1.Είχα κωδικούς πρόσβασης πριν τις 6/12/2010 και δεν έχω πάρει
κλειδάριθμο. Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες;
Αν είστε παλιός χρήστης οι κωδικοί σας θα είναι σε ισχύ μέχρι 31/12/2011.
Στο διάστημα αυτό προκειμένου να εκμεταλλευθείτε όλες τις σταδιακά
παρεχόμενες δυνατότητες του νέου συστήματος θα πρέπει να επισκεφτείτε
αυτοπροσώπως το τμήμα Μητρώου της Δ.Ο.Υ. και να λάβετε τον κλειδάριθμο
σας. Τα μόνα στοιχεία που απαιτούνται είναι ο Α.Φ.Μ. σας, αστυνομική
ταυτότητα ή διαβατήριο.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας στο Τμήμα Μητρώου θα παραλάβετε τον
κλειδάριθμο που είναι απαραίτητος για την ενεργοποίηση του λογαριασμού
σας.
2. Κατά την είσοδο μου στο σύστημα εμφανίζεται το μήνυμα :"Ο
λογαριασμός σας έχει κλειδωθεί. Ειδοποιήστε το διαχειριστή του
συστήματος". Τι πρέπει να κάνω;
Αν έχετε καταχωρήσει λανθασμένα πάνω από έξι φορές, τους κωδικούς
πρόσβασης, για την εισαγωγή σας, στον λογαριασμό σας, το σύστημα
κλειδώνει. Για να σας δοθεί πάλι η δυνατότητα πρόσβασης, επικοινωνήστε
με την Υπηρεσία μας, αναφέροντας το αίτημα μαζί με τα στοιχεία σας (
ονοματεπώνυμο, Α.Φ.Μ., username και τηλέφωνο επικοινωνίας).
3.Ποια είναι η διαδικασία εγγραφής νέου χρήστη ;
Η διαδικασία εγγραφής ολοκληρώνεται σε 3 βήματα
α. Εγγραφή.
Από την ιστοσελίδα της Γ.Γ.Π.Σ. www.gsis.gr, επιλέγετε Υπηρεσίες προς
Πολίτες / επιχειρήσεις / επιτηδευματίες και στη συνέχεια Αρχική εγγραφή
και συμπληρώνετε την αίτηση δηλώνοντας, όνομα χρήστη (username) και
κωδικό (password) που επιθυμείτε.
β. Παραλαβή κλειδάριθμου.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση της αίτησης λαμβάνεται σημείωμα στο οποίο
αναγράφονται ο Α.Φ.Μ. , η ημερομηνία και η ώρα υποβολής καθώς επίσης και
η προθεσμία μέσα στην οποία πρέπει να μεταβείτε σε οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ.
για την έγκριση της αίτησης και την παραλαβή του κλειδάριθμου (αν τα
προσωπικά στοιχεία του υποψήφιου χρήστη έχουν μεταβληθεί, όπως για
παράδειγμα η αστυνομική ταυτότητα, τότε θα πρέπει να μεταβεί στην
αρμόδια Δ.Ο.Υ.). Για την περίπτωση που ένα Φυσικό Πρόσωπο αδυνατεί να
προσέλθει στη Δ.Ο.Υ. για να παραλάβει τον κλειδάριθμο αυτοπροσώπως και
να ολοκληρωθεί η διαδικασία πιστοποίησης, μπορεί να πάει αντιπρόσωπός
του προσκομίζοντας Ειδικό Πληρεξούσιο από ΚΕΠ ή Αστυνομικό Τμήμα.
Παράλληλα στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώσατε, έρχεται ενημερωτικό
μήνυμα για την έγκριση της αίτησής σας και σας υπενθυμίζετε και το
username
ΠΡΟΣΟΧΗ: Για τα Νομικά πρόσωπα, τον κλειδάριθμο πρέπει να παραλάβει ο
νόμιμος Εκπρόσωπος της Εταιρείας, μόνο από την αρμόδια Δ.Ο.Υ. ή
αντιπρόσωπός του, προσκομίζοντας Ειδικό Πληρεξούσιο από ΚΕΠ ή Αστυνομικό
Τμήμα.
γ. Ενεργοποίηση του λογαριασμού.
Από τις υπηρεσίες πιστοποίησης επιλέγετε Ενεργοποίηση Λογαριασμού. Για
την ενεργοποίηση του λογαριασμού απαιτείται να συμπληρώσετε α) username
και κωδικό (password) που επιλέξατε κατά την υποβολή της αίτησης
εγγραφής. β) τον κλειδάριθμο που σας δόθηκε στη Δ.Ο.Υ. με ακρίβεια ,
συμπεριλαμβάνοντας τις παύλες. γ) τα γράμματα που διακρίνετε στην εικόνα
. Εάν τα γράμματα δεν είναι ευδιάκριτα δοκιμάστε μια άλλη εικόνα.
Στη συνέχεια θα πρέπει να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης και να
επιλέξετε ενεργοποίηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας.
4. Σε ποιες περιπτώσεις απαιτείται να γίνει επανεγγραφή ;
Υπάρχουν συγκεκριμένες περιπτώσεις για τις οποίες απαιτείται να πραγματοποιηθεί επανεγγραφή στο σύστημα.
1. Είμαι Παλαιός χρήστης (χρήστης πριν τις 06/12/2010) και δεν θυμάμαι τους κωδικούς πρόσβασης.
2. Είμαι Νέος / Παλαιός Χρήστης που έχω ενεργοποιήσει τον λογαριασμό
μου στο Νέο TAXISnet και έχασα κωδικό (password) και κλειδάριθμο.
Μετά την επανεγγραφή θα πρέπει να απευθυνθείτε στη Δ.Ο.Υ. για την παραλαβή νέου κλειδαρίθμου.
5.Έκανα εγγραφή νέου χρήστη ή επανεγγραφή και ξέχασα το username. Τι πρέπει να κάνω;
Μετά την παραλαβή του κλειδάριθμου από τη Δ.Ο.Υ, το σύστημα σας
αποστέλλει e-mail, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της έγκρισης της
αίτησης και σας υπενθυμίζει και το username.
6.Ξέχασα τον κωδικό (password). Πώς μπορώ να τον ανακτήσω;
Η επιλογή «Ξέχασα τον κωδικό μου » μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από
χρήστες που έχουν ενεργοποιήσει με κλειδάριθμο τον λογαριασμό τους. Για
την είσοδο στην υπηρεσία αυτή είναι απαραίτητος και ο κλειδάριθμος.
7.Πώς μπορώ να κάνω αλλαγή username;
Δεν υπάρχει δυνατότητα άμεσης αλλαγής του username με το νέο σύστημα.
Για να αλλάξετε το username, πρέπει από τις υπηρεσίες πιστοποίησης να
κάνετε επανεγγραφή, όπου έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε νέο username.
Μετά την επανεγγραφή θα πάτε στη Δ.Ο.Υ. να πάρετε νέο κλειδάριθμο και
στη συνέχεια ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.
8.Είμαι παλαιός χρήστης του taxisnet. Πώς μπορώ να πάρω υπό τον έλεγχο μου τους κωδικούς που έχει ο λογιστής ;
α) Αν γνωρίζετε τους παλιούς σας κωδικούς username και password, έχετε
τη δυνατότητα να κάνετε αλλαγή κωδικού (password), επιλέγοντας «ο
λογαριασμός μου/διαχείρηση λογαριασμού» και στη συνέχεια «αλλαγή
κωδικού».
β) Αν δεν γνωρίζετε τους κωδικούς που χρησιμοποιεί ο λογιστής σας, θα
πρέπει, από την ενότητα «εγγραφή νέου χρήστη» να επιλέξετε «επανεγγραφή»
όπου θα ορίσετε νέο username και password.
9.Γιατί χρειάζεται να πάω στη Δ.Ο.Υ. για να αποκτήσω κλειδάριθμο; Γιατί δεν μου τον στέλνετε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο;
Υποθέστε ότι λαμβάνουμε ένα ηλ-ταχ που μας ζητάει κλειδάριθμο από τη
διεύθυνση forologoumenos@gmail.com (όχι δηλαδή την αυθεντική δική σας)
και δίνουμε κλειδάριθμο για πρόσβαση στα δικά σας στοιχεία (εισοδήματα,
ακίνητα, ΙΧ, ιατρικά έξοδα, αποδείξεις, οφειλές, δεδομένα της
επιχείρησης) σε κάποιον τρίτο, πιθανώς κακόβουλο, χρήστη. Ακόμα και αν
ζητήσουμε πρόσθετα στοιχεία για επιβεβαίωση της ταυτότητας, μπορεί ο
χρήστης αυτός να τα έχει βρει από φωτοτυπία του εκκαθαριστικού σας που
δώσατε π.χ. σε μια τράπεζα ή εταιρία κινητής τηλεφωνίας. Θα ήσασταν
διατεθειμένος να αναλάβετε αυτό τον μικρό αλλά υπαρκτό κίνδυνο
προκειμένου να εξυπηρετηθείτε χωρίς να χρειαστεί να πάτε στη Δ.Ο.Υ.;
10.Γιατί δεν έλαβα στο e-mail μου μήνυμα με το username παρόλο που έχω παραλάβει τον κλειδάριθμο από τη Δ.Ο.Υ;
α)Αν είστε νέος χρήστης το πιθανότερο είναι κατά την εγγραφή σας να πληκτρολογήσατε λανθασμένα το e- mail σας
β)Αν είστε παλιός χρήστης το πιθανότερο είναι να έχετε αλλάξει το e-mail σας και να μην έχετε ενημερώσει την υπηρεσία μας.
11.Είμαι παλιός χρήστης , έχω χάσει τους κωδικούς μου και έχω
αλλάξει το e-mail μου χωρίς να ενημερώσω το TAXISnet για την αλλαγή. Τι
πρέπει να κάνω για να αποκτήσω τους κωδικούς πρόσβασης;
Θα πρέπει, από την ενότητα «εγγραφή νέου χρήστη» να επιλέξετε
«επανεγγραφή» όπου θα ορίσετε νέο username και κωδικό ( φροντίστε να
τους σημειώσετε πριν την υποβολή της αίτησης επανεγγραφής ).
Μετά την επανεγγραφή θα πρέπει να απευθυνθείτε στη Δ.Ο.Υ. για την
παραλαβή νέου κλειδαρίθμου και στη συνέχεια να ενεργοποιήσετε τον
λογαριασμό σας .
Αφού ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας μπορείτε να δηλώσετε την αλλαγή του e-mail σας από τα στοιχεία επικοινωνίας.
12.Πώς κάνω ενεργοποίηση λογαριασμού ;
Επισκεφτείτε τη σελίδα του Νέου Taxisnet και ακολουθείστε την εξής
διαδρομή «Υπηρεσίες προς πολίτες» ή «Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις» και
στη συνέχεια «Ενεργοποίηση Λογαριασμού».
13.Έχω κλειδάριθμο και δεν μπορώ να κάνω ενεργοποίηση του λογαριασμού.
Για να κάνετε ενεργοποίηση του λογαριασμού σας, θα πρέπει με προσοχή να
καταχωρήσετε τους κωδικούς πρόσβασης (πεζά ή κεφαλαία, ανάλογα την
επιλογή που έχετε κάνει), τον κλειδάριθμο με τις παύλες από το
αλφαβητικό μέρος του πληκτρολογίου και τα στοιχεία της εικόνας.
14.Έχω κλειδάριθμο και κατά την ενεργοποίηση του λογαριασμού, εμφανίζεται μήνυμα «Λανθασμένη Εισαγωγή». Πού οφείλεται αυτό;
Αυτό οφείλεται στη λανθασμένη πληκτρολόγηση των χαρακτήρων της εικόνας.
Έχετε την δυνατότητα, να αλλάξετε χαρακτήρες πατώντας τα βελάκια που
βρίσκονται δεξιά της εικόνας.
15. Έχω κλειδάριθμο και κατά την ενεργοποίηση του λογαριασμού,
εμφανίζεται μήνυμα «Δεν βρέθηκε αίτηση εγγραφής με τα στοιχεία που
εισάγετε». Πού οφείλεται αυτό;
Αυτό οφείλεται στη λανθασμένη πληκτρολόγηση του ονόματος χρήστη (username) ,του Α.Φ.Μ. ή του κλειδάριθμου.
Θα πρέπει να πληκτρολογήσετε προσεκτικά το όνομα χρήστη (username) και τον Α.Φ.Μ.
Κατά την εισαγωγή του κλειδάριθμου θα πρέπει να πληκτρολογήσετε και τις παύλες από το αλφαβητικό μέρος του πληκτρολογίου.
16.Έχω κλειδάριθμο και κατά την ενεργοποίηση του λογαριασμού, εμφανίζεται μήνυμα «Λάθος Κωδικός». Πού οφείλεται αυτό;
Αυτό οφείλεται στη λανθασμένη πληκτρολόγηση στο πεδίο του κωδικού (password).
Θα πρέπει να πληκτρολογήσετε προσεκτικά τον κωδικό. Ιδιαίτερη προσοχή
στην ένδειξη 'caps lock', η οποία θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένη μόνο
εάν ο κωδικός σας περιέχει κεφαλαία γράμματα.