Κοινωνικό μέρισμα: Ενημέρωση σχετικά με τις διορθώσεις ΑΜΚΑ
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της ΗΔΙΚΑ:
Ενημερώνουμε το κοινό ότι στα ΚΕΠ και στα γραφεία ΑΜΚΑ μπορεί να διορθωθούν προβλήματα με το ΑΜΚΑ όπως:
- Αφαίρεση του ΑΦΜ από διπλοεγγραφές ΑΜΚΑ ή «άσχετα» άτομα που τυχόν είχαν στο ΑΜΚΑ τους το ΑΦΜ του ενδιαφερόμενου (συνήθως σε ζευγάρια όπου και στα δύο ΑΜΚΑ έχει δηλωθεί το ίδιο ΑΦΜ).
- Ενημέρωση ΑΜΚΑ θανόντος με το ΑΦΜ του.
Αυτές οι ενέργειες γίνονται μόνο σε ΚΕΠ και στα γραφεία ΑΜΚΑ. Δεν υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης στην ΗΔΙΚΑ και δεν πρέπει ο κόσμος να προσέρχεται στην ΗΔΙΚΑ.
Εντοπίστηκε πολύ περιορισμένος αριθμός εγκεκριμένων αιτήσεων (4.479) που δημιουργήθηκαν την Κυριακή 26 και την Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017 και υποβλήθηκαν από τις συζύγους φιλοξενούμενων με αποτέλεσμα να μην εντοπιστεί ότι στην
πραγματικότητα είναι φιλοξενούμενα νοικοκυριά. Από αυτές τις αιτήσεις, οι αιτήσεις που εντοπίστηκε ο οικοδεσπότης και ήταν θανόν παραμένουν εγκεκριμένες. Οι υπόλοιπες 3.755 ακυρώθηκαν, καθώς και 1.864 που ήταν σε εκκρεμότητα. Όπου υπήρχαν στοιχεία
επικοινωνίας στάλθηκαν σχετικές ειδοποιήσεις με e-mail ή/και sms ανάλογα με το τι είχε συμπληρωθεί από τον πολίτη.
Επίσης ακυρώθηκαν 4.479 εγκεκριμένες αιτήσεις και που περιέχουν άτομα που δεν εντοπίστηκαν στον ΑΜΚΑ άρα δεν λήφθηκαν υπόψη κατά τον υπολογισμό των εισοδημάτων του νοικοκυριού και στην κλίμακα ισοδυναμίας. Οι περισσότερες από αυτές - αν υποβληθούν εκ νέου- θα πάρουν μεγαλύτερο ποσό Κοινωνικού Μερίσματος. Σε αυτές τις αιτήσεις υπάρχει ανάγκη επικαιροποίησης Όλοι πάντως πρέπει να επικαιροποιήσουν στοιχεία στον ΑΜΚΑ για ένα τουλάχιστον άτομο του νοικοκυριού τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου