Νέο χαράτσι για τους ιδιοκτήτες ακινήτων!
1 / 22Η κυβέρνηση «ξεπάγωσε» νόμο του 1931 που δίνει το δικαίωμα στους δημάρχους να εισπράξουν τα χρήματα -μαζί με τους τόκους και τις προσαυξήσεις -που δαπάνησαν για την απαλλοτρίωση αυτών των οικοπέδων και ήδη ορισμένοι δήμοι έχουν κινήσει τη διαδικασία στέλνοντας τα σχετικά «ραβασάκια».
Ο επίμαχος νόμος 5269/1931, ο οποίος τροποποιήθηκε το 1989, προβλέπει, σύμφωνα με δημοσίευμα της ‘’Ελευθερίας του Τύπου’’, την καταβολή του ποσού της απαλλοτρίωσης από τους παρόδιους ιδιοκτήτες της απαλλοτριωμένης έκτασης, με το σκεπτικό ότι με τη δημιουργία μιας πλατείας ή ενός άλσους το ακίνητο αναβαθμίζεται και ανεβαίνει η εμπορική του αξία.
Σημειώνεται πως το υπουργείο Εσωτερικών με την ρύθμιση που πέρασε στον νόμο 4483/2017 δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να πληρώσουν τα χρέη τους προς τους δήμους για τις απαλλοτριώσεις μέσα σε 15 χρόνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου