Σελίδες

Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2017

Supermarkets: Μάχη γιγάντων με στόχο ένα μικρό καλάθι

Supermarkets: Μάχη γιγάντων

με στόχο ένα μικρό καλάθι

Αναδιατάσσονται οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ

με στόχο μεγαλύτερα μερίδια στην αγορά

26 Δεκ 2017
Supermarkets: Μάχη γιγάντων με στόχο  ένα μικρό καλάθι
Θα ενταθεί το 2018 ο σκληρός εμπορικός πόλεμος  που ξεκίνησαν το 2017  
οι αλυσίδες σουπερμάρκετ προσπαθώντας να  επιδοτήσουν με προσφορές
τις πωλήσεις τους και να ενισχύσουν τα μερίδιά τους, «ματώνοντας» και
εξαντλώντας τη ρευστότητά  τους. Το μειωμένο διαθέσιμο εισόδημα,
η αβεβαιότητα και η αύξηση των φόρων κυριάρχησε και η  IRI έκανε λόγο
για πτώση 2,3%   το 2017, ωστόσο η πορεία των δύο τελευταίων μηνών
είναι ανοδική και η αγορά δείχνει σημάδια ανάκαμψης.
Για το 2018 οι εταιρείες αναπροσαρμόζουν τις στρατηγικές τους  ανοίγουν
νέα καταστήματα και συνεχίζουν να επενδύουν σταθερά στην εμπορική τους
πολιτική με δεκάδες εκατομμύρια το χρόνο.
Της Μαρίνας Πρωτονοταρίου

Lidl: Επενδυσεις 100 εκατ. ευρώ

Στόχος για τη Lidl το 2018 είναι να ενισχύσει την παρουσία της στα κέντρα
των πόλεων και μετά το κατάστημα στον Πειραιά σχεδιάζει νέα καταστήματα
στο κέντρο σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα. Το 2017 ο τζίρος της αλυσίδας
με τα 221 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα κρατήθηκε στα ίδια επίπεδα με το 2016,
στα 960 εκατ. ευρώ, ενώ το 2016 είχε αυξηθεί κατά 7,3% λόγω της κατάρρευσης
του δικτύου της Μαρινόπουλος.
Για το 2018 το επενδυτικό budget της εταιρείας ανέρχεται στα 80-100 εκατ. ευρώ
και αποσκοπεί στην ενίσχυση της θέσης της εταιρείας στην εγχώρια αγορά της
οργανωμένης λιανικής τροφίμων. Το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας για το 2018
αφορά σε νέα καταστήματα, εγκαταστάσεις, ανακαινίσεις υφιστάμενων, ενώ δεν
αποκλείστηκε το ενδεχόμενο μετεγκατάστασης σημείων, που σήμερα βρίσκονται
στα περίχωρα, στα κέντρα των πόλεων.
My Market-METRO Επεκτάσεις σε όλη την Ελλάδα
Με μικρή αύξηση πωλήσεων αναμένεται να κλείσει το 2017 ο όμιλος Mymarket
με εκτιμώμενα έσοδα στα 1,2 δις. ευρώ από 1,15 δις. ευρώ του 2016.
Το 2017 η εταιρεία ολοκλήρωσε 42 ανακαινίσεις καταστημάτων της πρώην
Βερόπουλος επενδύοντας 40 εκ. ευρώ και απομένουν ακόμη 40 ανακαινίσεις
να γίνουν το 2018 επένδυσης ακόμη 40 εκ. ευρω.
Ταυτόχρονα στο δίκτυο της αλυσίδας προστέθηκαν 5 νέα σημεία με έμφαση
στη Βόρειο Ελλάδα, ενώ το 2018 αναμένεται να προστεθούν ακόμη 10 νέα
σημεία κυρίως στην περιφέρεια. Στο επίκεντρο της στρατηγικής της είναι η επέκτασή
στην Βόρειο Ελλάδα και έως σήμερα έχουν επενδυθεί 8 εκατ. ευρώ σε μετασκευές
και νέα καταστήματα, ενώ στο κέντρο logistics στη Γέφυρα Θεσσαλονίκης συνολικά
επενδύθηκαν κοντά στα 20 εκατ. ευρώ.
Σήμερα, το δίκτυο των My market αριθμεί 223 σημεία σε όλη την Ελλάδα και
απασχολεί περίπου 10.600 εργαζόμενους από τους οποίους οι 500 προστέθηκαν
το 2017.
Σκλαβενίτης: Πλάνο τριετίας με υψηλούς στόχους
Μάχη με τον στόχο για πωλήσεις 1 δις. από τα καταστήματα Μαρινόπουλος
τον πρώτο χρόνο της επαναλειτουργίας τους δίνει η διοίκηση της Σκλαβενίτης
και συνεχίζει δυναμικά τις ανακαινίσεις των καταστημάτων. Από την 1η Μαρτίου 2017,
ο όμιλος Σκλαβενίτη αποτελεί τον μεγαλύτερο λιανεμπορικό όμιλο σε αριθμό
καταστημάτων στην Ελλάδα, με 560 καταστήματα και η μεγάλη πρόκληση για
τον όμιλο είναι να τα καταφέρει να πιάσει τους στόχους τους, επενδύοντας σε
μια πολύ ανταγωνιστική και πτωτική αγορά.
Σύμφωνα με το Επιχειρηματικό Σχέδιο της Σκλαβενίτης, μετά τη συνένωση
με την Μαρινόπουλος, η θετική λειτουργική κερδοφορία τοποθετείται στο
δεύτερο έτος μετά την ημερομηνία επικύρωσης της συμφωνίας εξυγίανσης της
Μαρινόπουλος, η καθαρή κερδοφορία από το τέταρτο έτος, οι πωλήσεις στα
1,03 δισ. ευρώ από το πρώτο έτος και οι ετήσιες επενδύσεις 133 εκατ. ευρώ.
Τα σχέδια στην τριετία προβλέπουν αύξηση τζίρου κατά 17% το δεύτερο
φθάνοντας τα 1,2 δισ. ευρώ, το τρίτο έτος αναμένεται ετήσια αύξηση 9% στο συνολικό
κύκλο εργασιών, ενώ μετά το έβδομο έτος εκτιμάται πως ο κύκλος εργασιών
θα παραμείνει σταθερός στα 1,397 δισ. ευρώ.
ΑΒ Βασιλόπουλος: Συνεχίζει το κυνήγι των… προσφορών
Με πωλήσεις πάνω από τα 2 δις. ευρώ το 2016 η ΑΒ Βασιλόπουλος, είναι από
τις αλυσίδες που επωφελήθηκαν περισσότερο από το κενό που άφησε η κατάρρευση
της Μαρινόπουλος και αυξάνοντας το μερίδιό της στην ελληνική αγορά βρέθηκε
στην πρώτη θέση. Προκειμένου να διατηρηθεί η πιστότητα των καταναλωτών
που «κέρδισε» η αλυσίδα την περσινή χρονιά η διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος
θέτει σε προτεραιότητα τους σχεδιασμούς που αφορούν την πολιτική τιμών,
προσφορών και προωθητικών ενεργειών και επενδύει συστηματικά στις τιμές της.
Ταυτόχρονα υλοποιεί επενδυτικό πρόγραμμα 100 εκατ. ευρώ το οποίο περιλαμβάνει
νέες αποθήκες και ανακαίνιση των υφισταμένων καταστημάτων.
Το σύνολο των καταστημάτων της ανέρχεται σε 369.

Από την εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ που κυκλοφορεί κάθε Σάββατο
στα περίπτερα όλης της χώρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου