Σελίδες

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020

Ερευνα: Εξι στους 10 αναβάλλουν την αγορά αυτοκινήτου

Ερευνα: Εξι στους 10 αναβάλλουν την αγορά αυτοκινήτου

Το αυτοκίνητο παραμένει το βασικό μέσο μετακίνησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Ανάμεσα στου Έλληνες που σκόπευαν να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο το επόμενο διάστημα, οι 6 στους 10 αναφέρουν ότι αναβάλουν την αγορά του για περίπου 17 μήνες σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η Nielsen τον Ιούλιο

Ανάμεσα σε 1.500 Έλληνες πανελλαδικά η έρευνα αναδεικνύει ότι το αυτοκίνητο παραμένει το βασικό μέσο μετακίνησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας με τους οδηγούς επιβατηγών που χρησιμοποιούσαν και μέσα μαζικής μεταφοράς να δηλώνουν σε μεγάλο βαθμό τις ανησυχίες τους για τα θέματα υγιεινής και προστασίας.

Οι ίδιοι επίσης είτε έχουν μειώσει σημαντικά τη χρήση ΜΜΜ είτε την έχουν καταργήσει εντελώς.

Ανάμεσα στου Έλληνες που σκόπευαν να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο το επόμενο διάστημα, οι 6 στους 10 αναφέρουν ότι αναβάλουν την αγορά τους για περίπου 17 μήνες. Εκτιμάται σε πρώτο βαθμό, η αναβλητική αυτή καταναλωτική στάση για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου να έχει σημαντικό αντίκτυπο για το 2020 στις πωλήσεις λιανικής. Επιπλέον σημειώνεται ο προϋπολογισμός αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου να έχει επηρεαστεί αρνητικά κατά 10%.

Μέσα από την ίδια έρευνα προκύπτει ότι τα κίνητρα που δόθηκαν από την κυβέρνηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι γνωστά από την πλειοψηφία των δυνητικών αγοραστών οι οποίοι είναι και θετικά προσκείμενοι να εξετάσουν την εναλλακτική αυτή.

Παρόλα αυτά, οι καταναλωτές εξακολουθούν να είναι σε ένα βαθμό διστακτικοί αναφέροντας στις ανησυχίες τους την υψηλή τιμή απόκτησης του καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου καθώς και τις τρέχουσες υποδομές της χώρας για την φόρτιση τους.

Αναφορικά με τον τρόπο απόκτησης, το 50% των δυνητικών αγοραστών γνωρίζουν την δυνατότητα απόκτησης μέσω ιδιωτικής χρονομίσθωσης και οι μισοί από αυτούς είναι διατεθειμένοι να εξετάσουν την εναλλακτική αυτή. H πρόθεση απόκτησης καινούργιου αυτοκινήτου μέσω ιδιωτικής χρονομίσθωσης γίνεται εντονότερη ανάμεσα σε όσους προτίθονται να αγοράσουν μια πολυτελή μάρκα.

Σχετικά με τα κανάλια πώλησης, το φυσικό κατάστημα των επίσημων εμπόρων παραμένει το κύριο σημείο επαφής στην αγορά του καινούργιου αυτοκινήτου. Το διαδίκτυο και οι επίσημες ιστοσελίδες των μαρκών προτιμούνται για το αρχικό στάδιο της έρευνας αγοράς και της διαμόρφωσης του αυτοκινήτου. Οι δυνητικοί αγοραστές πολυτελών μαρκών είναι περισσότερο πιθανό να χρησιμοποιήσουν υπηρεσίες διαδικτυακού καταστήματος (online dealership) όπως παραγγελία και διευθέτηση των εγγράφων και πληρωμών κατά το στάδιο αυτό.

Τέλος, στην ίδια έρευνα μελετήθηκε η αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και προκύπτει ανάμεσα σε αυτούς που προτίθενται να αγοράσουν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, το 46% θα το κάνει μέσα από κάποιον ιδιώτη, ενώ το 22% από επίσημο έμπορο της μάρκας του κατασκευαστή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου