Στο «ενοίκιο» ρίχνουν τα αυτοκίνητά τους οι εμπορίες ΙΧ για να επιβιώσουν
δημοσιεύθηκε: 11:01
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr
Διέξοδο στις εταιρείες ενοικιάσεων βρίσκουν πολλές εμπορίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ώστε να αντλήσουν κάποια έσοδα από το στόλο οχημάτων που έχουν στις εκθέσεις τους και να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στις φορολογικές και ασφαλιστικές τους υποχρεώσεις.
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr εκατοντάδες εμπορίες αυτοκινήτων ενοικιάζουν τα οχήματα που έχουν στις εκθέσεις τους σε εταιρείες ενοικιάσεων που δραστηριοποιούνται σε δημοφιλής τουριστικούς προορισμούς έναντι αμοιβής ώστε να καταγράψουν κάποια έσοδα και να μειώσουν τις ζημιές.
Ο πρώτος λόγος της συγκεκριμένης κίνησης είναι η αυξημένη ζήτηση για αυτοκίνητα που έχουν οι εταιρείες ενοικιάσεων εξαιτίας της αύξησης των αφίξεων ξένων τουριστών που σημειώνεται στα ελληνικά νησιά και άλλους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς.
Από την άλλη μεριά η αδιαφορία των καταναλωτών για απόκτηση αυτοκινήτων έχει «ακινητοποιήσει» χιλιάδες αυτοκίνητα στις εμπορίες αυτοκινήτων τα οποία δεν αποφέρουν κανένα απολύτως έσοδο στους εμπόρους.
Το τίμημα της ενοικίασης του στόλου των οχημάτων που έχουν στις εκθέσεις τους οι εμπορίες αυτοκινήτων στις εταιρείες ενοικίασης είναι ανάλογο με το είδος και ύφος του αυτοκινήτου.
Ειδικότερα τα μικρά αυτοκίνητα είναι τα πλέον δημοφιλή και είναι εκείνα που ζητούν οι εταιρείες ενοικιάσεων οπότε και το τίμημα είναι αυξημένο και κυμαίνεται από 30 έως και 40 ευρώ την ημέρα.
Στα μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητα, όπου και υπάρχει πληθώρα διαθέσιμων αυτοκινήτων οι τιμές ενοικίασης κυμαίνονται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα για βενζινοκίνητα μοντέλα και ξεκινούν από τα 15 ευρώ. Στα πετρελαιοκίνητα μοντέλα οι τιμές είναι αυξημένες και ξεκινούν από τα 25 ευρώ.
Στα τετρακίνητα οχήματα οι τιμές ενοικίασης που ορίζουν οι έμποροι είναι ιδιαίτερα υψηλές και για ένα τζιπάκι κάμπριο μικρού κυβισμού οι τιμές ξεκινούν από τα 30 ευρώ. Στα μεγάλα τζιπ, όπου υπάρχει επίσης πληθώρα διαθέσιμων αυτοκινήτων, οι τιμές ξεκινούν από τα 30-40 ευρώ.
Τέλος υπάρχουν και ειδικές προσφορές για VIP πελάτες που επιθυμούν να ενοικιάσουν και να κυκλοφορούν στα ελληνικά νησιά ή άλλους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς με σπορ ή πολυτελή αυτοκίνητα τα οποία μπορούν να προμηθευτούν οι εταιρείες ενοικιάσεων από εμπορίες ΙΧ έναντι 50 ευρώ!
Πάντως κάποιοι έμποροι αυτοκινήτων έχουν ιδρύσει από μόνοι τους εταιρείες ενοικιάσεων αυτοκινήτων σε τουριστικούς προορισμούς καθώς δεν επιθυμούν να παραχωρήσουν τα οχήματά τους σε εταιρείες ενοικίασης ώστε να έχουν και τον έλεγχο του στόλου τους και να κερδίζουν περισσότερα χρήματα. Άλλωστε διαθέσιμα οικόπεδα προς ενοικίαση σε χαμηλές τιμές υπάρχουν σε όλους τους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς και η τοποθέτηση ενός κοντέινερ ή ενός τροχόσπιτου δεν αποτελεί απαγορευτικό κόστος για να λειτουργήσουν μια εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων.
Αξία απέκτησαν τα αυτοκίνητα που ήταν για... ανακύκλωση!
Ριζικά έχουν αλλάξει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου καθώς σύμφωνα με στελέχη από τον κλάδο τα αυτοκίνητα που έπρεπε να έχουν οδηγηθεί στα κέντρα ανακύκλωσης για καταστροφή έχουν αποκτήσει τεράστια αξία ενώ αντίθετα τα πιο καινούρια αυτοκίνητα είτε εξάγονται σε άλλες χώρες είτε μένουν ακινητοποιημένα για πολλά χρόνια με αποτέλεσμα η συντήρησή τους για να επανακυκλοφορήσουν να είναι ασύμφορη οικονομικά!
«Εννέα στους δέκα πελάτες που επισκέπτονται τις εμπορίες αυτοκινήτων αναζητούν αυτοκίνητα με αξία έως 2.000 ευρώ και μάλιστα η εξόφλησή τους να γίνει μέσω γραμματίων!» αναφέρει χαρακτηριστικά έμπορος αυτοκινήτων στο Enikonomia.gr τονίζοντας μάλιστα πως το νέο καθεστώς εκτελωνισμού μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ευνοεί την εισαγωγή παλαιών, ρυπογόνων και επικίνδυνων οχημάτων ενώ αντίθετα κάνει απαγορευτική την εισαγωγή νέων, σύγχρονων και ασφαλών αυτοκινήτων.
andris@enikonomia.gr
Διέξοδο στις εταιρείες ενοικιάσεων βρίσκουν πολλές εμπορίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ώστε να αντλήσουν κάποια έσοδα από το στόλο οχημάτων που έχουν στις εκθέσεις τους και να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στις φορολογικές και ασφαλιστικές τους υποχρεώσεις.
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr εκατοντάδες εμπορίες αυτοκινήτων ενοικιάζουν τα οχήματα που έχουν στις εκθέσεις τους σε εταιρείες ενοικιάσεων που δραστηριοποιούνται σε δημοφιλής τουριστικούς προορισμούς έναντι αμοιβής ώστε να καταγράψουν κάποια έσοδα και να μειώσουν τις ζημιές.
Ο πρώτος λόγος της συγκεκριμένης κίνησης είναι η αυξημένη ζήτηση για αυτοκίνητα που έχουν οι εταιρείες ενοικιάσεων εξαιτίας της αύξησης των αφίξεων ξένων τουριστών που σημειώνεται στα ελληνικά νησιά και άλλους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς.
Από την άλλη μεριά η αδιαφορία των καταναλωτών για απόκτηση αυτοκινήτων έχει «ακινητοποιήσει» χιλιάδες αυτοκίνητα στις εμπορίες αυτοκινήτων τα οποία δεν αποφέρουν κανένα απολύτως έσοδο στους εμπόρους.
Το τίμημα της ενοικίασης του στόλου των οχημάτων που έχουν στις εκθέσεις τους οι εμπορίες αυτοκινήτων στις εταιρείες ενοικίασης είναι ανάλογο με το είδος και ύφος του αυτοκινήτου.
Ειδικότερα τα μικρά αυτοκίνητα είναι τα πλέον δημοφιλή και είναι εκείνα που ζητούν οι εταιρείες ενοικιάσεων οπότε και το τίμημα είναι αυξημένο και κυμαίνεται από 30 έως και 40 ευρώ την ημέρα.
Στα μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητα, όπου και υπάρχει πληθώρα διαθέσιμων αυτοκινήτων οι τιμές ενοικίασης κυμαίνονται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα για βενζινοκίνητα μοντέλα και ξεκινούν από τα 15 ευρώ. Στα πετρελαιοκίνητα μοντέλα οι τιμές είναι αυξημένες και ξεκινούν από τα 25 ευρώ.
Στα τετρακίνητα οχήματα οι τιμές ενοικίασης που ορίζουν οι έμποροι είναι ιδιαίτερα υψηλές και για ένα τζιπάκι κάμπριο μικρού κυβισμού οι τιμές ξεκινούν από τα 30 ευρώ. Στα μεγάλα τζιπ, όπου υπάρχει επίσης πληθώρα διαθέσιμων αυτοκινήτων, οι τιμές ξεκινούν από τα 30-40 ευρώ.
Τέλος υπάρχουν και ειδικές προσφορές για VIP πελάτες που επιθυμούν να ενοικιάσουν και να κυκλοφορούν στα ελληνικά νησιά ή άλλους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς με σπορ ή πολυτελή αυτοκίνητα τα οποία μπορούν να προμηθευτούν οι εταιρείες ενοικιάσεων από εμπορίες ΙΧ έναντι 50 ευρώ!
Πάντως κάποιοι έμποροι αυτοκινήτων έχουν ιδρύσει από μόνοι τους εταιρείες ενοικιάσεων αυτοκινήτων σε τουριστικούς προορισμούς καθώς δεν επιθυμούν να παραχωρήσουν τα οχήματά τους σε εταιρείες ενοικίασης ώστε να έχουν και τον έλεγχο του στόλου τους και να κερδίζουν περισσότερα χρήματα. Άλλωστε διαθέσιμα οικόπεδα προς ενοικίαση σε χαμηλές τιμές υπάρχουν σε όλους τους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς και η τοποθέτηση ενός κοντέινερ ή ενός τροχόσπιτου δεν αποτελεί απαγορευτικό κόστος για να λειτουργήσουν μια εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων.
Αξία απέκτησαν τα αυτοκίνητα που ήταν για... ανακύκλωση!
Ριζικά έχουν αλλάξει τα δεδομένα στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου καθώς σύμφωνα με στελέχη από τον κλάδο τα αυτοκίνητα που έπρεπε να έχουν οδηγηθεί στα κέντρα ανακύκλωσης για καταστροφή έχουν αποκτήσει τεράστια αξία ενώ αντίθετα τα πιο καινούρια αυτοκίνητα είτε εξάγονται σε άλλες χώρες είτε μένουν ακινητοποιημένα για πολλά χρόνια με αποτέλεσμα η συντήρησή τους για να επανακυκλοφορήσουν να είναι ασύμφορη οικονομικά!
«Εννέα στους δέκα πελάτες που επισκέπτονται τις εμπορίες αυτοκινήτων αναζητούν αυτοκίνητα με αξία έως 2.000 ευρώ και μάλιστα η εξόφλησή τους να γίνει μέσω γραμματίων!» αναφέρει χαρακτηριστικά έμπορος αυτοκινήτων στο Enikonomia.gr τονίζοντας μάλιστα πως το νέο καθεστώς εκτελωνισμού μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ευνοεί την εισαγωγή παλαιών, ρυπογόνων και επικίνδυνων οχημάτων ενώ αντίθετα κάνει απαγορευτική την εισαγωγή νέων, σύγχρονων και ασφαλών αυτοκινήτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου