Σελίδες

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020

Χαμένοι στην e-εξυπηρέτηση των ΔΟΥ φορολογούμενοι και επιχειρηματίες

 Του Γ. Κατσιάνη

Αλαλούμ επικρατεί στις περισσότερες  ΔΟΥ, με την εξυπηρέτηση των φορολογουμένων και των επιχειρήσεων να διεξάγεται μετ’ εμποδίων, λόγω του μειωμένου προσωπικού αλλά και των… αγκυλώσεων που καταγράφονται σε διαδικαστικά ζητήματα.

Από τις πλέον χαρακτηριστικές περιπτώσεις είναι η άρνηση συγκεκριμένης εφορίας της Θεσσαλονίκης να δεχθεί την αποστολή με e-mail των στοιχείων μιας επιχείρησης από τον λογιστή της.

«Ζητούν ο ίδιος ο επιχειρηματίας να στείλει τα στοιχεία της εταιρείας του στο e-mail της ΔΟΥ, γεγονός που συνεπάγεται αντικειμενικές δυσκολίες όταν η επιχείρηση είναι σε αναστολή λειτουργίας», δήλωσε στο thesseconomy.gr, λογιστής.

Με ρυθμό «χελώνας» η επιστροφή ΦΠΑ

Την ίδια ώρα, καθυστερήσεις καταγράφονται και ως προς την επιστροφή ΦΠΑ από κάποιες ΔΟΥ.  

Του λόγου το αληθές επιβεβαιώνει η περίπτωση εφορίας στην ανατολική Θεσσαλονίκη, η οποία χρειάζεται τουλάχιστον τρεις εβδομάδες(!) για να ολοκληρώσει τη διαδικασία της επιστροφής ΦΠΑ ή του συμψηφισμού οφειλών.  

«Υπάρχουν περιπτώσεις όπου μέσα σε μόλις δύο ημέρες, ο υπάλληλος της ΔΟΥ τηλεφωνεί για να μας ενημερώσει για την διευθέτηση της διαδικασίας», σημείωσε ο φοροτεχνικός, Κώστας Ραγκαβής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου