Επιστροφή Ενοικίου Δικαιούχοι, προϋποθέσεις, Εισοδηματικά
και περιουσιακά κριτήρια , καταβολή Ποιο πρόβλημα δημιουργείται για το 2025
Διευκρινήσεις για τις εξαιρέσεις από την υποχρεωτική
ασφάλιση για τις φυσικές καταστροφές
Μπορεί να μπήκε το καλοκαίρι αλλά βλέπουμε ότι, η διοίκηση
δεν πάει διακοπές, αντίθετα «ανοίγουν» νέα θέματα, εν μέσω φορολογικών
δηλώσεων.
Σε προηγούμενο σημείωμα μας είδαμε, ότι με απόφαση του
διοικητή της ΑΑΔΕ, άλλαξε ο τρόπος τόσο της ενημέρωσης των φορολογουμένων για
την κοινοποίηση – ενημέρωση των εμπλεκομένων στις νέες μισθώσεις που θα γίνουν
από 2 Ιουνίου 2025 και μετά. Ταυτόχρονα δόθηκε η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες μέχρι τις 30
Ιουνίου 2025, να δηλώσουν την λήξη μισθωτηρίων, που έγινε μέχρι τις 30.40.2025,
χωρίς πρόστιμο, πρόστιμο που είναι 100 ευρώ για κάθε εκπρόθεσμη ενημέρωση της
πλατφόρμας «Πληροφοριακά Στοιχεία Μισθώσεων Ακίνητης Περιουσίας» της ΑΑΔΕ, συν
2,4% χαρτόσημο (δηλαδή 102,4 συνολικά).
Να θυμίσουμε ότι σύμφωνα με παλαιότερες αποφάσεις, η
ενημέρωση αυτή πρέπει να γίνει έως το τέλος του επόμενου μήνα από την σύνταξη ή
τροποποίηση ή λήξη ενός μισθωτηρίου.
Να σημειώσουμε ότι το «παράθυρο» αυτό αφορά μόνο την λήξη
και όχι την τροποποίηση του μισθωτηρίου.
Αν, δηλαδή, ένα παλαιό συμβόλαιο πάρει παράταση δεν μπορεί
να γίνει τροποποίηση, αλλά θα έχει το σχετικό πρόστιμο. Το ίδιο θα συμβεί αν
υπάρχει μία αύξηση ή μείωση ενοικίου και δεν έχει δηλωθεί με τροποποιητική
δήλωση μέχρι την τελευταία ημέρα του επόμενου μήνα από την τροποποίηση του.
Επιστροφή ενοικίου
Δόθηκε σε δημόσια διαβούλευση
το νομοσχέδιο του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών για τη
Μεταρρύθμιση του Πλαισίου Δημοσιονομικής Διαχείρισης. Η διαβούλευση θα
διαρκέσει δύο εβδομάδες, έτσι ώστε κατόπιν το νομοσχέδιο να εισέλθει στο
Κοινοβούλιο προς ψήφιση.
Το νομοσχέδιο με τίτλο «Διασφάλιση δημοσιονομικής
ισορροπίας: Μεταρρύθμιση πλαισίου δημοσιονομικής διαχείρισης – Τροποποίηση ν.
4270/2014 για την ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2024/1265 του Συμβουλίου της 29ης
Απριλίου 2024 για την τροποποίηση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ σχετικά με τις
απαιτήσεις για τα δημοσιονομικά πλαίσια των κρατών μελών», αποτελεί τομή για τη
δημοσιονομική πολιτική, τροποποιώντας τις βασικές αρχές του Δημόσιου Λογιστικού
και το ισχύον πλαίσιο κανόνων και διαδικασιών για τη δημοσιονομική διαχείριση.
Σε αυτό περιλαμβάνεται και σχετική διάταση για την επιστροφή
ενός μισθώματος κάθε Νοέμβριο.
Η σχετική διάταξη που τέθηκε σε διαβούλευση προβλέπει στο Άρθρο
70 «Επιδότηση με τη μορφή επιστροφής ποσού ενοικίου»
1. Από το έτος 2025 και εφεξής παρέχεται από τον
κρατικό προϋπολογισμό σε φυσικά πρόσωπα, μισθωτές κύριας και φοιτητικής
κατοικίας, ετήσια οικονομική ενίσχυση, η οποία αντιστοιχεί στο ποσό του ενός
δωδέκατου του ετήσιου μισθώματος του προηγούμενου έτους για την κύρια κατοικία
και για κάθε κατοικία φοιτητή. Σε περίπτωση περισσότερων της μίας (1)
διαδοχικών μισθώσεων, κύριας ή φοιτητικής κατοικίας, εντός του έτους, το ετήσιο
μίσθωμα εξευρίσκεται από το άθροισμα των μισθωμάτων που καταβλήθηκαν εντός του
έτους.
2. Η ενίσχυση καταβάλλεται εφάπαξ έως το τέλος
Νοεμβρίου κάθε έτους στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου που έχει
γνωστοποιηθεί στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.).
3. α) Για την κύρια κατοικία η ενίσχυση ανέρχεται έως
τα οκτακόσια (800) ευρώ ετησίως, προσαυξανόμενη κατά πενήντα (50) ευρώ για κάθε
εξαρτώμενο τέκνο του υπόχρεου και της συζύγου σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου
11 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (ν. 4172/2013, Α' 167). Σε περίπτωση
διακοπής της έγγαμης συμβίωσης, η προσαύξηση εφαρμόζεται για κάθε έναν από τους
γονείς. Η παρούσα εφαρμόζεται αναλόγως για τα μέρη συμφώνου συμβίωσης.
β) Για τη φοιτητική κατοικία η ενίσχυση ανέρχεται
έως τα οκτακόσια (800) ευρώ ετησίως για κάθε φοιτητή.
Εάν ο φοιτητής είναι υπόχρεος σε υποβολή δήλωσης φορολογίας
εισοδήματος και η κατοικία έχει μισθωθεί από αυτόν, ισχύουν τα αναφερόμενα για
την κύρια κατοικία.
4. Δικαιούχοι της ενίσχυσης που χορηγείται για
μίσθωση κύριας κατοικίας είναι όσοι σωρευτικά έχουν:
Εισοδηματικά κριτήρια (ίδια με το πρόγραμμα «Σπίτι μου 2»):
·
Άγαμοι: έως 20.000 € ετήσιο εισόδημα
·
Έγγαμοι/συμβίωση: έως 28.000 €, +4.000 € για κάθε παιδί
·
Μονογονεϊκές: έως 31.000 €, +5.000 € για κάθε παιδί πέραν του πρώτου .
Περιουσιακά κριτήρια:
·
Έως 120.000 € συνολική ακίνητη περιουσία για μονοπρόσωπα,
+20.000 € για κάθε μέλος νοικοκυριού .
·
Για φοιτητικές κατοικίες δεν ισχύει περιουσιακό
όριο .
5. Ο υπολογισμός της ενίσχυσης διενεργείται χωρίς
αίτηση, με βάση τα στοιχεία της ετήσιας δήλωσης φορολογίας εισοδήματος του
μισθωτή του εκάστοτε προηγουμένου φορολογικού έτους, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί
έως την τελευταία εργάσιμη ημέρα του Σεπτεμβρίου του έτους καταβολής.
6. Προϋπόθεση για τη χορήγηση της ενίσχυσης είναι:
α) να έχει
υποβληθεί στην Α.Α.Δ.Ε., εμπρόθεσμα ή εκπρόθεσμα, έως τη δέκατη πέμπτη (15η)
ημέρα του Ιουλίου του έτους καταβολής της ενίσχυσης η οικεία δήλωση
πληροφοριακών στοιχείων μίσθωσης ακίνητης περιουσίας και,
β) να έχει δηλωθεί ο αριθμός της δήλωσης της περ. α)
στη δήλωση φορολογίας εισοδήματος του προηγουμένου έτους του μισθωτή.
Για την πρώτη εφαρμογή του παρόντος οι δηλώσεις της περ. α)
που αφορούν ενεργές μισθώσεις κατά το έτος 2024, εφόσον δεν έχουν υποβληθεί
κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος, υποβάλλονται χωρίς κυρώσεις έως τις 15
Ιουλίου 2025.
7. Εάν διαπιστωθεί ότι τα στοιχεία της δήλωσης
φορολογίας εισοδήματος του μισθωτή, με τα οποία υπολογίστηκε το ποσό της
ενίσχυσης κατά την παρ. 6, είναι ανακριβή, με αποτέλεσμα αχρεώστητη καταβολή,
εν όλω ή εν μέρει, ποσών ενίσχυσης, πέραν των λοιπών κυρώσεων που προβλέπονται,
τα αχρεωστήτως καταβληθέντα ποσά καταλογίζονται εντόκως με το επιτόκιο της παρ.
1 του άρθρου 52 του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ν. 5104/2024, Α' 58), περί
τόκων εκπρόσθεσμης καταβολής, το οποίο υπολογίζεται από την ημερομηνία χορήγησης,
και επιπλέον ο δικαιούχος αποκλείεται από κάθε χορήγηση της ενίσχυσης του
παρόντος για τα επόμενα τρία (3) έτη.
8. Η ενίσχυση του παρόντος είναι αφορολόγητη,
ανεκχώρητη και ακατάσχετη στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων, κατά παρέκκλιση κάθε
αντίθετης γενικής ή ειδικής διάταξης, δεν δεσμεύεται και δεν συμψηφίζεται με
χρέη που έχουν βεβαιωθεί στη φορολογική διοίκηση και το Δημόσιο εν γένει, τα
νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, τους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης και τα
νομικά πρόσωπά τους, τα ασφαλιστικά ταμεία και τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών
και δεν υπόκειται σε οποιοδήποτε τέλος, εισφορά ή άλλη κράτηση υπέρ του Δημοσίου
ή του ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-Ε.Φ.Κ.Α.).
Περιληπτικά
1. Πρώτη πληρωμή: Νοέμβριος 2025 (και κάθε
Νοέμβριο από τότε) .
2. Αυτοματοποίηση: χωρίς αίτηση, με βάση
φορολογικά & περιουσιακά στοιχεία .
3. Μη επιστρεπτέο: είναι ένα μόνιμο όφελος,
όχι δάνειο ή πρόγραμμα.
4. Δεν καλύπτονται "μαύρα" ενοίκια ή
Airbnb .
Παράδειγμα Υπολογισμού
Στοιχείο Τι
ισχύει
Ετήσιο ενοίκιο 6.000 € (500 € x 12)
Επιστροφή 6.000 ÷ 12 = 500 €, εντός ορίου 800 €
+ Παιδιά +50 € για κάθε παιδί, αν πρόκειται για κύρια κατοικία
Ποιο πρόβλημα δημιουργείται
Σύμφωνα με την διάταξη , το επίδομα θα το «πάρουν» όσοι
έχουν ενημερώσει το έντυπο Ε1 και συγκεκριμένα τους κωδικούς στο «κουτάκι»
081-082-083, στον πίνακα 6.9 όπου αναγράφεται ο αριθμός δήλωσης μίσθωσης.
Εικόνα 1: Ο κωδικός
που πρέπει να συμπληρωθεί
Ένα κουτάκι που δεν είναι υποχρεωτικό να συμπληρωθεί, από
τις οδηγίες που έχει δώσει το οικονομικό επιτελείο και η ΑΑΔΕ.
Να σημειώσουμε ότι το επίδομα στέγασης του ΟΠΕΚΑ,
διασταύρωνε μόνο από το μισθωτήριο, το οποίο θα έπρεπε να είναι ενεργό μέσα στο
επιδοτούμενο εξάμηνο. Ουδέποτε διασταύρωνε από τον προαναφερόμενο πίνακα.
Αυτό το νομοσχέδιο βγαίνει στην διαβούλευση στις 5 Ιουνίου
2025, όταν έχουν κατατεθεί πάνω από 4.500.000 (τεσσεράμισι εκατομμύρια
)δηλώσεις, όταν έχουν βγει τα εκκαθαριστικά των προσυμπληρωμένων δηλώσεων, που
στην πλειοψηφία τους έχουν χαμηλοσυνταξιούχους που διαμένουν στο ενοίκιο και
πληρούν τους όρους επιστροφής του ενός ενοικίου.
Διευκρίνηση του υπουργείο
Με ανακοίνωση που εξέδωσε το Υπουργείο Οικονομικών την
επόμενη ημέρα, προσπαθεί να αντιστρέψει το κλίμα που δημιουργήθηκε από τον αιφνιδιασμό
τόσο των φορολογουμένων που είχαν καταθέσει την δήλωση φορολογίας εισοδήματος
για τα εισοδήματος του φορολογικού έτους 2024 , όσο και των λογιστών φοροτεχνικών,
που με ανακοίνωση της ΠΟΦΕΕ, της ομοσπονδία τους , ζητούσαν
«Πρέπει να σταματήσει η συνεχιζόμενη πρακτική της ψήφισης
νόμων και της έκδοσης αποφάσεων που επηρεάζουν άμεσα τις διαδικασίες υποβολής
των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος εν μέσω της περιόδου υποβολής τους. Σύμφωνα
με τα επίσημα στοιχεία της ΑΑΔΕ, μέχρι σήμερα έχουν ήδη υποβληθεί περισσότερες
από 4,5 εκατομμύρια δηλώσεις, αριθμός που αντιστοιχεί σχεδόν στα 2/3 του
συνόλου των αναμενόμενων δηλώσεων. Είναι αντιδεοντολογικό και εξαιρετικά
προβληματικό να αιφνιδιάζονται οι επαγγελματίες του κλάδου και οι φορολογούμενοι
πολίτες με αλλαγές «της τελευταίας στιγμής» που ανατρέπουν τον προγραμματισμό
και προσθέτουν αχρείαστο διοικητικό βάρος.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, απαιτείται η άμεση
επανεξέταση της συγκεκριμένης διάταξης του υπό διαβούλευση σχεδίου νόμου,
προτού αυτό τεθεί σε εφαρμογή. Είναι επιτακτική ανάγκη να βρεθεί μια λύση που
δεν θα επιβαρύνει περαιτέρω τους Λογιστές - Φοροτεχνικούς και τους
φορολογούμενους, ιδίως σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο.»
Μέχρι 30 Σεπτεμβρίου οι τροποποιητικές
Η σχετική ανακοίνωση του υπουργείου αναφέρει ότι είναι
εύκολα και χωρίς αίτηση η επιστροφή ενός ενοικίου στους δικαιούχους
Η διάταξη για τη
διαδικασία καταβολής ενός ενοικίου στους δικαιούχους συμπεριλαμβάνεται στο υπό
διαβούλευση νομοσχέδιο του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών
«Διασφάλιση δημοσιονομικής ισορροπίας: Μεταρρύθμιση πλαισίου δημοσιονομικής
διαχείρισης».
Η διαδικασία για την
είσπραξη ενός ενοικίου από τους δικαιούχους στις 30 Νοεμβρίου κάθε έτους είναι
πάρα πολύ απλή:
«i. Η μόνη
προϋπόθεση είναι να έχει συμπληρωθεί ο αριθμός μισθωτηρίου στη φορολογική
δήλωση
ii. Όσοι από
τους δικαιούχους δεν έχουν συμπληρώσει τον αριθμό μισθωτηρίου στο αντίστοιχο
εικονίδιο της δήλωσης (κωδικός 081) θα
έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν χωρίς κανένα πρόστιμο ως τις 15 Ιουλίου,
υποβάλλοντας τροποποιητική δήλωση
iii. Ακόμη
και για όσους δεν προλάβουν αυτή την ημερομηνία (15/7/2025) έχει ήδη προβλεφθεί
η χρονική ευχέρεια να το κάνουν ως τις 30 Σεπτεμβρίου
iv. Σε κάθε
περίπτωση, η υποβολή δήλωσης τροποποιητική πληροφοριακού χαρακτήρα δεν έχει
πρόστιμο
v. Ο
υπολογισμός του ενοικίου γίνεται
αυτόματα με βάση τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος του μισθωτή του εκάστοτε
προηγουμένου φορολογικού έτους, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί έως την τελευταία
εργάσιμη ημέρα του Σεπτεμβρίου του έτους καταβολής. Άρα, ως τις 30 Σεπτεμβρίου
2025.»
Μπορεί το υπουργείο να αναγκάστηκε να δώσει πρόσθετες
διευκρινήσεις την επόμενη ημέρα, αλλά και πάλι δεν μπορεί να καλύψει τον
αιφνιδιασμό των φορολογουμένων και την ανάγκη της υποβολής τροποποιητικής
δήλωσης.
Τι πρέπει να γίνει με την πλατφόρμα
Όπως αναφέραμε όλα τα μισθωτήρια που συνάπτονται πρέπει να
ανεβαίνουν στην πλατφόρμα «Πληροφοριακά Στοιχεία Μισθώσεων Ακίνητης Περιουσίας»
της ΑΑΔΕ, είτε έχουν χειρόγραφο συμβόλαιο είτε όχι.
Το σημερινό σύστημα είναι ένα παλιό σύστημα, που έχει δεχθεί
μεν πολλές βελτιώσεις, αλλά δεν εξυπηρετεί πλήρως τις ανάγκες τόσο των
φορολογουμένων όσο και της ΑΑΔΕ για την παρακολούθηση των μισθωτηρίων.
Αν πραγματικά θέλει η ΑΑΔΕ να «κλειδώσει» τα ενοίκια, τότε
θα πρέπει να προβεί στο «ανέβασμα» μια σύγχρονης πλατφόρμας, που θα δίνει την
δυνατότητα στον φορολογούμενο:
α) Να δηλώνει
την λήξη του μισθωτηρίου και με το πέρας της ημερομηνίας αυτής η πλατφόρμα να
λήγει την μίσθωση αυτή αυτόματα
β) Να δίνει την δυνατότητα από την αρχή της δήλωσης
της μίσθωσης να μπορείς να δηλώσει και τις αυξήσεις που είναι δηλωμένες στο
συμβόλαιο , ώστε το σύστημα να προβαίνει αυτόματα σε τροποποιητικές δηλώσεις με
τις νέες τιμές των ενοικίων.
Βέβαια υπάρχουν και άλλα θέματα που αφορούν το τι πρέπει να
έχει η νέα πλατφόρμα
Π.χ. να μπορεί να αναγνωρίσει ποσοστά που έχουν οι
φορολογούμενοι και να μην φέρνει ολόκληρο το ποσό του ενοικίου σε όλους τους
φορολογούμενούς
Τέλος θα πρέπει να δοθεί στους φορολογούμενους η δυνατότητα
να κάνουν διορθώσεις στα υπάρχοντα συμβόλαια χωρίς πρόστιμο σε χρόνο εκτός
φορολογικών δηλώσεων , ώστε και εμείς σαν λογιστές φοροτεχνικοί να μπορέσουμε
να ασχοληθούμε με τα μισθωτήρια , χωρίς να υπάρχει η πίεση από τις δηλώσεις.
ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ
Διευκρινίσεις για τις εξαιρέσεις επιχειρήσεων από την
υποχρέωτική ασφάλιση
Έχουμε δει αναλυτικά την υποχρέωση ασφάλισης για φυσικές
καταστροφές των επιχειρήσεων με τζίρο πάνω από 500.000 ευρώ , των ιδιοκτήτων με
ακίνητο επίσης πάνω από 500.000 ευρώ , αλλά και την υποχρέωση όλων των οχημάτων.
Με σχετικό έγγραφο το υπουργείο Γραφείο Τύπου
Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας &
Οικονομικών έδωσε διευκρινήσεις για τις εξαιρέσεις που περιγράφει η Κοινή Υπουργική Απόφαση που εξέδωσαν τα
υπουργεία Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ανάπτυξης, Κλιματικής Κρίσης και
Πολιτικής Προστασίας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ρυθμίζονται όλα τα ζητήματα
που αφορούν την υποχρέωση ασφάλισης επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών, η
οποία τέθηκε σε ισχύει από την 1η Ιουνίου 2025.
Με το άρθρο 5 του ν. 5116/2024, που ψηφίσθηκε την 1η Ιουλίου
2024, προβλέφθηκε η υποχρέωση ασφάλισης των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού
επιχειρήσεων, τουλάχιστον σε ποσοστό 70% του συνολικού ενεργητικού τους, για
τους κινδύνους της δασικής πυρκαγιάς, πλημμυρών και σεισμού.
Η Κοινή Υπουργική Απόφαση προβλέπει τα εξής:
i.
Στο πεδίο εφαρμογής εμπίπτουν επιχειρήσεις, των
οποίων τα ετήσια ακαθάριστα έσοδα υπερβαίνουν το ποσό των 500.000 ευρώ.
ii.
Από την υποχρεωτική ασφάλιση, εξαιρούνται:
α) το Δημόσιο, οι φορείς του δημοσίου τομέα και η
Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου Α.Ε.,
β) οι αυθαίρετες κατασκευές που αποκλείονται από την
κρατική αρωγή,
γ) τα πλοία, τα τρένα, τα εναέρια και εν γένει
μεταφορικά μέσα που εντάσσονται στην έννοια του εξοπλισμού,
δ). οι πάσης φύσεως εναέριες, υπόγειες και
υποθαλάσσιες υποδομές, συμπεριλαμβανομένων των ορυχείων,
ε) αγροτικές καλλιέργειες, φυτική παραγωγή, ιχθυοκαλλιέργειες
και ζωικό κεφάλαιο και
στ) οι νεοσύστατες επιχειρήσεις που δεν έχουν ακόμα
δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις.
iii.
Επιπλέον, προβλέπεται η διαδικασία εξαίρεσης για
όσες επιχειρήσεις δεν μπορούν να ασφαλιστούν, για ορισμένους ή όλους τους
κινδύνους και για ορισμένα ή όλα τα στοιχεία του ενεργητικού τους.
Ύστερα από τη λήψη δύο αρνητικών απαντήσεων σε αιτήματα
ασφάλισης από διαφορετικές ασφαλιστικές εταιρίες, οι εν λόγω επιχειρήσεις
εξαιρούνται από την υποχρέωση ασφάλισης για περίοδο δύο ετών. Αν μετά τη πάροδο
αυτού του χρονικού διαστήματος, λάβουν εκ νέου δυο αρνητικές απαντήσεις από
ισάριθμες ασφαλιστικές εταιρίες, η εξαίρεσή τους από την υποχρέωση ασφάλισης
για φυσικές καταστροφές καθίσταται μόνιμη.
iv.
Στις επιχειρήσεις που δεν συμμορφώνονται με τις
υποχρεώσεις της ΚΥΑ επιβάλλεται από την Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς
(ΔΙ.Μ.Ε.Α.) αυτοτελές διοικητικό πρόστιμο ύψους δέκα χιλιάδων (10.000)
ευρώ.
Η υπόχρεη επιχείρηση οφείλει, εντός τριάντα (30) ημερών από
την κοινοποίηση της πράξης επιβολής του προστίμου, να ασφαλιστεί, διαφορετικά
το πρόστιμο διπλασιάζεται.
Οικονομολόγος - φοροτεχνικός, Α' Αντιπρόεδρος του
Ινστιτούτου Οικονομικών & Φορολογικών Μελετών (Ι.Ο.ΦΟ.Μ), Σύμβουλος
Διοίκησης της PROSVASIS AEBE και συγγραφέας.
Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Voice (Finance &
Markets Voice) , την Κυριακή 15 Ιουνίου 2025




