Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

Black Friday: Οσα πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές

Black Friday: Οσα πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές

15 Νοε 2017
Black Friday: Οσα πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές
Συστήνεται στους καταναλωτές να διενεργούν έρευνες αγοράς για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν κατά την περίοδο που θα προηγηθεί της αναφερόμενης δράσης
Οδηγίες προς τις επιχειρήσεις που θα συμμετάσχουν στη δράση "Black Friday", η οποία θα διενεργηθεί προαιρετικά από τους εμπόρους κατά την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου (24/11/2017), αλλά και προς τους καταναλωτές δημοσιοποίησε σήμερα η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Συστήνεται στους καταναλωτές να διενεργούν έρευνες αγοράς για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν κατά την περίοδο που θα προηγηθεί της αναφερόμενης δράσης, ώστε να διαμορφώσουν οι ίδιοι πραγματική εικόνα του μεγέθους των εκπτώσεων και προσφορών που θα εφαρμοστούν κατά την Παρασκευή 24/11/2017.


Οι καταναλωτές θα πρέπει να γνωρίζουν ότι κατά την ημέρα πραγματοποίησης της δράσης, το όφελος για τους ίδιους από εφαρμογή εκπτώσεων/προσφορών θα πρέπει να προκύπτει σαφώς από τις αναγραφόμενες επί των πινακίδων των προϊόντων τιμών (τιμή πριν και τιμή μετά την πραγματοποίηση της δράσης).

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την Black Friday

Ετοιμάζονται πυρετωδώς τα επιτελεία των καταστημάτων

31 Οκτ 2017
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την Black Friday
Πυρετωδώς ετοιμάζονται τα επιτελεία μεγάλων αλυσίδων τόσο για την Black Friday (ημέρα μεγάλων εκπτώσεων), μετά τον αιφνιδιασμό που δέχθηκαν πέρυσι από την πρωτοβουλία της αλυσίδας Public να λανσάρει το θεσμό, αλλά και για την Cyber Monday που συνήθως ακολουθεί (εκπτώσεις στα ηλεκτρονικά καταστήματα).
Επιχειρήσεις και καταστήματα θα διαθέσουν ελκυστικές προσφορές στο πλαίσιο του Black Friday, όπως έγινε και πέρυσι, για πρώτη φορά στη χώρα μας. Το εγχείρημα που υιοθετήθηκε επιτυχώς σε αρκετές χώρες θα πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα στις 24 Νοεμβρίου για 2η φορά.
Και οι δύο εκπτωτικές ημέρες ή περίοδοι (όπως τελικώς εξελίσσεται) έκαναν την εμφάνισή τους καταρχάς στις ΗΠΑ, όπου «η ισχύς του λιανεμπορίου είναι ανίκητη, με το χονδρεμπόριο και τους προμηθευτές να ακολουθούν τις εμπορικές πολιτικές του», όπως αναφέρει έμπειρο στέλεχος του ελληνικού εμπορίου.
Ακολούθως εξαπλώθηκαν και σε άλλες αγορές, «ως ένα μερικώς επιτυχημένο μάρκετινγκ τρικ που προσελκύει καταναλωτές και δημιουργεί μια "γέφυρα" έως την έναρξη της επίσημης χριστουγεννιάτικης περιόδου», αναφέρει άλλος παράγοντας του ελληνικού εμπορίου.
Στην Ελλάδα, πάντως έχουν όψιμη εφαρμογή και κατά πολλούς εκπροσώπους του εμπορίου υιοθετούνται κυρίως για να ενισχυθεί η ρευστότητα των επιχειρήσεων, καθώς το κέρδος ουσιαστικά θυσιάζεται.
Σύμφωνα με όσα είχε δημοσιεύσει η ΕΣΕΕ, παρατηρήθηκε αύξηση της αγοραστικής κίνησης στις κεντρικές αγορές, ανομοιόμορφη εικόνα ανά την Ελλάδα, και μεταξύ εμπορικών καταστημάτων και αλυσίδων, αλλά και επιφυλάξεις από τους Εμπορικούς Συλλόγους.
Ο λόγος που η Μαύρη Παρασκευή λέγεται… μαύρη, είναι γιατί τα έσοδα από τις πωλήσεις της συγκεκριμένης περιόδου, είναι παραδοσιακά τα πιο σημαντικά της χρονιάς. Τα καταστήματα καταγράφουν κέρδη, έχοντας «μαύρο» το τελικό αποτέλεσμα του ισολογισμού τους.
Να σημειωθεί ότι στο εξωτερικό είναι τέτοια η «σημασία» της Μαύρης Παρασκευής για τους καταναλωτές, και τέτοιο το όφελός τους από τις προσφορές που συχνά σημειώνονται επεισόδια ανάμεσα σε καταναλωτές που περιμένουν στις ουρές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: