Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2020

Άνοιγμα επαγγελματικού λογαριασμού μαζί με POS χωρίς τράπεζα

Άνοιγμα επαγγελματικού λογαριασμού μαζί με POS χωρίς τράπεζα

Οι σημερινές επιχειρήσεις συχνά εξαρτώνται από τις ιδιορρυθμίες της τράπεζας τους. Διάφορες τραπεζικές προμήθειες μειώνουν τα περιθώρια κέρδους, η περίοδος εκκαθάρισης των συναλλαγών με κάρτες η οποία διαρκεί από 1 έως 3 μέρες μπορεί να αποτελέσει τεράστιο πρόβλημα για μία επιχείρηση που λειτουργεί με ταχύτατους ρυθμούς ενώ η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μπορεί συχνά να δείχνει υποδεέστερη σε σχέση με το κόστος τους. Εάν είστε επαγγελματίας, οι πιθανότητες είναι ότι τουλάχιστον μία φορά αισθανθήκατε μεγάλη απογοήτευση από την τράπεζα με την οποία συνεργάζεστε.
Η πραγματικότητα είναι ότι κάθε επιχείρηση σήμερα εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις τράπεζες ή τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για να λειτουργήσει. Τόσες πολλές επιχειρηματικές δραστηριότητες που σχετίζονται με χρήματα, είτε από την πλευρά των πελατών (όπως η αποδοχή πληρωμών με κάρτες) είτε η μεταφορά χρημάτων στους προμηθευτές πρέπει να περάσουν από τις τράπεζες. Αλλά... πρέπει όντως να περάσουν από τις τράπεζες; Τι θα συνέβαινε αν υπήρχε μια εναλλακτική λύση, μια επιχείρηση στο fintech χώρο που θα μπορούσε να αντικαταστήσει τη σχέση μεταξύ των τραπεζών και των επαγγελματιών, παρέχοντας παράλληλα μια ανώτερη και οικονομικότερη υπηρεσία;
Είναι δυνατόν να ανοίξετε ένα επαγγελματικό λογαριασμό και να έχετε τερματικό POS χωρίς να χρειάζεται να πάτε σε τράπεζα ;
Μια νέα εποχή για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Τα μη τραπεζικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα αυξήθηκαν αρκετά κατά τις τελευταίες δεκαετίες. Ενώ η τάση ξεκίνησε με τη PayPal και την καινοτόμο υπηρεσία της, ο χρηματοπιστωτικός τομέας από τότε έχει αυξηθεί, επεκταθεί και διαφοροποιηθεί σημαντικά. Τώρα έχουν αναπτυχθεί σε όλο τον κόσμο διαφορετικά ιδρύματα, όπως η Alipay από τη Κίνα, η iCard από τη Βουλγαρία, η Revolut από την Αγγλία ή N26 από τη Γερμανία κ.α. οι οποίες σχεδιάστηκαν για να εξυπηρετούν τον τελικό χρήστη ενώ άλλα για να κάνουν τη ζωή των επιχειρηματιών πιο εύκολη.
Μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες Ευρωπαϊκές fintech που στόχο έχει να κάνει τη ζωή των επιχειρηματιών πιο εύκολη είναι η myPOS. Η myPOS ιδρύθηκε ακριβώς πριν από 5 χρόνια με σκοπό να παρέχει στους επαγγελματίες ένα προσιτό πακέτο «όλα σε ένα», επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τη ροή των εσόδων τους χωρίς την ανάγκη υπάρχοντος τραπεζικού λογαριασμού. ''Η myPOS προσέφερε και εξακολουθεί να προσφέρει ένα επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο είναι εντελώς διαφορετικό από τα POS και τις τραπεζικές υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες στην αγορά» - λέει ο ιδρυτής της Christo Georgiev.
Για παράδειγμα, μερικές τράπεζες χρεώνουν ενοίκιο για τα POS, ενώ τα ασύρματα – φορητά τερματικά myPOS τα οποία έχουν και δωρεάν σύνδεση στο internet οι επιχειρηματίες τα αγοράζουν σε εξαιρετικά προσιτές τιμές που ξεκινάνε από 29 Ευρώ + ΦΠΑ (χωρίς συνδρομές και χωρίς δεσμεύσεις). Οι τράπεζες έχουν δεσμευτικές συμβάσεις ενώ η myPOS δεν έχει τίποτα από αυτά. Οι τράπεζες χρειάζονται 1-3 ημέρες για να εκκαθαρίσουν τις πληρωμές από τα POS στο λογαριασμό του επιχειρηματία, ενώ η διαδικασία αυτή είναι άμεση με τη myPOS με αποτέλεσμα οι επιχειρηματίες να μπορούν να χρησιμοποιήσουν αμέσως τα χρήματα που λαμβάνουν από τις χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες των πελατών τους καθώς και άλλα πολλά πλεονεκτήματα προς όφελος πάντα των επιχειρηματιών.
Το άνοιγμα και η χρήση ενός επαγγελματικού λογαριασμού myPOS είναι δωρεάν και εφόρου ζωής, έρχεται με μια σειρά επιπλέον υπηρεσιών χωρίς πρόσθετες χρεώσεις και γίνεται μέσα σε 5 λεπτά από τον Η/Υ το tablet ή το κινητό σας τηλέφωνο. Η πλατφόρμα της myPOS επιτρέπει στους επαγγελματίες να ενσωματώνουν τη λύση αποδοχής online πληρωμών ‘myPOS checkout’ στην ιστοσελίδα τους, να χρεώνουν για προϊόντα και υπηρεσίες online και να λαμβάνουν άμεσα αυτά τα χρήματα στον myPOS επαγγελματικό τους λογαριασμό. Υπάρχει η δυνατότητα αποδοχής ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω εργαλείων έτοιμων προς χρήση, όπως τα PayLinks και PayButtons σε ιστοσελίδες και κοινωνικά δίκτυα, δυνατότητα αποστολής αιτήσεων πληρωμής καθώς επίσης και δυνατότητα λήψης πληρωμών μέσω τηλεφώνου από το εικονικό τερματικό.
Υπάρχουν επίσης λειτουργίες που υπερβαίνουν τις προσδοκίες μιας απλής λύσης πληρωμών, όπως η παροχή στους εμπόρους της δυνατότητας να δημιουργούν δικές τους δωροκάρτες και loyalty προγράμματα για τους πελάτες τους ή να ανανεώνουν το χρόνο ομιλίας σε κινητά τηλέφωνα των πελατών τους.
Να σημειώσουμε εδώ πως η χρήση των υπηρεσιών και των τερματικών myPOS καλύπτει πλήρως τους Έλληνες επιχειρηματίες ως προς την υποχρέωση τους να αποδέχονται πληρωμές με κάρτες, οι συναλλαγές με τα myPOS τερματικά αναγνωρίζονται για το «χτίσιμο» του αφορολόγητου ενώ ο myPOS επαγγελματικός λογαριασμός καθώς και τα myPOS τερματικά είναι εφικτό να δηλωθούν στην ΑΑΔΕ.
Τα πλεονεκτήματα ενός ολοκληρωμένου οικοσυστήματος πληρωμών
Γιατί η myPOS να προσφέρει τόσες πολλές υπηρεσίες κάτω από την ίδια στέγη; Είναι σίγουρα βολικό, αλλά πόσο απαραίτητο είναι στον σύγχρονο κόσμο και για τον μέσο επιχειρηματία να μπορεί να χρησιμοποιήσει μια ποικιλία λύσεων για να πετύχει περίπου το ίδιο αποτέλεσμα; Τίποτα δεν εμποδίζει έναν έμπορο να χρησιμοποιεί μια τράπεζα για πληρωμές μέσω POS, μια online υπηρεσία (όπως η PayPal) για ηλεκτρονικές συναλλαγές, μια εταιρεία που κατασκευάζει δωροκάρτες κτλ. Φυσικά, αν επιλέξει αυτές τις λύσεις θα χάσει το μεγαλύτερο από τα πολλά πλεονεκτήματα του myPOS – την απόλυτη ευελιξία διαχείρισης των ταμειακών ροών. Οι επιχειρηματίες μπορούν να διαχειρίζονται και να ξοδεύουν τα χρήματά τους το ίδιο αποτελεσματικά όπως τα δέχονται με το myPOS.
Υπάρχει μια αρχή στον επιχειρηματικό κόσμο που λέει πως όσο λιγότερα διαφορετικά εργαλεία χρησιμοποιείς για να κάνεις ό,τι χρειάζεσαι τόσο το καλύτερο. Αν χρησιμοποιείτε μόνο μία πολύ-λειτουργική λύση αντί για 5-6 μονό-λειτουργικές, είναι λιγότερο πιθανό κάποια να αποδειχθεί ασύμβατη με τις υπόλοιπες ή να υπάρξουν συνδεδεμένες πρόσθετες χρεώσεις κατά την μεταφορά από το ένα περιβάλλον στο άλλο. Στο παραπάνω παράδειγμα, οι δωροκάρτες τρίτων ενδέχεται να αποδειχθούν ασύμβατες με τα τερματικά POS και οι πελάτες σας να μην είναι σε θέση να αγοράσουν προϊόντα με αυτές ή μπορεί να υπάρχει χρέωση για τη μεταφορά χρημάτων από την ηλεκτρονική σας πλατφόρμα στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Κρατώντας τα πράγματα στο ίδιο οικοσύστημα (όπως για παράδειγμα σε αυτό της myPOS) διασφαλίζετε ότι θα μπορείτε να επωφεληθείτε από όλα αυτά τα χαρακτηριστικά εύκολα, γρήγορα και αποτελεσματικά και να πληρώσετε μόνο για ότι χρησιμοποιείτε, και στην απίθανη περίπτωση που κάτι πάει στραβά, το μόνο που θα χρειαστεί να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε με μία ομάδα υποστήριξης αντί για αρκετές, λύνοντας το πρόβλημα γρηγορότερα και με ελάχιστο αντίκτυπο στην επιχείρηση σας. Για να μην αναφέρουμε ότι μπορείτε να εκπαιδεύσετε τους υπαλλήλους σας πολύ πιο εύκολα να εργαστούν με ένα μόνο εργαλείο παρά με μισή ντουζίνα από αυτά. Λύσεις όπως η myPOS καθιστούν την αποδοχή όλων των μορφών πληρωμών οικονομικά προσιτές για κάθε είδος επιχείρησης. Και ας το παραδεχτούμε – είναι ωραίο να βλέπουμε νεοϊδρυόμενες fintech εταιρίες όπως η myPOS να μεγαλώνουν και να ανταγωνίζονται τα παραδοσιακά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα αυξάνοντας τον αριθμό επιλογών για τους σύγχρονους επιχειρηματίες.
Η τάση «όλα σε ένα»
Μην αμφιβάλετε, τα μη τραπεζικά - χρηματοπιστωτικά προϊόντα πολλαπλών χρήσεων ήρθαν για να μείνουν. Στην πραγματικότητα, βλέπουμε ήδη πολλές περιπτώσεις εταιρειών που παρέχουν λύσεις ενιαίας εξυπηρέτησης. Η PayPal ολοκλήρωσε πριν δύο χρόνια την εξαγορά της iZettle, ελπίζοντας να επεκτείνει την κυριαρχία της στις online πληρωμές και στα σημεία πώλησης, ενώ η Βέλγικες Bancontact και Payconiq συγχωνεύθηκαν για να προσφέρουν στους τοπικούς πελάτες μια πιο ολοκληρωμένη λύση πληρωμών. Η τάση αυτών των υπηρεσιών "όλα σε ένα" δεν θα χαθεί ενώ είναι πιο πιθανό ότι περισσότερες τράπεζες και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα σε όλη την Ευρώπη να προσπαθήσουν να προσαρμοστούν προκειμένου να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό.
Μέχρι να συμβεί αυτό, εταιρείες όπως η myPOS θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν τις ανάγκες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο και να τις βοηθήσουν να εξελιχθούν στο επόμενο επίπεδο.
Σχετικά με τη myPOS
Η myPOS εισήχθη επίσημα στο ευρωπαϊκό Fintech τοπίο το 2014 και σήμερα εξυπηρετεί περισσότερους από 80.000 επαγγελματίες. Το πακέτο myPOS αποτελείται από ένα ασύρματο – φορητό τερματικό POS, έναν δωρεάν λογαριασμό myPOS με IBAN σε Ευρώ και λοιπά νομίσματα, μια επαγγελματική χρεωστική κάρτα VISA και πρόσθετες υπηρεσίες για την αποδοχή πληρωμών μέσω διαδικτύου και κινητής τηλεφωνίας.
Η myPOS διαθέτει ήδη φυσικά καταστήματα σε Λονδίνο, Άμστερνταμ, Σόφια, Μιλάνο, Βαρκελώνη, Αμβέρσα και Παρίσι, ενώ παράλληλα σχεδιάζονται στο εγγύς μέλλον νέα καταστήματα (και στην Αθήνα) καθώς η εταιρεία βρίσκεται σε μια ισχυρή τροχιά ανάπτυξης.
Αναρωτιέστε ποια θα είναι η επόμενη καινοτομία της myPOS;
Παρακολουθήστε την ιστοσελίδα της https://www.mypos.eu/el ενώ αν θέλετε να ανοίξετε δωρεάν myPOS επαγγελματικό λογαριασμό για την επιχείρηση σας πατήστε εδώ.
Η myPOS θα βρίσκεται και στην έκθεση HORECA (αίθουσα - hall 3, περίπτερο D43) η οποία θα πραγματοποιηθεί 7 έως 10 Φεβρουαρίου 2020 στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo το οποίο βρίσκεται στο διεθνή αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», στα Σπάτα Αττικής.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε και με την εταιρία διανομής των τερματικών για τις χώρες του ΕΟΧ Equinox Ventures Ltd στα τηλέφωνα +30 210 3009669 (Ελλάδα), +357 25030915 (Κύπρος), +44 3308083494 (λοιπές χώρες) - www.equinox-ventures.com & www.mpos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: