«Δούρειος Ίππος» για τις πιστωτικές κάρτες, φόροι και εισφορές έως 80%
09:04 πμ
Οικονομία
Με διπλούς τιμοκαταλόγους υποδέχονται ολοένα και περισσότεροι επαγγελματίες τους πελάτες τους, προτείνοντας, ανοικτά, γενναία έκπτωση για όσους πληρώσουν τοις μετρητοίς, με χαρτονομίσματα. Ουσιαστικά στην αγορά έχει επικρατήσει η πολιτική του «διπλού νομίσματος», με το χρήμα στη φυσική του μορφή να έχει αποκτήσει μεγαλύτερη αξία σε σχέση με το «ηλεκτρονικό», δηλαδή αυτό που διακινείται μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών ή από τραπεζικό λογαριασμό σε τραπεζικό λογαριασμό.
Το νέο κύμα φοροδιαφυγής που πλήττει την αγορά έχει ήδη χτυπήσει τα φετινά φορολογικά έσοδα τόσο από τον ΦΠΑ όσο και από τον φόρο εισοδήματος. Το κίνητρο πλέον για τους επαγγελματίες να στρέψουν τους πελάτες στο μετρητό είναι πάρα πολύ ισχυρό, ειδικά μετά τη σύνδεση ασφαλιστικών εισφορών με το εισόδημα.
Σε μια απόδειξη ή τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών αξίας 100 ευρώ, το ποσόν που θα αποδοθεί στο κράτος, είτε για τον ΦΠΑ είτε για τον φόρο εισοδήματος ή για τις ασφαλιστικές εισφορές, μπορεί να κυμαίνεται από 50 έως και… 80 ευρώ.
Η λύση για ολοένα και περισσότερους επαγγελματίες είναι προφανής: καλύτερα να γίνει μοιρασιά του οφέλους από τη φοροδιαφυγή με τον πελάτη, παρά να αποδοθεί ολόκληρο το ποσόν στο Δημόσιο.
Ασπίδα προστασίας
Οι φορολογικές Αρχές έχουν αντιληφθεί ότι η μοναδική ασπίδα προστασίας αυτήν τη στιγμή είναι τα capital controls, καθώς, όσο βρίσκονται σε ισχύ, περιορίζεται κάπως η ποσότητα του φυσικού χρήματος που κυκλοφορεί στην αγορά.
Ωστόσο αυτές οι «ασπίδες» δεν θα υπάρχουν επ' άπειρον, και αυτό γιατί:
Πρώτον, τα capital controls θα πρέπει να χαλαρώσουν κάποια στιγμή (ειδικά αν υπάρξει συμφωνία με τους δανειστές) καθώς ήδη στο τέλος Ιουνίου συμπληρώνονται ήδη δύο χρόνια από την επιβολή τους.
Δεύτερον, οι φορολογούμενοι θα αντιληφθούν ότι η αξία των ηλεκτρονικών πληρωμών που πρέπει να πραγματοποιήσουν για να μη χάσουν το αφορολόγητο είναι πολύ μικρή και καλύπτεται πολύ εύκολα λόγω και των εξαιρετικά χαμηλών εισοδημάτων που εμφανίζονται στις φορολογικές δηλώσεις.
Ουσιαστικά, το βάρος εντοπισμού των "μαύρων" συναλλαγών θα πέφτει στον φοροελεγκτικό μηχανισμό, ο οποίος θα πρέπει να συλλαμβάνει επ' αυτοφώρω τον παραβάτη για να του καταλογίσει το αντίστοιχο πρόστιμο ή το υποχρεωτικό "λουκέτο". Κάτι τέτοιο προϋποθέτει τεράστιο αριθμό ελεγκτών – ειδικά τώρα που ξεκινάει η θερινή περίοδος – τον οποίο φυσικά δεν διαθέτει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.
Το κρίσιμο δίλημμα
Το δίλημμα που τίθεται ανοικτά πλέον στον πελάτη είναι πολύ συγκεκριμένο: η πληρωμή με κάρτα ή εξόφληση με μετρητά και γενναία έκπτωση, η οποία σε αρκετές περιπτώσεις ξεπερνά ακόμη και το 20%-25%, ανάλογα με το είδος της συναλλαγής αλλά και το περιθώριο κέρδους του επιτηδευματία. Λόγω των πολύ μεγάλων επιβαρύνσεων, τα περιθώρια για συναλλαγή έχουν γίνει τεράστια, κάτι που αποδεικνύεται από τα ακόλουθα στοιχεία:
1. Σε μια συναλλαγή των 100 ευρώ, η οποία θα εξοφληθεί με ηλεκτρονικό χρήμα, ο επιτηδευματίας θα πρέπει να αποδώσει «με το καλημέρα» περίπου 14 ευρώ για τον ΦΠΑ (εφόσον η συναλλαγή υπάγεται στο 13%), αλλά και για την προμήθεια της τράπεζας η οποία παρά τη μείωση που καταγράφεται το τελευταίο διάστημα, κυμαίνεται γύρω στο 0,8%-1%. Ο ΦΠΑ είναι φόρος που αποδίδεται από τον τελικό καταναλωτή. Ωστόσο, αν δεν κοπεί η απόδειξη, το ποσόν «παρακρατείται» από τον επιτηδευματία, καθώς αυτός εισπράττει από τον πελάτη του και δεν αποδίδει το ποσόν στο Δημόσιο.
2. Στα 86 ευρώ που θα απομείνουν αντιστοιχούν ασφαλιστικές εισφορές που κυμαίνονται από 23,6 ευρώ έως 33,1 ευρώ, ανάλογα με το πακέτο κάλυψης του κάθε επαγγελματία. Για την απόδειξη που θα εκδοθεί σήμερα, οι ασφαλιστικές εισφορές θα καταβληθούν μέσα στο 2018, καθώς ο υπολογισμός γίνεται με βάση τα κέρδη του προηγούμενου έτους. Ωστόσο, ο κάθε επαγγελματίας μεριμνά από τώρα να μην ξεφύγουν τα φορολογητέα του κέρδη καθώς γνωρίζει ότι θα βρει και την επιβάρυνση από τις εισφορές μπροστά του.
3. Επί του ποσού της απόδειξης που απομένει μετά την αφαίρεση των ασφαλιστικών εισφορών, υπολογίζεται ο φόρος εισοδήματος φυσικών προσώπων και η εισφορά αλληλεγγύης. Στη συναλλαγή των 100 ευρώ που βαρύνεται με ΦΠΑ 13%, αντιστοιχούν από 11,8 ευρώ έως και 24,2 ευρώ, ανάλογα με το συνολικό ύψος των καθαρών κερδών του επιτηδευματία.
Αν προστεθούν όλες οι επιβαρύνσεις, προκύπτει ότι για μια συναλλαγή 100 ευρώ, το ποσόν που θα πρέπει να αποδοθεί με τον έναν ή τον άλλο τρόπο στο Δημόσιο μπορεί να κυμαίνεται από 50,6 έως 77,6 ευρώ.
Αν μάλιστα το προϊόν ή η υπηρεσία βαρύνεται με ΦΠΑ 24%, τότε το συνολικό ποσόν που θα πρέπει να αποδοθεί στο Δημόσιο μπορεί να αντιστοιχεί ακόμη και στο 80% της τιμής που θα αναγράφεται στην απόδειξη.
Πηγή: Καθημερινή
Ολόκληρη η απόφαση για τα POS- Αναλυτικά όσα προβλέπει
δημοσιεύθηκε: 28/04/2017 13:49
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η κοινή υπουργική απόφαση για την Υποχρέωσης Αποδοχής Πληρωμών με Κάρτα.
Αναλυτικά η απόφαση προβλέπει:
Άρθρο 1
Καθορισμός υπόχρεων δικαιούχων πληρωμής και προθεσμία συμμόρφωσης
1. Οι δικαιούχοι πληρωμής της περ. γ' του άρθρου 62 του ν. 4446/2016 (Α' 240), οι οποίοι διαθέτουν τους παρακάτω κύριους Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας (εφεξής Υπόχρεοι), υποχρεούνται να αποδέχονται μέσα πληρωμής με κάρτα κατά την ολοκλήρωση των πράξεων πληρωμής που πραγματοποιούν καταναλωτές της περ. α' του άρθρου 62 του ν. 4446/2106, (Α' 240).
- ΚΑΔΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
- 33.12Επισκευή μηχανημάτων
- 33.13Επισκευή ηλεκτρονικού και οπτικού εξοπλισμού
- 33.14Επισκευή ηλεκτρικού εξοπλισμού
- 35.11Παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος
- 35.12Μετάδοση ηλεκτρικού ρεύματος
- 35.13Διανομή ηλεκτρικού ρεύματος
- 35.14Εμπόριο ηλεκτρικού ρεύματος
- 35.21Παραγωγή φυσικού αερίου
- 35.22Διανομή αέριων καυσίμων μέσω αγωγών
- 35.23Εμπόριο αέριων καυσίμων μέσω αγωγών
- 36.00Συλλογή, επεξεργασία και παροχή νερού
- 43.21Ηλεκτρικές εγκαταστάσεις
- 43.22Υδραυλικές και κλιματιστικές εγκαταστάσεις θέρμανσης και ψύξης
- 45.11Πώληση αυτοκινήτων και ελαφρών μηχανοκίνητων οχημάτων
- 45.19Πώληση άλλων μηχανοκίνητων οχημάτων
- 45.20Συντήρηση και επισκευή μηχανοκίνητωνοχημάτων
- 45.32Λιανικό εμπόριο μερών και εξαρτημάτωνμηχανοκίνητων οχημάτων σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 45.40Πώληση, συντήρηση και επισκευή μοτοσικλετών και των μερών και εξαρτημάτων τους
- 47.21Λιανικό εμπόριο φρούτων και λαχανικών σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.22Λιανικό εμπόριο κρέατος και προϊόντων κρέατος σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.23Λιανικό εμπόριο ψαριών, καρκινοειδών και μαλακίων σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.24Λιανικό εμπόριο ψωμιού, αρτοσκευασμάτων και λοιπών ειδών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.25Λιανικό εμπόριο ποτών σε εξειδικευμένακαταστήματα
- 47.26Λιανικό εμπόριο προϊόντων καπνού σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.30Λιανικό εμπόριο καυσίμων κίνησης σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.41Λιανικό εμπόριο ηλεκτρονικών υπολογιστών, περιφερειακών μονάδων υπολογιστών και λογισμικού σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.42Λιανικό εμπόριο τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.43Λιανικό εμπόριο εξοπλισμού ήχου και εικόνας σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.52Λιανικό εμπόριο σιδηρικών, χρωμάτων και τζαμιών σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.54Λιανικό εμπόριο ηλεκτρικών οικιακών συσκευών σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.59Λιανικό εμπόριο επίπλων, φωτιστικών και άλλων ειδών οικιακής χρήσης σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.61Λιανικό εμπόριο βιβλίων σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.64Λιανικό εμπόριο αθλητικού εξοπλισμού σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.65Λιανικό εμπόριο παιχνιδιών κάθε είδους σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.71Λιανικό εμπόριο ενδυμάτων σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.72Λιανικό εμπόριο υποδημάτων και δερμάτινων ειδών σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.73Λιανικό εμπόριο φαρμακευτικών ειδών(φαρμακεία)
- 47.74Λιανικό εμπόριο ιατρικών και ορθοπεδικών ειδών σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.75Λιανικό εμπόριο καλλυντικών και ειδών καλλωπισμού σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 47.77Λιανικό εμπόριο ρολογιών και κοσμημάτων σε εξειδικευμένα καταστήματα
- 55.10Ξενοδοχεία και παρόμοια καταλύματα
- 55.20Καταλύματα διακοπών και άλλα καταλύματα σύντομης διαμονής
- 55.30Χώροι κατασκήνωσης, εγκαταστάσεις για οχήματα αναψυχής και ρυμουλκούμενα οχήματα
- 55.90Άλλα καταλύματα
- 56.10Δραστηριότητες υπηρεσιών εστιατορίων και κινητών μονάδων εστίασης
- 56.30Δραστηριότητες παροχής ποτών
- 59.14Δραστηριότητες προβολής κινηματογραφικών ταινιών
- 61.10Ενσύρματες τηλεπικοινωνιακές δραστηριότητες
- 61.20Ασύρματες τηλεπικοινωνιακές δραστηριότητες
- 61.30Δορυφορικές τηλεπικοινωνιακές δραστηριότητες
- 69.10Νομικές δραστηριότητες
- 69.20Δραστηριότητες λογιστικής, τήρησης βιβλίων και λογιστικού ελέγχου· παροχή φορολογικών συμβουλών
- 71.11Δραστηριότητες αρχιτεκτόνων
- 71.12Δραστηριότητες μηχανικών και συναφείςδραστηριότητες παροχής τεχνικών συμβουλών
- 75.00Κτηνιατρικές δραστηριότητες
- 77.11Ενοικίαση και εκμίσθωση αυτοκινήτων και ελαφρών μηχανοκίνητων οχημάτων
- 77.12Ενοικίαση και εκμίσθωση φορτηγών
- 77.21Ενοικίαση και εκμίσθωση ειδών αναψυχής και αθλητικών ειδών
- 77.22Ενοικίαση βιντεοκασετών και δίσκων
- 77.29Ενοικίαση και εκμίσθωση άλλων ειδών προσωπικής ή οικιακής χρήσης
- 79.11Δραστηριότητες ταξιδιωτικών πρακτορείων
- 79.12Δραστηριότητες γραφείων οργανωμένων ταξιδιών
- 85.20Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
- 85.31Γενική δευτεροβάθμια εκπαίδευση
- 85.32Τεχνική και επαγγελματική δευτεροβάθμια εκπαίδευση
- 85.41Μεταδευτεροβάθμια μη τριτοβάθμια εκπαίδευση
- 85.51Αθλητική και ψυχαγωγική εκπαίδευση
- 85.53Δραστηριότητες σχολών οδηγών
- 85.59Άλλη εκπαίδευση π.δ.κ.α.
- 86.10Νοσοκομειακές δραστηριότητες
- 86.21Δραστηριότητες άσκησης γενικών ιατρικών επαγγελμάτων
- 86.22Δραστηριότητες άσκησης ειδικών ιατρικών επαγγελμάτων
- 86.23Δραστηριότητες άσκησης οδοντιατρικώνεπαγγελμάτων
- 86.90Άλλες δραστηριότητες ανθρώπινης υγείας
- 87.10Δραστηριότητες νοσοκομειακής φροντίδας με παροχή καταλύματος
- 87.20Δραστηριότητες φροντίδας με παροχή καταλύματος για άτομα με νοητική υστέρηση, ψυχικές διαταραχές και χρήση ουσιών
- 87.30Δραστηριότητες φροντίδας με παροχή καταλύματος για ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία
- 87.90Άλλες δραστηριότητες φροντίδας με παροχή καταλύματος
- 88.91Δραστηριότητες βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών
- 92.00Τυχερά παιχνίδια και στοιχήματα
- 93.13Εγκαταστάσεις γυμναστικής
- 93.21Δραστηριότητες πάρκων αναψυχής και άλλων θεματικών πάρκων
- 93.29Άλλες δραστηριότητες διασκέδασης και ψυχαγωγίας
- 95.11Επισκευή ηλεκτρονικών υπολογιστών και περιφερειακού εξοπλισμού
- 96.02Δραστηριότητες κομμωτηρίων, κουρείων και κέντρων αισθητικής
2. Οι ως άνω Υπόχρεοι οφείλουν να συμμορφωθούν εντός τριών (3) μηνών από τη δημοσίευση της παρούσας.
3. Οι ως άνω Υπόχρεοι που θα προβούν σε έναρξη δραστηριότητας, κατά τη διάρκεια των τελευταίων τριάντα (30) ήμερων προ της παρέλευσης της προθεσμίας, της οριζόμενης στην παρ. 2 του παρόντος άρθρου, οφείλουν να συμμορφωθούν εντός τεσσάρων (4) μηνών από τη δημοσίευση της παρούσας.
4. Οι Υπόχρεοι που θα προβούν σε έναρξη δραστηριότητας ή σχετική μεταβολή μετά την παρέλευση της προθεσμίας, της οριζόμενης στην παρ. 2 του παρόντος άρθρου, οφείλουν να συμμορφωθούν εντός ενός (1) μηνός από την έναρξη, ή τη μεταβολή.
Άρθρο 2 Αρμόδιες αρχές
1. Αρμόδιες αρχές για τη διενέργεια των ελέγχων, την επιβολή των προστίμων και τη βεβαίωση παραβάσεων της παρ. 1 του άρθρου 65 του νομου ορίζονται η Διεύθυνση Θεσμικών Ρυθμίσεων και Εποπτείας Αγοράς Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή και οι Διευθύνσεις Ανάπτυξης των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας.
2. Οι υπηρεσίες της Ειδικής Γραμματείας του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος (Ε.Γ.Σ.Δ.Ο.Ε) και της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), εφόσον στα πλαίσια των ελέγχων που διενεργούν βάσει των αρμοδιοτήτων τους, διαπιστώσουν παράβαση της παρ. 1 του άρθρου 65 του νόμου, υποχρεούνται σε έγγραφη ενημέρωση της Διεύθυνσης Θεσμικών Ρυθμίσεων και Εποπτείας της Αγοράς Προϊόντων και Υπηρεσιών ή της κατά τόπο αρμόδιας Διεύθυνσης Ανάπτυξης για την περαιτέρω εφαρμογή της οριζόμενης με την παρούσα διαδικασίας.
Άρθρο 3
Διαδικασία διενέργειας ελέγχου
1. Η Α.Α.Δ.Ε. κοινοποιεί ανά τακτά χρονικά διαστήματα στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή κατάλογο στον οποίο περιλαμβάνονται:
α) Οι Αριθμοί Φορολογικού Μητρώου του συνόλου των Υπόχρεων, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 1 της παρούσας.
β) Στοιχεία από τα οποία προκύπτει η δυνατότητα ή μη αποδοχής πληρωμών με κάρτα, όπως, ενδεικτικά, εισπράξεις μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών ή άλλων μέσων πληρωμής με κάρτα, για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, σύμφωνα με την περ. δ της παρ. 4 του άρθρου 1 της ΠΟΛ 1033/2014 (Β' 276), όπως ισχύει.
2. Οι αρμόδιες υπηρεσίες συγκροτούν κλιμάκια ελέγχου αποτελούμενα τουλάχιστον από δύο υπαλλήλους.
3. Τα κλιμάκια ελέγχου που συγκροτούνται από τις αρμόδιες αρχές της παρ. 1 του άρθρου 2 της παρούσας, είναι εφοδιασμένα με τα ακόλουθα έντυπα:
α) «ΕΝΤΟΛΗ ΕΛΕΓΧΟΥ»
β) «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ».
4. Τα παραπάνω έντυπα ακολουθούν το πρότυπο όπως αυτό ορίζεται στο άρθρο 138 της υπουργικής απόφασης (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ. - Β' 2090), όπως ισχύει, και συντάσσονται με τη διαδικασία του άρθρου 139 της ίδιας απόφασης.
Άρθρο 4
Ύψος και διαδικασία επιβολής προστίμου
1. Στους παραβάτες του άρθρου 1 της παρούσας επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ύψους χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ.
2. Τα πρόστιμα επιβάλλονται με απόφαση του Προϊσταμένου της Υπηρεσίας στην οποία υπάγονται τα ελεγκτικά όργανα που διαπίστωσαν την παράβαση. Τα ελεγκτικά όργανα υποχρεούνται να υποβάλουν εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία διαπίστωσης τέλεσης της παράβασης τις σχετικές εκθέσεις στην Υπηρεσία τους. Η απόφαση επιβολής προστίμου εκδίδεται μέσα σε προθεσμία δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την υποβολή της σχετικής έκθεσης, και αφού ζητηθεί ακρόαση του διοικούμενου κατά το άρθρο 6 του (Α' 45), και κοινοποιείται αμελλητί στον παραβάτη.
3. Τα διοικητικά πρόστιμα της παρούσας εισπράττονται, σύμφωνα με τον Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (Κ.Ε.Δ.Ε. - ν., Α' 90), και αποδίδονται, με την επιφύλαξη της παρ. 1 του άρθρου 16 του ν. 2946/2001, (Α' 224), στον Κρατικό Προϋπολογισμό.
4. Η απόφαση επιβολής διοικητικού προστίμου της παρούσης υπόκειται σε ενδικοφανή προσφυγή εντός τριάντα (30) ημερών από την κοινοποίησή της, η οποία ασκείται ενώπιον του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, εφόσον οι διοικητικές κυρώσεις έχουν εκδοθεί από την Διεύθυνση Θεσμικών Ρυθμίσεων και Εποπτείας Αγοράς Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών, και ενώπιον του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης, στην περιφέρεια του οποίου διαπιστώθηκε η παράβαση, σε όλες τις άλλες περιπτώσεις. Η απόφαση επί της προσφυγής εκδίδεται μέσα σε προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την κατάθεση της προσφυγής.
5. Η απόφαση επί της ενδικοφανούς προσφυγής υπόκειται σε προσφυγή ενώπιον του Διοικητικού Πρωτοδικείου του τόπου όπου εδρεύει το όργανο που εξέδωσε την απόφαση επιβολής προστίμου, μέσα στην προθεσμία της παρ. 1 του άρθρου 66 του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας.
6. Το ύψος του επιβληθέντος διοικητικού προστίμου της παρ. 1 του παρόντος άρθρου μειώνεται στο ήμισυ εάν:
α) Ο υπόχρεος εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης σε αυτόν της σχετικής πράξης και σε κάθε περίπτωση πριν την άσκηση της ενδικοφανούς προσφυγής της παρ. 4, προβεί σε καταβολή του προστίμου. Η καταβολή αυτή συνεπάγεται την αυτοδίκαιη παραίτηση του υπόχρεου από κάθε δικαίωμα προσβολής ή αμφισβήτησης της πράξης επιβολής προστίμου.
β) Ο υπόχρεος εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία υποβολής καταγγελίας ή διενέργειας ελέγχου, καταθέσει στην αρμόδια ελεγκτική Υπηρεσία τιμολόγιο που αποδεικνύει την αγορά τερματικού αποδοχής καρτών πληρωμών και μέσων πληρωμής με κάρτα.
Άρθρο 5
Συνεργασία μεταξύ αρμόδιων αρχών.
Σε περίπτωση που οι αρμόδιες Υπηρεσίες της παρ. 1 του άρθρου 2 της παρούσας δεχθούν τουλάχιστον πέντε καταγγελίες σε διάστημα τριών διαδοχικών μηνών για την μη αποδοχή πληρωμών με χρήση Μέσων Πληρωμής με Κάρτα από Υπόχρεο της παρ. 1 του άρθρου 1 της παρούσας, αυτές κοινοποιούνται στην Α.Α.Δ.Ε. και στην Ε.Γ. Σ. Δ.Ο.Ε., προκειμένου να ληφθούν υπόψη κατά τον προγραμματισμό και τη διενέργεια ελέγχων, αρμοδιότητάς τους.
Άρθρο 6
Τελικές Διατάξεις
Οι διατάξεις της παρούσας ισχύουν από τη δημοσίευσή της.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου