Πετρελαιοκίνητο ΙΧ επιλέγουν 6 στους 10 'Ελληνες
Πρώτη καταχώρηση: 24/05/2015 - 21:39
Τελευταία δημοσίευση: 02:39Οικονομία
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα στρέφονται οι Έλληνες καταναλωτές για να μειώσουν περαιτέρω το κόστος χρήσης σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία τουΣυνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) που δημοσιεύει το Enikonomia.
Μάλιστα από το 2011 που επιτράπηκε η πετρελαιοκίνηση στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας (Αττική – Θεσσαλονίκη) καταγράφεται συνεχής αύξηση του αριθμού αλλά και του ποσοστού των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων έναντι των βενζινοκίνητων.
Ειδικότερα το 2011 όποτε και επιτράπηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αττική και Θεσσαλονίκη οι πωλήσεις αυτοκινήτων diesel ανήλθαν σε 9.666 μονάδες στο σύνολο των 97.682 οχημάτων αλλά θα πρέπει να τονίσουμε πως η απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στα ΙΧ πραγματοποιήθηκε στα τέλη του 2011 οπότε εύλογα ο αριθμός των καινούριων αυτοκινήτων που διατέθηκαν ήταν χαμηλός.
Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr
Διαβάστε επίσης
Πετρελαιοκίνητο ΙΧ επιλέγουν
6 στους 10 'Ελληνες!
Πρώτη καταχώρηση: 24/05/2015 - 19:00
Τελευταία δημοσίευση: 24/05/2015 19:00Auto
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr
andris@enikonomia.gr
Στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα στρέφονται οι Ελληνες καταναλωτές για να μειώσουν περαιτέρω το κόστος χρήσης σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ που δημοσιεύει το Enikonomia.
Μάλιστα από το 2011 που επιτράπηκε η πετρελαιοκίνηση στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας (Αττική – Θεσσαλονίκη) καταγράφεται συνεχής αύξηση του αριθμού αλλά και του ποσοστού των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων έναντι των βενζινοκίνητων.
Ειδικότερα το 2011 όποτε και επιτράπηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αττική και Θεσσαλονίκη οι πωλήσεις αυτοκινήτων diesel ανήλθαν σε 9.666 μονάδες στο σύνολο των 97.682 οχημάτων αλλά θα πρέπει να τονίσουμε πως η απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στα ΙΧ πραγματοποιήθηκε στα τέλη του 2011 οπότε εύλογα ο αριθμός των καινούριων αυτοκινήτων που διατέθηκαν ήταν χαμηλός.
Μεγάλη αύξηση σημείωσαν οι πωλήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων το 2012 καθώς από τις 58.482 μονάδες που διατέθηκαν κατά τη διάρκεια όλης της χρονιάς τα 34.661 ΙΧ κινούνταν με κινητήρες πετρελαίου.
Μικρή πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων το 2013 σε σχέση με το 2012 καθώς από το σύνολο των 58.694 οχημάτων που διατέθηκαν στο 12μηνο τα 33.953 καινούρια αυτοκίνητα ήταν πετρελαιοκίνητα.
Πέρσι η αύξηση των πωλήσεων στα καινούρια αυτοκίνητα συμπαρέσυρε και τις ταξινομήσεις πετρελαιοκίνητων οχημάτων προς τα πάνω.
Ειδικότερα από τα 71.218 νέα ΙΧ που διατέθηκαν μέσα στο 2014 τα 45.383 κινούνταν με κινητήρες πετρελαίου καταλαμβάνοντας το 61% του συνόλου των καινούριων αυτοκινήτων που διατέθηκαν πέρσι.
Από τα τέλη του 2011 έως και το 2014 πάντως έχουν διατεθεί 286.076 καινούρια αυτοκίνητα εκ των οποίων τα 123.663 οχήματα κινούνται με κινητήρες πετρελαίου καταλαμβάνοντας το 44% στο σύνολο των αυτοκινήτων που έχουν πουληθεί στην τετραετία.
Οσον αφορά το 2015 σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia το ποσοστό που που καταλαμβάνουν τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα είναι αρκετά υψηλό καθώς στο πρώτο τετράμηνο του 2015 ξεπερνά το 60% στο σύνολο των οχημάτων που έχουν διατεθεί στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα…
Δείτε τις πωλήσεις πετρελαιοκίνητων ΙΧ από το 2011 έως και το 2014:
Ετος Πωλήσεις Diesel ΙΧ
2011 6.666
2012 34.661
2013 33.953
2014 45.383
Σύνολο 123.076
Πηγή: ΣΕΑΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου