H ΑΑΔΕ εκπαιδεύει τους τουρίστες να ζητούν “apodixi please”
Εκστρατεία ενημέρωσης των ξένων τουριστών, για τα δικαιώματά τους στις συναλλαγές στην Ελλάδα, ξεκίνησε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων. Με την φράση “Απόδειξη please”, επισημαίνει στους ξένους επισκέπτες ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να πληρώσουν αν δεν πάρουν την νόμιμη απόδειξη πληρωμής που θα περιλαμβάνει όνομα, διεύθυνση και ΑΦΜ. Με αυτόν τον τρόπο μάλιστα προσπαθεί να τους προστατεύσει από το να μην πληγωθούν οικονομικά.
Σχετική διαφήμιση μέσω Google εμφανίζεται ήδη στους μεγαλύτερους ιστότοπους όλου του κόσμου, ενώ σύντομα θα εμφανιστούν αφίσες με οδηγίες για το “τι είναι απόδειξη και τι όχι” στα αεροδρόμια.
“Σύμφωνα με τον ελληνικό νόμο, όλα τα ξενοδοχεία, εστιατόρια, μπαρ, καφετέριες, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και, γενικά, σχεδόν όλοι οι προμηθευτές αγαθών και υπηρεσιών (με λίγες εξαιρέσεις, όπως οδηγοί ταξί και περίπτερα) υποχρεούνται να δέχονται χρεωστικές, πιστωτικές ή προπληρωμένες κάρτες. Επομένως, δεν χρειάζεται να πληρώσετε με μετρητά. Μπορείτε να ζητήσετε να πληρώσετε με κάρτα. Επιπλέον, όλοι οι προμηθευτές αγαθών και υπηρεσιών υποχρεούνται να εκδίδουν αποδείξεις στους πελάτες τους. Ο καταναλωτής δεν υποχρεούται να πληρώνει, με μετρητά ή με κάρτα, εάν δεν του δοθεί νόμιμη απόδειξη πληρωμής («apódixi»)”, αναφέρει στο μήνυμα της, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.
Σχετική διαφήμιση μέσω Google εμφανίζεται ήδη στους μεγαλύτερους ιστότοπους όλου του κόσμου, ενώ σύντομα θα εμφανιστούν αφίσες με οδηγίες για το “τι είναι απόδειξη και τι όχι” στα αεροδρόμια.
“Σύμφωνα με τον ελληνικό νόμο, όλα τα ξενοδοχεία, εστιατόρια, μπαρ, καφετέριες, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και, γενικά, σχεδόν όλοι οι προμηθευτές αγαθών και υπηρεσιών (με λίγες εξαιρέσεις, όπως οδηγοί ταξί και περίπτερα) υποχρεούνται να δέχονται χρεωστικές, πιστωτικές ή προπληρωμένες κάρτες. Επομένως, δεν χρειάζεται να πληρώσετε με μετρητά. Μπορείτε να ζητήσετε να πληρώσετε με κάρτα. Επιπλέον, όλοι οι προμηθευτές αγαθών και υπηρεσιών υποχρεούνται να εκδίδουν αποδείξεις στους πελάτες τους. Ο καταναλωτής δεν υποχρεούται να πληρώνει, με μετρητά ή με κάρτα, εάν δεν του δοθεί νόμιμη απόδειξη πληρωμής («apódixi»)”, αναφέρει στο μήνυμα της, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.
Δυσαρέσκεια για πληρωμή
μικροποσών με κάρτα
Ένα αντικειμενικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν ότι επιχειρηματίες στις τουριστικές επιχειρήσεις είναι τα μικροποσά που επιλέγουν να πληρώσουν οι τουρίστες με την κάρτα τους. Ακόμα και για ένα μπουκαλάκι νερό ή κάποιο φρούτο δίνουν κάρτα, προκαλώντας πρόβλημα στα μαγαζιά που δεν έχουν κέρδος από αυτό το γεγονός. Παρά τα παράπονα που έχουν κάνει οι περισσότεροι, το πρόβλημα παραμένει και τους ταλαιπωρεί για να κάνουν την δουλειά τους σωστά. Ωστόσο, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων διευκρινίζει ότι οι τουρίστες μπορούν να πληρώνουν με κάρτα και όχι με μετρητά ακόμα και εάν ορισμένοι δεν συμφωνούν με αυτήν την διευκόλυνση.
μικροποσών με κάρτα
Ένα αντικειμενικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν ότι επιχειρηματίες στις τουριστικές επιχειρήσεις είναι τα μικροποσά που επιλέγουν να πληρώσουν οι τουρίστες με την κάρτα τους. Ακόμα και για ένα μπουκαλάκι νερό ή κάποιο φρούτο δίνουν κάρτα, προκαλώντας πρόβλημα στα μαγαζιά που δεν έχουν κέρδος από αυτό το γεγονός. Παρά τα παράπονα που έχουν κάνει οι περισσότεροι, το πρόβλημα παραμένει και τους ταλαιπωρεί για να κάνουν την δουλειά τους σωστά. Ωστόσο, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων διευκρινίζει ότι οι τουρίστες μπορούν να πληρώνουν με κάρτα και όχι με μετρητά ακόμα και εάν ορισμένοι δεν συμφωνούν με αυτήν την διευκόλυνση.
ΑΠΟΨΕΙΣ…
ΠΟΛΥ ΚΟΚΟΜΠΡΙΑ
“Πιστεύω ότι αν δεν πάρεις απόδειξη δεν πρέπει να πληρώσεις. Πάντα πρέπει να σου δίνουν απόδειξη. Είναι σημαντικό να ξέρεις τι πληρώνεις. Ψωνίζουμε για διάφορα πράγματα και πρέπει να γνωρίζουμε γιατί μπορεί να βρούμε τον μπελά μας από το πουθενά. Πάντα πληρώνουμε μετρητά αν και κάποιοι ανθρώποι προτιμούν τις κάρτες. Εμείς προτιμούμε τα μετρητά είναι πιο ασφαλές για τις συναλλαγές μας και για αυτό το επιλέγουμε”
ΠΟΛΥ ΚΟΚΟΜΠΡΙΑ
“Πιστεύω ότι αν δεν πάρεις απόδειξη δεν πρέπει να πληρώσεις. Πάντα πρέπει να σου δίνουν απόδειξη. Είναι σημαντικό να ξέρεις τι πληρώνεις. Ψωνίζουμε για διάφορα πράγματα και πρέπει να γνωρίζουμε γιατί μπορεί να βρούμε τον μπελά μας από το πουθενά. Πάντα πληρώνουμε μετρητά αν και κάποιοι ανθρώποι προτιμούν τις κάρτες. Εμείς προτιμούμε τα μετρητά είναι πιο ασφαλές για τις συναλλαγές μας και για αυτό το επιλέγουμε”
ΤΖΟΝ ΜΙΤΣΕΛ
“Είναι σημαντικό γιατί πρέπει να έχεις απόδειξη τι πληρώνεις. Υποθέτω κάποιοι ανθρώποι δεν το βλέπουν σημαντικό, αλλά είναι πάρα πολύ. Πρέπει να ξέρεις τι πληρώνεις περισσότερο από οτιδήποτε άλλο και πρέπει όλοι να είμαστε προσεκτικοί σε αυτό. Προτιμώ να πληρώνω με μετρητά και όχι τις κάρτες γιατί φοβάμαι διαδικτυακά τις απάτες και για αυτόν τον λόγο επιλέγω αυτόν τον τρόπο. Όλοι εμείς οι τουρίστες πάντως πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στις συναλλαγές μας”
“Είναι σημαντικό γιατί πρέπει να έχεις απόδειξη τι πληρώνεις. Υποθέτω κάποιοι ανθρώποι δεν το βλέπουν σημαντικό, αλλά είναι πάρα πολύ. Πρέπει να ξέρεις τι πληρώνεις περισσότερο από οτιδήποτε άλλο και πρέπει όλοι να είμαστε προσεκτικοί σε αυτό. Προτιμώ να πληρώνω με μετρητά και όχι τις κάρτες γιατί φοβάμαι διαδικτυακά τις απάτες και για αυτόν τον λόγο επιλέγω αυτόν τον τρόπο. Όλοι εμείς οι τουρίστες πάντως πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στις συναλλαγές μας”
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΖΑΜΑΛΗΣ
“Το πρόβλημα είναι ότι έρχονται πολλές φορές οι τουρίστες και ζητούν να πληρώσουν για μικροποσά με κάρτα. Αποτέλεσμα είναι να υπάρξει ζημιά στην επιχείρηση και να μην κάνουμε τζίρο. Όταν έρθει να πάρει ένα πακέτο τσιγάρα είναι μικρό το κέρδος και δεν θα κερδίσεις τίποτα. Σε χρήματα δεν έχεις να κινηθείς και γενικά είναι ένα πρόβλημα. Θα έπρεπε να υπάρχει πλαφόν 5 ευρώ για παράδειγμα ώστε να έχει κίνητρο και ο επιχειρηματίας και ο καταναλωτής να καταλάβει τον λόγο της κάρτας”
“Το πρόβλημα είναι ότι έρχονται πολλές φορές οι τουρίστες και ζητούν να πληρώσουν για μικροποσά με κάρτα. Αποτέλεσμα είναι να υπάρξει ζημιά στην επιχείρηση και να μην κάνουμε τζίρο. Όταν έρθει να πάρει ένα πακέτο τσιγάρα είναι μικρό το κέρδος και δεν θα κερδίσεις τίποτα. Σε χρήματα δεν έχεις να κινηθείς και γενικά είναι ένα πρόβλημα. Θα έπρεπε να υπάρχει πλαφόν 5 ευρώ για παράδειγμα ώστε να έχει κίνητρο και ο επιχειρηματίας και ο καταναλωτής να καταλάβει τον λόγο της κάρτας”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου