Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Νέες σημαντικές αρμοδιότητες μεταβιβάσθηκαν στο νέο Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων κο Θ. Θεοχάρη


Σύμφωνα με απόφαση του Υπ. Οικονομικών.  οι νέες αρμοδιότητες του Γ. Δημοσίων εσόδων είναι αναλυτικά :


1. Στο Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων μεταβιβάζουμε την άσκηση αρμοδιοτήτων σε θέματα των οργανικών μονάδων και των Ειδικών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών, που υπάγονται στις ακόλουθες Γενικές Διευθύνσεις και Υπηρεσίες: α. Γραφείο Γενικού Γραμματέα, β. Γενική Διεύθυνση Φορολογίας, γ. Γενική Διεύθυνση Φορολογικών Ελέγχων και Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων, δ. Γενική Διεύθυνση Τελωνείων και Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης, ε. Γενική Διεύθυνση Γενικού Χημείου του Κράτους, στ. Γενική Διεύθυνση Οικονομικής Επιθεώρησης, ζ. Γενική Διεύθυνση Διοικητικής Υποστήριξης, που συγκροτούν την Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με την περίπτωση 2 της υποπαραγράφου Ε2 της παραγράφου Ε του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α΄ 222), των εξής Γραφείων:

i. Ανώτατης Επιτροπής Τελωνειακών Αμφισβητήσεων (Α.Ε.Τ.Α.) και ii. Ανώτατου Χημικού Συμβουλίου (Α.Χ.Σ.), καθώς και της εποπτείας του Ειδικού Ταμείου Ελέγχου, Παραγωγής και Ποιότητας Αλκοόλης − Αλκοολούχων Ποτών (Ε.Τ.Ε.Π.Π.Α.Α.).

2. Στο πλαίσιο της άσκησης των αρμοδιοτήτων της παραγράφου 1 της παρούσης και των εκ του νόμου οριζόμενων ενδεικτικά καθηκόντων του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων σύμφωνα με την περίπτωση 3 της υποπαραγράφου Ε2 της παραγράφου Ε του ν. 4093/2012 περιλαμβάνονται και οι ακόλουθες αρμοδιότητες:

α) η εισήγηση για την πρόταση έκδοσης ατομικών και κανονιστικών διαταγμάτων,

β) η έκδοση πράξεων ατομικού χαρακτήρα,

γ) η εισήγηση για την έκδοση πράξεων κανονιστικού χαρακτήρα,

δ) η εισήγηση για την πρόταση έκδοσης διαταγμάτων, καθώς και η εισήγηση για την έκδοση πράξεων από κοινού με άλλους Υπουργούς, Αναπληρωτές Υπουργούς και Υφυπουργούς,

ε) η υποβολή ερωτημάτων προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, η αποδοχή των γνωμοδοτήσεων του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, ως και η αποδοχή και έγκριση πρακτικών του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, εκτός των πρακτικών συμβιβασμού για την αναγνώριση απαιτήσεων κατά του Ελληνικού Δημοσίου,

στ) τα ερωτήματα και οι αποφάσεις για την επιλογή, προαγωγή, τοποθέτηση, μετακίνηση, μετάθεση των υπαλλήλων και των προϊσταμένων των οργανικών μονάδων και των Ειδικών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών που προβλέπονται στην παράγραφο 1, σύμφωνα με τα κριτήρια που αναφέρονται στις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007, Α΄ 26), όπως τροποποιήθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου πρώτου και εφαρμόζονται με τις διατάξεις του άρθρου πέμπτου του ν. 3839/2010 (Α΄ 51) και της παρ. 21 του άρθρου 55 του ν. 4002/2011 (Α΄ 180),

ζ) η εισήγηση για τον ορισμό μελών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων και η έκδοση πράξεων για τη σύσταση, συγκρότηση και ορισμό μελών των μόνιμων και ευκαιριακών συλλογικών οργάνων,

η) η εισήγηση για την εκπροσώπηση του Ελληνικού Δημοσίου,

θ) η εισήγηση για την εκπροσώπηση στην Ε.Ε. και τους διεθνείς οργανισμούς,

ι) η έκδοση εγκυκλίων και οδηγιών.

3. Οι παραπάνω αρμοδιότητες ασκούνται για τα καθήκοντα που ορίζονται στην περίπτωση 3 της υποπαραγράφου Ε2 της παραγράφου Ε του ν. 4093/2012 και είναι:

1) Η διαμόρφωση και η επικαιροποίηση σε ετήσια βάση του στρατηγικού σχεδιασμού της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, των ποιοτικών και ποσοτικών στόχων και κριτηρίων αξιολόγησης των οργανικών μονάδων και ειδικών αποκεντρωμένων υπηρεσιών, που υπάγονται σε αυτήν καθώς και του προσωπικού τους.

2) Η κατά την περίπτωση ε΄ αρμοδιότητα ασκείται και για τις αποφάσεις: α) τοποθέτησης των προϊσταμένων των οργανικών μονάδων και ειδικών αποκεντρωμένων υπηρεσιών που υπάγονται στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων σύμφωνα με τα κριτήρια που προβλέπονται στις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007, Α΄ 26), όπως τροποποιήθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου πρώτου και εφαρμόζονται με τις διατάξεις του άρθρου πέμπτου του ν. 3839/2010 (Α΄ 51) και της παρ. 21 του άρθρου 55 του ν. 4002/2011 (Α΄ 180) και β) πρόωρης λήξης της θητείας τους, λόγω μη εκπλήρωσης των τεθέντων ποιοτικών και ποσοτικών στόχων.

3) Η διασφάλιση ότι το πρόγραμμα και οι δραστηριότητες των επί μέρους οργανικών μονάδων και υπηρεσιών που υπάγονται στις αρμοδιότητες του συμβαδίζουν με το στρατηγικό σχεδιασμό και τους τεθέντες στόχους, καθώς και ο έλεγχος και η εποπτεία όλων των δραστηριοτήτων της Γενικής Γραμματείας.

4) Η υποβολή προτάσεων νομοθετικών ρυθμίσεων προς τον Υπουργό Οικονομικών σε ζητήματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του.

5) Η εισήγηση στον Υπουργό Οικονομικών της υποβολής προτάσεων για την έκδοση προεδρικών διαταγμάτων με τα οποία επέρχονται αλλαγές στον αριθμό, στην οργάνωση, στις αρμοδιότητες και στην διάρθρωση των οργανικών μονάδων και υπηρεσιών που υπάγονται στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, καθώς και στην κατανομή του ανθρώπινου δυναμικού.

6) Η μεταφορά πόρων μεταξύ των οργανικών μονάδων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.

7) Η λήψη μέτρων για την διασφάλιση της διαφάνειας και την καταπολέμηση της διαφθοράς στις υπηρεσίες που υπάγονται στις αρμοδιότητες του, καθώς και η απόφαση της έναρξης διαδικασίας πειθαρχικής δίωξης,

8) Η οργάνωση προγραμμάτων μετεκπαίδευσης και εξειδίκευσης του προσωπικού που υπάγεται στις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας.

Άρθρο 2

Από τις ανωτέρω αρμοδιότητες του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων εξαιρούνται:

α) οι αποσπάσεις και μετατάξεις υπαλλήλων άλλων φορέων σε οργανικές μονάδες και ειδικές αποκεντρωμένες υπηρεσίες που υπάγονται στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, καθώς και οι αποσπάσεις και μετατάξεις υπαλλήλων που υπάγονται στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων σε υπηρεσίες άλλων Υπουργείων ή φορέων,

β) Οι πράξεις πρόσληψης και διορισμού προσωπικού του Υπουργείου Οικονομικών, καθώς και ανάθεσης μίσθωσης έργου σε φυσικά πρόσωπα,

γ) Ο ορισμός των μελών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων,

δ) η υπογραφή αποφάσεων εξουσιοδότησης υπαλλήλων για το χειρισμό διαβαθμισμένου υλικού, άρσης εξουσιοδότησης, καθώς και συγκρότηση και ορισμός μελών επιτροπών καταστροφής διαβαθμισμένου υλικού.

Άρθρο 3

1. Οι κατά την περίπτωση 1) της παραγράφου 3 του άρθρου 1 αρμοδιότητες ασκούνται, αφού προηγουμένως ενημερωθούν ο Υφυπουργός και ο Υπουργός Οικονομικών, σύμφωνα με την υποπερίπτωση α. (1) της περίπτωσης 3 της υποπαραγράφου Ε.2. της παραγράφου Ε του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012.

2. Η κατά την περίπτωση στ΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 1 αρμοδιότητα ως προς τη σύσταση των μόνιμων και ευκαιριακών συλλογικών οργάνων, ασκείται, αφού προηγουμένως ενημερωθούν ο Υφυπουργός και ο Υπουργός Οικονομικών.

Άρθρο 4

Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από την δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 28 Ιανουαρίου 2013


Αριθμ. Δ6Α 1015213ΕΞ 28.1.2013
Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών
Αριθμ. Δ6Α 1015213ΕΞ2013

(ΦΕΚ Β' 130/28-01-2013)

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α) της υποπαραγράφου Ε.2 της παραγράφου Ε΄ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α΄ 222) «Έγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013−2016 − Επείγοντα Μέτρα Εφαρμογής του ν. 4046/2012 και του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013−2016» και ειδικότερα της περίπτωσης 2 και της υποπερίπτωσης β' της περίπτωσης 3 αυτής,

β) της παρ. 9 του άρθρου 13 του ν. 4111/2013 (Α΄ 18) «Συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, τροποποιήσεις του ν. 4093/2012, ... και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις»,

γ) των άρθρων 41, 50, 51, 52, 54 και 90 του Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα, ο οποίος κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α΄ 98) «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα»,

δ) του π.δ. 185/2009 (Α΄ 213) «Ανασύσταση του Υπουργείου Οικονομικών, συγχώνευση του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών με τα Υπουργεία Ανάπτυξης και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και μετονομασία του σε «Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας», μετατροπή του Υπουργείου Μακεδονίας − Θράκης σε Γενική Γραμματεία Μακεδονίας − Θράκης και υπαγωγή στο Υπουργείο Εσωτερικών της Γενικής Γραμματείας Μακεδονίας − Θράκης και της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής»,

ε) του π.δ. 189/2009 (Α΄ 221) «Καθορισμός και ανακατανομή αρμοδιοτήτων των Υπουργείων»,

στ) του π.δ. 284/1988 (Α΄ 128) «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών», όπως ισχύει,

ζ) του άρθρου 81 του ν. 1892/1990 (Α΄ 101) «Για τον εκσυγχρονισμό και την Ανάπτυξη και άλλες διατάξεις».

2. Την υπ’ αριθμ. 1086421/2042/0006/30.11.1990 απόφαση των Υπουργών Προεδρίας της Κυβέρνησης και Οικονομικών «Εξαίρεση διοικητικών πράξεων ή εγγράφων του Υπουργείου Οικονομικών από τον περιορισμό των υπογραφών της παρ. 1 του άρθρου 81 του ν. 1892/1990» (Β΄ 756).

3. Του π.δ. 90/2012 (Α΄ 144) «Διορισμός Υπουργού και Υφυπουργών».

4. Την υπ’ αριθμ. 07927 ΕΞ/19.9.2012 (Β΄ 2574) απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομικών «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Οικονομικών Γεώργιο Μαυραγάνη».

5. Την υπ’ αριθμ. 1/16.1.2013 (Υ.Ο.Δ.Δ. 18) πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων».

6. Την ανάγκη να διασφαλισθεί η εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών.

7. Το γεγονός ότι, από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού,

αποφασίζουμε:

Άρθρο 1

1. Στο Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων μεταβιβάζουμε την άσκηση αρμοδιοτήτων σε θέματα των οργανικών μονάδων και των Ειδικών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών, που υπάγονται στις ακόλουθες Γενικές Διευθύνσεις και Υπηρεσίες: α. Γραφείο Γενικού Γραμματέα, β. Γενική Διεύθυνση Φορολογίας, γ. Γενική Διεύθυνση Φορολογικών Ελέγχων και Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων, δ. Γενική Διεύθυνση Τελωνείων και Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης, ε. Γενική Διεύθυνση Γενικού Χημείου του Κράτους, στ. Γενική Διεύθυνση Οικονομικής Επιθεώρησης, ζ. Γενική Διεύθυνση Διοικητικής Υποστήριξης, που συγκροτούν την Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, σύμφωνα με την περίπτωση 2 της υποπαραγράφου Ε2 της παραγράφου Ε του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α΄ 222), των εξής Γραφείων:

i. Ανώτατης Επιτροπής Τελωνειακών Αμφισβητήσεων (Α.Ε.Τ.Α.) και ii. Ανώτατου Χημικού Συμβουλίου (Α.Χ.Σ.), καθώς και της εποπτείας του Ειδικού Ταμείου Ελέγχου, Παραγωγής και Ποιότητας Αλκοόλης − Αλκοολούχων Ποτών (Ε.Τ.Ε.Π.Π.Α.Α.).

2. Στο πλαίσιο της άσκησης των αρμοδιοτήτων της παραγράφου 1 της παρούσης και των εκ του νόμου οριζόμενων ενδεικτικά καθηκόντων του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων σύμφωνα με την περίπτωση 3 της υποπαραγράφου Ε2 της παραγράφου Ε του ν. 4093/2012 περιλαμβάνονται και οι ακόλουθες αρμοδιότητες:

α) η εισήγηση για την πρόταση έκδοσης ατομικών και κανονιστικών διαταγμάτων,

β) η έκδοση πράξεων ατομικού χαρακτήρα,

γ) η εισήγηση για την έκδοση πράξεων κανονιστικού χαρακτήρα,

δ) η εισήγηση για την πρόταση έκδοσης διαταγμάτων, καθώς και η εισήγηση για την έκδοση πράξεων από κοινού με άλλους Υπουργούς, Αναπληρωτές Υπουργούς και Υφυπουργούς,

ε) η υποβολή ερωτημάτων προς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, η αποδοχή των γνωμοδοτήσεων του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, ως και η αποδοχή και έγκριση πρακτικών του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, εκτός των πρακτικών συμβιβασμού για την αναγνώριση απαιτήσεων κατά του Ελληνικού Δημοσίου,

στ) τα ερωτήματα και οι αποφάσεις για την επιλογή, προαγωγή, τοποθέτηση, μετακίνηση, μετάθεση των υπαλλήλων και των προϊσταμένων των οργανικών μονάδων και των Ειδικών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών που προβλέπονται στην παράγραφο 1, σύμφωνα με τα κριτήρια που αναφέρονται στις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007, Α΄ 26), όπως τροποποιήθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου πρώτου και εφαρμόζονται με τις διατάξεις του άρθρου πέμπτου του ν. 3839/2010 (Α΄ 51) και της παρ. 21 του άρθρου 55 του ν. 4002/2011 (Α΄ 180),

ζ) η εισήγηση για τον ορισμό μελών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων και η έκδοση πράξεων για τη σύσταση, συγκρότηση και ορισμό μελών των μόνιμων και ευκαιριακών συλλογικών οργάνων,

η) η εισήγηση για την εκπροσώπηση του Ελληνικού Δημοσίου,

θ) η εισήγηση για την εκπροσώπηση στην Ε.Ε. και τους διεθνείς οργανισμούς,

ι) η έκδοση εγκυκλίων και οδηγιών.

3. Οι παραπάνω αρμοδιότητες ασκούνται για τα καθήκοντα που ορίζονται στην περίπτωση 3 της υποπαραγράφου Ε2 της παραγράφου Ε του ν. 4093/2012 και είναι:

1) Η διαμόρφωση και η επικαιροποίηση σε ετήσια βάση του στρατηγικού σχεδιασμού της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, των ποιοτικών και ποσοτικών στόχων και κριτηρίων αξιολόγησης των οργανικών μονάδων και ειδικών αποκεντρωμένων υπηρεσιών, που υπάγονται σε αυτήν καθώς και του προσωπικού τους.

2) Η κατά την περίπτωση ε΄ αρμοδιότητα ασκείται και για τις αποφάσεις: α) τοποθέτησης των προϊσταμένων των οργανικών μονάδων και ειδικών αποκεντρωμένων υπηρεσιών που υπάγονται στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων σύμφωνα με τα κριτήρια που προβλέπονται στις διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007, Α΄ 26), όπως τροποποιήθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου πρώτου και εφαρμόζονται με τις διατάξεις του άρθρου πέμπτου του ν. 3839/2010 (Α΄ 51) και της παρ. 21 του άρθρου 55 του ν. 4002/2011 (Α΄ 180) και β) πρόωρης λήξης της θητείας τους, λόγω μη εκπλήρωσης των τεθέντων ποιοτικών και ποσοτικών στόχων.

3) Η διασφάλιση ότι το πρόγραμμα και οι δραστηριότητες των επί μέρους οργανικών μονάδων και υπηρεσιών που υπάγονται στις αρμοδιότητες του συμβαδίζουν με το στρατηγικό σχεδιασμό και τους τεθέντες στόχους, καθώς και ο έλεγχος και η εποπτεία όλων των δραστηριοτήτων της Γενικής Γραμματείας.

4) Η υποβολή προτάσεων νομοθετικών ρυθμίσεων προς τον Υπουργό Οικονομικών σε ζητήματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του.

5) Η εισήγηση στον Υπουργό Οικονομικών της υποβολής προτάσεων για την έκδοση προεδρικών διαταγμάτων με τα οποία επέρχονται αλλαγές στον αριθμό, στην οργάνωση, στις αρμοδιότητες και στην διάρθρωση των οργανικών μονάδων και υπηρεσιών που υπάγονται στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, καθώς και στην κατανομή του ανθρώπινου δυναμικού.

6) Η μεταφορά πόρων μεταξύ των οργανικών μονάδων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.

7) Η λήψη μέτρων για την διασφάλιση της διαφάνειας και την καταπολέμηση της διαφθοράς στις υπηρεσίες που υπάγονται στις αρμοδιότητες του, καθώς και η απόφαση της έναρξης διαδικασίας πειθαρχικής δίωξης,

8) Η οργάνωση προγραμμάτων μετεκπαίδευσης και εξειδίκευσης του προσωπικού που υπάγεται στις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας.

Άρθρο 2

Από τις ανωτέρω αρμοδιότητες του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων εξαιρούνται:

α) οι αποσπάσεις και μετατάξεις υπαλλήλων άλλων φορέων σε οργανικές μονάδες και ειδικές αποκεντρωμένες υπηρεσίες που υπάγονται στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, καθώς και οι αποσπάσεις και μετατάξεις υπαλλήλων που υπάγονται στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων σε υπηρεσίες άλλων Υπουργείων ή φορέων,

β) Οι πράξεις πρόσληψης και διορισμού προσωπικού του Υπουργείου Οικονομικών, καθώς και ανάθεσης μίσθωσης έργου σε φυσικά πρόσωπα,

γ) Ο ορισμός των μελών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων,

δ) η υπογραφή αποφάσεων εξουσιοδότησης υπαλλήλων για το χειρισμό διαβαθμισμένου υλικού, άρσης εξουσιοδότησης, καθώς και συγκρότηση και ορισμός μελών επιτροπών καταστροφής διαβαθμισμένου υλικού.

Άρθρο 3

1. Οι κατά την περίπτωση 1) της παραγράφου 3 του άρθρου 1 αρμοδιότητες ασκούνται, αφού προηγουμένως ενημερωθούν ο Υφυπουργός και ο Υπουργός Οικονομικών, σύμφωνα με την υποπερίπτωση α. (1) της περίπτωσης 3 της υποπαραγράφου Ε.2. της παραγράφου Ε του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012.

2. Η κατά την περίπτωση στ΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 1 αρμοδιότητα ως προς τη σύσταση των μόνιμων και ευκαιριακών συλλογικών οργάνων, ασκείται, αφού προηγουμένως ενημερωθούν ο Υφυπουργός και ο Υπουργός Οικονομικών.

Άρθρο 4

Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από την δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 28 Ιανουαρίου 2013

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΥΡΑΓΑΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: