Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

44.531 ελ. επαγγελματίες διέκοψαν την δραστηριότητά τους το 2016. Δεν θα επιβληθούν πρόστιμα στους εργοδότες που εν αγνοία τους δεν δηλώσουν τα μπλοκάκια

44.531 ελ. επαγγελματίες διέκοψαν την δραστηριότητά τους το 2016. Δεν θα επιβληθούν πρόστιμα στους εργοδότες που εν αγνοία τους δεν δηλώσουν τα μπλοκάκια




Στοιχεία σχετικά με το κλείσιμο των βιβλίων ελ. επαγγελματιών στο 2016 έδωσε ο Υφυπουργός Εργασίας κος Πετρόπουλος απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή.

Ο Υφυπουργός ανέφερε ότι, μέσα στο 2016 διέκοψαν την δραστηριότητά τους 44.531 ελ. επαγγελματίες (ασφαλισμένοι), το 2015 διέκοψαν 37.000, ενώ αντίστοιχα το 2014 διέκοψαν 42.285.

Ο κος Πετρόπουλος επισήμανε ότι, οι εισφορές κινούνται σε καλύτερο επίπεδο απ' ότι πέρσι και δεν ισχύουν τα όσα κυκλοφορούν ότι το ασφαλιστικό σύστημα καταρρέει. Σύντομα θα βγουν τα στοιχεία και θα τα δουν όλοι.

Σχετικά με τα μπλοκάκια ανέφερε ότι, δεν θα επιβληθούν πρόστιμα προς τους εργοδότες για την περίοδο που αυτοί, λόγω άγνοιας, δεν  δηλώσουν τον απασχολούμενο ελ. επαγγελματία ως μπλοκάκια —όπως όφειλαν— και δεν καταβάλλουν την δική τους εισφορά.





Το πλήρες κείμενο της ερώτησης και της απάντησης στη ουλή.

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ-ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

Μετά από αρκετή καθυστέρηση -η πρώτη ερώτηση, ήδη, είχε προηγηθεί της έκδοσης της πρώτης εγκυκλίου- έρχεται σήμερα η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εργασίας να απαντήσει σε ένα θέμα το οποίο είναι εξαιρετικά κρίσιμο για όλους εκείνους τους εργαζομένους τους οποίους έχουμε συνηθίσει να αποκαλούμε ως «εργαζόμενους με μπλοκάκι». 
Εδώ καταλαβαίνω ότι ο κ. Πετρόπουλος θα προσπαθήσει να απαντήσει, παρά το γεγονός ότι ούτε με την πρώτη εγκύκλιο, αλλά ούτε και με τη δεύτερη ρύθμιση λύθηκε το πρόβλημα, πώς τελικώς θα έχουμε έναν αποτελεσματικό τρόπο επίλυσης μιας υπαρκτής ανησυχίας και ενός υπαρκτού ζητήματος που αφορά τους μισθωτούς που χρησιμοποιούν δελτίο παροχής υπηρεσιών. Διότι, μέχρι αυτή την ώρα που κουβεντιάζουμε, κύριε Πρόεδρε κι αγαπητοί συνάδελφοι, δεν υπάρχει λύση του προβλήματος.

Αντιθέτως, θα έλεγα, ότι εδώ –κι αυτό είναι το πρόβλημα- δεν μπορεί η πολιτεία να λειτουργεί ως προαγωγός της κρυπτόμενης εργασίας. Κι επαναλαμβάνω, λειτουργεί ως προαγωγός της κρυπτόμενης εργασίας. Η καλυμμένη παροχή εξαρτημένης εργασίας ενός μισθωτού ο οποίος εμφανίζεται ως αυτοαπασχολούμενος, είναι μία παράνομη πρακτική, αφού ουσιαστικά απαλλάσσει τον εργοδότη από την υποχρέωση καταβολής ασφαλιστικών εισφορών.
Υποτίθεται τώρα -προσέξτε, ο νομοθέτης, η Κυβέρνηση που έχει τη νομοθετική πρωτοβουλία- ότι το άρθρο 99, παράγραφος 9, του ν. 4387/2016 αποσκοπεί, κύριε Πρόεδρε, στον περιορισμό των συνεπειών αυτής της παράνομης μορφής απασχόλησης. Ωστόσο, οι εγκύκλιοι, στο σύνολό τους, που έχουν εκδοθεί από το Υπουργείο Εργασίας μέχρι αυτήν την ώρα, δηλαδή το αποτέλεσμα των ενεργειών της πολιτικής διαχείρισης του Υπουργείου Εργασίας, οδηγούν στο κλείσιμο ατομικών επιχειρήσεων και στην κρυπτόμενη εργασία.

Κι ερωτώ το Υπουργείο Εργασίας –όπως θέλει ας εκπροσωπείται κάθε φορά- να απαντήσει προς τους μισθωτούς οι οποίοι χρησιμοποιούν δελτίο παροχής υπηρεσιών: Πρώτον, πότε θα λυθεί οριστικώς και αμετακλήτως, με αποτελεσματικό τρόπο, το ζήτημα που δημιούργησε η Κυβέρνηση με τη διαχείρισή της στους ελεύθερους επαγγελματίες με τον νόμο της, τον ν. 4387/2016;

Και δεύτερον, με ποιον τρόπο θα πληρωθούν οι ασφαλιστικές εισφορές που εξακολουθούν να υπολείπονται μετά την καταβολή του 10%;
Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.    

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ(Υφυπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης): Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

Κυρία Παπακώστα, είναι προφανές ότι συντάξατε την ερώτησή σας προτού βγουν τα στατιστικά στοιχεία σχετικά με την πορεία των εισφορών. Είναι δικαιολογημένη, λοιπόν, η αρχική σας εντύπωση ότι πρόκειται για πολύ μεγάλες εισφορές που δυσκολεύουν τους ελεύθερους επαγγελματίες. Και βεβαίως συντάξατε την ερώτησή σας προτού γίνει γνωστό με δημόσιες δηλώσεις μου τι είναι αυτό που συμβαίνει με τα λεγόμενα «μπλοκάκια».

Είμαι βέβαιος ότι θα συμφωνήσετε –άλλωστε και εγώ συμφωνώ με το σχόλιό σας- ότι θα πρέπει να έχουν μια κανονική σχέση εργασίας. Η μισθωτή εργασία δεν είναι δυνατόν να εμφανίζεται ως ανεξάρτητη παροχή υπηρεσιών. Και αυτό επιδιώκουμε να πετύχουμε με τον νόμο μας, να βάλουμε μια κανονικότητα στις εργασιακές σχέσεις.

Και παρέχουμε αυτή την ευχέρεια σε εκείνους που απασχολούν άτομα με μπλοκάκι, να έρθουν σε αυτήν την κανονικότητα όπως φυσικά και οι εργαζόμενοι σε μία όχι αντιθετική και εχθρική κίνηση, αλλά σε μία προσπάθεια κατανόησης των σχέσεων με βάση τη νομιμότητα και μόνο τη νομιμότητα, ώστε να επιβάλλονται οι εισφορές οι οποίες αντιστοιχούν από τον εργοδότη και από τον εργαζόμενο στη λογική που έχει έτσι και αλλιώς ο νόμος για τη μισθωτή εργασία.

Και γι’ αυτό –το είπα πολλές φορές- πρόκειται για μία ρύθμιση που παρέχει μια ευχέρεια για την τακτοποίηση εκείνων που παρέχουν πραγματικά εξαρτημένη εργασία. Άλλωστε έχω ξανατονίσει ότι το ΙΚΑ –το οποίο ήταν το αρμόδιο Ταμείο για τους μισθωτούς- όταν συνελάμβανε περίπτωση που κάποιος εμφανιζόταν με μπλοκάκι, ενώ ήταν υποκρυπτόμενη σχέση εξαρτημένης εργασίας, επέβαλλε πρόστιμα στον εργοδότη. Δεν έχει κανένα νόημα να συνεχίζεται αυτή η κατάσταση.
Και γι’ αυτόν τον λόγο και για λόγους ενημέρωσης των πολιτών, των επιχειρηματιών, των εργαζόμενων, δώσαμε αυτήν την ευκαιρία για να συμμορφωθούν όλοι στα πλαίσια της νομιμότητας.

Δεν είναι σωστό αυτό που λέτε, ότι έσπευσαν όλοι να κλείσουν τα μπλοκάκια. Θα σας πω μερικά στοιχεία. Το 2016 διέκοψαν την ασφάλιση από τον Οργανισμό Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών –που ήταν το αρμόδιο Ταμείο γι’ αυτούς που εμφανίζονταν ως ελεύθεροι επαγγελματίες με μπλοκάκι- 44.531 ασφαλισμένοι. Το 2015 έκαναν διακοπή έκαναν 37.000. Και το 2014 διέκοψαν 42.285 άτομα την ασφαλιστική τους σχέση με τον ΟΑΕΕ, ενώ απασχολούνταν με μπλοκάκι.
Άρα, δεν έγινε κάτι άλλο τώρα. Τα μέσα ενημέρωσης εμφάνισαν ότι υπήρξε μία τεράστια ροή απώλειας ασφαλισμένων γιατί έκλεισαν τα μπλοκάκια. Αυτό, όμως, γινόταν και πριν. Περίπου εκεί κυμαινόταν, με βάση τα στοιχεία που έχουμε, η περίπτωση εκείνων που διέκοπταν τη δραστηριότητά τους με τον ΟΑΕΕ. Περίπου σε αυτά τα όρια βρισκόταν.
Θεωρώ ότι νόμος με τις δυνατότητες που παρέχει, θα αποκαταστήσει στο επόμενο διάστημα τη νομιμότητα σε όλα τα επίπεδα.

Θα απαντήσω και στη συνέχεια, κύριε Πρόεδρε.
Ευχαριστώ.

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ: Κύριε Πρόεδρε, άκουσα τον κύριο Υπουργό και εκπλήσσομαι για τον εξής πάρα πολύ απλό λόγο. Αναφερθήκατε στο τι συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια. Ο νομοθέτης προβαίνει σε μία νέα ρύθμιση, πράγμα το οποίο εσείς κάνατε.

Πράγματι εγώ, κύριε Πρόεδρε, κατέθεσα την ερώτησή μου στις 7 Φεβρουαρίου του 2017. Απαντάται η ερώτησή μου σήμερα -αφού επανακατατέθηκε- όχι με δική μου ευθύνη, αλλά διότι το Υπουργείο επικαλέστηκε κωλύματα και δεν μπορούσε να απαντήσει. Στο μεσοδιάστημα, στο χρόνο που κύλησε, ήλπιζα να έχω μία σαφή απάντηση, αφού η ερώτησή μου προηγήθηκε της νέας ρύθμισης που έφερε το Υπουργείο Εργασίας. Φέρατε μία νέα ρύθμιση –υποτίθεται- για να λύσετε τα προβλήματα και τις παθογένειες τις οποίες εσείς λέτε ότι υπήρχαν το προηγούμενο διάστημα.

Αντί αυτού δημιουργήθηκε ένας μεγάλος ντόρος και δημιουργήθηκε ένα μεγαλύτερο πρόβλημα απ’ αυτό το οποίο κληθήκατε να λύσετε διά της νομοθετικής οδού, διά του νόμου που φέρατε.

Φέρνετε, λοιπόν, μία πρώτη εγκύκλιο, η οποία διαπιστωμένα δεν έλυσε το πρόβλημα. Μιλάμε στην καθημερινότητα, δεν μιλάμε θεωρητικώς σε επίπεδο προθέσεων ή σε επίπεδο πολιτικής βούλησης.
Αναφέρεστε και μου κάνετε εδώ μία αναφορά σε στατιστικά στοιχεία για το τι συνέβαινε το διάστημα πριν το 2015. Μα, υποτίθεται ότι ήρθατε ως Κυβέρνηση να θεραπεύσετε αυτά που συνέβαιναν πριν από εσάς. Αντί αυτού διαπιστώνουμε –και προσέξτε τώρα- με αυτά που είπατε σήμερα, με το γεγονός ότι αποτύχατε να ρυθμίσετε -αυτό φαίνεται στην πράξη- το πρόβλημα το οποίο κληθήκατε να διαχειριστείτε, με αυτό που φέρατε στη συνέχεια ως λύση στην αστοχία της πρώτης σας ρύθμισης για να θεραπεύσετε τον νόμο σας, ότι υπάρχει μία εκδοχή εδώ τώρα, την οποία θα σας την πω εγώ, σε αυτό που πάτε να νομοθετήσετε. Δεν ξέρω ποιον συμβουλεύεστε, δεν ξέρω πώς οργανώνετε τα πράγματα, πάντως οι πολίτες ταλαιπωρούνται.
Η εκδοχή που θα σας πω, κύριε Πρόεδρε, είναι ότι σε περίπτωση που ο εργοδότης –εγώ θα πάρω την καλή περίπτωση- αναγνωρίσει την υποχρέωσή του να καταβάλλει ένα μερίδιο των εισφορών, εσείς, έτσι όπως έχετε ρυθμίσει τα πράγματα, τον κάνετε να εμφανίζεται ο εργοδότης σαν να παραδέχεται πως πρόκειται για εξαρτημένη εργασία. Αυτό, λοιπόν, κάποια στιγμή νομικά –επειδή είμαι νομικός, το γνωρίζετε- μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον του και γι’ αυτό ακόμα και αν υπάρχει θετική στάση του εργοδότη απέναντι στον εργαζόμενο να ρυθμίσει το πρόβλημα μπορεί να διστάσει, γιατί θα βρεθεί κατηγορούμενος και υπόλογος, να προχωρήσει στην καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών. Αυτό δεν το λύνετε.
Επίσης, στην περίπτωση 2, δηλαδή όταν δεν έρχονται σε συμφωνία ο εργοδότης με τον εργαζόμενο και ο εργαζόμενος ύστερα από καταγγελία του εργοδότη καταβάλει 9,22% του εισοδήματος, δημιουργούνται κάποια ερωτήματα. Ποια είναι αυτά τα ερωτήματα; Πρώτον, με ποιον τρόπο θα γνωστοποιείται το ποσό του δελτίου παροχής υπηρεσιών στις αρχές εφόσον ο εργοδότης δεν θέλει να συμπεριλάβει το όνομα του εργαζομένου στην αναλυτική περιοδική δήλωση, που είναι υποχρεωμένος να καταθέτει;

(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως το χρόνου ομιλίας της κυρίας Βουλευτού)

Κύριε Πρόεδρε, ζητώ ένα λεπτό ανοχή.
Το δεύτερο πρόβλημα είναι τι προβλέπεται αν ένας εργοδότης προτίθεται να καταβάλλει τις εισφορές και ο δεύτερος εργοδότης δεν προτίθεται να καταβάλλει τις εισφορές. Ο εργαζόμενος σε αυτήν την περίπτωση θα θεωρείται ως ελεύθερος επαγγελματίας ή θα θεωρείται ως εργαζόμενος με μπλοκάκι; Και πώς θα καταβάλλει τις εισφορές; Και θα πληρώνει μόνος του τις εισφορές της μίας εργασίας και της άλλης από κοινού με τον εργοδότη, που συμφωνεί;
Κύριε Υπουργέ, καταλάβετέ το, έχετε κάνει λάθος στην όλη ρύθμιση. Η δεύτερη εγκύκλιος δεν λύνει το πρόβλημα της διπλής χρέωσης, που προέκυψε, καθώς συγκεκριμένη μερίδα εργαζομένων καλείται να πληρώσει εισφορές ως αυτοαπασχολούμενοι για το εισόδημα του 2015 και ως μισθωτοί για το εισόδημα του 2017 και αυτό ενώ οι οικονομικές συνθήκες έχουν χειροτερέψει κατά πολύ, λόγω της κρίσης.

Θα κλείσω με αυτό, κύριε Πρόεδρε. Έτσι όπως το φέρνετε στην ουσία -αυτό που υποτίθεται ότι θέλατε ήταν το σκεπτικό πως η καλυμμένη παροχή εξαρτημένης εργασίας ενός εργαζομένου που εμφανίζεται ως αυτοαπασχολούμενος είναι μία παράνομη πρακτική- στην πραγματικότητα τι κάνετε; Υποτίθεται πως αποσκοπείτε στον περιορισμό της παράνομης εργασίας και των συνεπειών της παράνομης μορφής απασχόλησης. Στην πράξη, όμως, οι εγκύκλιοί σας -και να το καταλάβετε, σας φωνάζω ισχυρά να το αντιληφθείτε σήμερα και να το θεραπεύσετε- όπως έχουν αυτήν τη στιγμή, οδηγούν, επαναλαμβάνω, στο κλείσιμο γιατί υπάρχει αδιέξοδο, δεν υπάρχει νομική λύση να την αξιοποιήσουν οι ενδιαφερόμενοι όπως επιθυμούν. Θα οδηγεί και θα εξακολουθεί να οδηγεί στο κλείσιμο ατομικών επιχειρήσεων και στην κρυπτόμενη εργασία, δυστυχώς, παρά τα όσα προηγουμένως μας είπατε.

Διότι ξέρετε πολύ καλά ότι στη ζωή ο νόμος πρέπει να λειτουργεί. Αν το εργαλείο το οποίο φέρατε εδώ, ο νόμος, δεν μπορεί να λειτουργήσει για να λύσει τα προβλήματα, τότε θα υπάρξει ως διέξοδος, ως βαλβίδα εκτόνωσης το κλείσιμο των ατομικών επιχειρήσεων, η συνεχιζόμενη κρυπτόμενη εργασία και το πρόβλημα και οι παθογένειες θα παραμένουν και εσείς θα βαυκαλίζεστε ότι λύσατε το πρόβλημα απαντώντας σε εμάς εδώ με στατιστικά στοιχεία προηγουμένων ετών και με θεωρίες του τύπου ότι «θέλαμε να λύσουμε το πρόβλημα, θα δείτε ότι θα λυθεί».

Με ευχές δεν λύνονται τα προβλήματα, κύριε Υπουργέ. Νομοθετήστε, πείτε μας ορθά, παραδεχτείτε το λάθος, πείτε μας χρονοδιάγραμμα και πείτε μας και με ποιον τρόπο θα πληρωθούν οι ασφαλιστικές παροχές, γιατί είναι πάρα πολύ κρίσιμο, που υπολείπονται μετά την καταβολή του 10%.
Ευχαριστώ πολύ, κύριε Πρόεδρε.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ (Υφυπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης): Κυρία Παπακώστα, κι εγώ ως συνάδελφός σας στο επάγγελμα ξέρω πάρα πολύ καλά, όπως γνωρίζετε, τα σχετικά θέματα με τον χαρακτηρισμό της εργασίας, αν είναι εξαρτημένη ή όχι. Και το ζούσαμε όλο αυτό τα προηγούμενα χρόνια, δηλαδή να δουλεύει κανείς ως εργολάβος ενώ ήταν μισθωτός. Και όποτε συλλαμβάνονταν τέτοιες περιπτώσεις από την Επιθεώρηση Εργασίας ή από τις πρώην υπηρεσίες του ΙΚΑ, επιβάλλονταν τα σχετικά πρόστιμα και αναζητούνταν εισφορές από τον πραγματικό εργοδότη.

Δεν κάναμε κάτι άλλο τώρα. Με τα πορίσματα της νομολογίας, των δικαστηρίων δηλαδή, και της θεωρίας είπαμε ότι ορθό είναι να δώσουμε μία ευκαιρία σε μία κοινωνία που συναισθάνεται ότι δεν υπάρχει λόγος να βρίσκεται μια ζωή σε μία κατάσταση παρατυπίας –για να μην πω παρανομίας- δηλαδή στη σκοτεινή πλευρά της οικονομίας, που δημιουργεί προβλήματα στον αθέμιτο ανταγωνισμό, που δημιουργεί προβλήματα γενικά στην ανάπτυξη. Και είπαμε, επειδή καταλαβαίνουμε πια ότι δεν μπορούμε να πορευόμαστε έτσι, να αποκατασταθεί η εργασιακή σχέση στο κανονικό πλαίσιο, στο οποίο έτσι κι αλλιώς θα έπρεπε να είναι. Δεν δημιουργήσαμε νέο περιβάλλον εργασιακών σχέσεων, αλλά δώσαμε την ευκαιρία να το δουν οι επιχειρήσεις και ήδη το βλέπουν και ήδη είναι πάρα πολλοί αυτοί οι οποίοι έχουν αξιοποιήσει τη σχετική ρύθμιση.

Σας βεβαιώνω ότι η εξέλιξη του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης ευτυχώς θα είναι θετική για την κοινωνία και για την οικονομία και για την προοπτική της χώρας. Διότι ήδη τα αποτελέσματα, παρά τον ορυμαγδό μιας γενικότερης δέσμης κακών ειδήσεων, και η πραγματικότητα διαψεύδουν όλη αυτή τη φημολογία. Άλλωστε τα στοιχεία κανείς δεν μπορεί να τα αποκρύψει. Πολύ σύντομα θα βγουν και τα δεδομένα σχετικά με τις εισφορές. Έχουμε πραγματικά μία πάρα πολύ καλή αύξηση εισφορών, μεγαλύτερη από πέρυσι. Επομένως τίποτε δεν θα συμβεί από όσα λέγονται τον τελευταίο καιρό, ότι καταρρέει το σύστημα της κοινωνικής ασφάλισης. Ενώ λίγο πιο πριν έλεγαν ότι «σφάζουμε» τους ασφαλισμένους και ότι τους παίρνουμε πολλά λεφτά, τώρα λένε πως επειδή δεν θα είναι πολλά αυτά που θα πάρουμε θα καταρρεύσουν οι συντάξεις και δεν θα μπορούμε να δίνουμε συντάξεις. Είναι, όπως μου έλεγε ένας φίλος, σαν τον υαλοκαθαριστήρα, αν δεν σε πιάσω απ’ τη μία μεριά θα σε πιάσω απ’ την άλλη. Τα λένε όλα. Τίποτα από αυτά δεν θα επιβεβαιωθεί, ευτυχώς για την οικονομία και για όλους μας.

Τέλος, ως προς το ερώτημά σας για το 10%, το 9,22% είναι ακριβώς που θα καταβάλλει ο μισθωτός. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα χρονικό και δεν θα επιβάλουμε –το έχω πει- ούτε πρόστιμα ούτε προσαυξήσεις για την περίοδο εκείνη που δεν έχει καταβληθεί το σύνολο της εισφοράς. Έχουμε αυτή την πολυτέλεια ευτυχώς γιατί πάμε καλά και μπορούμε να έχουμε μια χρονική αναμονή, ώστε όταν γίνουν αυτές οι δηλώσεις σε ένα πολύ μικρό διάστημα να εκκαθαριστούν οι αμφιβολίες –εύλογες αμφιβολίες, που σωστά κι εσείς επισημάνατε- για εκείνους τους εργοδότες οι οποίοι αγνοούν ότι υπάρχει κι άλλος, ακόμα ένας.

Επομένως, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και κανείς δεν θα επιβαρυνθεί με προσαυξήσεις και πρόστιμα αν συνέβη λόγω αγνοίας να μην δηλώσει τον μισθωτό με μπλοκάκι ως απασχολούμενο με εξαρτημένη εργασία και να καταβάλει τη δική του εισφορά.

Όλα αυτά σας βεβαιώνω ότι θα λυθούν. Καλά κάνετε και ρωτάτε για να ακούει και ο κόσμος τι είναι αυτό που χρειάζεται να κάνει. Δεν υπάρχει λόγος κανείς να φοβάται ένα σύστημα προστασίας. Είναι αυτό που δημιουργήσαμε για όλους.
Σας ευχαριστώ.
https://www.taxheaven.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: