Τριετές κοινοτικό πρόγραμμα 4 εκατ. ευρώ
για την προώθηση αγροτικών προϊόντων
Πρώτη καταχώρηση: 11/12/2014 - 16:03
Τελευταία δημοσίευση: 16:03Αγροτική ανάπτυξη
Εγκρίθηκε πρόσφατα τριετές κοινοτικό πρόγραμμα προώθησης αγροτικών προϊόντων της χώρας μας, προϋπολογισμού ύψους 4 εκ. ευρώ, για τα ΗΑΕ, τη Σαουδική Αραβία, το Ομάν και το Κατάρ, όπως αναφέρθηκε σε παρουσίαση ελληνικών φρούτων από κοινοπραξία 10 αγροτικών συνεταιρισμών, στο Αμπου Ντάμπι.
Δέκα αγροτικοί συνεταιρισμοί
Συγκεκριμένα, σε ειδική εκδήλωση σε κεντρικό ξενοδοχείο στο Αμπου Ντάμπι , όπως αναφέρεται σε ενημερωτικό έγγραφο της πρεσβείας μας, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση φρέσκων και μεταποιημένων φρούτων από εκπροσώπους κοινοπραξίας 10 αγροτικών συνεταιρισμών και ομάδων παραγωγών (8 από Νομό Ημαθίας και 2 από Νομό Κοζάνης) και αφορούσε ροδάκινα, νεκταρίνια, ακτινίδια, μήλα, αχλάδια, κεράσια και βερίκοκα, που παράγονται από 6.500 παραγωγούς.
Συγκεκριμένα, σε ειδική εκδήλωση σε κεντρικό ξενοδοχείο στο Αμπου Ντάμπι , όπως αναφέρεται σε ενημερωτικό έγγραφο της πρεσβείας μας, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση φρέσκων και μεταποιημένων φρούτων από εκπροσώπους κοινοπραξίας 10 αγροτικών συνεταιρισμών και ομάδων παραγωγών (8 από Νομό Ημαθίας και 2 από Νομό Κοζάνης) και αφορούσε ροδάκινα, νεκταρίνια, ακτινίδια, μήλα, αχλάδια, κεράσια και βερίκοκα, που παράγονται από 6.500 παραγωγούς.
Αναζήτηση νέων αγορών
Στόχος της εκδήλωσης, που συγχρηματοδοτήθηκε από κοινοτικούς πόρους στο πλαίσιο και άλλων παρόμοιων δράσεων σε αραβικές χώρες, απετέλεσε η αναζήτηση αγορών στα ΗΑΕ για την διάθεση των ανωτέρω προϊόντων.
Στόχος της εκδήλωσης, που συγχρηματοδοτήθηκε από κοινοτικούς πόρους στο πλαίσιο και άλλων παρόμοιων δράσεων σε αραβικές χώρες, απετέλεσε η αναζήτηση αγορών στα ΗΑΕ για την διάθεση των ανωτέρω προϊόντων.
Ο εκπρόσωπος της κοινοπραξίας, αφού αναφέρθηκε στα ποιοτικά χαρακτηριστικά των ελληνικών φρούτων ανακοίνωσε ότι τα προϊόντα αυτά θα διατίθενται με την ενιαία εμπορική επωνυμία GReat Fruits, σε μία προσπάθεια καθιέρωσης ελληνικού brandname για τα φρέσκα φρούτα στο εξωτερικό.
Επεσήμανε, επίσης, ότι βασικό πλεονέκτημα, σε σχέση με τις ανταγωνίστριες χώρες Ιταλία και Ισπανία, αποτελεί η μεταφορά των προϊόντων αυτών σε 8 ημέρες από το λιμένα του Πειραιά με ειδικά πλοία-ψυγεία, που θα έχει ως αποτέλεσμα αφενός μεν τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των προϊόντων στις προθήκες των καταστημάτων αφετέρου δε θα καταλήγουν περισσότερο θρεπτικά στον τελικό καταναλωτή.
Εντονο ενδιαφέρον για συνεργασίες
Μετά την παρουσίαση, με τη συμβολή και του Γραφείου ΟΕΥ πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις μεταξύ των εκπροσώπων των 10 συνεταιρισμών (Α.Σ. Νέος Αλιάκμων, Α.Σ. Μέσης, Α.Σ. Νάουσας, ΑΣΕΠΟΠ Νάουας, Α.Σ. Venus, Α.Σ. Επισκοπής, Α.Σ. Μελίκης και ΑΣΟΠ Επισκοπής, ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού, Α.Σ Βελβεντού ‘Δήμητρα΄) με εκπροσώπους τοπικών εισαγωγέων και αλυσίδων υπεραγορών από τις οποίες προέκυψε έντονο ενδιαφέρον για συνεργασίες.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Μετά την παρουσίαση, με τη συμβολή και του Γραφείου ΟΕΥ πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις μεταξύ των εκπροσώπων των 10 συνεταιρισμών (Α.Σ. Νέος Αλιάκμων, Α.Σ. Μέσης, Α.Σ. Νάουσας, ΑΣΕΠΟΠ Νάουας, Α.Σ. Venus, Α.Σ. Επισκοπής, Α.Σ. Μελίκης και ΑΣΟΠ Επισκοπής, ΑΣΕΠΟΠ Βελβεντού, Α.Σ Βελβεντού ‘Δήμητρα΄) με εκπροσώπους τοπικών εισαγωγέων και αλυσίδων υπεραγορών από τις οποίες προέκυψε έντονο ενδιαφέρον για συνεργασίες.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου