Σελίδες

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2020

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Διεύρυνση της υπηρεσίας εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης από τα ΚΕΠ myKEPlive - Εντάσσονται οκτώ ακόμη Δήμοι

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης: Διεύρυνση της υπηρεσίας εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης από τα ΚΕΠ myKEPlive - Εντάσσονται οκτώ ακόμη Δήμοι

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
Αθήνα, 9 Σεπτεμβρίου 2020
Δελτίο Τύπου
Διεύρυνση της υπηρεσίας εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης από τα ΚΕΠ myKEPlive - Εντάσσονται οκτώ ακόμη Δήμοι
Με στόχο τη διευκόλυνση όλο και περισσότερων συμπολιτών μας, το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης προχωρά στη διεύρυνση της υπηρεσίας εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, εντάσσοντας οκτώ (8) ακόμη Δήμους στο πρόγραμμα myKEPlive.
Στο εξής, τα ΚΕΠ των Δήμων Σερρών, Ανατολικής Μάνης, Νάξου, Πολυγύρου Χαλκιδικής, Ρεθύμνου, Μαλεβιζίου, Κορίνθου και Ωραιοκάστρου δίνουν τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο των ΚΕΠ, υποβάλλοντας τις αιτήσεις ενδιαφέροντος τους από το σπίτι τους, χωρίς να έχουν την υποχρέωση φυσικής παρουσίας στα ΚΕΠ και να παραλαμβάνουν το τελικό προϊόν ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή.
Η πλατφόρμα myKEPlive, η οποία χρησιμοποιείται συνολικά από 45 Δήμους, διευκολύνει σημαντικά όσους συμπολίτες μας για οποιοδήποτε λόγο δυσκολεύονται να μεταβούν φυσικά στα ΚΕΠ, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας αισθητά τη γραφειοκρατία.
Υπενθυμίζεται ότι μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών:
  1. Πληροφόρηση- Αίτηση,
  2. Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις,
  3. Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία,
  4. Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.
Σημειώνεται ότι κατά τη χρήση της υπηρεσία myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.
Την ερχόμενη εβδομάδα θα ενταχθούν στην υπηρεσία επιπλέον δέκα (10) Δήμοι, ενώ στόχος της κυβέρνησης είναι η ένταξη όλων των Δήμων της χώρας έως το τέλος του έτους.
Συνολικά έως την 02-09-2020 έχουν διεκπεραιωθεί 459 βιντεοκλήσεις για εξυπηρέτηση πολιτών, όπως αναλυτικά αποτυπώνεται στον κάτωθι πίνακα:

ΥπηρεσίαΑριθμός Ραντεβού
Πληροφόρηση - Αίτηση347
Εξυπηρέτηση από το δήμο σας88
Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία10
Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις14
Σύνολο459

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου