Γ. Πιτσιλής: «Νέο σύστημα αξιολόγησης των ελεγκτών, που μπαίνουν στο «μικροσκόπιο» για τα πεπραγμένα τους»
Συνέντευξη στην Εφημερίδα Παραπολιτικά
01.04.2017
Νέο σύστημα αξιολόγησης των ελεγκτών, που μπαίνουν στο «μικροσκόπιο» για τα πεπραγμένα τους, προαναγγέλλει μέσω της εφημερίδα «Παραπολιτικά» ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής.
Εσωτερικό έλεγχο για περίεργες και συστηματικές αποκλίσεις στα στάδια της ελεγκτικής διαδικασίας, στενή συνεργασία με τους οικονομικούς εισαγγελείς για τις «βαριές» υποθέσεις που κληρονόμησε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων από το ΣΔΟΕ, αλλά και νέο σύστημα αξιολόγησης των ελεγκτών, που μπαίνουν στο «μικροσκόπιο» για τα πεπραγμένα τους, προαναγγέλλει ο διοικητής της ΑΑΔΕ, προετοιμάζοντας παράλληλα «σαφάρι» για τις αποδείξεις, που, όπως όλα δείχνουν, θα κρίνει την τύχη των φετινών εσόδων από τον ΦΠΑ, ο οποίος ήδη εμφανίζει «τρύπα».
Να ξεκινήσουμε από το πεδίο των ελέγχων. Από ό,τι μαθαίνουμε, παρατηρούνται μεγάλες διαφορές στα αποτελέσματα σε πολλές περιπτώσεις, δηλαδή αλλιώς ξεκινά ο έλεγχος, αλλιώς βεβαιώνεται κατ' αρχάς ο φόρος και αλλιώς φεύγει π υπόθεση από τη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών. Τι φταίει;
Κοιτάξτε, είναι κάτι το οποίο κι εμείς κοιτάμε για να δούμε γιατί υπάρχουν αυτές οι διαφορές. Η Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών (ΔΕΔ) είναι κατά νόμο αρμόδια να επανεξετάζει όλους τους καταλογισμούς για οποιοδήποτε νομικό ή τεχνικό σφάλμα. Αυτή είναι η δουλειά της. Εντοπίζονται τέτοια προβλήματα και ήδη λειτουργεί η ΔΕΔ τρία χρόνια, άρα έχει παραγάγει μια «νομολογία», την οποία κοιτάμε πώς θα αξιοποιήσουμε περαιτέρω. Γνωρίζετε ότι δημοσιοποιούμε τις αποφάσεις της. Αυτή η «νομολογία» κοιτάμε πώς θα αξιοποιείται και από τις ελεγκτικές μας υπηρεσίες, έτσι ώστε να υπάρχει μια ομοιομορφία. Πάντως, αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με τη ΔΕΔ. Διαφορές προκύπτουν και στη συνέχεια από τις δικαστικές αποφάσεις. Αυτό κοιτάμε και εκεί εφιστούμε την προσοχή στους ελεγκτές μας, ώστε οι βεβαιώσεις να είναι νομικά στιβαρές, να είμαστε σίγουροι για όσα βεβαιώνουμε, έτσι ώστε, είτε λίγα είτε πολλά, να είναι εκείνα που πραγματικά οφείλονται.
Υπάρχει θέμα απειρίας, θέμα δόλου ελεγκτών; Έχετε εντοπίσει τέτοιες περιπτώσεις που σας προβληματίζουν;
Αυτό είναι θέμα των υπηρεσιών. Κατ' αρχάς του Εσωτερικού Ελέγχου, από όπου έχουμε ζητήσει έλεγχο διαδικασιών και στο ΚΕΦΟΜΕΠ και στο ΚΕΜΕΕΠ και στη ΔΕΔ, για να δούμε αν κάπου υπάρχει συγκεκριμένο θέμα. Από εκεί και πέρα, αν προκύψει κάτι πιο συγκεκριμένο, θα κινηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες. Πάντως, πρέπει να σας πω ότι εμείς δεν πρόκειται να δώσουμε ασπίδα προστασίας σε κανέναν υπάλληλο που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο ζημίωσε το Δημόσιο σκοπίμως.
Η συνεργασία με τους οικονομικούς εισαγγελείς ποια είναι; Γιατί υπάρχει μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα ότι και εκεί ακούγεται «γκρίνια» για τις μεγάλες διαφορές στα ελεγκτικά αποτελέσματα.
Με τους οικονομικούς εισαγγελείς υπάρχει μια πολύ στενή, θεσμική συνεργασία σε όλα τα θέματα και αυτή τη συνεργασία επιθυμούμε να έχουμε και στη συνέχεια. Οι δικές μας υπηρεσίες κάνουν τη δουλειά τους και μέσα από διαδικασίες ισονομίας και διαφάνειας -στις οποίες προσωπικά πιστεύω πολύ επενδύουμε έτσι ώστε οι καταλογισμοί να είναι και ακριβείς, αλλά και δίκαιοι. Είμαι βέβαιος ότι τους ίδιους στόχους συμμερίζονται και οι οικονομικοί εισαγγελείς.
Εξετάζετε το ενδεχόμενο να δώσετε κάποιες κατευθυντήριες οδηγίες, έναν «μπούσουλα», για τον τρόπο που πρέπει να γίνονται οι έλεγχοι σε ομοειδείς υποθέσεις;
Ναι, ακριβώς αυτό το θέμα εξετάζουμε μέσα από τις διαδικασίες του εσωτερικού ελέγχου. Να δούμε, ξεκινώντας από τα μεγάλα ελεγκτικά κέντρα, αν υπάρχει ανομοιογένεια στους ελέγχους και να δοθούν κοινές οδηγίες και μέθοδοι σύμφωνες με τη νομολογία των δικαστηρίων και άρα ασφαλείς νομικά. Είναι μια διαδικασία σε εξέλιξη, θυμίζω ότι είναι η δεύτερη χρονιά που εφαρμόζουμε σύστημα ελέγχων με κριτήρια κινδύνου (risk analysis). Το ΚΕΦΟΜΕΠ και το ΚΕΜΕΕΠ είναι σχετικά «νεαρές» υπηρεσίες, όπως και η ΔΕΔ, και αυτό σημαίνει ότι η εμπειρία αξιοποιείται καθημερινά σε ελεγκτικές τυποποιήσεις.
Είστε ικανοποιημένος από την απόδοση των μεγάλων ελεγκτικών κέντρων;
Τα αποτελέσματα που δημοσιοποιούνται δεν είναι τα προσδοκώμενα. Για το 2017, δεν είναι μόνο η αρχή, αλλά έχουμε και τις διατάξεις για την εθελοντική αποκάλυψη εισοδημάτων, που δεν επέτρεπαν να προχωρήσουμε σε οριστικούς καταλογισμούς, οπότε και τα στοιχεία αυτό ακριβώς αποτυπώνουν. Σε κάθε περίπτωση, πάντα υπάρχει περιθώριο για βελτίωση. Εμείς πάντα θέτουμε πολύ υψηλούς στόχους γι' αυτές τις υπηρεσίες και τους βάζουμε συνειδητά πολύ ψηλά, γιατί είναι υπηρεσίες αιχμής και περιμένουμε πολλά.
Με ποιον τρόπο αξιολογείται σήμερα ένας ελεγκτής; Σκοπεύετε να το αλλάξετε αυτό;
Αυτό που εξετάζουμε είναι να διαμορφώσουμε ένα λεπτομερές σύστημα καταγραφής της απόδοσης του κάθε ελεγκτή και να παρακολουθούμε την πορεία του ελέγχου τόσο στη ΔΕΔ όσο και στα δικαστήρια, να βλέπουμε αν τα ευρήματα αυτά επιβεβαιώνονται και στη βάση αυτή να αξιολογούμε συνολικά -το ανθρώπινο λάθος υπάρχει πάντα- την εικόνα του κάθε υπαλλήλου. Αν δηλαδή οι έλεγχοι είναι πραγματικά και νομικά σωστοί. Έτσι θα βελτιώσουμε και τη στοχοθεσία και την κατανομή δυνάμεων.
Κι αυτοί που θα βρεθούν συστηματικά εκτεθειμένοι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο;
θα εξετάσουμε τις αιτίες και θα λάβουμε τα κατάλληλα μέτρα.
Θα παραμένουν στις θέσεις τους ή θα μετακινούνται σε άλλα πόστα;
Πρέπει να δούμε τις αιτίες. Εξαρτάται από τον λόγο που θα έχουμε αυτήν την εικόνα. Δεν ζήτησαν οδηγίες; Δεν πήραν οδηγίες από τους επόπτες τους; Ήταν τυχαίο το λάθος; Υπάρχει μια συστηματική εικόνα που δείχνει ένα συνολικό πρόβλημα; Αυτά θα τα δούμε κατά περίπτωση και είναι και θέμα του κάθε διευθυντή να το χειριστεί.
Ένα άλλο θέμα είναι η μεταφορά των υποθέσεων από το ΣΔΟΕ στην ΑΑΔΕ. Διαπιστώνουμε ότι υπάρχει μια δυσκολία λόγω του «ευαίσθητου» χαρακτήρα αυτών των φακέλων, ειδικά στις περιπτώσεις των εισαγγελικών παραγγελιών. Πού βρισκόμαστε;
Δεν υπάρχει δυσκολία με την έννοια που το θέτετε. Ο όγκος είναι πολύ μεγάλος συνολικά - έχω την εντύπωση ότι μιλάμε για περίπου 30.000 υποθέσεις. Ειδικά όσον αφορά στις εισαγγελικές παραγγελίες, αυτονόητα υποθέσεις που είχαν ανατεθεί από τον οικονομικό ή άλλο εισαγγελέα σε μια ελεγκτική Αρχή, για να έρθουν σε μας, πρέπει να περάσουν από τον αρμόδιο εισαγγελέα, προκειμένου να έχει γνώση του σταδίου στο οποίο βρίσκεται η υπόθεση και να κάνει την ανάθεση εκεί που εκείνος κρίνει. Άρα, δεν θα μπορούσαν να δοθούν αυτές μαζικά με τη διαδικασία που δίνονται οι υπόλοιπες υποθέσεις.
Πέρα από τη μεταφορά, έχετε βάλει ένα χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση αυτών των ελέγχων; Γιατί μιλάμε για υποθέσεις σοβαρών οικονομικών εγκλημάτων. Πότε πρέπει να περιμένουμε αποτελέσματα;
Οι υποθέσεις αυτές είναι μεγάλες και πολύπλοκες. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι όλες αυτές προτεραιοποιούνται και θα ελεγχθούν, ανάλογα με τη σπουδαιότητα τους, όλες. Το χρονικό όριο για τις υποθέσεις του ΣΔΟΕ τίθεται και από τις διατάξεις της ειδικής παραγραφής που υπάρχει, αλλά εμάς ο σχεδιασμός μας είναι, μόλις ολοκληρωθεί η παραλαβή αυτών των υποθέσεων, να μπουν και αυτές στο σύστημα ανάλυσης κινδύνου, για να προτεραιοποιηθούν.
Να δούμε και τα θέματα της καθημερινότητας. Είδαμε αλλαγές στις διατάξεις για τα «λουκέτα». Πότε θα ξεκινήσουν φέτος οι έλεγχοι, γιατί πέρσι είχαμε καθυστερήσεις;
Ήδη ετοιμάζονται επιχειρησιακά σχέδια και για το Πάσχα και για το καλοκαίρι. Φέτος θα είμαστε έτοιμοι νωρίτερα, με μεγαλύτερη έμφαση στους θερινούς ελέγχους, ξεκινώντας τον Ιούνιο. Σημασία έχει ότι εξοπλιζόμαστε με πιο αποτελεσματικά νομοθετικά μέσα. Η τροπολογία εξορθολογίζει τη διαδικασία επιβολής ποινών - γίνονται πιο σύντομες και άμεσες. Στόχος μας δεν ήταν ποτέ να εξοντώνουμε τις επιχειρήσεις. Στόχος μας είναι να δίνουμε μήνυμα παρουσίας και παραδειγματισμού.
https://www.taxheaven.gr
Συνέντευξη στην Εφημερίδα Παραπολιτικά
01.04.2017
Νέο σύστημα αξιολόγησης των ελεγκτών, που μπαίνουν στο «μικροσκόπιο» για τα πεπραγμένα τους, προαναγγέλλει μέσω της εφημερίδα «Παραπολιτικά» ο διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής.
Εσωτερικό έλεγχο για περίεργες και συστηματικές αποκλίσεις στα στάδια της ελεγκτικής διαδικασίας, στενή συνεργασία με τους οικονομικούς εισαγγελείς για τις «βαριές» υποθέσεις που κληρονόμησε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων από το ΣΔΟΕ, αλλά και νέο σύστημα αξιολόγησης των ελεγκτών, που μπαίνουν στο «μικροσκόπιο» για τα πεπραγμένα τους, προαναγγέλλει ο διοικητής της ΑΑΔΕ, προετοιμάζοντας παράλληλα «σαφάρι» για τις αποδείξεις, που, όπως όλα δείχνουν, θα κρίνει την τύχη των φετινών εσόδων από τον ΦΠΑ, ο οποίος ήδη εμφανίζει «τρύπα».
Να ξεκινήσουμε από το πεδίο των ελέγχων. Από ό,τι μαθαίνουμε, παρατηρούνται μεγάλες διαφορές στα αποτελέσματα σε πολλές περιπτώσεις, δηλαδή αλλιώς ξεκινά ο έλεγχος, αλλιώς βεβαιώνεται κατ' αρχάς ο φόρος και αλλιώς φεύγει π υπόθεση από τη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών. Τι φταίει;
Κοιτάξτε, είναι κάτι το οποίο κι εμείς κοιτάμε για να δούμε γιατί υπάρχουν αυτές οι διαφορές. Η Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών (ΔΕΔ) είναι κατά νόμο αρμόδια να επανεξετάζει όλους τους καταλογισμούς για οποιοδήποτε νομικό ή τεχνικό σφάλμα. Αυτή είναι η δουλειά της. Εντοπίζονται τέτοια προβλήματα και ήδη λειτουργεί η ΔΕΔ τρία χρόνια, άρα έχει παραγάγει μια «νομολογία», την οποία κοιτάμε πώς θα αξιοποιήσουμε περαιτέρω. Γνωρίζετε ότι δημοσιοποιούμε τις αποφάσεις της. Αυτή η «νομολογία» κοιτάμε πώς θα αξιοποιείται και από τις ελεγκτικές μας υπηρεσίες, έτσι ώστε να υπάρχει μια ομοιομορφία. Πάντως, αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με τη ΔΕΔ. Διαφορές προκύπτουν και στη συνέχεια από τις δικαστικές αποφάσεις. Αυτό κοιτάμε και εκεί εφιστούμε την προσοχή στους ελεγκτές μας, ώστε οι βεβαιώσεις να είναι νομικά στιβαρές, να είμαστε σίγουροι για όσα βεβαιώνουμε, έτσι ώστε, είτε λίγα είτε πολλά, να είναι εκείνα που πραγματικά οφείλονται.
Υπάρχει θέμα απειρίας, θέμα δόλου ελεγκτών; Έχετε εντοπίσει τέτοιες περιπτώσεις που σας προβληματίζουν;
Αυτό είναι θέμα των υπηρεσιών. Κατ' αρχάς του Εσωτερικού Ελέγχου, από όπου έχουμε ζητήσει έλεγχο διαδικασιών και στο ΚΕΦΟΜΕΠ και στο ΚΕΜΕΕΠ και στη ΔΕΔ, για να δούμε αν κάπου υπάρχει συγκεκριμένο θέμα. Από εκεί και πέρα, αν προκύψει κάτι πιο συγκεκριμένο, θα κινηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες. Πάντως, πρέπει να σας πω ότι εμείς δεν πρόκειται να δώσουμε ασπίδα προστασίας σε κανέναν υπάλληλο που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο ζημίωσε το Δημόσιο σκοπίμως.
Η συνεργασία με τους οικονομικούς εισαγγελείς ποια είναι; Γιατί υπάρχει μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα ότι και εκεί ακούγεται «γκρίνια» για τις μεγάλες διαφορές στα ελεγκτικά αποτελέσματα.
Με τους οικονομικούς εισαγγελείς υπάρχει μια πολύ στενή, θεσμική συνεργασία σε όλα τα θέματα και αυτή τη συνεργασία επιθυμούμε να έχουμε και στη συνέχεια. Οι δικές μας υπηρεσίες κάνουν τη δουλειά τους και μέσα από διαδικασίες ισονομίας και διαφάνειας -στις οποίες προσωπικά πιστεύω πολύ επενδύουμε έτσι ώστε οι καταλογισμοί να είναι και ακριβείς, αλλά και δίκαιοι. Είμαι βέβαιος ότι τους ίδιους στόχους συμμερίζονται και οι οικονομικοί εισαγγελείς.
Εξετάζετε το ενδεχόμενο να δώσετε κάποιες κατευθυντήριες οδηγίες, έναν «μπούσουλα», για τον τρόπο που πρέπει να γίνονται οι έλεγχοι σε ομοειδείς υποθέσεις;
Ναι, ακριβώς αυτό το θέμα εξετάζουμε μέσα από τις διαδικασίες του εσωτερικού ελέγχου. Να δούμε, ξεκινώντας από τα μεγάλα ελεγκτικά κέντρα, αν υπάρχει ανομοιογένεια στους ελέγχους και να δοθούν κοινές οδηγίες και μέθοδοι σύμφωνες με τη νομολογία των δικαστηρίων και άρα ασφαλείς νομικά. Είναι μια διαδικασία σε εξέλιξη, θυμίζω ότι είναι η δεύτερη χρονιά που εφαρμόζουμε σύστημα ελέγχων με κριτήρια κινδύνου (risk analysis). Το ΚΕΦΟΜΕΠ και το ΚΕΜΕΕΠ είναι σχετικά «νεαρές» υπηρεσίες, όπως και η ΔΕΔ, και αυτό σημαίνει ότι η εμπειρία αξιοποιείται καθημερινά σε ελεγκτικές τυποποιήσεις.
Είστε ικανοποιημένος από την απόδοση των μεγάλων ελεγκτικών κέντρων;
Τα αποτελέσματα που δημοσιοποιούνται δεν είναι τα προσδοκώμενα. Για το 2017, δεν είναι μόνο η αρχή, αλλά έχουμε και τις διατάξεις για την εθελοντική αποκάλυψη εισοδημάτων, που δεν επέτρεπαν να προχωρήσουμε σε οριστικούς καταλογισμούς, οπότε και τα στοιχεία αυτό ακριβώς αποτυπώνουν. Σε κάθε περίπτωση, πάντα υπάρχει περιθώριο για βελτίωση. Εμείς πάντα θέτουμε πολύ υψηλούς στόχους γι' αυτές τις υπηρεσίες και τους βάζουμε συνειδητά πολύ ψηλά, γιατί είναι υπηρεσίες αιχμής και περιμένουμε πολλά.
Με ποιον τρόπο αξιολογείται σήμερα ένας ελεγκτής; Σκοπεύετε να το αλλάξετε αυτό;
Αυτό που εξετάζουμε είναι να διαμορφώσουμε ένα λεπτομερές σύστημα καταγραφής της απόδοσης του κάθε ελεγκτή και να παρακολουθούμε την πορεία του ελέγχου τόσο στη ΔΕΔ όσο και στα δικαστήρια, να βλέπουμε αν τα ευρήματα αυτά επιβεβαιώνονται και στη βάση αυτή να αξιολογούμε συνολικά -το ανθρώπινο λάθος υπάρχει πάντα- την εικόνα του κάθε υπαλλήλου. Αν δηλαδή οι έλεγχοι είναι πραγματικά και νομικά σωστοί. Έτσι θα βελτιώσουμε και τη στοχοθεσία και την κατανομή δυνάμεων.
Κι αυτοί που θα βρεθούν συστηματικά εκτεθειμένοι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο;
θα εξετάσουμε τις αιτίες και θα λάβουμε τα κατάλληλα μέτρα.
Θα παραμένουν στις θέσεις τους ή θα μετακινούνται σε άλλα πόστα;
Πρέπει να δούμε τις αιτίες. Εξαρτάται από τον λόγο που θα έχουμε αυτήν την εικόνα. Δεν ζήτησαν οδηγίες; Δεν πήραν οδηγίες από τους επόπτες τους; Ήταν τυχαίο το λάθος; Υπάρχει μια συστηματική εικόνα που δείχνει ένα συνολικό πρόβλημα; Αυτά θα τα δούμε κατά περίπτωση και είναι και θέμα του κάθε διευθυντή να το χειριστεί.
Ένα άλλο θέμα είναι η μεταφορά των υποθέσεων από το ΣΔΟΕ στην ΑΑΔΕ. Διαπιστώνουμε ότι υπάρχει μια δυσκολία λόγω του «ευαίσθητου» χαρακτήρα αυτών των φακέλων, ειδικά στις περιπτώσεις των εισαγγελικών παραγγελιών. Πού βρισκόμαστε;
Δεν υπάρχει δυσκολία με την έννοια που το θέτετε. Ο όγκος είναι πολύ μεγάλος συνολικά - έχω την εντύπωση ότι μιλάμε για περίπου 30.000 υποθέσεις. Ειδικά όσον αφορά στις εισαγγελικές παραγγελίες, αυτονόητα υποθέσεις που είχαν ανατεθεί από τον οικονομικό ή άλλο εισαγγελέα σε μια ελεγκτική Αρχή, για να έρθουν σε μας, πρέπει να περάσουν από τον αρμόδιο εισαγγελέα, προκειμένου να έχει γνώση του σταδίου στο οποίο βρίσκεται η υπόθεση και να κάνει την ανάθεση εκεί που εκείνος κρίνει. Άρα, δεν θα μπορούσαν να δοθούν αυτές μαζικά με τη διαδικασία που δίνονται οι υπόλοιπες υποθέσεις.
Πέρα από τη μεταφορά, έχετε βάλει ένα χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση αυτών των ελέγχων; Γιατί μιλάμε για υποθέσεις σοβαρών οικονομικών εγκλημάτων. Πότε πρέπει να περιμένουμε αποτελέσματα;
Οι υποθέσεις αυτές είναι μεγάλες και πολύπλοκες. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι όλες αυτές προτεραιοποιούνται και θα ελεγχθούν, ανάλογα με τη σπουδαιότητα τους, όλες. Το χρονικό όριο για τις υποθέσεις του ΣΔΟΕ τίθεται και από τις διατάξεις της ειδικής παραγραφής που υπάρχει, αλλά εμάς ο σχεδιασμός μας είναι, μόλις ολοκληρωθεί η παραλαβή αυτών των υποθέσεων, να μπουν και αυτές στο σύστημα ανάλυσης κινδύνου, για να προτεραιοποιηθούν.
Να δούμε και τα θέματα της καθημερινότητας. Είδαμε αλλαγές στις διατάξεις για τα «λουκέτα». Πότε θα ξεκινήσουν φέτος οι έλεγχοι, γιατί πέρσι είχαμε καθυστερήσεις;
Ήδη ετοιμάζονται επιχειρησιακά σχέδια και για το Πάσχα και για το καλοκαίρι. Φέτος θα είμαστε έτοιμοι νωρίτερα, με μεγαλύτερη έμφαση στους θερινούς ελέγχους, ξεκινώντας τον Ιούνιο. Σημασία έχει ότι εξοπλιζόμαστε με πιο αποτελεσματικά νομοθετικά μέσα. Η τροπολογία εξορθολογίζει τη διαδικασία επιβολής ποινών - γίνονται πιο σύντομες και άμεσες. Στόχος μας δεν ήταν ποτέ να εξοντώνουμε τις επιχειρήσεις. Στόχος μας είναι να δίνουμε μήνυμα παρουσίας και παραδειγματισμού.
https://www.taxheaven.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου