ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΝ ΜΕ EMAIL
Κοινωνικό μέρισμα: Ποιοι πρέπει να κάνουν νέα αίτηση λόγω λάθους στα στοιχεία
08/12/2017 - 19:5008/12/2017 - 19:50
Όπως ανακοίνωσε σήμερα η ΗΔΙΚΑ που έχει αναπτύξει την εφαρμογή για το κοινωνικό μέρισμα προστέθηκε η δυνατότητα προσθήκης παιδιού στην αίτηση του συστήματος koinonikomerisma.gr ενώ εντοπίστηκαν αιτήσεις που περιέχουν λάθος στοιχεία στην σύνθεση του νοικοκυριού λόγω αστοχίας των συστημάτων
Σύμφωνα με την ΗΔΙΚΑ και την ανακοίνωση της για το κοινωνικό μέρισμα εντοπίστηκε πολύ περιορισμένος αριθμός αιτήσεων (1.807) που δημιουργήθηκαν την Κυριακή 26 και την Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017 και περιέχουν λάθος στοιχεία στην σύνθεση του νοικοκυριού λόγω αστοχίας των συστημάτων. Από αυτές τις αιτήσεις, οι αιτήσεις που ήταν σε κατάσταση «πρόχειρη» (εμφανίζεται ως «νέα» στην πλατφόρμα -843 αιτήσεις) και «εγκεκριμένη» (964 αιτήσεις) ακυρώθηκαν.
Όπου υπήρχαν στοιχεία επικοινωνίας στάλθηκαν σχετικές ειδοποιήσεις με e-mail ή/και sms ανάλογα με το τι είχε συμπληρωθεί από τον πολίτη.
Ακολουθούν τα κείμενα που στάλθηκαν με e-mail:
e-mail σε πρόχειρες: Subject: Κοινωνικό Μέρισμα: Ενημέρωση για αλλαγή κατάστασης της αίτησης σας.
Text: "Η αίτηση σας έχει λανθασμένα στοιχεία και ακυρώθηκε. Σας παρακαλούμε να υποβάλλετε εκ νέου αίτηση για το Κοινωνικό Μέρισμα.
Αυτό είναι ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα. Μην απαντάτε σε αυτό το e-mail. Δεν το ελέγχει κανείς."
e-mail σε εγκεκριμένες Subject: Κοινωνικό Μέρισμα: Ενημέρωση για αλλαγή κατάστασης της αίτησης σας.
Text: "Η αίτηση σας έχει υποβληθεί με λανθασμένα στοιχεία και ακυρώθηκε. Σας παρακαλούμε να υποβάλλετε εκ νέου αίτηση για το Κοινωνικό Μέρισμα.
Αυτό είναι ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα. Μην απαντάτε σε αυτό το e-mail. Δεν το ελέγχει κανείς."
e-mail σε πρόχειρες: Subject: Κοινωνικό Μέρισμα: Ενημέρωση για αλλαγή κατάστασης της αίτησης σας.
Text: "Η αίτηση σας έχει λανθασμένα στοιχεία και ακυρώθηκε. Σας παρακαλούμε να υποβάλλετε εκ νέου αίτηση για το Κοινωνικό Μέρισμα.
Αυτό είναι ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα. Μην απαντάτε σε αυτό το e-mail. Δεν το ελέγχει κανείς."
e-mail σε εγκεκριμένες Subject: Κοινωνικό Μέρισμα: Ενημέρωση για αλλαγή κατάστασης της αίτησης σας.
Text: "Η αίτηση σας έχει υποβληθεί με λανθασμένα στοιχεία και ακυρώθηκε. Σας παρακαλούμε να υποβάλλετε εκ νέου αίτηση για το Κοινωνικό Μέρισμα.
Αυτό είναι ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα. Μην απαντάτε σε αυτό το e-mail. Δεν το ελέγχει κανείς."
Τα στατιστικά των αιτήσεων μέχρι σήμερα
Στοιχεία για το συστημικό κομμάτι
Από την αρχή του προγράμματος
Χρήστες: 5,07 εκ
Προβολές σελίδων: 49,82 εκ
Απόκριση σελίδων: κάτω από 10 s
Από την αρχή του προγράμματος
Χρήστες: 5,07 εκ
Προβολές σελίδων: 49,82 εκ
Απόκριση σελίδων: κάτω από 10 s
Σε συγκριτικά νούμερα 3 ημερών παρατηρείται άνοδος των: - Χρηστών κατά 272,7Κ (Κ = χιλιάδες)
ενώ παρατηρείται πτώση των: - Συνδέσεων κατά 322,85Κ - προβολών σελίδας κατά 1,84Μ (Μ= εκατομμύρια)
ενώ παρατηρείται πτώση των: - Συνδέσεων κατά 322,85Κ - προβολών σελίδας κατά 1,84Μ (Μ= εκατομμύρια)
Χρήσιμες οδηγίες και απαντήσεις σε ερωτήσεις
Σχετικά με το κριτήριο του ΕΦΚΑ
Αν έχετε υπάρξει ασφαλισμένος κάποια στιγμή και το σύστημα σας δείχνει να μην έχετε ασφαλιστεί:
Σχετικά με το κριτήριο του ΕΦΚΑ
Αν έχετε υπάρξει ασφαλισμένος κάποια στιγμή και το σύστημα σας δείχνει να μην έχετε ασφαλιστεί:
Πηγαίνετε στον ΕΦΚΑ -στο υποκατάστημα του παλιού σας ταμείου- και ζητήστε να δουν τα στοιχεία σας: ΑΜΚΑ, ΑΦΜ και ασφαλισμένο χρόνο.
Αν έχει πρόβλημα το ΑΜΚΑ ή το ΑΦΜ θα το διορθώσουν και θα μπορείτε την ίδια στιγμή να κάνετε αίτηση.
Αν δεν έχουν πιστοποιήσει χρόνο ασφάλισης (είναι παλιά μεροκάματα κτλ), ζητήστε τους να στείλουν στην ΗΔΙΚΑ το ΑΜΚΑ και το ΑΦΜ σας λέγοντας ότι πιστοποιούν αυτοί τον ένα μήνα τουλάχιστον ασφάλισης. Μέχρι το βράδυ η ΗΔΙΚΑ θα σας έχει καταγράψει σε ειδικό αρχείο που ξεπερνάει το πρόβλημα. Μην στέλνετε απευθείας μήνυμα στην ΗΔΙΚΑ. Τα αγνοούν γιατί δεν μπορούν να κρίνουν αυτοί αν έχετε χρόνο ασφάλισης ή όχι. Αν δεν πάει μήνυμα από τον ΕΦΚΑ η ΗΔΙΚΑ δεν κάνει τίποτα.
Αν δεν έχετε ασφαλιστεί ποτέ, δεν πληροίτε τα κριτήρια. Οπότε δεν έχει νόημα να πάτε στον ΕΦΚΑ να ανοίξετε καρτέλα. Το σύστημα λαμβάνει υπόψη του στοιχεία μόνο πριν την 31/10/2017.
Αν έχει πρόβλημα το ΑΜΚΑ ή το ΑΦΜ θα το διορθώσουν και θα μπορείτε την ίδια στιγμή να κάνετε αίτηση.
Αν δεν έχουν πιστοποιήσει χρόνο ασφάλισης (είναι παλιά μεροκάματα κτλ), ζητήστε τους να στείλουν στην ΗΔΙΚΑ το ΑΜΚΑ και το ΑΦΜ σας λέγοντας ότι πιστοποιούν αυτοί τον ένα μήνα τουλάχιστον ασφάλισης. Μέχρι το βράδυ η ΗΔΙΚΑ θα σας έχει καταγράψει σε ειδικό αρχείο που ξεπερνάει το πρόβλημα. Μην στέλνετε απευθείας μήνυμα στην ΗΔΙΚΑ. Τα αγνοούν γιατί δεν μπορούν να κρίνουν αυτοί αν έχετε χρόνο ασφάλισης ή όχι. Αν δεν πάει μήνυμα από τον ΕΦΚΑ η ΗΔΙΚΑ δεν κάνει τίποτα.
Αν δεν έχετε ασφαλιστεί ποτέ, δεν πληροίτε τα κριτήρια. Οπότε δεν έχει νόημα να πάτε στον ΕΦΚΑ να ανοίξετε καρτέλα. Το σύστημα λαμβάνει υπόψη του στοιχεία μόνο πριν την 31/10/2017.
Σχετικά με προβλήματα ή λάθη στα Ε1
Δεν μπορείτε να κάνετε κάτι μέσω των ΔΟΥ. Ακόμα και τροποποιητική να κάνετε δεν θα ληφθεί υπόψη γιατί τα στοιχεία έχουν παγώσει στις 31/10/2017. Μην πηγαίνετε στις ΔΟΥ χωρίς λόγο.
Αν έχετε κάνει λάθος με το ΑΜΚΑ των παιδιών στο Ε1 μπορείτε να προσθέσετε παιδιά μετά τις τελευταίες αλλαγές στην πλατφόρμα αρκεί να έχουν δηλωθεί στο Α21 των οικογενειακών επιδομάτων.
Αν δεν γνωρίζετε τον φιλοξενούμενο: Διαγράψτε τον και θα γίνει καταγγελία στην ΔΟΥ αυτόματα.
Αν έχετε κάνει λάθος με το ΑΜΚΑ των παιδιών στο Ε1 μπορείτε να προσθέσετε παιδιά μετά τις τελευταίες αλλαγές στην πλατφόρμα αρκεί να έχουν δηλωθεί στο Α21 των οικογενειακών επιδομάτων.
Αν δεν γνωρίζετε τον φιλοξενούμενο: Διαγράψτε τον και θα γίνει καταγγελία στην ΔΟΥ αυτόματα.
Αν κάποιος ήταν φιλοξενούμενος σε παραπάνω από έναν οικοδεσπότη: ο φιλοξενούμενος ορίζει με ποιο νοικοκυριό θα μείνει μέσω της συναίνεσης που δίνει. Οι υπόλοιποι μπορούν να τον διαγράψουν καταγγέλοντας τον αλλά επειδή η ΔΟΥ θα δει ότι ήταν όντως φιλοξενούμενος αυτού που τον καταγγέλλει αλλά όχι για όλο το χρόνο, δεν θα υπάρξει κάποια επίπτωση. Μην το φοβάστε.
Αν έχετε κάνει λάθος με το ΑΜΚΑ του παιδιού και έχετε βάλει άλλου παιδιού το ΑΜΚΑ, διαγράψτε το. Αλλιώς θα απορριφθεί η αίτηση σας.
Για αυτούς που έχουν δηλώσει λάθος ότι έχουν πολυτελή διαβίωση, για το τεκμαρτό κτλ: Δεν μπορούμε στα πλαίσια του Κοινωνικού Μερίσματος να επαναπροσδιορίσουμε τον τρόπο φορολόγησης ή τον κώδικα φορολογίας. Αυτή είναι μια κουβέντα που πρέπει να γίνει στα πλαίσια της φορολογίας και όχι με το Κοινωνικό Μέρισμα.
Για αυτούς που έχουν δηλώσει λάθος ότι έχουν πολυτελή διαβίωση, για το τεκμαρτό κτλ: Δεν μπορούμε στα πλαίσια του Κοινωνικού Μερίσματος να επαναπροσδιορίσουμε τον τρόπο φορολόγησης ή τον κώδικα φορολογίας. Αυτή είναι μια κουβέντα που πρέπει να γίνει στα πλαίσια της φορολογίας και όχι με το Κοινωνικό Μέρισμα.
Αν λείπει όλη η οικογένεια σας από την αίτηση: Δείτε τις επισημάνσεις στην αίτηση. Αν ο αιτών ή η σύζυγος ξεπερνάνε το μέγιστο εισόδημα (9000€ * 3= 27.000€) ή την περιουσία (180.000€) ή τους τόκους ή υπάρχει ένδειξη πολυτελούς διαβίωσης, ή δεν έχετε περάσει από το σύστημα Κοινωνικής Ασφάλισης ή δεν έχετε υποβάλλει Ε1, ή αποτυγχάνει η αίτηση σας σε οποιοδήποτε άλλο κριτήριο, το σύστημα δεν συνθέτει το νοικοκυριό γιατί δεν υπάρχει νόημα. Απορρίπτει άμεσα την αίτηση.
Αν εμφανίζεστε με περιουσία 180.001 € δεν απορρίπτεστε για ένα ευρώ, απλά η ΑΑΔΕ προστατεύοντας σας δεν στέλνει την πραγματική αξία της περιουσίας σας.
Αν εμφανίζεστε με περιουσία 180.001 € δεν απορρίπτεστε για ένα ευρώ, απλά η ΑΑΔΕ προστατεύοντας σας δεν στέλνει την πραγματική αξία της περιουσίας σας.
Άλλα θέματα
Να διαβάζετε όλες τις επισημάνσεις στο τέλος της αίτησης. Είναι πολύ κατατοπιστικές.
Αν έχετε πρόβλημα με την συσχέτιση ΑΜΚΑ-ΑΦΜ: Πηγαίνετε στα ΚΕΠ. Εκεί θα αποκατασταθεί το πρόβλημα σας.
Αν έχετε πρόβλημα με την συσχέτιση ΑΜΚΑ-ΑΦΜ: Πηγαίνετε στα ΚΕΠ. Εκεί θα αποκατασταθεί το πρόβλημα σας.
Αν ο οικοδεσπότης έχει πεθάνει και το σύστημα -αν δοκιμάσετε σήμερα (όχι αν έχετε δοκιμάσει πριν μέρες)- δεν σας επιτρέπει να κάνετε αίτηση λέγοντας ότι είστε φιλοξενούμενοι, υπάρχει πρόβλημα με τον ΑΜΚΑ του θανούντος. Πηγαίνετε στα ΚΕΠ και ζητήστε τους να ενημερώσουν το ΑΜΚΑ του θανούντος με το ΑΦΜ του (αυτοί θα το στείλουν στην ΗΔΙΚΑ να το κάνει γιατί το ΑΜΚΑ είναι κλειδωμένο λόγω θανάτου). Το ΑΦΜ του θανούντος είναι κλειδί για το σύστημα για να βρει το ΑΜΚΑ και να καταλάβει ότι είναι θανών ο οικοδεσπότης σας. Αίτηση θα κάνετε με τους δικούς σας κωδικούς taxis net όχι με του θανούντος.
Αν η αίτηση σας ακυρώθηκε εκ των υστέρων από το σύστημα, είτε τα στοιχεία της αίτησης ήταν λανθασμένα είτε την αίτηση την έχει κάνει η σύζυγος φιλοξενούμενου νοικοκυριού. Αν έχετε δώσει στοιχεία επικοινωνίας θα έχετε λάβει και σχετική ειδοποίηση.
Για να κάνετε επαναξιολόγηση, πρέπει να μην έχετε καμιά αίτηση σε κατάσταση "νέα" ή "εγκεκριμένη". Επίσης πρέπει να είστε το άτομο που υπέβαλε την αίτηση.
Για να κάνετε επαναξιολόγηση, πρέπει να μην έχετε καμιά αίτηση σε κατάσταση "νέα" ή "εγκεκριμένη". Επίσης πρέπει να είστε το άτομο που υπέβαλε την αίτηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου