Επισημάνσεις επί του νομοσχεδίου (ν/σ) που
περιέχει τα μέτρα της ΔΕΘ
Γράφει ο Απόστολος Αλωνιάτης
Έλεγχοι σε οχήματα - Ποιοι θα πάρουν email για
τέλη κυκλοφορίας, ανασφάλιστα και ΚΤΕΟ
Σε δημόσια διαβούλευση δόθηκε από το οικονομικό
επιτελείο, το φορολογικό νομοσχέδιο, στο οποίο περιλαμβάνονται και τα μέτρα που
εξαγγέλθηκαν στην ΔΕΘ τον Σεπτέμβριο.
Όπως είχαμε επισημάνει και στην ανάλυση που είχαμε
κάνει τότε για τα το φορολογικό κομμάτι των εξαγγελιών του πρωθυπουργού, όλα τα
μέτρα αφορούν το φορολογικό έτος 2026 και μετά, δηλαδή τα εισοδήματα που θα
εισπράξουμε από 1 Ιανουαρίου 2026 και μετά και για τα οποία θα καταθέσουμε την
φορολογική δήλωση το 2027.
Στην ίδια γραμμή, με μικρές διαφοροποιήσεις, είναι και το σχέδιο νόμου που δόθηκε στην
δημοσιότητα.
Συνοπτικά και κατανοητά, τις βασικές αλλαγές.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ
i.
Μείωση φορολογικών
συντελεστών
Μειώνονται κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες όλοι οι
συντελεστές στη φορολογική κλίμακα μισθωτών και συνταξιούχων. Ισχύει από το
φορολογικό έτος 2026.
ii.
Παράταση κινήτρων για
ηλεκτρονικές πληρωμές
Παράταση ισχύος κινήτρων για συναλλαγές με ηλεκτρονικά
μέσα πληρωμής (υπολογισμός ορισμένων δαπανών στο διπλάσιο της αξιας τους και
αφαίρεση από το εισόδημα ποσού έως 5.000 (30% ορισμένων δαπανών λήψης
υπηρεσιών)
iii.
Ελάφρυνση για νέες
μητέρες
Οι νέες μητέρες απαλλάσσονται από τον τεκμαρτό
υπολογισμό ελάχιστου εισοδήματος. Ισχύει από το 2025. (Άρθρο 5)
iv.
Ευνοϊκές ρυθμίσεις για
μικρούς οικισμούς και κυλικεία
Μείωση του απαιτούμενου ελάχιστου εισοδήματος για
επιχειρήσεις σε μικρούς οικισμούς έως 1.500 κατοίκους και για εκμεταλλευτές
σχολικών κυλικείων (άρθρο 6). Ισχύει από το φορολογικό έτος 2025
v.
Μείωση τεκμηρίων
Μειώνονται τα τεκμήρια διαβίωσης για, κατοικίες, αυτοκίνητα,
σκάφη.
Καταργείται και η ελάχιστη αντικειμενική δαπάνη για τα
εξαρτώμενα τέκνα. Ισχύει από το 2025.
Κατοικίες
Ετήσια
αντικειμενική δαπάνη, με βάση τα τετραγωνικά μέτρα της ιδιοκατοικούμενης ή
μισθωμένης ή της δωρεάν παραχωρούμενης κύριας κατοικίας
|
Τετραγωνικά μέτρα |
2024 |
2025 |
|
(με το νέο νομοσχέδιο) |
|
|
|
0-80 τ.μ. |
40 € / τ.μ. |
28 € / τ.μ. |
|
81-120 τ.μ. |
65 € / τ.μ. |
45 € / τ.μ. |
|
121-200 τ.μ. |
110 € / τ.μ. |
77 € / τ.μ. |
|
201-300 τ.μ. |
200 € / τ.μ. |
140 € / τ.μ. |
|
>300 τ.μ. |
400 € / τ.μ. |
280 € / τ.μ. |
|
Βοηθητικοί χώροι |
40 € / τ.μ. |
28 € / τ.μ. |
|
Προσαύξηση μονοκατοικίας |
20% |
+20% (χωρίς αλλαγή) |
|
Προσαύξηση τιμής ζώνης 2.800-4.999 € |
40% |
30% |
|
Προσαύξηση τιμής ζώνης ≥5.000 € |
70% |
58% |
Πίνακας 1: Αλλαγές στα τεκμήρια κατοικίας
Σήμερα τα παραπάνω ποσά προσαυξάνονται, προκειμένου για κατοικίες που
βρίσκονται σε περιοχές με τιμή ζώνης, σύμφωνα με τον αντικειμενικό προσδιορισμό
των ακινήτων, από 2.800 ευρώ έως 4.999 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο, κατά ποσοστό
σαράντα τοις εκατό (40%) και για περιοχές με τιμή ζώνης από 5.000 ευρώ και άνω
το τετραγωνικό μέτρο, κατά ποσοστό εβδομήντα τοις εκατό (70%).
Μειώνονται οι ανωτέρω συντελεστές σε 30% και 58% αντίστοιχα έτσι
ώστε σε αυτές τις περιοχές η αντικειμενική δαπάνη να μειωθεί κατά 35%:
|
Για κατοικίες που βρίσκονται σε
περιοχές με τιμή ζώνης από 2.800 ευρώ έως 4.999 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο |
Για κατοικίες που βρίσκονται σε
περιοχές με τιμή ζώνης 5.000 ευρώ και άνω το τετραγωνικό μέτρο |
||||
|
Σήμερα |
Νέα |
Μείωση |
Σήμερα |
Νέα |
Μείωση |
|
4.480 |
2.912 |
35% |
5.440 |
3.539 |
35% |
|
8.120 |
5.252 |
35% |
9.860 |
6.383 |
35% |
|
20.440 |
13.260 |
35% |
24.820 |
16.116 |
35% |
|
48.440 |
31.460 |
35% |
58.820 |
38.236 |
35% |
|
104.440 |
67.860 |
35% |
126.820 |
82.476 |
35% |
Πίνακας 2: Μειώσεις στα τεκμήρια κατοικίας
• Για μονοκατοικίες, οι αντικειμενικές δαπάνες προσαυξάνονται κατά
ποσοστό είκοσι τοις εκατό (20%) όπως ισχύει σήμερα, επί των νέων όμως
αντικειμενικών δαπανών.
• Για δευτερεύουσα κατοικία παραμένει ως έχει η έκπτωση 50% επί των νέων όμως
αντικειμενικών δαπανών.
Αυτοκίνητο ιδιωτικής χρήσης
Σήμερα τα αυτοκίνητα υπόκεινται σε αντικειμενικές δαπάνες βάση των κυβικών
εκατοστών αποκλειστικά. Επίσης υπάρχει μείωση του ποσού ανάλογα με την
παλαιότητα 30% για αυτοκίνητα 5-10 ετών και 50% για αυτοκίνητα άνω των 10 ετών.
Ωστόσο το κόστος συντήρησης δεν είναι υψηλότερο για τα νεότερα αυτοκίνητα
έναντι των παλαιότερων, ενώ η παρούσα κατάσταση λειτουργεί αποτρεπτικά για την
αγορά νεότερου αυτοκινήτου κάτω της δεκαετίας.
Μεταρρύθμιση: Για αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί μετά τις 1/11/2010, οι
αντικειμενικές δαπάνες θα προσδιορίζονται βάση Co2 (κατ’ αναλογία με τα τέλη
κυκλοφορίας), με σημαντική μείωση των αντικειμενικών δαπανών, προσομοιάζοντας
το ύψος των αντικειμενικών δαπανών που έχουν σήμερα τα αυτοκίνητα άνω των δέκα
ετών.
Κλίμακα 2024
|
Κυβικά εκατοστά |
Οριακός συντελεστής (ανά 100 κυβικά)
για νέα αυτοκίνητα |
Οριακός συντελεστής (ανά 100 κυβικά)
για αυτοκίνητα άνω των δέκα ετών |
|
Έως 1200 |
4000 |
2000 |
|
2000 |
600 |
300 |
|
3000 |
900 |
450 |
|
>3000 |
1200 |
600 |
Πίνακας 3: Τεκμήρια οχημάτων
Νέα κλίμακα για οχήματα που έχουν ταξινομηθεί από 1/11/2010 βάση Co2:
|
Co2 |
Οριακός συντελεστής (ανά γραμμάριο
εκπομπών Co2) |
|
1-122 |
2000 |
|
123-139 |
30 |
|
140-166 |
45 |
|
>166 |
60 |
Πίνακας 4: Νέα τεκμήρια για αυτοκίνητα βάση Co2
Ηλεκτρικά οχήματα:
|
Αντικειμενικές
δαπάνες σήμερα |
Αντικειμενικές
δαπάνες νέες |
|
|
Οχήματα μηδενικών ρύπων με λιανική τιμή
προ φόρων έως 50.000 |
0 |
0 |
|
Οχήματα μηδενικών ρύπων με λιανική τιμή
προ φόρων άνω των 50.000 |
4000 |
2000 |
Πίνακας 5: Τεκμήρια ηλεκτρικών αυτοκίνητων
Σκάφη Αναψυχής
Για τα σκάφη σήμερα η τεκμαρτή δαπάνη από κάθε σκάφος μειώνεται ανάλογα με την
παλαιότητά του κατά ποσοστό δεκαπέντε τοις εκατό (15%) αν έχει περάσει χρονικό
διάστημα πάνω από πέντε (5) έτη και μέχρι δέκα (10) έτη από το έτος που
νηολογήθηκε για πρώτη φορά και τριάντα τοις εκατό (30%) αν έχει περάσει χρονικό
διάστημα πάνω από δέκα (10) έτη.
Μειώνεται κατά 30% η τεκμαρτή δαπάνη και για τα νεότερα σκάφη, καθώς οι δαπάνες
συντήρησης δεν είναι υψηλότερες στα νεότερα, αλλά και με σκοπό την ενίσχυση της
αγοραστικής δύναμης.
|
Μηχανοκίνητα σκάφη ανοικτού τύπου,
ταχύπλοα και μη |
Αντικειμενική δαπάνη σήμερα (νέα σκάφη) |
Νέα Κλίμακα |
|
Ολικού μήκους μέχρι πέντε (5) μέτρα |
4.000 |
2.800 |
|
Επιπλέον το μέτρο |
2.000 |
1.400 |
|
Για ιστιοφόρα ή μηχανοκίνητα ή μικτά
σκάφη με χώρο ενδιαίτησης |
||
|
Ολικού μήκους μέχρι πέντε (7) μέτρα |
12.000 |
8.400 |
|
7-10 μέτρα για κάθε επιπλέον μέτρο |
3.000 |
2.100 |
|
10,01-12 μέτρα για κάθε επιπλέον μέτρο |
7.500 |
5.250 |
|
12,01-15 μέτρα για κάθε επιπλέον μέτρο |
15.000 |
10.500 |
|
15,01-18 μέτρα για κάθε επιπλέον μέτρο |
22.500 |
15.750 |
|
18,01-22 μέτρα για κάθε επιπλέον μέτρο |
30.000 |
21.000 |
|
πάνω από 22 μέτρα για κάθε επιπλέον
μέτρο |
50.000 |
35.000 |
Πίνακας 6 : Τεκμήρια σκαφών
Διατηρείται η πρόβλεψη ότι τα ποσά της ετήσιας
τεκμαρτής δαπάνης μειώνονται κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) προκειμένου
για ιστιοφόρα σκάφη. Κατά το ίδιο ποσοστό μειώνονται και για πλοία αναψυχής που
έχουν κατασκευασθεί ή κατασκευάζονται στην Ελλάδα εξ ολοκλήρου από ξύλο, τύπων
«τρεχαντήρι», «βαρκαλάς», «πέραμα», «τσερνίκι» και «λίμπερτυ», που προέρχονται
από την ελληνική ναυτική παράδοση.
vi.
Κίνητρα για
μακροχρόνιες μισθώσεις
Επεκτείνεται η απαλλαγή φόρου για εισόδημα από
μακροχρόνια εκμίσθωση κατοικιών έως 120 τ.μ. Η απαλλαγή ισχύει για 36 μήνες. Πλέον
καλύπτει και μισθώσεις σε εκπαιδευτικούς, ιατρικό και ένστολο προσωπικό. Επεκτείνεται
η περίοδος ισχύος έως 31.12.2026.
Προβλέπεται προσαύξηση επιφάνειας (+20 τ.μ.) για κάθε
εξαρτώμενο τέκνο πέραν των δύο.
vii.
Αφορολόγητο επίδομα
βιβλιοθήκης
Εξαιρείται από τον φόρο εισοδήματος το επίδομα
βιβλιοθήκης για ερευνητές και ειδικούς επιστήμονες. Από 1.1.2026.
ΦΠΑ & ΕΜΜΕΣΟΙ ΦΟΡΟΙ
α) Μείωση ΦΠΑ σε νησιά και Έβρο.
Ο ΦΠΑ μειώνεται κατά 30% για νησιά:
·
της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου,
·
της Π.Ε. Έβρου, και
·
των Δωδεκανήσων με πληθυσμό έως 20.000
κατοίκους.
Ισχύει από 1.1.2026.
β) Παράταση αναστολής ΦΠΑ στις οικοδομές
Συνεχίζεται η αναστολή επιβολής ΦΠΑ στις νέες
οικοδομές και για το 2026.
γ) Κατάργηση τέλους συνδρομητικής τηλεόρασης
Τερματίζεται οριστικά το τέλος συνδρομητικής
τηλεόρασης, που επιβάρυνε τις υπηρεσίες streaming και TV.
Πρόστιμα για τέλη κυκλοφορίας και
ανασφάλιστα
Έχουμε ξαναγράψει ότι η Γενική Γραμματεία
Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) κάνει ελέγχους για
όλα τα φορολογικά αντικείμενα, τώρα μάλιστα που μπορεί να συγκέντρωση στοιχεία
από όλες τις υπηρεσίες, με την διασύνδεση του.
Ένα από αυτά είναι τα οχήματα, τώρα μάλιστα που
περιμένουμε να εκδοθούν στα μέσα Νοεμβρίου, τα τέλη κυκλοφορίας για το 2026.
Με βαριά πρόστιμα απειλούνται πάνω από 218.000
ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και δίκυκλων, που εντοπίστηκαν μέσα από ηλεκτρονικές
διασταυρώσεις της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής
Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) είτε να μην έχουν ασφαλίσει τα οχήματά τους είτε να μην
έχουν πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας για το έτος 2025.
Σύμφωνα με τους ελέγχους και τις διασταυρώσεις που
διενήργησε η ΓΓΠΣΨΔ προέκυψαν στοιχεία που θα οδηγήσουν σε:
• 100.971
ειδοποιήσεις σε πολίτες και 7.810 σε νομικά πρόσωπα, συνολικά 108.781 για μη
συμμόρφωση ασφάλισης
• 101.721
ειδοποιήσεις σε πολίτες και 8.316 σε νομικά πρόσωπα, συνολικά 110.037, που
αφορούν σε μη συμμόρφωση καταβολής τελών κυκλοφορίας
ΚΤΕΟ
Οι διασταυρώσεις εντόπισαν και περίπου 700.000 οχήματα
να μην έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο (ΚΤΕΟ), αλλά προς το παρόν τα στοιχεία
αυτά παραπέμπονται για περαιτέρω ελέγχους προκειμένου να επιβεβαιωθεί ότι όντως
τα οχήματα αυτά δεν εξαιρούνταν από την υποχρέωση του τεχνικού ελέγχου.
Ανασφάλιστα
Η προτεραιότητα δίδεται στους ιδιοκτήτες οχημάτων που
δεν τα ασφάλισαν ή δεν πλήρωσαν τέλη κυκλοφορίας για το 2025, όπως προκύπτει
και από σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση που εκδόθηκε πρόσφατα.
Κοινή Υπουργική Απόφαση
Συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από τα όσα ορίζει η κοινή
απόφαση του υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Γεωργίου Κώτσηρα,
του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, του αναπληρωτή υπουργού
Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνου Κυρανάκη, του υπουργού Ψηφιακής
Διακυβέρνησης, Δημητρίου Παπαστεργίου, και του διοικητή της ΑΑΔΕ, Γεωργίου
Πιτσιλή:
Για τον εντοπισμό των εν κινήσει οχημάτων των οποίων
οι ιδιοκτήτες τα έχουν ανασφάλιστα ή δεν έχουν πληρώσει τέλη κυκλοφορίας για το
2025 διενεργήθηκαν από τη ΓΓΠΣΨΔ έλεγχοι με ηλεκτρονική διασταύρωση δεδομένων
που αφορούν στα οχήματα και στα σχετιζόμενα με αυτά πρόσωπα. Τα δεδομένα
αντλήθηκαν από:
α) τα Μητρώα Οχημάτων, για
τα οποία έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας, τα οποία τηρούνται, κατά περίπτωση,
από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ή το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη
β) τα Μητρώα ακινησίας, τα
οποία τηρούνται, κατά περίπτωση, από την ΑΑΔΕ, το υπουργείο Υποδομών και
Μεταφορών ή το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη,
γ) το αρχείο καταβολής
τελών κυκλοφορίας του Πληροφοριακού Συστήματος Οχημάτων της ΑΑΔΕ.
Ενημέρωση
Οι πολίτες και οι εκπρόσωποι των νομικών
προσώπων ενημερώνονται μέσω SMS, email ή ταχυδρομείου, ανάλογα με τα διαθέσιμα
στοιχεία επικοινωνίας που τηρούνται στα μητρώα του Δημοσίου. Συγκεκριμένα, οι
πολίτες που έχουν καταχωρίσει στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (emep.gov.gr) τα στοιχεία επικοινωνίας τους, θα λάβουν sms και email από τη
Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ενώ οι
υπόλοιποι θα ειδοποιηθούν με email από την ΑΑΔΕ. Στις ελάχιστες περιπτώσεις που
δεν είναι εφικτή η επικοινωνία με κάποιον από τους προαναφερόμενους τρόπους, θα
αποστέλλονται ειδοποιήσεις μέσω ταχυδρομείου.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα των διασταυρωτικών
ελέγχων που αφορούν στο όχημά τους, είτε μέσω gov.gr
στην κατηγορία «Περιουσία και Φορολογία» και στην υποκατηγορία «Οχήματα», είτε
απευθείας στο oximata.gov.gr. Η είσοδος στη νέα εφαρμογή του Υπουργείου Ψηφιακής
Διακυβέρνησης πραγματοποιείται με κωδικούς taxisnet.
Σκοπός της πρώτης φάσης είναι οι πολίτες να ενημερωθούν για τις παραλείψεις
συμμόρφωσης που έχουν εντοπιστεί με ημερομηνία αναφοράς την 25η Αυγούστου 2025,
ώστε να συμμορφωθούν με την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας και την
ασφάλιση οχήματος, εντός 15 ημερών.
Με την παρέλευση του χρονικού διαστήματος των 15 ημερών και την ολοκλήρωση εκ
νέου διασταυρωτικών ελέγχων, οι πολίτες και τα νομικά πρόσωπα που δε
συμμορφώθηκαν θα λάβουν τις ειδοποιήσεις με τα βεβαιωμένα πρόστιμα μέσω των
προαναφερόμενων τρόπων (SMS, email, ταχυδρομείο).
Τα πρόστιμα
Οι παραβάτες που εντοπίστηκαν να έχουν ανασφάλιστα τα
οχήματά τους θα ειδοποιηθούν πρώτα από τη ΓΓΠΣΨΔ για τη μη συμμόρφωσή τους και
θα βρεθούν αντιμέτωποι με βαριά πρόστιμα τα οποία θα ανέρχονται σε:
* 1.000 ευρώ, για τα λεωφορεία και φορτηγά δημόσιας
χρήσης,
* 500 ευρώ, για τα επιβατηγά και άλλα οχήματα κάθε
φύσης και
* 250 ευρώ, για τα δίκυκλα.
Τα πρόστιμα αυτά θα βεβαιωθούν και θα επιβληθούν από
το ΣΔΟΕ.
Τα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα οχήματα θα επιβαρυνθούν
και με ψηφιακό τέλος συναλλαγής 2,4%.
Τέλη Κυκλοφορίας
Όσον αφορά στα τέλη κυκλοφορίας του 2025, όσοι
ιδιοκτήτες οχημάτων εντοπίστηκαν να μην τα έχουν καταβάλει βρίσκονται
αντιμέτωποι με πρόστιμα που θα είναι ισόποσα των οφειλόμενων τελών. Δηλαδή, θα
καλούνται ουσιαστικά να καταβάλουν εις διπλούν τα οφειλόμενα τέλη κυκλοφορίας.
Τα πρόστιμα θα επιβάλλονται από τις αρμόδιες ΔΟΥ ή το ΚΕΦΟΔΕ Αττικής.
Να θυμίσουμε ότι τα σχετικά πρόστιμα για την μη
πληρωμή των τελών κυκλοφορίας για το 2025 είναι σύμφωνα με το νόμο, για
εκπρόθεσμη καταβολή:
• είκοσι
πέντε τοις εκατό (25%) του ποσού των Τελών Κυκλοφορίας, εάν η
εξόφληση πραγματοποιηθεί έως τις 31/1/2025,
• πενήντα
τοις εκατό (50%) του ποσού των Τελών Κυκλοφορίας, εάν η
εξόφληση πραγματοποιηθεί εντός του Φεβρουαρίου 2025,
• ισόποσο
των Τελών Κυκλοφορίας, σε περίπτωση:
i. εξόφλησης
από την 1/3/2025 και μετέπειτα ή μερικής εξόφλησης ή μη εξόφλησης των Τελών
Κυκλοφορίας έτους 2025.
Συνεπώς σήμερα τα τέλη κυκλοφορίας θα εξοφληθούν με
την ειδοποίηση θα πληρωθούν στο διπλάσιο τους, δηλαδή τα τέλη κυκλοφορίας και
το ισόποσο πρόστιμο
Αφαίρεση άδειας και πινακίδων μέχρι την πληρωμή
Σκοπός της πρώτης φάσης, όπως γράψαμε, είναι οι
πολίτες να ενημερωθούν για τις παραλείψεις συμμόρφωσης που έχουν εντοπιστεί με
ημερομηνία αναφοράς την 25η Αυγούστου 2025, ώστε να συμμορφωθούν με την
υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας και την ασφάλιση οχήματος, εντός 15
ημερών.
Αν σε επανέλεγχο διαπιστωθεί μη συμμόρφωση του
υπόχρεου κατόχου της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος ως προς την ασφάλιση ή και
την καταβολή τελών κυκλοφορίας, η άδεια κυκλοφορίας και οι κρατικές πινακίδες
του οχήματος θα αφαιρούνται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που θα
ενημερώνονται ηλεκτρονικά από την αρμόδια Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών.
Η άδεια κυκλοφορίας και οι πινακίδες του οχήματος θα
επιστρέφονται μόνο με την προσκόμιση στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών
του σχετικού συμβολαίου ασφάλισης ή της βεβαίωσης περί μη οφειλής των τελών
κυκλοφορίας, κατά περίπτωση, και της απόδειξης καταβολής του προστίμου κατά
περίπτωση.
Αλωνιάτης Απόστολος
Οικονομολόγος - φοροτεχνικός, Α' Αντιπρόεδρος
του Ινστιτούτου Οικονομικών & Φορολογικών Μελετών (Ι.Ο.ΦΟ.Μ), Σύμβουλος
Διοίκησης της PROSVASIS AEBE και συγγραφέας.
Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Voice
(Finance & Markets Voice) , την Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2025




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου