AAΔΕ: Προσλαμβάνει εταιρεία επικοινωνίας με στόχο τα έσοδα
Τι περιλαμβάνει το πλάνο της συμφωνίας των δύο πλευρών
Σε συμφωνία με την εταιρεία επικοινωνίας Pitch – ως εξωτερικού συνεργάτη -, στην οποία ανέθεσε τη διενέργεια της επικοινωνιακής της στρατηγικής, προχώρησε η ΑΑΔΕ.
Μεταξύ των ειδικών σημείων της στρατηγικής που η Αρχή επιθυμεί να προωθήσει με την πρόσληψη της γνωστής εταιρείας στο χώρο της επικοινωνίας, είναι και η εκπόνηση του έργου αξιολόγησης του προσωπικού της, στο πλαίσιο της κατάταξης σε Περιγράμματα Θέσης Εργασίας.
Και στο βάθος... έσοδα
Στους γενικούς στόχους της εν λόγω συνεργασίας εντάσεται η διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της Αρχής, η συμβολή της εταιρείας επικοινωνίας στην υλοποίηση των δράσεών της, με στόχο την ενίσχυση των δημοσίων εσόδων καθώς και η προστασία του δημοσίου συμφέροντος.
Η επικοινωνία που αναλαμβάνει η Pitch για λογαριασμό της ΑΑΔΕ θα επιδιώξει την προβολή της εφαρμογής του νέου μισθολογίου στους κόλπους της Αρχής.
Στόχος και η φορολογική συμμόρφωση
Βασικό σημείο όμως είναι η εκπόνηση επικοινωνιακού προγράμματος για να επιτύχει η ΑΑΔΕ τη φορολογική συμμόρφωση των φορολογουμένων, με δεδομένη τη πάγια πολιτική που εφαρμόζει προς αυτή την κατεύθυνση. Πεποίθηση τόσο του διοικητή της, Γιώργου Πιτσιλή, όσο και αρκετών εκ των στελεχών της αποτελεί κατά κύριο λόγο η διαμόρφωση της κατάλληλης νοοτροπίας στη φορολογική βάση και όχι η επιβολή μέτρων, καθώς θεωρείται ότι με την καλλιέργεια νέας φορολογικής νοοτροπίας πολλά μπορούν να αλλάξουν προς το καλύτερο.
Ταυτόχρονα, η Αρχή επιδιώκει την αναδιοργάνωση και την ενίσχυση του τμήματος επικοινωνίας της.
Δαπάνη 23.000 ευρώ
Σημειώνεται ότι δαπάνη, η οποία θα βαρύνει τα ταμεία της Αρχής ανέρχεται και εν προκειμένω τον προϋπολογισμό της, ανέρχεται σε 23.250 ευρώ με ΦΠΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου