Σελίδες

Τετάρτη 23 Μαΐου 2018

Τι γίνεται αν κλειδώσει ο λογαριασμός και πώς αλλάζει το username

Τι γίνεται αν κλειδώσει ο λογαριασμός και πώς αλλάζει το username

Φορολογικές δηλώσεις: οι τρεις κινήσεις που ξεκλειδώνουν την ηλεκτρονική πύλη του Taxisnet

  | ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ22/05/2018 08:00 |
Τι γίνεται αν κλειδώσει ο λογαριασμός και πώς αλλάζει το username
  0  0 Google +0  0  
Μια μικρή ταλαιπωρία περιμένει τους νέους που συμπλήρωσαν πέρυσι το 18ο έτος ηλικίας τους, τους φοιτητές που απέκτησαν το 2017 πραγματικό ή τεκμαρτό εισόδημα αλλά και όσους θα υποβάλουν φέτος για πρώτη φορά φορολογική δήλωση. Για να ανοίξει η ηλεκτρονική πύλη του Taxisnet, να αποκτήσουν προσωπικό λογαριασμό και να μπορέσουν να υποβάλουν τη φορολογική δήλωση θα πρέπει να διαθέτουν κωδικούς πρόσβασης στο σύστημα.
Η διαδικασία της αίτησης είναι απλή υπόθεση. Το δύσκολο είναι ότι οι φορολογούμενοι δεν θα γλιτώσουν την επίσκεψη στην Εφορία τους για να λάβουν τον απαραίτητο κλειδάριθμο που θα τους επιτρέψει να έχουν πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Taxisnet. Από την υποβολή δηλώσεων και αίτησης για την υπαγωγή στην πάγια ρύθμιση των 12 δόσεων έως και την πληρωμή των οφειλών με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
Οι νέοι φορολογούμενοι που θα υποβάλλουν για πρώτη φορά φορολογική δήλωση θα πρέπει να αποκτήσουν το δικό τους λογαριασμό στο Taxisnet. Για τη διαδικασία εγγραφής θα ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
1. Εγγραφή. Από την ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ www.aade.gr, υπηρεσίες πιστοποίησης myTAXISnet, επιλέγετε Εγγραφή Νέου Χρήστη, και στη συνέχεια Αρχική εγγραφή και συμπληρώνετε την αίτηση δηλώνοντας όνομα χρήστη (username) και κωδικό (password) που επιθυμείτε.

2. Παραλαβή κλειδάριθμου. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της αίτησης λαμβάνεται σημείωμα στο οποίο αναγράφονται ο ΑΦΜ, η ημερομηνία και η ώρα υποβολής καθώς επίσης και η προθεσμία μέσα στην οποία πρέπει να μεταβείτε σε οποιαδήποτε ΔΟΥ για την έγκριση της αίτησης και την παραλαβή του κλειδάριθμου (αν τα προσωπικά στοιχεία του υποψήφιου χρήστη έχουν μεταβληθεί, όπως για παράδειγμα η αστυνομική ταυτότητα, τότε θα πρέπει να μεταβεί στην αρμόδια ΔΟΥ). Για την περίπτωση που ένα Φυσικό Πρόσωπο αδυνατεί να προσέλθει στη ΔΟΥ για να παραλάβει τον κλειδάριθμο αυτοπροσώπως και να ολοκληρωθεί η διαδικασία πιστοποίησης, μπορεί να πάει αντιπρόσωπός του προσκομίζοντας Ειδικό Πληρεξούσιο από ΚΕΠ ή Αστυνομικό Τμήμα. Παράλληλα στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε, έρχεται ενημερωτικό μήνυμα για την έγκριση της αίτησής σας και σας υπενθυμίζετε και το username. Προσοχή: Για τα Νομικά πρόσωπα, τον κλειδάριθμο πρέπει να παραλάβει ο νόμιμος Εκπρόσωπος της Εταιρείας, μόνο από την αρμόδια ΔΟΥ ή αντιπρόσωπός του, προσκομίζοντας Ειδικό Πληρεξούσιο από ΚΕΠ ή Αστυνομικό Τμήμα.

3. Ενεργοποίηση του λογαριασμού. Από την ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ www.aade.gr, υπηρεσίες πιστοποίησης myTAXISnet, επιλέγετε Ενεργοποίηση Λογαριασμού. Για την ενεργοποίηση του λογαριασμού απαιτείται να συμπληρώσετε:
α) username και κωδικό (password) που επιλέξατε κατά την υποβολή της αίτησης εγγραφής
β) τον κλειδάριθμο που σας δόθηκε στη ΔΟΥ με ακρίβεια , συμπεριλαμβάνοντας τις παύλες.
γ) τα γράμματα που διακρίνετε στην εικόνα.

Προβλήματα
 Τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι φορολογούμενοι με τους κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet είναι τα εξής:  
- Κλειδωμένος λογαριασμός: Αν έχετε καταχωρήσει λανθασμένα πάνω από έξι φορές τους κωδικούς πρόσβασης, για την εισαγωγή σας στον λογαριασμό σας, το σύστημα κλειδώνει. Ο λογαριασμός ξεκλειδώνει μετά από δέκα λεπτά, εφόσον σταματήσετε τις προσπάθειες εισόδου στο σύστημα. Αν παρ' όλα αυτά ο λογαριασμός σας παραμένει κλειδωμένος, επικοινωνήστε με την υπηρεσία, αναφέροντας το αίτημα μαζί με τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, username και τηλέφωνο επικοινωνίας).
- Αλλαγή username: Για να αλλάξετε το username, πρέπει από την ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ www.aade.gr, υπηρεσίες πιστοποίησης myTAXISnet, «εγγραφή νέου χρήστη», να επιλέξετε «επανεγγραφή», να κάνετε επανεγγραφή, όπου έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε νέο username. Μετά την επανεγγραφή θα πάτε στη ΔΟΥ να πάρετε νέο κλειδάριθμο και στη συνέχεια ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.
- Πρόβλημα με το e-mail: Σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει στο e-mail σας μήνυμα με το username παρόλο που έχετε παραλάβει τον κλειδάριθμο από τη ΔΟΥ θα πρέπει να γνωρίζετε ότι:  
α)  Αν  είστε  νέος  χρήστης, το πιθανότερο είναι κατά την εγγραφή σας να
πληκτρολογήσατε λανθασμένα το e-mail σας.
β) Αν είστε παλαιός χρήστης, το πιθανότερο είναι να έχετε αλλάξει το e-mail σας και να μην έχετε ενημερώσει την υπηρεσία της ΑΑΔΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου