥνομοσχέδιο για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και την εθελοντική αποκάλυψη αδήλωτων εισοδημάτων .
Αναλυτικά με το νομοσχέδιο :
Τροποποιούνται - συμπληρώνονται οι διατάξεις του Πτωχευτικού Κώδικα (ν.3588/2007)
Εισάγονται ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών.
Εθελοντική αποκάλυψη αδήλωτων εισοδημάτων
Ι.α. Παρέχεται, υπό τις οριζόμενες προϋποθέσεις μέχρι και τις 31-5-2017, η δυνατότητα υποβολής φορολογικής δήλωσης στους φορολογούμενους που δεν έχουν υποβάλει δήλωση ή έχουν υποβάλει ελλιπή ή ανακριβή δήλωση.
Προβλέπεται:
- μετά την υποβολή, η διενέργεια διορθωτικού προσδιορισμού του οφειλόμενου κύριου φόρου, τέλους ή εισφοράς, του πρόσθετου φόρου ή προστίμου λόγω εκπρόθεσμης υποβολής, καθώς και του τόκου, σύμφωνα με τις μνημονευόμενες διατάξεις. Εφόσον δεν προκύπτει φόρος προβλέπεται απαλλαγή από το οριζόμενο πρόστιμο,
- για τις αρχικές και τροποποιητίκές δηλώσεις που υποβάλλονται κατά τα ανωτέρω, αναλόγως του χρόνου υποβολής και του έτους εντός του οποίου έληξε η προθεσμία υποβολής της αρχικής δήλωσης, μείωση του οφειλόμενου πρόσθετου φόρου κατά τα οριζόμενα ποσοστά επί του κύριου φόρου και συντελεστές αναπροσαρμογής.
Παρέχεται, κατά παρέκκλιση των οριζομένων στις διατάξεις του ν. 4174/2013, δυνατότητα υπαγωγής στην ανωτέρω ρύθμιση και των φορολογούμενων για τους οποίους έχει εκδοθεί ή θα εκδοθεί εντολή ελέγχου μέχρι και τις 31-5-2017, στις ειδικώς οριζόμενες περιπτώσεις. Αντίστοιχα, παρέχεται έκπτωση στον πρόσθετο φόρο κατά τα ποσοστά που ορίζονται επί του κύριου φόρου.
Απαλλάσσονται της επιβολής προστίμων καθώς και άλλων φορολογικών, διοικητικών ή ποινικών κυρώσεων και μέτρων, οι υπαγόμενοι στις ανωτέρω ευνοϊκές ρυθμίσεις, κατά τα ειδικώς οριζόμενα, ενώ αίρονται και τυχόν επιβληθέντα διασφαλιστικά μέτρα, υπό τις αναφερόμενες προϋποθέσεις.
Απαριθμούνται οι περιπτώσεις και κατηγορίες προσώπων που εξαιρούνται της δυνατότητας υπαγωγής στις ανωτέρω ευνοϊκές ρυθμίσεις.
Ρυθμίζονται λοιπά ζητήματα σε σχέση με τα προαναφερόμενα, μεταξύ των οποίων:
- ο τρόπος καταβολής της οφειλής για τους, υπαγόμενους στις ανωτέρω ρυθμίσεις,
- η δυνατότητα ένταξής τους σε πρόγραμμα ρύθμισης οφειλών κατά τις κείμενες διατάξεις,
- οι επιπτώσεις από την μη τήρηση των προϋποθέσεων καταβολής της οφειλής ή από την απώλεια της ρύθμισης, που συνεπάγονται την επιβολή: ί) της διαφοράς, από τον μη καταβληθέντα πρόσθετο φόρο και Η) των προστίμων εκπρόθεσμης δήλωσης από τα οποία αρχικώς απαλλάχθηκαν. (άρθρα 57-61)
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Θεσπίζονται ρυθμίσεις για την προώθηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών και κατά βάση:
- παρατίθενται οι έννοιες των όρων που χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτηση του ανωτέρω σκοπού,
- οριοθετείται το πεδίο εφαρμογής των ανωτέρω ρυθμίσεων (πράξεις και μέσα πληρωμής με κάρτα, καθώς και ηλεκτρονικές πληρωμές εν γένει από καταναλωτές),
- καθορίζονται οι περιπτώσεις για τις οποίες δεν εφαρμόζονται τα θεσπιζόμενα,
- προβλέπεται, σε σχέση με τους δικαιούχους πληρωμής, η υποχρέωσή τους να:
-. αποδέχονται μέσα πληρωμής με κάρτα για την ολοκλήρωση των συναλλαγών τους με τους καταναλωτές, ϋ. συμβάλλονται με νομίμως αδειοδοτημένους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών, κατά τα ειδικώς οριζόμενα,
iii. ενημερώνουν τους καταναλωτές σχετικά με την αποδοχή από πλευράς τους καρτών και μέσων πληρωμής. Σε αντίθετη περίπτωση επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ύψους χιλίων (1.000) ευρώ, το ύψος του οποίου μειώνεται στο ήμισυ εφόσον εξοφληθεί εντός της οριζόμενης προθεσμίας,
- προβλέπεται, σε σχέση με τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών που δραστηριοποιούνται στη χώρα, η υποχρέωσή τους να γνωστοποιούν προς την αρμόδια υπηρεσία, τιμολογιακά στοιχεία για τα προσφερόμενα από αυτούς προϊόντα και υπηρεσίες.
β. Παρέχεται εξουσιοδότηση για την ρύθμιση, με κ.υ.α., των προαναφερόμενων ζητημάτων σχετικά με την εφαρμογή των προτεινομένων ρυθμίσεων, μεταξύ των οποίων οι επιβαλλόμενες κυρώσεις σε περίπτωση παραβίασης των σχετικών υποχρεώσεων (υποχρέωση γνωστοποίησης, κ.λπ.) (άρθρα 62-67)
3. α. Θεσπίζεται υποχρέωση πραγματοποίησης των δαπανών απόκτησης αγαθών και λήψης υπηρεσιών με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής (κάρτες και μέσα πληρωμής με κάρτες, πληρωμή μέσω λογαριασμού πληρωμών Παροχών Υπηρεσιών Πληρωμών του ν. 3862/2010, χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού) κατά τον υπολογισμό του φόρου εισοδήματος, βάσει της ειδικώς οριζόμενης κλίμακας και υπό τις προβλεπόμενες εξαιρέσεις.
Σε περίπτωση μη κάλυψης του ελάχιστου απαιτούμενου ποσού της οριζόμενης κλίμακας, ο φόρος προσαυξάνεται κατά τα ειδικώς οριζόμενα. Η εν λόγω υποχρέωση ισχύει από το φορολογικό έτος 2017 και μετά.
β. Οι μειώσεις φόρου για ιατρικές δαπάνες του άρ. 18 του ν. 4172/2013 ισχύουν εφόσον οι οριζόμενες ιατρικές δαπάνες έχουν πραγματοποιηθεί με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής.
(άρθρο 68)
Επανακαθορίζεται το πλαίσιο για τη διασφάλιση και έλεγχο των συναλλαγών του άρθρου 20 του ν. 3842/2010. Μεταξύ άλλων, μειώνεται από 1.500 ευρώ στα 500 ευρώ το ύψος της συνολικής αξίας των φορολογικών στοιχείων, που εκδίδονται για την πώληση αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών, τα οποία οφείλεται να εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αποκλειστικούς με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλο ηλεκτρονικό μέσο. (άρθρο 69)
Θεσπίζεται Πρόγραμμα Δημοσίων Κληρώσεων (Λοταρία) που θα βασίζεται στις συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής, για την αγορά αγαθών ή τη λήψη υπηρεσιών, και σύμφωνα με το οποίο θα επιβραβεύονται όσοι κληρώνονται με χρηματικά ή και σε είδος έπαθλα. Το συνολικό διανεμόμενο χρηματικό ποσό θα επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό και δε δύναται να υπερβαίνει το ποσό των δώδεκα (12) εκατ. ευρώ ετησίως. (άρθρο 70)
Αναδιοργανώνεται το Σύστημα Μητρώων Τραπεζικών Λογαριασμών και Λογαριασμών Πληρωμών (Σ.Μ.Τ.Λ. και Λ.Π.). Ειδικότερα.
-Δημιουργείται στη Γ.Γ.Δ.Ε. δημόσιο μητρώο που περιλαμβάνει τα υπόχρεα πρόσωπα του Σ.Μ.Τ.Λ. και Λ.Π., και το οποίο είναι προσβάσιμο ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος TAXISNET κ.λπ.
-Καθίσταται υποχρεωτική η ονομαστικοποίηση του ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής, με ταυτοποίηση του κατόχου του. Από την απαγόρευση ανώνυμων μέσων πληρωμής θα εξαιρούνται όσοι τομείς θα προσδιορίζονται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, εφόσον δεν παρουσιάζουν υψηλό κίνδυνο για νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες κ.λπ.
Επίσης, εισάγονται σχετικές απαγορεύσεις ως προς τη διανομή ηλεκτρονικού χρήματος και την είσπραξη έναντι τρίτου με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής κ.λπ. (άρθρο 71)
- Προστίθενται στις μη εκπιπτόμενες επιχειρηματικές δαπάνες και οι δαπάνες που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο εργασιακής σχέσης, όπως αυτή ορίζεται στην παράγραφο 2 του άρθρου 12 του ν. 4172/2013 (εισόδημα από μισθωτή εργασία και συντάξεις), εφόσον η τμηματική ή ολική εξόφληση δεν έχει πραγματοποιηθεί με τη χρήση ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής ή μέσω παρόχου υπηρεσιών πληρωμών. (άρθρο 72)
-Προβλέπεται η επιβολή προστίμου σε περίπτωση μη:
- συμμόρφωσης με τις υποχρεώσεις της παρ. 1 του άρθρου 20 του ν. 3842/2010, σχετικά με την ηλεκτρονική διαβίβαση των δεδομένων των εκδιδόμενων λογιστικών αρχείων-στοιχείων των υποκείμενων σε φόρο φυσικών και νομικών προσώπων,
- υποβολής ή υποβολής ανακριβών στοιχείων, αναφορικά με τις
οριζόμενες υποχρεώσεις των φορολογουμένων, κ.λπ.. (άρθρο 73)
- Προβλέπεται ότι, με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών: α. καθορίζονται οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των Παροχών Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, καθώς και οι διαδικασίες ελέγχου των τιμολογίων και των στοιχείων λιανικής πώλησης που εκδίδονται και αυθεντικοποιούνται με τη χρήση υπηρεσιών των εν λόγω παροχών,
-Παρέχεται η δυνατότητα θέσπισης επιπλέον μέτρων, κινήτρων με σκοπό την περαιτέρω προώθηση των ηλεκτρονικών πληρωμών. (άρθρα 74 και 75)
Δείτε εδώ το πολυνομοσχέδιο και την αιτιολογική έκθεση σε κείμενο
Κατεβάστε σε pdf το σχέδιο νόμου από εδώ
Κατεβάστε σε pdf την αιτιολογική έκθεση από εδώ
http://taxheaven.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου