Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

Συγχωνεύσεις ΔΟΥ στην Αττική: Οι ημερομηνίες όπου δεν θα πραγματοποιούνται συναλλαγές με το κοινό

Συγχωνεύσεις ΔΟΥ στην Αττική: Οι ημερομηνίες όπου δεν θα πραγματοποιούνται συναλλαγές με το κοινό




Με το έγγραφο Δ. ΟΡΓ. Δ 1140971 ΕΞ 2018 ενόψει της συγχώνευσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην αριθ. Δ.ΟΡΓ.Α.1125548 ΕΞ 2018 απόφαση:

α) από 8.10.2018, της Δ.Ο.Υ. Νέου Ηρακλείου στη Δ.Ο.Υ. Νέας Ιωνίας και της Δ.Ο.Υ. Γ’ Πειραιά στη Δ.Ο.Υ. Α’ Πειραιά και

β) από 22.10.2018, της Δ.Ο.Υ ΣΤ΄ Αθηνών στη Δ.Ο.Υ. Α’ Αθηνών και της Δ.Ο.Υ. Δ’ Πειραιά στη Δ.Ο.Υ. Ε’ Πειραιά, ορίζεται ότι:

α) Οι Δ.Ο.Υ. Νέας Ιωνίας, Νέου Ηρακλείου, Α’ Πειραιά και Γ’ Πειραιά δεν θα πραγματοποιήσουν συναλλαγές με το κοινό, την Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2018, την Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018 και τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018.

β) Οι Δ.Ο.Υ. Α’ Αθηνών, ΣΤ΄ Αθηνών, Ε’ Πειραιά και Δ’ Πειραιά δεν θα πραγματοποιήσουν συναλλαγές με το κοινό, την Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018, την Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018 και τη Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018.


Οι προθεσμίες εκπλήρωσης υποχρεώσεων των πολιτών που τυχόν λήγουν τις παραπάνω ημέρες παρατείνονται σύμφωνα με την ΠΟΛ.1101/19.3.2002 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών.

Για τις ημερομηνίες μετάθεσης των προθεσμιών, ισχύουν τα οριζόμενα στο αριθ. 1026062/13.3.2006 έγγραφο του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικής Υποστήριξης του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών.

https://www.taxheaven.gr

Αριθμ. πρωτ.: Δ. ΟΡΓ. Δ 1140971 ΕΞ 2018
Απαιτούμενες ενέργειες Προϊσταμένων Δ.Ο.Υ του Νομού Αττικής, ενόψει της συγχώνευσης αυτών, κατά τα οριζόμενα στην αριθ. Δ.ΟΡΓ.Α 1125548 ΕΞ 2018/22.8.2018 (Β’ 3805, ΑΔΑ: 94ΚΖ46ΜΠ3ΖΙ9Υ) απόφαση του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε.

Αθήνα , 25 Σεπτεμβρίου 2018
Αριθ. Πρωτ.: Δ. ΟΡΓ. Δ 1140971 ΕΞ2018/25-09-2018

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ



ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (Γ.Δ.Η.Δ.Α.Δ.)
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ (Δ.ΟΡΓ.)
ΤΜΗΜΑ Δ’

Ταχ. Δ/νση : Λεωχάρους 2
10184 ΑΘΗΝΑ
Πληροφορίες : Ιωάννα Ράνιου
Τηλέφωνο : 210-32.22.577
Fax : 210-32.30.829
Url : www.aade.gr
ΘΕΜΑ: «Απαιτούμενες ενέργειες Προϊσταμένων Δ.Ο.Υ του Νομού Αττικής, ενόψει της συγχώνευσης αυτών, κατά τα οριζόμενα στην αριθ. Δ.ΟΡΓ.Α 1125548 ΕΞ 2018/22.8.2018 (Β’ 3805, ΑΔΑ: 94ΚΖ46ΜΠ3ΖΙ9Υ) απόφαση του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε.».

ΣΧΕΤ.: α) Το αριθ. ΔΗΛΕΔ 1136520 ΕΞ 2018/18.9.2018 έγγραφο της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Δ.ΗΛΕ.Δ.) της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού (Γ.Δ.Η.Δ.Α.Δ.) της Α.Α.Δ.Ε. και
β) Το αριθ. ΔΔΥΥΚΝ Γ 4006708 ΕΞ 2018/18.9.2018 έγγραφο του Τμήματος Γ’ της Διεύθυνσης Διαχείρισης Υπολογιστικών Υποδομών – Κυβερνητικού Νέφους της Γενικής Διεύθυνσης Υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών
γ) Το αριθ. Δ.Π.Δ.Υ.Κ.Υ Α.Α.Δ.Ε. 1137315 ΕΞ 2018/19.9.2018 (Ορθή Επανάληψη) έγγραφο της Προϊσταμένης της Διεύθυνσης Προμηθειών, Διαχείρισης Υλικού & Κτιριακών Υποδομών της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (Γ.Δ.Ο.Υ.) της Α.Α.Δ.Ε.

1. Ενόψει της συγχώνευσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην αριθ. Δ.ΟΡΓ.Α.1125548 ΕΞ 2018 (Β’ 3805, ΑΔΑ: 94ΚΖ46ΜΠ3Ζ-Ι9Υ) απόφασή μας:

α) από 8.10.2018, της Δ.Ο.Υ. Νέου Ηρακλείου στη Δ.Ο.Υ. Νέας Ιωνίας και της Δ.Ο.Υ. Γ’ Πειραιά στη Δ.Ο.Υ. Α’ Πειραιά και

β) από 22.10.2018, της Δ.Ο.Υ ΣΤ΄ Αθηνών στη Δ.Ο.Υ. Α’ Αθηνών και της Δ.Ο.Υ. Δ’ Πειραιά στη Δ.Ο.Υ. Ε’ Πειραιά, και για τους ειδικότερους λόγους που αναφέρονται στα παραπάνω σχετικά έγγραφα, ορίζουμε ότι:

α) Οι Δ.Ο.Υ. Νέας Ιωνίας, Νέου Ηρακλείου, Α’ Πειραιά και Γ’ Πειραιά δεν θα πραγματοποιήσουν συναλλαγές με το κοινό, την Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2018, την Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018 και τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018.

β) Οι Δ.Ο.Υ. Α’ Αθηνών, ΣΤ΄ Αθηνών, Ε’ Πειραιά και Δ’ Πειραιά δεν θα πραγματοποιήσουν συναλλαγές με το κοινό, την Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018, την Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018 και τη Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018.

2. Οι προθεσμίες εκπλήρωσης υποχρεώσεων των πολιτών που τυχόν λήγουν τις παραπάνω ημέρες παρατείνονται σύμφωνα με την αριθ. 1026510/1658/370/Α0014/ ΠΟΛ.1101/19.3.2002 (Β΄524) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών.

3. Για την ενημέρωση των πολιτών και την αποφυγή προβλημάτων στην εξυπηρέτηση αυτών, οφείλετε να εκδώσετε σχετική ανακοίνωση, την οποία θα αναρτήσετε σε εμφανή σημεία του κτιρίου στέγασης των Υπηρεσιών σας και θα την αποστείλετε στα τοπικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, προκειμένου να ενημερωθούν έγκαιρα οι ενδιαφερόμενοι πολίτες για τη μη πραγματοποίηση συναλλαγών, κατά τις προαναφερθείσες ημερομηνίες, για τον λόγο στον οποίο οφείλεται αυτή, καθώς και για τις ημερομηνίες μετάθεσης των προθεσμιών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο αριθ. 1026062/13.3.2006 έγγραφο του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Διοικητικής Υποστήριξης του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών.




Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ


https://www.taxheaven.gr

Αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α.1125548 ΕΞ 2018
Τροποποίηση της αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1036960 ΕΞ 2017/10-03-2017 (Β’ 968 και 1238) απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)», ως προς τη συγχώνευση ορισμένων Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.), Α’-Β’τάξεως, στον νομό Αττικής σε Δ.Ο.Υ., Α’τάξεως, στον ίδιο νομό, τον ανακαθορισμό Προϊσταμένου Δ.Ο.Υ. ως Διατάκτη Νομαρχιακού Προϋπολογισμού και Προϊσταμένου οργανικής μονάδας αυτής, ο οποίος θα ασκεί την αρμοδιότητα της διενέργειας των προβλεπόμενων διαδικαστικών ενεργειών για την ανάθεση προμηθειών και υπηρεσιών, προς κάλυψη των αναγκών των Δ.Ο.Υ. που καλύπτονται από τον οικείο νομαρχιακό προϋπολογισμό, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις της αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1001512 ΕΞ 2017/05-01-2017 (Β’12, 52, 234 και 1032) όμοιας απόφασης, τον ορισμό της ίδιας Δ.Ο.Υ., ως χωριστής επιχειρησιακής μονάδας ανεξαρτήτως υπεύθυνης για τη σύναψη συμβάσεων της ίδιας ή ορισμένων κατηγοριών αυτών, κατά την έννοια του δεύτερου εδαφίου της παρ. 2 του άρθρου 6 του ν. 4412/2016 (Α’147), σύμφωνα με τα οριζόμενα στην αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1119253 ΕΞ 2017/ 08-08-2017 (Β’2823 και 3086) διαπιστωτική πράξη του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε., καθώς και καθορισμός των οργανικών θέσεων προσωπικού των προαναφερθεισών Δ.Ο.Υ. Α’ τάξεως.

Αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α. 1125548 ΕΞ 2018

(ΦΕΚ Β' 3805/04.09.2018)

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α) του Κεφαλαίου Α’«Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων» του Μέρους Πρώτου του ν. 4389/2016 (Α’94) και ειδικότερα των παραγράφων 1 και 3 του άρθρου 6, των περιπτώσεων αα’, ββ’, γγ’και εε’της υποπαραγράφου θ’ της παραγράφου 4, των υποπαραγράφων α’ και γ’ της παρ. 6, της υποπαραγράφου α’ της παρ. 2, των παραγράφων 1 και 5 του άρθρου 14, της υποπαραγράφου β’ της παραγράφου 3 και της υποπαραγράφου θ’ της παραγράφου 2 του άρθρου 9, των άρθρων 2, 7, 19, 26 και 27, καθώς και των παρ. 1 έως 5 του άρθρου 41 αυτού, όπως ισχύουν,

β) του ν. 4174/2013 (Α’ 170) «Φορολογικές διαδικασίες και άλλες διατάξεις», όπως ισχύουν,

γ) του ν. 4270/2014 (A’ 143) «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει και του Π.Δ. 80/2016 (Α’ 145) «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους διατάκτες»,

δ) της υποπερ. viii της περ. 2.3 της υποπαραγράφου 2 της παραγράφου Γ’ του άρθρου 3 του ν. 4336/2015 (Α’ 94) «Συνταξιοδοτικές διατάξεις Κύρωση του Σχεδίου Σύμβασης Οικονομικής Ενίσχυσης από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας και ρυθμίσεις για την υλοποίηση της Συμφωνίας Χρηματοδότησης.»,

ε) του ν. 4412/2016 (Α’147) «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)» και ειδικότερα του δεύτερου εδαφίου της παρ. 2 του άρθρου 6 αυτού, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με τις διατάξεις του άρθρου 11 του ν. 4468/2017 (Α’ 61),

στ) της αριθμ. 75555/289/06-07-2017 (Β’ 2336) κοινής απόφασης του Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης και του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών «Καθορισμός κριτηρίων υπαγωγής στην έννοια της "χωριστής επιχειρησιακής μονάδας ανεξαρτήτως υπεύθυνης για τη σύναψη συμβάσεων της ίδιας ή ορισμένων κατηγοριών αυτών" του άρθρου 6, παρ. 2, εδάφιο β’του ν. 4412/2016», η οποία εκδόθηκε ύστερα από την αριθμ. 25/2017/28-06-2017 σύμφωνη γνώμη της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Α.Α.ΔΗ.ΣΥ.),

ζ) της αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1036960 ΕΞ 2017/10-03-2017 (Β’968 και 1238) απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει και ειδικότερα του άρθρου 38 αυτής,

η) του Π.Δ. 16/1989 (Α’ 6) «Κανονισμός λειτουργίας Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) και Τοπικών Γραφείων και καθήκοντα υπαλλήλων αυτών», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει,

θ) του ν. 48/1975 (Α’108) «Περί της Εθνικής Σημαίας της Ελλάδος, του Εμβλήματος της Ελληνικής Δημοκρατίας, του όρκου των αναλαμβανόντων δημοσίαν εν γένει υπηρεσίαν, του τύπου των σφραγίδων των Δημοσίων Αρχών και των εγγράφων τούτων.»,

ι) του άρθρου 87 του ν. 3528/2007 (Α’ 26) «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.», όπως ισχύει,

ια) του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα, ο οποίος κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ. 63/2005 (Α’98) «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα», σε συνδυασμό με τις διατάξεις των παραγράφων 5 και 6 του άρθρου 19 του ν. 4389/2016.

2. Τις συστατικές πράξεις των Δ.Ο.Υ., όπως ισχύουν, στις οποίες καθορίζεται και η χωρική αρμοδιότητα αυτών.

3. Την αριθμ. Δ6Α 1133106 ΕΞ 2011/21.9.2011 (Β’2187) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με όμοιες αποφάσεις και με αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της υποπαραγράφου γ’της παρ. 3 του άρθρου 41 του ν. 4389/2016.

4. Τις κατωτέρω αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, όπως συμπληρώθηκαν ή τροποποιήθηκαν, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της υποπαραγράφου γ’ της παρ. 3 του άρθρου 41 του ν. 4389/2016:

α) αριθμ. Δ6Α 1126601 ΕΞ 2013/8.8.2013 (Β’ 2043) «Ανακαθορισμός της εσωτερικής διάρθρωσης των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.)»,

β) αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1101923 ΕΞ 2016/6.7.2016 (Β’2108) «Ανακαθορισμός της κατά τόπον αρμοδιότητας των Δ.Ο.Υ.»,

γ) αριθμ. Δ6Α 1163159 ΕΞ 2013/24.10.2013 (Β’ 2740) «Καθορισμός του χρόνου έναρξης λειτουργίας Τμημάτων Ελέγχων των Δ.Ο.Υ. Α’ τάξεως ΦΑΕ Αθηνών, ΦΑΕ Πειραιά, Νέας Ιωνίας, Β’ Ηρακλείου, Ε’ Θεσσαλονίκης, Ζ’ Θεσσαλονίκης, Αμπελοκήπων, Κοζάνης (Κοζάνης-Σερβίων-Νεάπολης Βοΐου-Σιάτιστας), Α’ Λάρισας (Α’ Λάρισας - Αγιάς - Ελασσόνας - Τύρναβου), Βόλου»,

δ) αριθμ. Δ6Α 1035276 ΕΞ 2014/21.2.2014 (Β’524) «Μετονομασία και ανακαθορισμός της έδρας Δ.Ο.Υ., καθώς και καθορισμός του χρόνου έναρξης λειτουργίας Τμημάτων Ελέγχων Δ.Ο.Υ. Α’ τάξεως», ως προς την παρ. 2 αυτής, όπως ισχύει,

ε) αριθμ. Δ6Α 1064942 ΕΞ 2014/23.4.2014 (Β’ 1033) «Καθορισμός του χρόνου έναρξης λειτουργίας της 2ης Υποδιεύθυνσης της Δ.Ο.Υ. Φ.Α.Ε. Αθηνών και Τμημάτων Ελέγχων των Δ.Ο.Υ. Φ.Α.Ε. Αθηνών, Φ.Α.Ε. Πειραιά και Φ.Α.Ε. Θεσσαλονίκης», όπως ισχύει,

στ) αριθμ. Δ. ΟΡΓ. Α 1180286 ΕΞ 2016/12.12.2016 (Β’ 4009) «Τροποποίηση της αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1147691 ΕΞ 2014/6.11.2014 (Β’ 3017) απόφασης της Γενικής Γραμματέως της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων «Κατανομή των οργανικών θέσεων προσωπικού, μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα, μεταξύ των Γενικών Διευθύνσεων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών και των Υπηρεσιών που υπάγονται απευθείας στον Γενικό Γραμματέα αυτής, καθώς και μεταξύ των Υπηρεσιών που υπάγονται στις Γενικές Διευθύνσεις».

5. Τις κατωτέρω αποφάσεις του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, όπως συμπληρώθηκαν και τροποποιήθηκαν:

α) αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1115805 ΕΞ 2017/31.7.2017 (Β’2743) «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότηση υπογραφής “Με εντολή Διοικητή” σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης.»,

β) αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1001512 ΕΞ 2017/5.1.2017 (Β’ 12, 52, 234 και 1032) «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σε όργανα Κεντρικών, Ειδικών Αποκεντρωμένων και Περιφερειακών Υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), εξουσιοδότηση υπογραφής σε Προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων και Προϊσταμένους ή Υπευθύνους Αυτοτελών Υπηρεσιών, καθώς και ορισμός Δευτερευόντων Διατακτών Υπηρεσιών αυτής» και

γ) αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1106058 ΕΞ 2017/7.7.2017 (Β’2424) «Καθορισμός του χρόνου έναρξης λειτουργίας του Τμήματος Α6’ Ελέγχων της 2ης Υποδιεύθυνσης, καθώς και αναστολή λειτουργίας του Τμήματος Α4’Ελέγχων της 1ης Υποδιεύθυνσης της Δ.Ο.Υ. Φ.Α.Ε. Αθηνών της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.),

δ) αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1119253 ΕΞ 2017/8.8.2017 (Β’2823 και 3086) διαπιστωτική πράξη «Ορισμός των οργανικών μονάδων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), οι οποίες αποτελούν χωριστές επιχειρησιακές μονάδες, ανεξαρτήτως υπεύθυνες για τη σύναψη συμβάσεων των ίδιων ή ορισμένων κατηγοριών αυτών, οι οποίες πληρούν τα κριτήρια, τους όρους και τις προϋποθέσεις των άρθρων 3 και 4 της αριθμ. 75555/289/6.7.2017 (Β’ 2336) κοινής απόφασης του Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης και του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών, τα οποία καθορίστηκαν σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 6 του ν. 4412/2016 (Α’ 147)».

6. Τα από 13 και 24/07/2018, καθώς και από 16 και 24/07/2018 και 06/08/2018 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των Προϊσταμένων των Γενικών Διευθύνσεων Φορολογικής Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών, αντίστοιχα.

7. Το αριθμ. Δ. ΟΡΓ. Δ 1176934 ΕΞ 2016/8.12.2016 (ΣΕ ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ) έγγραφο του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, περί των υπηρεσιακών σφραγίδων που θα χρησιμοποιούν οι Υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε.

8. Τις αποφάσεις του Υπουργού Οικονομικών:

α) αριθμ. 2/77928/0004/27.9.2016 (Υ.Ο.Δ.Δ. 507) «Διορισμός μελών του Συμβουλίου Διοίκησης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.» και

β) αριθμ. 2/77929/0004/27.9.2016 (Υ.Ο.Δ.Δ. 507) «Ορισμός Εμπειρογνώμονα για την παροχή εξειδικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών στο Συμβούλιο Διοίκησης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων».

9. Την από 9-8-2018 συνεδρίαση του Συμβουλίου Διοίκησης (Σ.Δ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), κατά την οποία παρείχε τη σύμφωνη γνώμη του, σύμφωνα τις διατάξεις της υποπαραγράφου β’ της παραγράφου 3 και της υποπαραγράφου θ’ της παραγράφου 2 του άρθρου 9 του ν. 4389/2016 (αριθμ. 41/ 10-082018 έγγραφο του Προέδρου του Σ.Δ.).

10. Την αριθμ. Δ6Α 1015213 ΕΞ 2013/28.1.2013 (Β’130 και Β’ 372) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της υποπαραγράφου α’ της παρ. 3 του άρθρου 41 του ν. 4389/2016.

11. Την αριθμ. 1 της 20-1-2016 (Υ.Ο.Δ.Δ. 18) πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», σε συνδυασμό με τις διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παρ. 10 του άρθρου 41 του ν. 4389/2016 και την αριθμ. 39/3 της 30-11-2017 (Υ.Ο.Δ.Δ. 689) απόφαση του Συμβουλίου Διοίκησης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Ανανέωση της θητείας του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων».

12. Την ανάγκη συγχώνευσης ορισμένων Δ.Ο.Υ. του νομού Αττικής, με όμορη χωρική αρμοδιότητα, προκειμένου να εξοικονομηθούν πόροι, ανθρώπινοι και οικονομικοί, ώστε να συγκεντρωθεί το στελεχιακό δυναμικό αυτών σε λιγότερες και περισσότερο ενισχυμένες Δ.Ο.Υ., για να διασφαλισθεί η εύρυθμη και αποτελεσματικότερη λειτουργία αυτών και να ενισχυθούν και άλλες ελεγκτικές υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), με στόχο την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος.

13. Το γεγονός ότι, από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης, προκαλείται ετήσια εξοικονόμηση των δαπανών του προϋπολογισμού της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), περίπου, κατά εβδομήντα εννέα χιλιάδες εξακόσια ογδόντα (79.680) ευρώ, μόνο από τη μείωση των επιδομάτων θέσεων ευθύνης, λόγω της μείωσης των οργανικών μονάδων της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης αυτής, κατά τέσσερις (4) Διευθύνσεις και δώδεκα (12) Τμήματα, πέραν της εξοικονόμησης δαπανών από τα λειτουργικά έξοδα των συγχωνευόμενων Δ.Ο.Υ.,

αποφασίζουμε:

Α. Τροποποιούμε την αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1036960 ΕΞ 2017/10.3.2017 (Β’968 και 1238) απόφαση «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)», κατά το μέρος που αφορά στον Πίνακα της παραγράφου 8 του άρθρου 38 «Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.)» της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης και ειδικότερα:

1. Συγχωνεύουμε τις κατωτέρω υφιστάμενες Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.), ως εξής:

I. Από 08/10/2018:

1) τη Δ.Ο.Υ. Νέου Ηρακλείου, Α’-Β’ τάξεως, στη Δ.Ο.Υ. Νέας Ιωνίας, Α’ τάξεως, στην οποία μεταφέρουμε την καθ’ ύλην και κατά τόπον αρμοδιότητα αυτής και ορίζουμε ότι μέρος των αρμοδιοτήτων της Δ.Ο.Υ. Νέας Ιωνίας ασκείται και από Γραφείο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (Γ.Ε.Φ.) αυτής, που λειτουργεί εκτός του κεντρικού κτιρίου στέγασής της, στην έδρα της Δ.Ο.Υ. Νέου Ηρακλείου, η οποία παύει να λειτουργεί από την προαναφερθείσα ημερομηνία, εφόσον διατεθεί ο κατάλληλος χώρος στέγασής του και αναληφθεί το πλήρες κόστος λειτουργίας του από τον Δήμο Ηρακλείου, πλην της μισθοδοσίας των υπαλλήλων της Δ.Ο.Υ. που εργάζονται σε αυτό.

2) α) τη Δ.Ο.Υ. Γ’ Πειραιά, Α’-Β’ τάξεως, στη Δ.Ο.Υ. Α’ Πειραιά, Α’ τάξεως, στην οποία μεταφέρουμε την καθ’ ύλην και κατά τόπον αρμοδιότητα αυτής, καθώς και το Γραφείο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (Γ.Ε.Φ.) Μήλου (Μήλος), που λειτουργεί εκτός του κεντρικού κτιρίου στέγασης της συγχωνευόμενης Δ.Ο.Υ., το οποίο από την ως άνω ημερομηνία αποτελεί Γ.Ε.Φ. της Δ.Ο.Υ. Α’Πειραιά, που θα λειτουργεί εκτός του κεντρικού κτιρίου στέγασης αυτής.

β) αα) Οι αρμοδιότητες του Διατάκτη, που έχουν μεταβιβασθεί με την περίπτωση α’ της υποπαραγράφου 2 της παραγράφου Α’ της αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1001512 ΕΞ 2017/5.1.2017 (Β’ 12, 52, 234 και 1032) απόφαση, όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει, καθώς και οι μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες με την περίπτωση β’ της ίδιας υποπαραγράφου στον Προϊστάμενο της υφιστάμενης Δ.Ο.Υ. Γ’Πειραιά (Α’-Β’) για τον ΚΩΔ.ΝΟΜ. 90-07 (στοιχείο 6 του Πίνακα) μεταβιβάζονται στον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. Α’ Πειραιά (Α’) (ΚΩΔ.ΝΟΜ. 90-07).

ββ) Οι αρμοδιότητες της υποπαραγράφου 4 της παραγράφου Α’της αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1001512 ΕΞ 2017/5.1.2017 (Β’ 12, 52, 234 και 1032) απόφαση, όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει, που μεταβιβάσθηκαν, με την περίπτωση α’ της ίδιας υποπαραγράφου, στον Προϊστάμενο του Τμήματος Γ’ – Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της υφιστάμενης Δ.Ο.Υ. Γ’ Πειραιά (Α’-Β’) για τις Δ.Ο.Υ. του ΚΩΔ.ΝΟΜ. 90-07, μεταβιβάζονται στον Προϊστάμενο του Τμήματος Ε’ – Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Α’ Πειραιά (Α’), για τις Δ.Ο.Υ. του ΚΩΔ.ΝΟΜ. 90-07.

γγ) Στη στήλη 4 του «Πίνακα 1-ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ (Δ.Ο.Υ.)» της υποπαραγράφου Ι της παραγράφου Α’της αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1119253 ΕΞ 2017/8.8.2017 (Β’ 2823 και 3086) διαπιστωτικής πράξης, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, η υφιστάμενη Δ.Ο.Υ. Γ’ Πειραιά (Α’-Β’) (στοιχείο 6) αντικαθίσταται από τη Δ.Ο.Υ. Α’ Πειραιά (Α’).

II. Από 22/10/2018:

1) τη Δ.Ο.Υ. ΣΤ’ Αθηνών, Α’-Β’ τάξεως, στη Δ.Ο.Υ. Α’ Αθηνών, Α’τάξεως, στην οποία μεταφέρουμε την καθ’ύλην και κατά τόπον αρμοδιότητα αυτής.

2) τη Δ.Ο.Υ. Δ’Πειραιά, Α’-Β’τάξεως, στη Δ.Ο.Υ. Ε’Πειραιά, Α’τάξεως, στην οποία μεταφέρουμε την καθ’ύλην και κατά τόπον αρμοδιότητα αυτής.

2. Από τις ημερομηνίες συγχώνευσής τους στις Δ.Ο.Υ., Α’ τάξεως, που ορίζονται στην υποπαράγραφο 1 της παρούσας παραγράφου:

Ι. 1) παύουν να λειτουργούν οι κατωτέρω Δ.Ο.Υ., Α’-Β’τάξεως και η αρμοδιότητα παρακολούθησης και διεκπεραίωσης όλων των εκκρεμών υποθέσεων αυτών περιέρχεται στις Δ.Ο.Υ., Α’τάξεως, στις οποίες συγχωνεύονται, ως εξής: α) Από 08/10/2018, οι Δ.Ο.Υ. Νέου Ηρακλείου και Γ’ Πειραιά στη Δ.Ο.Υ. Νέας Ιωνίας και στη Δ.Ο.Υ. Α’ Πειραιά, αντίστοιχα.

β) Από 22/10/2018, οι Δ.Ο.Υ. ΣΤ’ Αθηνών και Δ’ Πειραιά στη Δ.Ο.Υ. Α’ Αθηνών και στη Δ.Ο.Υ. Ε’ Πειραιά, αντίστοιχα.

2) α) Οι εκκρεμείς ενέργειες που απαιτούνται για την άσκηση των αρμοδιοτήτων του Διατάκτη, που έχουν μεταβιβασθεί με τις περιπτώσεις α’ και β’ της υποπαραγράφου 2 της παραγράφου Α’ της αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1001512 ΕΞ 2017/5.1.2017 (Β’ 12, 52, 234 και 1032) απόφασης, όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει, στον Προϊστάμενο της υφιστάμενης Δ.Ο.Υ. Γ’Πειραιά, της οποίας παύει η λειτουργία, καθώς και οι εκκρεμείς διαδικαστικές ενέργειες που απαιτούνται για την άσκηση των αρμοδιοτήτων της υποπαραγράφου 4 της παραγράφου Α’ της ίδιας απόφασης, οι οποίες δεν έχουν ολοκληρωθεί από τον Προϊστάμενο του Τμήματος Γ’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Γ’ Πειραιά (Α’-Β’), από 08/10/2018, παρακολουθούνται, ολοκληρώνονται και διεκπεραιώνονται από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. Α’ Πειραιά (Α’) ή του Τμήματος Ε’-Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης αυτής, αντίστοιχα, στους οποίους μεταβιβάζονται οι ως άνω αρμοδιότητες, σύμφωνα με τα οριζόμενα στα υποστοιχεία αα’και ββ’του στοιχείου β’της υποπερίπτωσης 2) της περίπτωσης Ι της υποπαραγράφου 1 της παρούσας παραγράφου. Ειδικότερα, οι εκκρεμείς διαδικαστικές ενέργειες για την ανάθεση προμηθειών και υπηρεσιών προς κάλυψη των αναγκών της Δ.Ο.Υ. Δ’ Πειραιά (Α’-Β’), κατά την ημερομηνία παύσης της λειτουργίας αυτής, ολοκληρώνονται από το Τμήμα Ε’Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Α’ Πειραιά, ύστερα από συνεννόηση με τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. Ε’ Πειραιά (Α’).

β) Οι εκκρεμείς διαδικαστικές ενέργειες του Τμήματος Ε’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Δ’ Αθηνών, για την ανάθεση προμηθειών και υπηρεσιών προς κάλυψη των αναγκών των υφιστάμενων Δ.Ο.Υ. ΣΤ’ Αθηνών (Α’-Β’) και Νέου Ηρακλείου (Α’-Β’), που δεν έχουν ολοκληρωθεί κατά την ημερομηνία παύσης της λειτουργίας αυτών, ολοκληρώνονται, ύστερα από συνεννόηση με τους Προϊσταμένους των Δ.Ο.Υ. Α’ Αθηνών (Α’) και Νέας Ιωνίας (Α’), αντίστοιχα.

γ) Οι Δ.Ο.Υ. υποδοχής υπεισέρχονται αυτοδικαίως και χωρίς καμία άλλη διατύπωση στα δικαιώματα, στις απαιτήσεις, στις υποχρεώσεις και στις εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις των Δ.Ο.Υ. των οποίων παύει η λειτουργία, αντίστοιχα, λαμβανομένων υπόψη των ορισθέντων στις διατάξεις των υποπαραγράφων 1 και 2 της παρούσας παραγράφου.

δ) Τα σχετικά φυσικά, μαγνητικά και ηλεκτρονικά αρχεία, που αφορούν στις εκκρεμείς υποθέσεις των Δ.Ο.Υ. των οποίων παύει η λειτουργία, καθώς και το λοιπό και γενικό φυσικό, μαγνητικό και ηλεκτρονικό αρχείο αυτών, περιέρχεται στις Δ.Ο.Υ. υποδοχής, στις οποίες συγχωνεύονται αυτές, αντίστοιχα, λαμβανομένων υπόψη των ορισθέντων στις διατάξεις των υποπαραγράφων 1 και 2 της παρούσας παραγράφου.

ε) Όλα τα εκδιδόμενα παραστατικά και οι βεβαιώσεις φέρουν την επωνυμία των Δ.Ο.Υ. υποδοχής, στις οποίες συγχωνεύονται οι Δ.Ο.Υ., Α’-Β’ τάξεως, των οποίων παύει η λειτουργία, σύμφωνα με την υποπερίπτωση 1) της περίπτωσης Ι της παρούσας υποπαραγράφου.

ΙΙ. 1) Οι Προϊστάμενοι των Δ.Ο.Υ., Α’τάξεως, από την ημερομηνία συγχώνευσης σε αυτές των Δ.Ο.Υ., Α’-Β’ τάξεως, τις οποίες υποδέχονται:

α) είναι υπεύθυνοι για τον συντονισμό και τη διεκπεραίωση όλων των ενεργειών που απαιτούνται για την επιτυχή εφαρμογή της παρούσας απόφασης, κατά λόγο αρμοδιότητας.

β) Οφείλουν: αα) να μεριμνήσουν, προκειμένου οι Δ.Ο.Υ., που προΐστανται, να εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν τα υπάρχοντα προεκτυπωμένα έντυπα (που εκδίδονται μηχανογραφικά ή μη) και τους φακέλους αλληλογραφίας, που φέρουν τον τίτλο των συγχωνευόμενων σε αυτές Δ.Ο.Υ., αντίστοιχα, των οποίων παύει η λειτουργία, μέχρι της εξαντλήσεώς τους, με την αναγραφή σε αυτά χειρόγραφα του τίτλου των Δ.Ο.Υ. υποδοχής. ββ) να φροντίσουν, με προσωπική τους ευθύνη, για την καταστροφή, αμέσως, όλων των παλαιών στρογγυλών και λοιπών υπηρεσιακών σφραγίδων, που φέρουν τον τίτλο των συγχωνευόμενων Δ.Ο.Υ., των οποίων παύει η λειτουργία, σύμφωνα με τις ειδικότερες οδηγίες που έχουν δοθεί με το δεύτερο εδάφιο της υποπερίπτ. ββ’ της περίπτ. β’ της παρ. 3 του αριθμ. Δ. ΟΡΓ. Δ 1176934 ΕΞ 2016/8.12.2016 (ΣΕ ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ) εγγράφου του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών.

2) Ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. Νέας Ιωνίας οφείλει να: α) επικοινωνήσει, εγγράφως, με τον Δήμο Ηρακλείου, σε χώρο του οποίου θα λειτουργήσει το Γραφείο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (Γ.Ε.Φ.) της Δ.Ο.Υ., για την ολοκλήρωση των απαιτούμενων ενεργειών (όπως, διάθεση και διαμόρφωση χώρου, εγκατάσταση εξοπλισμού), προκειμένου να λειτουργήσει το συντομότερο δυνατόν το Γ.Ε.Φ. και για την επίλυση όλων των ζητημάτων που ενδεχομένως θα προκύψουν,

β) στελεχώσει το Γ.Ε.Φ. με το απαιτούμενο προσωπικό και να ενημερώσει σχετικά τη Διεύθυνση Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού (Δ.Δ.Α.Δ.),

γ) ενημερώσει τη Διεύθυνση Οργάνωσης για την πλήρη λειτουργία του Γ.Ε.Φ. ή για τυχόν προβλήματα που τυχόν έχουν προκύψει.

3) Οι Προϊστάμενοι των Φορολογικών Περιφερειών Αθηνών και Πειραιώς, οφείλουν να επιβλέψουν τους Προϊσταμένους των Δ.Ο.Υ., που υπάγονται στην εποπτεία τους, ως προς την εκτέλεση των απαιτούμενων ενεργειών και το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσής τους και να συντονίσουν τη συνεργασία αυτών με τις υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (Γ.Δ.Ο.Υ.) της Α.Α.Δ.Ε. και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (Γ.Γ.Π.Σ.) του Υπουργείου Οικονομικών, καθώς και με τη Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Δ.ΗΛΕ.Δ.) της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού (Γ.Δ.Η.Δ.Α.Δ.) της Α.Α.Δ.Ε. ή με όποια άλλη υπηρεσία ή φορέα χρειαστεί, σύμφωνα με τις οδηγίες που θα τους δοθούν από τον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης, προκειμένου να ολοκληρωθούν έγκαιρα όλες οι απαιτούμενες ενέργειες, ώστε να εξασφαλισθεί, από τις καθοριζόμενες με την παρούσα απόφαση ημερομηνίες, η εύρυθμη λειτουργία των Δ.Ο.Υ. υποδοχής, καθώς και του Γ.Ε.Φ. της Δ.Ο.Υ. Νέας Ιωνίας, αντίστοιχα.

ΙΙΙ. Η μεταγραφή των φορολογουμένων στις Δ.Ο.Υ. υποδοχής δύναται να αρχίσει έως και τέσσερις (4) ημέρες πριν από την ημερομηνία παύσης λειτουργίας των συγχωνευόμενων Δ.Ο.Υ., Α’-Β’ τάξεως.

3. Ύστερα από τα ανωτέρω, διαγράφουμε από τον Πίνακα της παραγράφου 8 του άρθρου 38 της αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1036960 ΕΞ 2017/10.3.2017 (Β’ 968 και 1238) «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)» απόφασης, τις κατωτέρω περιπτώσεις:

α) από 08/10/2018, τις με α/α 81 και 88, β) από 22/10/2018, τις με α/α 62 και 89, αναριθμούμε τις λοιπές περιπτώσεις του Πίνακα και διαμορφώνουμε, από 22/10/2018, την παράγραφο 8, ως εξής:



4. Στην Υποδιεύθυνση των Δ.Ο.Υ. Α’τάξεως δύνανται να λειτουργούν από ένα (1) έως τέσσερα (4) Τμήματα Ελέγχων, τα οποία αριθμούνται από Α1 έως Α4 και έχουν τις ίδιες αρμοδιότητες μεταξύ τους, τις οποίες ασκούν επί των υποθέσεων που τους ανατίθενται. Κατά τον χρόνο έναρξης ισχύος της παρούσας, σε κάθε Δ.Ο.Υ. Α’ τάξεως λειτουργούν, πέραν του ενός (1) Τμήματος και Τμήματα για τα οποία έχει καθορισθεί ο χρόνος έναρξης λειτουργίας τους με αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων ή του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε., ενώ για τα υπόλοιπα Τμήματα ο χρόνος έναρξης λειτουργίας τους δύναται να καθορισθεί με μεταγενέστερες αποφάσεις μας.

Β. 1) Καθορίζουμε τις οργανικές θέσεις προσωπικού στις παρακάτω Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.), που λειτουργούν στον νομό Αττικής, μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα, από την ημερομηνία που αναφέρεται στη στήλη 4 του κατωτέρω πίνακα, ως εξής:



2) Το προσωπικό των συγχωνευόμενων Δ.Ο.Υ., Α’-Β’ τάξεως, μεταφέρεται στις Δ.Ο.Υ., Α’τάξεως, που τις υποδέχονται ή μετακινείται ή μετατίθεται σε άλλες υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες.

Γ. Κατά τα λοιπά ισχύουν:

1) Οι κατωτέρω αποφάσεις, όπως τροποποιήθηκαν και συμπληρώθηκαν, αριθμ.:

α) Δ.ΟΡΓ.Α 1036960 ΕΞ 2017/10.3.2017 (Β’ 968 και 1238),

β) Δ.ΟΡΓ.Α 1001512 ΕΞ 2017/5.1.2017 (Β’ 12, 52, 234 και 1032),

γ) Δ.ΟΡΓ.Α 1119253 ΕΞ 2017/8.8.2017 (Β’ 2823 και 3086) διαπιστωτική πράξη και

δ) Δ.ΟΡΓ.Α 1106058 ΕΞ 2017/7.7.2017 (Β’ 2424).

2) Η αριθμ. Δ6Α 1133106 ΕΞ 2011/21.9.2011 (Β’ 2187) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και η αριθμ. Δ6Α 1092694 ΕΞ 2013/6.6.2013 (Β’1404 και 1544) απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών και

3) Οι αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, αριθμ.:

α) Δ6Α 1126601 ΕΞ 2013/8.8.2013 (Β’ 2043) «Ανακαθορισμός της εσωτερικής διάρθρωσης των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.)»,

β) Δ6Α 1163159 ΕΞ 2013/24.10.2013 (Β’ 2740) «Καθορισμός του χρόνου έναρξης λειτουργίας Τμημάτων Ελέγχων των Δ.Ο.Υ. Α’ τάξεως ΦΑΕ Αθηνών, ΦΑΕ Πειραιά, Νέας Ιωνίας, Β’ Ηρακλείου, Ε’ Θεσσαλονίκης, Ζ’ Θεσσαλονίκης, Αμπελοκήπων, Κοζάνης (Κοζάνης-Σερβίων-Νεάπολης Βοΐου-Σιάτιστας), Α’ Λάρισας (Α’ Λάρισας-Αγιάς-ΕλασσόναςΤύρναβου), Βόλου», όπως ισχύει,

γ) Δ6Α 1035276 ΕΞ 2014/21.2.2014 (Β’ 524) «Μετονομασία και ανακαθορισμός της έδρας Δ.Ο.Υ., καθώς και καθορισμός του χρόνου έναρξης λειτουργίας Τμημάτων Ελέγχων Δ.Ο.Υ. Α’τάξεως», ως προς την παρ. 2 αυτής, όπως ισχύει,

δ) Δ6Α 1064942 ΕΞ 2014/23.4.2014 (Β’ 1033) «Καθορισμός του χρόνου έναρξης λειτουργίας της 2ης Υποδιεύθυνσης της Δ.Ο.Υ. Φ.Α.Ε. Αθηνών και Τμημάτων Ελέγχων των Δ.Ο.Υ. Φ.Α.Ε. Αθηνών, Φ.Α.Ε. Πειραιά και Φ.Α.Ε. Θεσσαλονίκης», όπως ισχύει και

ε) Δ. ΟΡΓ. Α 1180286 ΕΞ 2016/12.12.2016 (Β’4009) «Τροποποίηση της αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1147691 ΕΞ 2014/6.11.2014 (Β’ 3017) απόφασης της Γενικής Γραμματέως της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων «Κατανομή των οργανικών θέσεων προσωπικού, μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα, μεταξύ των Γενικών Διευθύνσεων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών και των Υπηρεσιών που υπάγονται απευθείας στον Γενικό Γραμματέα αυτής, καθώς και μεταξύ των Υπηρεσιών που υπάγονται στις Γενικές Διευθύνσεις», όπως ισχύει με την αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1073859 ΕΞ 2018/14.5.2018 (Β’1771) απόφαση.


Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 22 Αυγούστου 2018

Ο Διοικητής
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ
https://www.taxheaven.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: