Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Τετάρτη πρωί. Περιμένοντας στην ουρά για τα γκισέ της CPB και της Τρ. Κύπρου


Τετάρτη πρωί. Περιμένοντας στην ουρά για τα γκισέ της CPB και της Τρ. Κύπρου


Μοσχάτο ώρα 9.10. Η ουρά στο πρώην υποκατάστημα της CPB Bank, πρώην Laiki έχει φθάσει ήδη στην πόρτα του υποκαταστήματος. Λίγα λεπτά μετά, στις 9.30 το ίδιο γίνεται με το πρώην υποκατάστημα της Τράπεζας Κύπρου, 200 μέτρα πιο κάτω.
Όλοι περιμένουν στο Ταμείο για να τραβήξουν λεφτά ή έστω να κάνουν μία ενημέρωση στο λογαριασμό τους να δουν εάν έχουν υποστεί το κούρεμα για το οποίο τόσο συζήτηση γίνεται. «Οι καταθέσεις σας είναι εξασφαλισμένες», διαβεβαιώνει η ταμίας στην πρώην Τράπεζα Κύπρου.  «Από χθες ανήκουμε στην Τράπεζα Πειραιώς, δεν υπάρχει πρόβλημα με τις καταθέσεις ή τα δάνεια». Μάταιο, η ουρά μεγαλώνει.
Πολλοί δεν περίμεναν ούτε και σήμερα να ανοίξουν τα υποκαταστήματα. «Μου το είπε ο άντρας μου στο τηλέφωνο και ήρθα αμέσως», λέει μία μεσόκοπη κυρία δίπλα μου. «Ευτυχώς που δεν τα έστειλα στην Κύπρο», μονολογεί. «Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο προσπαθούσαν να με πείσουν πέρυσι το καλοκαίρι να τα στείλω στο νησί. Ευτυχώς», μου λέει.
Διαφορετική η εικόνα στα γραφεία παραπλεύρως των ταμείων της CPB. Πέντε ηλικιωμένοι κύριοι ζητούν επιτακτικά να τους πει ο προϊστάμενος τι έγιναν τα λεφτά που έστειλαν στην Κύπρο φοβούμενοι κατάρρευση της Ελλάδας.
«Κύριε μου δεν μπορείτε να φανταστείτε τι έχουμε πάθει. Τα στείλαμε όλα στην Κύπρο και τώρα δεν ξέρουμε τι έχουμε», μου λέει ένας απ’ αυτούς. Γύρω στα 70 τον έκανα. «Οικονομίες μιας ζωής…. Και τώρα δεν ξέρουμε τι έχουμε και τι δεν έχουμε».  Καταλαβαίνω ότι οι καταθέσεις του υπερβαίνουν τα 100.000 ευρώ.«
Και εμείς δεν γνωρίζουμε ακόμα», ακούω να του απαντά ο προϊστάμενος. «Περιμένουμε να μάθουμε τις λεπτομέρειες. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα υπάρξει κάποιο κούρεμα». Ο ηλικιωμένος κύριος έχει αναψοκοκκινίσει. Ξεσπάει…
«Εμείς έχουμε γύρω στις 90.000 ευρώ στην Κύπρο, στη Laiki, αλλά και πάλι δεν γνωρίζουμε πότε θα καταφέρουμε να τα πάρουμε», μου λέει ένας άλλος ηλικιωμένος κύριος.
Η ταμίας της Τρ. Κύπρου μου λέει ότι το υποκατάστημα έχει ρευστό για να εξυπηρετήσει όλους τους πελάτες που θα προσέλθουν. «Δεν υπάρχει όμως πανικός», μου λέει.
Τα τηλέφωνα όμως δίνουν και παίρνουν. «Έλα Φωτεινή… άνοιξε η τράπεζα», λέει η κυρία πίσω μου. «Εντάξει δεν γίνεται πανικός, αλλά ο κόσμος αυξάνεται»….
Στέλιος Μορφίδης


Πηγή: Τετάρτη πρωί. Περιμένοντας στην ουρά για τα γκισέ της CPB και της Τρ. Κύπρου | newmoney.gr http://www.newmoney.gr/article/6867/tetarti-proi-perimenontas-stin-oyra-gia-ta-gkise-tis-cpb-kai-tis-tr-kyproy#ixzz2Ojy13qYt

Δεν υπάρχουν σχόλια: