Η πλατφόρμα myKEPlive δίνει στους πολίτες τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο των ΚΕΠ, υποβάλλοντας τις σχετικές αιτήσεις από το  σπίτι τους, δίχως να χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά κάποιας υπηρεσίας. 
Το ηλεκτρονικό ΚΕΠ εξυπηρετεί φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις. Καλύπτει 52 διοικητικές διαδικασίες και επιτρέπει την εξ αποστάσεως ενημέρωση για 235 διαδικασίες αδειοδότησης που αφορούν την παροχή υπηρεσιών.
Στις παρεχόμενες υπηρεσίες συγκαταλέγονται η έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου, η ανανέωση δελτίου ανεργίας, η χορήγηση πιστοποιητικών εγγυτέρων συγγενών και οικογενειακής κατάστασης, η έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου και η βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.
Από το myKEPlive εξαιρούνται διαδικασίες που απαιτούν την φυσική παρουσία και υπογραφή του πολίτη, όπως η ταυτοπροσωπία ανηλίκου, η μεταβίβαση αυτοκινήτου και η ανανέωση άδειας οδήγησης.
Οι τηλεδιασκέψεις δεν καταγράφονται, ούτε αποθηκεύονται προσωπικά δεδομένα. Απλώς, για λόγους ασφαλείας, οι υπάλληλοι ζητούν στην αρχή κάθε κλήσης να δουν έγγραφα που πιστοποιούν την ταυτότητα του χρήστη.
Το ωράριο λειτουργίας της υπηρεσίας θα είναι από τις 9:00 το πρωί έως τις 18:30 το απόγευμα, περιλαμβανομένου του Σαββάτου. Τα ραντεβού προγραμματίζονται με βάση μία από τέσσερις θεματικές ενότητες παρεχόμενων υπηρεσιών.
ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΗΜΩΝ
ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗΣ
1. Δήμος Αχαρνών
2. Δήμος Δάφνης – Υμηττού
3. Δήμος Διονύσου
4. Δήμος Ελληνικού
5. Δήμος Ζωγράφου
6. Δήμος Ιλίου
7. Δήμος Καβάλας
8. Δήμος Κιλκίς
9. Δήμος Αμπελοκήπων Μενεμένης
10. Δήμος Πυλαίας – Χορτιάτη
11. Δήμος Νεάπολης – Συκέων
12. Δήμος Κορυδαλλού
13. Δήμος Ναυπλιέων
14. Δήμος Νέας Σμύρνης
15. Δήμος Χαλκιδαίων
16. Δήμος Χίου
17. Δήμος Ωρωπού
18. Δήμος Βάρης- Βούλας – Βουλιαγμένης
19. Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας
20. Δήμος Τρικκαίων
21. Δήμος Ζακύνθου
22. Δήμος Βριλησσίων
23. Δήμος Αγίων Αναργύρων
24. Δήμος Άρτας
25. Δήμος Ηρακλείου Κρήτης
26. Δήμος Αργιθέας
27. Δήμος Χανίων
28. Δήμος Δράμας
29. Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου
30. Δήμος Παλαιού Φαλήρου
31. Δήμος Φιλοθέης – Ψυχικού
32. Δήμος Κηφισιάς
33. Δήμος Αργοστολίου
34. Δήμος Ξυλοκάστρου
35. Δήμος Ρόδου
36. Δήμος Ευρώτα
37. Δήμος Καλλιθέας
38. Δήμος Μεγίστης

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ – ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ MYKEPLIVE

  1. Τι είναι  το myKeplive;
Είναι  μια σύγχρονη πλατφόρμα  όπου  μπορείτε  να εξυπηρετηθείτε  από υπαλλήλους των ΚΕΠ  εξ αποστάσεως. Συγκεκριμένα,   μπορείτε  να αιτηθείτε  ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός σας, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης.
  1. Για ποιες υπηρεσίες μπορώ να εξυπηρετηθώ από το myKepLive;
Οι υπηρεσίες έχουν οργανωθεί σε τέσσερα θεματικά πεδία:
  1. Διοικητική Πληροφόρηση – Διεκπεραίωση αίτησης,
Μπορείτε να λάβετε πληροφόρηση: αίτηση, δικαιολογητικά, αρμόδιο φορέα/ ή να υποβάλλετε την αίτησή σας για συγκεκριμένα πιστοποιητικά/ βεβαιώσεις/ έγγραφα.
  1. Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις,
Μπορείτε να ενημερωθείτε  για διαδικασίες αδειοδότησης επιχειρήσεων καθώς και για έναρξη επαγγέλματος παροχής υπηρεσιών. υποβάλλετε την αίτησή σας για συγκεκριμένα πιστοποιητικά/ βεβαιώσεις/ έγγραφα.
  1. Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία.
Αν είστε πολίτης με αναπηρία μπορείτε να εξυπηρετηθείτε με γραπτό κείμενο, βιντεοκλήση και εξ αποστάσεως διερμηνεία.  Μπορείτε να λάβετε πληροφόρηση: αίτηση, δικαιολογητικά, αρμόδιο φορέα/ ή να υποβάλλετε την αίτησή σας για συγκεκριμένα πιστοποιητικά/ βεβαιώσεις/ έγγραφα.
  1. Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.
Εδώ μπορείτε να υποβάλλετε αίτηση προς το Δήμο σας. Για το σκοπό αυτό επιλέγετε υποχρεωτικά ΚΕΠ του Δήμου στον οποίο απευθύνεστε.

  1. Πώς ενεργοποιώ  την είσοδο στην πλατφόρμα; 
Εισέρχεστε στην πλατφόρμα με δυο τρόπους:
  • είτε μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης Gov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα»- Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών
  • είτε πληκτρολογώντας τη διεύθυνση myKeplive.gov.gr.
Και στις δυο περιπτώσεις  χρησιμοποιείτε τους προσωπικούς κωδικούς/διαπιστευτήρια TAXISnet.
Στη συνέχεια και εφόσον έχετε επιλέξει το θεματικό πεδίο εξυπηρέτησης και τον χρόνο για την τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση που επιθυμείτε, καταχωρείτε τα προσωπικά στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη.
  1. Οι υπηρεσίες παρέχονται αποκλειστικά και μόνο σε όσους συνδέονται με τους  κωδικούς του TAXISnet;
Όχι απαραιτήτως. Οι υπηρεσίες παρέχονται ανεξαρτήτως των χρησιμοποιούμενων κωδικών TAXISnet για την εισαγωγή σας στην πλατφόρμα, αρκεί όταν κλείνετε το ραντεβού να καταχωρήσετε τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας και επικοινωνίας του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί ώστε να γίνει από τον υπάλληλο του ΚΕΠ η ταυτοποίηση.
  1. Ποια είναι η απαιτούμενη εφαρμογή για τη διεξαγωγή της τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης;
Για την τηλεδιάσκεψη/ βιντεοκλήση μπορείτε:
  • είτε να έχετε εγκαταστήσει την εφαρμογή Microsoft teams στον προσωπικό σας υπολογιστή, κινητό ή tablet, με την προϋπόθεση ότι διαθέτουν κάμερα,
  • είτε να επιλέξετε τη χρήσης της εφαρμογής μέσω σελίδας φυλλομετρητή.
  1. Απαιτείται ταυτοπροσωπία για να εξυπηρετηθώ;
Ναι, η ταυτοπροσωπία είναι  απαραίτητη και για τον λόγο αυτό θα πρέπει στην αρχή της τηλεδιάσκεψης, η κάμερα σας να είναι ενεργή ώστε να  επιδεικνύετε  τα νομιμοποιητικά σας έγγραφα για την ταυτοποίηση σας στον υπάλληλο του ΚΕΠ.
  1. Ποιες κατηγορίες πολιτών μπορούν να εξυπηρετηθούν και με ποια νομιμοποιητικά έγγραφα?
Προς το παρόν μπορείτε να εξυπηρετηθείτε μέσω του myKeplive εάν είστε
  • Έλληνας πολίτης με επίδειξη της ταυτότητα σας. (Η δυνατότητα ταυτοπροσωπίας με χρήση ελληνικού διαβατηρίου θα είναι εφικτή στο επόμενο διάστημα.)
  • Ευρωπαίος πολίτης και έχετε καταγραφεί με αίτησή σας στο Τμήμα Αλλοδαπών της Αστυνομικής Αρχής του τόπου της κατοικίας σας, για την έκδοση βεβαίωσης εγγραφής Ευρωπαίου πολίτη. Για την εξυπηρέτησή σας επιδεικνύεται στην κάμερα κατά την έναρξη της βιντεοκλήσης την κάρτα Ευρωπαίου Πολίτη/ή το Διαβατήριό σας.
  • Πολίτης τρίτης χώρας με την επίδειξη του διαβατηρίου σας ή της κάρτας παραμονής σας.
Σε κάθε περίπτωση η συνομιλία και η εξυπηρέτηση γίνεται μόνο στα Ελληνικά.
  1. Πώς κλείνω το ραντεβού;
Αφού εισέλθετε στην πλατφόρμα, επιλέγετε ένα από τα τέσσερα θεματικά πεδία. Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται επιλέγετε την ημερομηνία και την ώρα  όπου επιθυμείτε να εξυπηρετηθείτε. Ακολούθως καταχωρείτε τα στοιχεία του προσώπου που θα εξυπηρετηθεί μέσω βιντεοκλήσης, τα στοιχεία επικοινωνίας του και το θέμα του αιτήματος σας. Ο διαθέσιμος χρόνος εξυπηρέτησης είναι προκαθορισμένος  από το  σύστημα και διαφέρει  ανά θεματική ενότητα.
  • Για το τέταρτο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας», είναι υποχρεωτική η επιλογή του ΚΕΠ του Δήμου σας.
  1. Πώς επιβεβαιώνεται η κράτησή μου;
Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την κράτηση σας αποστέλλεται στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώσατε  μήνυμα με τίτλο «ενημέρωση για την επερχόμενη κράτηση» και σχετικός σύνδεσμος για τη συμμετοχή σας στην τηλεδιάσκεψη με το επιλεγμένο  ΚΕΠ.  Το ίδιο μήνυμα αποστέλλεται εκ νέου, λίγη ώρα πριν την έναρξη της τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης.
  1. Με ποιο τρόπο ενεργοποιώ τη βιντεοκλήση μου;
Την προγραμματισμένη  ώρα της βιντεοκλήσης ενεργοποιείτε τον σύνδεσμο που  έχετε λάβει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δηλώσατε και συνδέεστε στην πλατφόρμα. Θα βρίσκεστε σε αναμονή έως ότου  ο υπάλληλος του ΚΕΠ δεχθεί το αίτημά σας και συνδεθεί ώστε να ξεκινήσει η βιντεοκλήση.
  1. Είναι δυνατή η ακύρωση ή και ο  προγραμματισμός νέας κράτησης;
Ναι, μπορείτε να  ακυρώσετε την κράτηση  ή να προγραμματίσετε εκ νέου μια νέα καθώς και να τροποποιήσετε την τρέχουσα.

  • Το αίτημα που θέλω να υποβάλω απαιτεί ορισμένα δικαιολογητικά. Πώς θα τα επισυνάψω;
Οι διαδικασίες που διεκπεραιώνονται με βιντεοκλήση είτε δεν  απαιτούν την επισύναψη δικαιολογητικών, είτε αυτά αναζητούνται αυτεπαγγέλτως.
  • Με ποιο τρόπο θα παραλάβω την απάντηση στο αίτημά μου;
Σας δίνεται η δυνατότητα να δηλώσετε τον τρόπο παραλαβής  της απάντησης σας είτε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που καταχωρήσατε είτε ταχυδρομικά στη διεύθυνση κατοικίας που έχετε δηλώσει. Στην περίπτωση που αιτείστε δημοτική υπηρεσία, έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε το τελικό έγγραφο από το ΚΕΠ που επιλέξατα για την εξυπηρέτησή σας.
  • Η βιντεοκλήση καταγράφεται;
Όχι δεν καταγράφεται για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων.