Μέχρι την Τετάρτη
(4/9) η δήλωση από πυρκαγιές της
Αττικής
Εκπνέει η προθεσμία
διασύνδεση με το σύστημα IRIS
Γράφει ο Απόστολος Αλωνιάτης
Σύγκληση Γενικών
Συνελεύσεων και δημοσίευση οικονομικών καταστάσεων - Εφαρμογή επιχειρησιακού σχεδίου ΑΑΔΕ
Πελατολόγιο και λοιπές εφαρμογές
Με δεκάδες υποχρεώσεις μπαίνει ο Σεπτέμβριος, Ήδη από τις
πρώτες ημέρες έχουμε την υποχρέωση διασύνδεσης των ατομικών επιχειρήσεων με το IRIS (2/9)και
την δήλωση των ζημιών από τις πυρκαγιές της Αττικής (4/9)
Έχουμε ακόμη την διεξαγωγή των Γενικών συνελεύσεων των Α.Ε.,
Ε.Π.Ε. και Ι.Κ.Ε. (10/9) αλλά και την δημοσίευση των οικονομικών καταστάσεων
στο ΓΕΜΗ (30/9) .
arogi.gov.gr:
Μέχρι 4 Σεπτεμβρίου οι δηλώσεις στην πλατφόρμα για τους
πυρόπληκτους Αττικής
Την Τρίτη, 20 Αυγούστου 2024, το Υπ. Κλιματικής Κρίσης και
Πολιτικής Προστασίας, ανακοίνωσε ότι, άνοιξε η πλατφόρμα arogi.gov.gr για την
υποβολή αιτήσεων πρώτης αρωγής για τους πληγέντες από τις πυρκαγιές της 11ης
Αυγούστου 2024 στην Περιφέρεια Αττικής, για:
·
τις επιχειρήσεις και τους μη κερδοσκοπικού
χαρακτήρα φορείς, καθώς και τις αγροτικές εκμεταλλεύσεις που επλήγησαν από τις
πυρκαγιές και επιθυμούν να λάβουν πρώτη αρωγή έναντι επιχορήγησης, σε συνέχεια
της έκδοσης σχετικής κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Αγροτικής
Ανάπτυξης και Τροφίμων, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Κλιματικής Κρίσης και
Πολιτικής Προστασίας (ΦΕΚ Β' 4744/19.08.2024).
·
τους ιδιοκτήτες ακινήτων που επλήγησαν από τις
πυρκαγιές και επιθυμούν να λάβουν πρώτη αρωγή έναντι στεγαστικής συνδρομής, σε
συνέχεια της έκδοσης σχετικής κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών,
Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας (ΦΕΚ Β'
4743/19.08.2024).
Για την καταβολή της ενίσχυσης πρώτης αρωγής ο δικαιούχος
υποβάλλει αίτηση, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας arogi.gov.gr η οποία
λειτουργεί με τη συμβολή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων. Η πλατφόρμα
θα παραμείνει ανοικτή για την υποβολή αιτήσεων έως και την Τετάρτη 4
Σεπτεμβρίου 2024.
Δικαιούχοι είναι πληγέντες που βρίσκονται σε περιοχές των
Δήμων Βριλησσίων, Χαλανδρίου, Πεντέλης
της Περιφερειακής Ενότητας Βόρειου Τομέα Αθηνών και των Δήμων Μαραθώνα,
Διονύσου, Ωρωπού, Ραφήνας - Πικερμίου και Παλλήνης της Περιφερειακής Ενότητας
Ανατολικής Αττικής, της Περιφέρειας Αττικής, οι οποίες επλήγησαν από τις
πυρκαγιές και έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πολιτικής
προστασίας.
1. Πρώτη αρωγή
έναντι επιχορήγησης προς επιχειρήσεις και αγροτικές εκμεταλλεύσεις
Το ύψος της ενίσχυσης πρώτης αρωγής έναντι επιχορήγησης
ανέρχεται σε 2.000 ευρώ για σοβαρές υλικές ζημιές και 4.000 ευρώ για πολύ
σοβαρές υλικές ζημιές. Δικαιούχοι είναι επιχειρήσεις, αγροτικές εκμεταλλεύσεις
και μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα φορείς που έχουν πληγεί και βρίσκονται στις ως
άνω περιοχές. Διευκρινίζεται ότι για τη χορήγηση της ενίσχυσης, θα προηγηθεί
διασταύρωση των στοιχείων των αιτήσεων με τα στοιχεία που υποβάλλονται στην
οικεία Περιφέρεια για εκτίμηση και καταγραφή ζημιών από τις Επιτροπές Κρατικής
Αρωγής της Περιφέρειας. Επίσης, το ποσό της πρώτης αρωγής που λαμβάνει κάθε
επιχείρηση συμψηφίζεται με το ποσό της τελικής επιχορήγησης, όπως αυτό θα
προσδιοριστεί, μετά την καταγραφή ζημιών από τις Επιτροπές Κρατικής Αρωγής της
Περιφέρειας.
Στο πλαίσιο αυτό ήδη έχει ξεκινήσει η συνεργασία των
υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Αποκατάστασης Φυσικών Καταστροφών και
Κρατικής Αρωγής του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας με
τις Επιτροπές Κρατικής Αρωγής της Περιφέρειας, αλλά και τον ΕΛΓΑ, ώστε να
ολοκληρωθούν οι διαδικασίες με υψηλές ταχύτητες.
2. Πρώτη αρωγή
έναντι στεγαστικής συνδρομής για κατοικίες και κτίρια
Το ύψος της ενίσχυσης πρώτης αρωγής έναντι στεγαστικής
συνδρομής ανέρχεται σε 10.000 ευρώ, για κτιριακές εγκαταστάσεις που έχουν
υποστεί βαριές βλάβες που τις καθιστούν επικίνδυνες για χρήση ή επικινδύνως
ετοιμόρροπες ή ολοσχερώς κατεστραμμένες, ή σε 5.000 ευρώ, για κτιριακές
εγκαταστάσεις που έχουν υποστεί σοβαρές βλάβες που τις καθιστούν προσωρινά
ακατάλληλες για χρήση. Δικαιούχοι είναι ιδιοκτήτες, κατά πλήρη ή ψιλή
κυριότητα, κτιριακών επαγγελματικών εγκαταστάσεων, κατοικιών και λοιπών μη
επαγγελματικής χρήσης κτιρίων, που υπέστησαν βλάβες από τις πυρκαγιές, για τα
ακίνητα για τα οποία πρόκειται να υποβάλουν και αιτήσεις χορήγησης στεγαστικής
συνδρομής.
Το ακίνητο θα πρέπει να έχει ελεγχθεί από τα κλιμάκια της
Γενικής Διεύθυνσης Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (ΓΔΑΕΦΚ) του
Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας να έχει κριθεί επικίνδυνο
για χρήση («ΚΟΚΚΙΝΟ») σύμφωνα με το δελτίο επανελέγχου ή επικινδύνως
ετοιμόρροπο σύμφωνα με Πρωτόκολλο Αυτοψίας Επικινδύνως Ετοιμόρροπου Κτιρίου ή
ολοσχερώς κατεστραμμένο σύμφωνα με Έκθεση Αυτοψίας Ολοσχερώς Κατεστραμμένου
Κτιρίου ή προσωρινά ακατάλληλο για χρήση («ΚΙΤΡΙΝΟ») σύμφωνα με το δελτίο επανελέγχου
ή την Έκθεση Αυτοψίας.
Κατά την αίτηση προσυμπληρώνονται τα ακίνητα που βρίσκονται
στις περιοχές που επλήγησαν από τις πυρκαγιές στις ως άνω περιοχές, από την
τρέχουσα περιουσιακή κατάσταση, όπως έχει διαμορφωθεί από την τελευταία δήλωση
Ε9 και σύμφωνα με τα ειδικότερα οριζόμενα στην ΚΥΑ. Κατά την υποβολή της
αίτησης πρέπει να επισυναφθεί και το αντίστοιχο δελτίο ή Έκθεση ή Πρωτόκολλο
των κλιμακίων της ΓΔΑΕΦΚ του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής
Προστασίας. Διευκρινίζεται ότι για τη χορήγηση πρώτης αρωγής έναντι στεγαστικής
συνδρομής, θα προηγηθεί διασταύρωση των στοιχείων των αιτήσεων με τα στοιχεία
των δελτίων επανελέγχου και τις εκθέσεις αυτοψίας της ΓΔΑΕΦΚ για το
χαρακτηρισμό των κτιρίων. Επίσης, το ποσό της πρώτης αρωγής που λαμβάνει κάθε
ιδιοκτήτης συμψηφίζεται με το ποσό της τελικής στεγαστικής συνδρομής, όπως αυτό
θα προσδιοριστεί από το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας με
σχετική απόφαση οριοθέτησης και χορήγησης στεγαστικής συνδρομής.
Με την ολοκλήρωση των αυτοψιών από τη ΓΔΑΕΦΚ, θα
οριοθετηθούν οι πληγείσες περιοχές και θα χορηγηθεί στεγαστική συνδρομή για την
επισκευή/ανακατασκευή των κτιρίων, η οποία θα αποτελείται από δωρεάν κρατική
αρωγή (80%) και άτοκο δάνειο (20%) με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. Στο
πλαίσιο αυτό από την πρώτη στιγμή έχει ξεκινήσει η καταγραφή των ζημιών από τις
αρμόδιες υπηρεσίες.
Επισημαίνεται ότι, τόσο για την πρώτη αρωγή έναντι
στεγαστικής συνδρομής, όσο και για την πρώτη αρωγή έναντι επιχορήγησης, σε
περίπτωση που ο λαβών την ενίσχυση υποβάλει ψευδή δήλωση ή δεν υποβάλει σχετικό
φάκελο στις αρμόδιες υπηρεσίες ή δεν κριθεί τελικά δικαιούχος ή το ποσό που
δικαιούται είναι μικρότερο, προβλέπεται η επιστροφή του συνολικού ποσού ή του
υπερβάλλοντος ποσού στο Ελληνικό Δημόσιο.
IRIS
Σύνδεση
επαγγελματικών λογαριασμών με το IRIS
Με ανακοίνωση το Υπουργείο Οικονομικών τις 8.8. 2024
ενημέρωσε ότι έως τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου η σύνδεση επαγγελματικών λογαριασμών
με το IRIS
Την υποχρέωση σύνδεσης του επαγγελματικού τους λογαριασμού
με το σύστημα άμεσων πληρωμών IRIS, προκειμένου να δέχονται πληρωμές από τους
πελάτες τους υπενθυμίζουν το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και η
ΑΑΔΕ με προσωπικό μήνυμα προς τους ελεύθερους επαγγελματίες και
αυτοαπασχολούμενους ενόψει λήξης της σχετικής προθεσμίας. Η ΑΑΔΕ ενημερώνει
επίσης τους υπόχρεους για τη μετάθεση της προθεσμίας συμμόρφωσης έως τη
Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου, δεδομένου ότι η 31η Αυγούστου που είχε τεθεί ως
καταληκτική ημερομηνία είναι ημέρα Σάββατο.
Το μήνυμα εστάλη σε 294.510 υπόχρεους οι οποίοι σύμφωνα με
τα διαθέσιμα στοιχεία δεν έχουν προχωρήσει μέχρι σήμερα σε σύνδεση του
επαγγελματικού τους λογαριασμού με το IRIS.
Υπενθυμίζεται ότι το IRIS εξασφαλίζει σημαντικά
πλεονεκτήματα (μείωση κόστους και επιτάχυνση της διεκπεραίωσης των συναλλαγών)
τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους επαγγελματίες.
Συγκεκριμένα μέσω του IRIS:
·
Οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιούν πληρωμές
χωρίς καμία προμήθεια, 24 ώρες το 24ωρο και χωρίς να είναι απαραίτητο να
γνωρίζουν τον αριθμό τραπεζικού λογαριασμού του επαγγελματία, ή να καταχωρίσουν
τα στοιχεία της χρεωστικής ή πιστωτικής τους κάρτας. Αρκεί να γνωρίζουν το
κινητό τηλέφωνο ή το ΑΦΜ του επαγγελματία ή να σαρώσουν τον QR κωδικό που
αντιστοιχεί στον τραπεζικό λογαριασμό του επαγγελματία.
·
Οι επαγγελματίες λαμβάνουν τα χρήματα ακαριαία
(σε 2 δευτερόλεπτα) ακόμη και αν η τράπεζα με την οποία συνεργάζονται είναι
διαφορετική από την τράπεζα του πελάτη. Επίσης, πληρώνουν κατά μέσο όρο 50%
χαμηλότερες προμήθειες συγκριτικά με συναλλαγές με χρήση POS.
Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας γίνεται γρήγορα και εύκολα,
μέσω web banking ή mobile banking της συνεργαζόμενης τράπεζας.
Υπενθυμίζεται ότι:
i.
Ο ΙΒΑΝ που θα επιλέξουν οι επαγγελματίες και
αυτοαπασχολούμενοι κατά την εγγραφή τους πρέπει να έχει δηλωθεί στο Μητρώο
Επαγγελματικών Λογαριασμών της ΑΑΔΕ, στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr)
στη διαδρομή Εφαρμογές → Φορολογικές Υπηρεσίες → Επαγγελματικός Λογαριασμός.
ii.
Το όριο των 500 ευρώ ημερησίως για τις
συναλλαγές μέσω IRIS εφαρμόζεται ανά πελάτη και όχι στο σύνολο των πληρωμών που
μπορεί να λάβει ο επαγγελματίας στη διάρκεια του 24ώρου. Για παράδειγμα ένας
επαγγελματίας μπορεί να λάβει σε μια ημέρα 4 πληρωμές από 500 ευρώ η κάθε μία
(σύνολο 2.000 ευρώ).
iii.
Για όσους υπόχρεους δεν εγγραφούν στο IRIS μέχρι
τη λήξη της προθεσμίας προβλέπεται πρόστιμο ύψους 1.500 ευρώ.
Σύγκληση Γενικών Συνελεύσεων
Μετά την τροποποίηση του νόμου σχετικά με τη σύγκληση των
Γενικών Συνελεύσεων των Α.Ε., Ε.Π.Ε. και Ι.Κ.Ε. για την έγκριση των οικονομικών
καταστάσεων του φορολογικού έτους 2023, η τελευταία ημέρα σύγκλησης της Γενική
Συνέλευσης είναι η 10η ημέρα του ένατου μήνα από την λήξη του φορολογικού
έτους.
Για τις εταιρίες με λήξη του φορολογικού έτους την 31η
Δεκεμβρίου 2023, η τελευταία ημέρα σύγκλησης της Γενικής Συνέλευσης είναι η 10η
Σεπτεμβρίου 2024.
Με βάση τα ανωτέρω και λόγω του ότι η δημοσιοποίηση των
οικονομικών καταστάσεων πραγματοποιείται είκοσι (20) ημέρες πριν από την
σύγκληση της Γενικής Συνέλευσης, μη υπολογιζόμενης της ημερομηνίας σύγκλησης
και της ημερομηνίας κατάθεσης:
α) Οι Γενικές
Συνελεύσεις θα πρέπει να συγκληθούν μέχρι 10.9.2024.
β) Η
δημοσιοποίηση των οικονομικών καταστάσεων και των προσκλήσεων, σε περίπτωση που
εμπίπτουν στις περιπτώσεις αυτές, πρέπει να γίνει μέχρι 20.8.2024, με την
παραδοχή ότι η Γενική Συνέλευση θα συγκληθεί την τελευταία ημέρα της
προθεσμίας.
Σε αντίθετη περίπτωση, δηλαδή σύγκληση της Γενικής
Συνέλευσης σε ημερομηνία προγενέστερη της καταληκτικής, ισχύει το εικοσαήμερο
πριν την σύγκληση, μη υπολογιζόμενο σε αυτό της ημέρας σύγκλησης της Γενικής
Συνέλευσης και της ημερομηνίας δημοσίευσης.
γ) Η κατάθεση στο ΓΕΜΗ του Πρακτικού της Γενικής
Συνέλευσης πρέπει να γίνει εντός είκοσι (20) ημερών από την σύγκληση της
Γενικής Συνέλευσης.
Πληρωμή Φόρου Μερισμάτων 5%
Σύμφωνα με τον νόμο η λογιστικοποίηση των μερισμάτων γίνεται
μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα από την έγκριση του από την Γενική Συνέλευση
των μετόχων σε περίπτωση Α.Ε.
Το ίδιο ισχύει και για τα εταιρικά κέρδη ΙΚΕ και ΕΠΕ.
Ο φόρος 5% αποδίδεται τρεις (3) ημέρες πριν το τέλος του
δεύτερου μήνα από την ημερομηνία καταβολής της υποκείμενης σε παρακράτηση
πληρωμής.
Αν η Γενική Συνέλευση των μετόχων ή των εταίρων συγκληθεί
την 10η Σεπτεμβρίου 2024, η απόδοση του φόρου μερισμάτων 10% πρέπει να αποδοθεί
έως την 31η Δεκεμβρίου 2024.
Αν το Νομικό Πρόσωπο έχει την μορφή της Ο.Ε., Ε.Ε κ.λπ. με
διπλογραφικά βιβλία, ο φόρος παρακρατείτε μέσα σε ένα μήνα από την καταληκτική
ημερομηνία υποβολής της δήλωσης και η δήλωση υποβάλλεται τρεις (3) ημέρες πριν
το τέλος του δεύτερου μήνα από την ημερομηνία καταβολής της υποκείμενης σε
παρακράτηση πληρωμής.(30 Νοεμβρίου 2024).
Εφαρμογή επιχειρησιακού σχεδίου ΑΑΔΕ
Στις 27 Απριλίου του 2024 δόθηκε στην δημοσιότητα το νέο
επιχειρησιακό σχέδιο της ΑΑΔΕ με το
οποίο εξαγγέλθηκε η εφαρμογή του Ψηφιακό Πελατολόγιο έως τον Σεπτέμβριο του
2024 και πλήθος νέων εφαρμογών
«Ψηφιακό Πελατολογίου»
Σύμφωνα με το σχέδιο η ΑΑΔΕ έχει αποφασίσει την επαναφορά μέτρων που έχουν καταργηθεί από το
2012 αποφάσισε να επαναφέρει η ΑΑΔΕ με την εφαρμογή του «ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΊΟΥ».
Ποιο συγκεκριμένα, η ΑΑΔΕ αποφάσισε από τον Σεπτέμβριο να
εφαρμοστεί το «Ψηφιακό Πελατολόγιο», ένα υποχρεωτικό ψηφιακό βιβλίο πελατών που
θα τηρούν υποχρεωτικά συγκεκριμένοι επαγγελματικοί κλάδοι, όπως:
■ Επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών σε οχήματα: συνεργεία,
ηλεκτρολογεία, βουλκανιζατέρ,
φανοποιεία, πώληση ανταλλακτικών, χώροι στάθμευσης, πλυντήρια, ενοικίαση οχημάτων, πώληση καινούριων/μεταχειρισμένων οχημάτων.
■ Επιχειρήσεις εκδηλώσεων: χώροι δεξιώσεων, catering, διοργάνωση εκδηλώσεων (γάμοι, βαφτίσεις),
ταξίδια, ψυχαγωγία,
διακόσμηση.
Όπως είπαμε, ουσιαστικά πρόκειται για τη σύγχρονη ψηφιακή
έκδοση των πρόσθετων βιβλίων που τηρούσαν έως το 2012 χιλιάδες επαγγελματίες,
με την κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων (ΚΒΣ – Π.Δ. 186/1992) και
συγκεκριμένα στο άρθρο 10 του συγκεκριμένου προεδρικού διατάγματος με τον τίτλο
«Πρόσθετα βιβλία». Σε αυτά καταγράφονταν όλοι όσοι εισέρχονταν στην
επαγγελματική εγκατάσταση και με την αναγραφή ενός πελάτη θα έπρεπε να εκδοθεί
και η απόδειξη παροχής υπηρεσιών.
Με το ψηφιακό πελατολόγιο οι επαγγελματίες που θα
καθοριστούν θα πρέπει να το τηρούν ώστε να είναι διαθέσιμο στον έλεγχο και τις
διασταυρώσεις. Θα καταχωρείται ο αριθμός των πελατών κάθε επαγγελματία και θα
συγκρίνεται με τον αριθμό των αποδείξεων παροχής υπηρεσιών που θα εκδίδεται και
θα περνάει στα ηλεκτρονικά βιβλία myData.
Για παράδειγμα όταν ένα αυτοκίνητο εισέρχεται για επισκευή
θα ανεβαίνει στην ΑΑΔΕ μέσω του ηλεκτρονικού πελατολογίου. Έτσι η ΑΑΕ θα μπορεί
να έλεγχοι αν για το συγκεκριμένο όχημα, στο τέλος της επισκευής, έχει εκδοθεί
παραστατικό πώλησης ή όχι.
Άλλες εφαρμογές
Πέρα από το πελατολόγιο οι ΑΑΔΕ θέλει να βάλει σε λειτουργία
τις παρακάτω εφαρμογές:
1
- 1. Μητρώο Ιδιοκτησίας και Διαχείρισης Ακινήτων και Διασύνδεση της βάσης δεδομένων ακινήτων της ΑΑΔΕ με το Κτηματολόγιο, για την διασταύρωση στοιχείων ακινήτων από την ιδιοκτησία μέχρι και τα ενοίκια.
- 2. Ψηφιακός έλεγχος πινακίδων κυκλοφορίας, για τα ανασφάλιστα οχήματα , την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας και τον λοιπών φόρων των οχημάτων αλλά και το αν το όχημα έχει περάσει ΚΤΕΟ.
- 3. Αυτόματη ενημέρωση βάσης Μητρώου Φορολογουμένων μέσω Διασύνδεσης με το Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ) – Λοιπά ΝΠ και Οντότητες
Αυτόματα θα ενημερώνεται η ΑΑΔΕ
από το Γενικό Εμπορικό Μητρώο για τυχόν μεταβολές ή διαφορές αλλαγές με στόχο
να εντοπίζει περίεργες αυξήσεις κεφαλαίου, η αλλαγές στη μετοχική σύνθεση .Με
τη διασύνδεση η εφορία θα λαμβάνει αναλυτικά στοιχεία που αφορούν μεταβολές
διοικήσεων, μεταφορές μετοχών ή κεφαλαίων, αλλά και οποιαδήποτε κίνηση των
διοικούντων ενώ θα εντοπίζει εύκολα επιχειρήσεις οι οποίες δεν έχουν υποβάλει
φορολογική δήλωση.
- 4. Ψηφιοποίηση διαδικασίας για τον ορισμό φορολογικού εκπροσώπου.
Αποκλειστικά ηλεκτρονικά θα
μπορεί φορολογούμενος, φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα που είναι
φορολογικός κάτοικος Ελλάδας ή αλλοδαπής, να ορίσει ένα φυσικό ή νομικό
πρόσωπο, φορολογικό κάτοικο Ελλάδας, ως φορολογικό εκπρόσωπο για σκοπούς συμμόρφωσης
με τις τυπικές υποχρεώσεις που προκύπτουν από τον κώδικα φορολογικής
διαδικασίας.
Αλωνιάτης Απόστολος
Οικονομολόγος - φοροτεχνικός, Α' Αντιπρόεδρος του
Ινστιτούτου Οικονομικών & Φορολογικών Μελετών (Ι.Ο.ΦΟ.Μ), Σύμβουλος
Διοίκησης της PROSVASIS AEBE και συγγραφέας.
Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Voice (Finance &
Markets Voice) , την Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2024.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου