Στα 78.5 δις τα ληξιπρόθεσμα χρέη προς το δημόσιο τον μήνα Ιούλιο
Ωστόσο τον μήνα Ιούλιο υπήρχε η μικρότερη αύξηση στο ληξιπρόθεσμο χρέος κατά την διάρκεια των τελευταίων μηνών.
η αύξηση ήταν μόλις κατά 388 εκκ. ευρώ
Ωστόσο τον μήνα Ιούλιο υπήρχε η μικρότερη αύξηση στο ληξιπρόθεσμο χρέος κατά την διάρκεια των τελευταίων μηνών.
η αύξηση ήταν μόλις κατά 388 εκκ. ευρώ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ | |||||||
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ | |||||||
Παρακολούθηση Φορολογικής Διοίκησης : Μέρος B - Είσπραξη Ληξιπρόθεσμων οφειλών | |||||||
B. Δείκτες Αποδοτικότητας | 2015 | ||||||
ΙΑΝ | ΦΕΒ | ΜΑΡ | ΑΠΡ | ΜΑΪ | ΙΟΥΝ | ΙΟΥΛ | |
Είσπραξη ληξιπρόθεσμων οφειλών (Σωρευτικά ποσά σε δις ευρώ) | |||||||
"Παλιό" ληξιπρόθεσμο κεφάλαιο (€ δις) (1)=(2)+(3)+(4)+(5) | 73.498 | 73.252 | 72.981 | 72.877 | 72.643 | 72.477 | 72.277 |
"Παλιό" ληξιπρόθεσμο κεφάλαιο Δημόσιων Επιχειρήσεων Κοινής Ωφελείας, Δημοτικών επιχειρήσεων κ.α (€ δις) (2) | 6.040 | 6.039 | 6.038 | 6.036 | 6.034 | 6.031 | 6.029 |
"Παλιό" ληξιπρόθεσμο κεφάλαιο πτωχευμένων (€ δις) (3) | 10.882 | 10.869 | 10.854 | 10.845 | 10.822 | 10.814 | 10.798 |
"Παλιό" ληξιπρόθεσμο κεφάλαιο λοιπών φορολογούμενων (€ δις) (4) | 56.408 | 56.185 | 55.930 | 55.836 | 55.628 | 55.472 | 55.290 |
Μηδενικοί, προσωρινοί (πλασματικοί) και λοιποί ΑΦΜ που χρησιμοποιήθηκαν στο παρελθόν για συγκεκριμένους λόγους (€ δις) (5) | 0.168 | 0.160 | 0.160 | 0.160 | 0.160 | 0.160 | 0.159 |
Εισπράξεις έναντι "παλαιού" ληξιπρόθεσμου χρέους (€ δις) (6) [Ι] | 0.204 | 0.353 | 0.589 | 0.721 | 0.870 | 0.995 | 1.156 |
Διαγραφές έναντι "παλιού" ληξιπρόθεσμου χρέους (€ δις) | 0.054 | 0.100 | 0.148 | 0.191 | 0.239 | 0.293 | 0.321 |
"Νέο" ληξιπρόθεσμο χρέος που προστέθηκε στα βιβλία έως τον προηγούμενο μήνα από το μήνα αναφοράς (€ δις) (8) [ΙΙ] | 1.317 | 2.480 | 3.469 | 4.206 | 5.234 | 5.890 | 6.278 |
Εισπράξεις έναντι "νέου" ληξιπρόθεσμου χρέους (€ δις) (9) | 0.064 | 0.156 | 0.310 | 0.424 | 0.571 | 0.690 | 0.808 |
Διαγραφές έναντι "νέου" ληξιπρόθεσμου χρέους (€ δις) (10) | 0.003 | 0.014 | 0.024 | 0.045 | 0.096 | 0.124 | 0.158 |
Ποσοστό (%) είσπραξης έναντι "νέου" ληξιπρόθεσμου χρέους, (9)/((8)-(10) με εξαίρεση των μη φορολογικών κατηγοριών [III] | 4.9% | 6.3% | 9.0% | 10.2% | 11.1% | 12.0% | 13.2% |
"Αποτελεσματικό νέο" ληξιπρόθεσμο χρέος που προστέθηκε στα βιβλία έως τον προηγούμενο μήνα από το μήνα αναφοράς (€ δις) (11) [IV] | 0.586 | 1.188 | 2.017 | 2.466 | 3.226 | 3.733 | 4.014 |
Εισπράξεις έναντι "αποτελεσματικού νέου" ληξιπρόθεσμου χρέους (€ δις) (12) | 0.064 | 0.155 | 0.307 | 0.420 | 0.564 | 0.681 | 0.797 |
Διαγραφές έναντι "αποτελεσματικού νέου" ληξιπρόθεσμου χρέους (€ δις) (13) | 0.003 | 0.013 | 0.021 | 0.041 | 0.083 | 0.110 | 0.143 |
Ποσοστό (%) είσπραξης έναντι "αποτελεσματικού νέου" ληξιπρόθεσμου χρέους, (12)/((11)-(13)) | 11.0% | 13.2% | 15.4% | 17.3% | 17.9% | 18.8% | 20.6% |
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: | |||||||
Ι. Ως "Παλαιό Ληξιπρόθεσμο Χρέος" ορίζεται το ληξιπρόθεσμο υπόλοιπο την 30/11 του προηγούμενου έτους από το έτος αναφοράς. | |||||||
ΙΙ. Ως "Νέο Ληξιπρόθεσμο Χρέος" ορίζεται το ληξιπρόθεσμο υπολοιπο που διαμορφώνεται κατά το τρέχον έτος. | |||||||
ΙΙΙ. Oι συγκεκριμένοι δείκτες υπολογίζονται αφαιρώντας τις κατηγορίες φόρων 25 (Λοιπές Εισφορές),27 (Έμμεσοι Υπέρ Τρίτων),31 (Μισθώματα),32 (Υπηρεσίες),36 (Δάνεια),37 (Υπέρ Διαφόρων Τρίτων),38 (Λοιπά Πρόστιμα μη Φορολογικά),39 (Παράβολα),41 (Καταλογισμοί) και 49 (Λοιπά μη Φορολογικά), ώστε να είναι συγκρίσιμοι με τους αντίστοιχους του έτους 2014. | |||||||
IV. Το "Αποτελεσματικό Νέο Ληξιπρόθεσμο Υπόλοιπο" διαμορφώνεται βάσει των παραμέτρων: a) Δεν περιλαμβάνει Πτώχους οφειλέτες, Δημόσιες-Δημοτικές επιχειρήσεις, καθώς και μηδενικά και πλασματικά Α.Φ.Μ., β) Περιλαμβάνει μόνο στοιχεία εντός προϋπολογισμού.γ) Δεν περιλαμβάνει τις κατηγορίες φόρων 25 (Λοιπές Εισφορές),27 (Έμμεσοι Υπέρ Τρίτων),31 (Μισθώματα),32 (Υπηρεσίες),35 (Πρόστιμα Κ.Β.Σ.), 36 (Δάνεια),37 (Υπέρ Διαφόρων Τρίτων),38 (Λοιπά Πρόστιμα μη Φορολογικά),39 (Παράβολα),41 (Καταλογισμοί) και 49 (Λοιπά μη Φορολογικά). |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου