Έντυπη Έκδοση Ελευθεροτυπία, Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014
Ο Χ. ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΑΥΤΟΝΟΜΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Δικό του βασίλειο ο Χάρης
Ο γ.γ. Δημοσίων Εσόδων επιχειρεί να στήσει ένα σύστημα, το οποίο δεν θα ελέγχεται από πουθενά
Τη στιγμή που η ασκούμενη φορολογική πολιτική της κυβέρνησης αποδεικνύεται αναποτελεσματική, πρόχειρη και επικίνδυνη για τους φορολογουμένους και τα έσοδα του κράτους, στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων φροντίζουν για το «επικοινωνιακό προφίλ» της υπηρεσίας, προσκυρώνοντας διαγωνισμό ύψους 73.800 ευρώ!
Ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εσόδων, Χάρης Θεοχάρης, ετοιμάζεται να στήσει ένα ιδιαίτερο γραφείο Τύπου στη ΓΓΔΕ, με στόχο να αλλάξει τη δημόσια εικόνα της Γραμματείας και παράλληλα να παρακολουθεί τον ελληνικό και ξένο Τύπο για τις αναφορές που κάνει σχετικά με την υπηρεσία. Ωστόσο, η απόφαση που υπογράφει ο ίδιος αποδεικνύει ότι επιχειρεί να αυτονομηθεί απόλυτα από τους υπόλοιπους μηχανισμούς του υπουργείου Οικονομικών, στήνοντας ένα ανεξάρτητο «φορολογικό βασίλειο», το οποίο δεν θα ελέγχεται από πουθενά και θα χειρίζεται μόνο του τις επαφές με τον Τύπο και τους υπόλοιπους φορείς.
Η «ενδυνάμωση της φορολογικής συνείδησης στην κοινωνία και ενίσχυση των σχέσεων του φορολογικού μηχανισμού με τους πολίτες», που σύμφωνα με την απόφαση του γενικού γραμματέα Δημοσίων Εσόδων Χάρη Θεοχάρη θα είναι ο στόχος του διαγωνισμού, θα κοστίσει στους Ελληνες φορολογουμένους 73.800 ευρώ, έστω και αν το υπουργείο Οικονομικών έχει αυτή τη στιγμή ειδική υπηρεσία η οποία ασχολείται με τον Τύπο και τις δημόσιες σχέσεις.
Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση του κ. Θεοχάρη, στο εξής θα πρέπει να υπάρχει «μηνιαίος επικοινωνιακός απολογισμός για την αποτίμηση των εκτελούμενων ενεργειών και την αξιοποίηση της αποκτηθείσας εμπειρίας» όπως προβλέπει ο διαγωνσιμός.
Η δουλειά του αναδόχου θα περιλαμβάνει, επίσης, παρακολούθηση και ανάλυση ελληνικών και διεθνών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (γραπτός Τύπος, τηλεόραση, portals) προκειμένου να υπάρχει άμεση και συνεχής πρόσβαση σε όλες τις αναφορές/δημοσιεύματα που αφορούν στο έργο της ΓΓΔΕ.
Μάλιστα, ο ανάδοχος θα πρέπει να προσφέρει και συνεχή συμβουλευτική σε θέματα στρατηγικών επαφών και δημοσίων σχέσεων, υποστήριξη της επικοινωνιακής πολιτικής στο πλαίσιο του κοινωνικού διαλόγου, αλλά και των επαφών με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου