-Καλησπέρα σας. Θα ήθελα παρακαλώ να κλείσω ένα ραντεβού για την ανανέωση της κάρτας καυσαερίων.
-Λυπάμαι κύριε προς το παρόν δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε.
-Μα γιατί; Η κάρτα λήγει σε τρεις ημέρες. Αν με σταματήσουν για έλεγχο;
-Δυστυχώς έχουν τελειώσει οι κάρτες καυσαερίων εδώ και μέρες
-Και τώρα τι γίνεται;
-Δυστυχώς θα πρέπει να περιμένουμε. Θα σας ειδοποιήσουμε μόλις παραλάβουμε
Αν νομίζετε ότι ο διάλογος είναι προϊόν φαντασίας καλό είναι το αλλάξετε γνώμη. Και αν πάλι δεν πιστεύετε ότι «συμβαίνουν τέτοια πράγματα», κάντε μια προσπάθεια να επικοινωνήσετε με το ΚΤΕΟ με το οποίο συνεργάζεστε. Το ρεπορτάζ λέει ότι οι ελλείψεις έχουν εντοπιστεί από το τέλος του καλοκαιριού Τα σημεία ελέγχου εξάντλησαν τις τελευταίες εβδομάδες τα αποθέματά τους και πλέον αρνούνται να κλείσουν ραντεβού στους πελάτες τους καθώς δεν μπορούν να τους εξυπηρετήσουν.
«Μην ανησυχείτε, η τροχαία γνωρίζει το ζήτημα» ήταν η απάντηση στο ερώτημα «τι γίνεται σε περίπτωση ελέγχου». Προκύπτει βέβαια και άλλο ερώτημα που άπτεται της αρμοδιότητας του αστυνομικού ρεπορτάζ. Έχει βγάλει… εγκύκλιο η τροχαία για να μην γίνεται έλεγχος για κάρτα καυσαερίων μέχρι… νεωτέρας; Ή θα πέσεις στον μη ενημερωμένο αστυνομικό ο οποίος θα επιβάλλει το πρόστιμο και μετά άντε να βγάλεις άκρη;
Μια αναζήτηση στο internet, φέρνει στην επιφάνεια το εξής εύρημα:
«Αιτία για αυτό (σ.σ για τις ελλείψεις) φαίνεται να είναι η εγκύκλιος 36733/593 (2»8/7/20) ΑΔΑ 6ΙΨΔ465ΧΘΞ-6Υ8 που εξέδωσε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών (τμήμα τεχνικού ελέγχου οχημάτων) και καθιστά τις περιφέρειες υπεύθυνες για την χορήγηση των Κ.Ε.Κ. (σ.σ κάρτα ελέγχου καυσαερίων). Αναλυτικότερα στην εγκύκλιο αναγράφεται ότι:
«τα έντυπα των Δελτίων Τεχνικού Ελέγχου (Δ.Τ.Ε.), των Πρακτικών Εκούσιου Τεχνικού Ελέγχου (Π.Ε.Τ.Ε.), των Ενδεικτικών Σημάτων Τεχνικού Ελέγχου (Ε.Σ.Τ.Ε.) των ΚΤΕΟ καθώς και τα έντυπα των Καρτών Ελέγχου Καυσαερίων (Κ.Ε.Κ.), θα χορηγούνται εφεξής από τις Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων των Περιφερειών της χώρας προκειμένου να καλύπτουν και να εξυπηρετούν τις τρέχουσες ανάγκες ζήτησής τους»
και ότι
«Όσον αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές της Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων (Κ.Ε.Κ.)αυτές περιγράφονται αναλυτικά στην υπ’ αριθμ. Φ50/75660 /3565/20-10-1999 (Β’ 1999)κ.υ.α. όπως τροποποιήθηκε με την Φ1/26579 /3183/2007 (Β’ 790) όμοια. Eπισημαίνεται ότι, οι προδιαγραφές των εντύπων καρτών της Κάρτας Ελέγχου Καυσαερίων, βρίσκονται σε στάδιο επεξεργασίας, προκειμένου να επικαιροποιηθούν».
Επίσης ότι
«Η αρίθμηση των Καρτών Ελέγχου Καυσαερίων (Κ.Ε.Κ.) που θα χορηγούνται από τις Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων των Περιφερειών της χώρας, στη θέση «ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΡΤΑΣ», θα αποτελείται από το διψήφιο κωδικό της εκάστοτε Υπηρεσίας Μεταφορών και Επικοινωνιών (π.χ.: για τη Δ/νση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας Κεντρικού Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής, είναι 01) και θα ξεκινάει από το 1.000.001».
Και αν για τα Δελτία Τεχνικού Ελέγχου και τα Ενδεικτικά Σήματα Τεχνικού Ελέγχου (Ε.Σ.Τ.Ε.) η απόφαση φαίνεται να επηρεάζει μόνο τα Δημόσια ΚΤΕΟ, γιατί τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ έχουν τα ίδια την ευθύνη της προμήθειάς τους, για τις Κ.Ε.Κ. δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Γιατί τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ και τα συνεργεία προμηθεύονταν μεν τις Κάρτες Ελέγχου Καυσαερίων από τις περιφέρειες, αλλά αυτές τις προμηθεύονταν από την κεντρική διαχείριση».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου