Η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ που καθιέρωσε την «πολιτική» της σακούλας-εμπόρευμα στην ελληνική λιανική αγορά ήταν η γερμανική Lidl. Όσοι ψώνιζαν από τα καταστήματά της έπρεπε στο ταμείο είτε να αγοράσουν σακούλες για να τα μεταφέρουν είτε να βγάλουν από την τσέπη τους τις δικές τους σακούλες. Μάλιστα το κόστος για κάθε απλή σακούλα ήταν 4 λεπτά το τεμάχιο.
Από 1/1/2018 που άλλαξε άρδην το νομικό πλαίσιο και πλέον απαγορεύεται η δωρεάν διάθεση σακούλων από τα σούπερ μάρκετ και τα εμπορικά καταστήματα,  άλλαξε πολιτική και η Lidl όσον αφορά τις σακούλες.
Συγκεκριμένα πλέον απέσυρε τις φτηνές σακούλες της με 4 λεπτά έκαστη και τις αντικατέστησε με νέες.
Η νέα σακούλα Lidl, κατά την εταιρεία, χαρακτηρίζεται από δύο προτερήματα: πρώτον είναι 100% ανακυκλώσιμη, και δεύτερον αποτελείται τουλάχιστον κατά 80% από υλικό που προκύπτει από ανακύκλωση καταναλωτικών προϊόντων.
Με τη χρήση της συγκεκριμένης σακούλας οι καταναλωτές συμβάλλουν στη μείωση των απορριμμάτων αλλά και στη μείωση του CO2 έως 40% σε σύγκριση με σακούλες από πρωτογενή υλικά.
Μόνο που η νέα σακούλα έχει διπλάσιο κόστος καθώς πωλείται έναντι 8 λεπτών έκαστη και είναι κατάλληλη για αρκετές επόμενες χρήσεις.
Ωστόσο η εταιρεία διαθέτει και άλλες σακούλες, μια απλή, μεγαλύτερης χωρητικότητας κόστους 12 λεπτών και μία πολλαπλών χρήσεων με κόστος για τον καταναλωτή στα 99 λεπτά.
Αλλαγή πολιτικής στο θέμα της σακούλας δρομολόγησε και η Σκλαβενίτης.
Σε κάθε ταμείο διατίθενται πλέον δύο είδη σακούλων. Μια απλή που πλέον χρεώνεται 4 λεπτά και μία πιο μεγάλη και πιο ανθεκτική η οποία κοστίζει 7 λεπτά.